Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Cinquecento

Model należący do segmentu A produkowany w latach 1991-1998, najpierw na licencji Fiata w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Tychach, a po przejęciu FSM przez włoski koncern – przez firmę Fiat Auto Poland. Cinquecento to następca wysłużonego Fiata 126p. Swoją nazwę zawdzięcza słynnemu modelowi 500 (cinquecento to również pięćset, ale wyrażone słownie) z lat 1957-1975. Podobnie jak on, Cinquecento stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 1998 roku zastąpił go model Seicento.

Silniki Fiat Cinquecento

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Fiat Cinquecento

Ciekawe wersje popularnych aut

Na wiele samochodów spoglądamy z przymrużeniem oka, nie licząc na zbyt wiele. Czasami pozory okazują się złudne. Niepozorne auto może zaskoczyć dynamiką, przyjemnością prowadzenia albo ponadprzeciętnie bogatym wyposażeniem.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Samochód do wszystkiego czy do niczego?

Szukacie małego miejskiego samochodu za niewielkie pieniądze? Łatwego w obsłudze, taniego w utrzymaniu i w miarę niezawodnego? Braliście kiedyś pod uwagę zakup Fiata Cinquecento? Zanim podejmiecie decyzję zapraszam do zapoznania się z jego testem użytkowym.

Opis techniczny Fiat Cinquecento

Cinquecento to malutki samochód Fiata bardzo popularny w naszym kraju chociaż np. w Niemczech także sporo ich jeździ. Autko jest bardzo proste nie ma w nim zbyt wiele elektroniki w wersjach podstawowych jednak wersja sporting ma już więcej elektroniki w sterowaniu silnikiem. Samochód jest bardzo...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Cinquecento

Społeczność kierowców Fiat CinquecentoautoWcentrum - społeczność Fiat Cinquecento

najwyższe oktanyAuta - Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento Gomez 1.2 16v 79,53

Fiat Cinquecento Cielaczek ;) 71,25

Fiat Cinquecento 60,40

Fiat Cinquecento 72,99

Fiat Cinquecento Patataj 60,12

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Cinquecento

alan102 71,06

robsson78 59,71

niki129 96,18

elpolacco 56,37

sliweczka1979 91,53

BLASE 82,37

arajka 60,88

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Cinquecento

Rzeźnia, czy rzeźba,oto jest pytanie...
Rzeźnia, czy rzeźba,oto jest pytanie... Dzisiejszy wpis jest krótki jak kontrolna wizyta u blacharza. Podjechałem zawieź...
Powrót do świata żywych
Powrót do świata żywych Od listopada minęło trochę czasu, autko stało nieruszane. W międzyczasie przerej...
nowa pompa hamulcowa
nowa pompa hamulcowa z uwagi na na awarie układu hamulcowego wczoraj wymieniłem pompę hamulcową (nowa...
hamulec w podłogę i nic!
hamulec w podłogę i nic! Jechałem wczoraj obwodnicą Rzeszowa ul. Armii Krajowej (od Lwowskiej w kierunku ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Cinquecento

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Cinquecento
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Cinquecento
 

Fiat Cinquecento najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 600 km. Silnik: 1.0 68KM, benzynowy.
Cena: 38 400 zł 27 900 zł
Zyskujesz: 10 500 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Splash 1,0 CLUB Demonstracyjny Suzuki Splash 1,0 CLUB
Rocznik: 2013. Przebieg: 900 km. Silnik: 1.0 68KM, benzynowy.
Cena: 44 600 zł 38 900 zł
Zyskujesz: 5 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento
0.7 benzyna
121 000 km, 1997
900 PLN
Fiat Cinquecento
0.7 benzyna
140 000 km, 1993
2 200 PLN
Fiat Cinquecento
0.9 benzyna 41 KM
140 000 km, 1994
2 100 PLN
Fiat Cinquecento
0.9 benzyna
120 000 km, 1995
1 600 PLN

Ocena auta Fiat Cinquecento

  • Średnia ocena
    na podstawie 1420 opinii
  • 3,52
  • Średnia dla segmentu
    Auta najmniejsze: 3,91

Wybrane opinie

Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.7 (30 KM)

Za całokształt zasłuzona 4, nawet dodam od siebie, że dałbym 4 z plusem. Auto można kupić teraz za grosze, jak sie poszuka, to można znaleźć dobrze utrzymany egzeplarz za 2 tys zł, a nawet i mniej. Ja za swojego dałem w tym roku 2 tys zł. Za tę cenę myslę, że autko jest warte zakupu. Wczesniej miałem Poloneza również z 1995 roku kupionego od pierwszego własciciela, który dbał o auto, serwisoawł go w ASO, nie zażynał silnika, a jednak auto było w duzo gorszym stanie. Blacha jak to w polonezie rdzewiała prawie, że w oczach, silnik miał 170 tys km przebiegu i żarł już tyle oleju, ze trzeba mu było miesiecznie dolac ponad litr, a silnik nie miał żadnych wycieków, a przy odpalaniu zimnego silnika robił niebieską zasłonę dymną za sobą. :) A w cieniasku silniczek ma przebieg 150 tys km i sprawuje sie bardzo dobrze, nie żre oleju i jest dynamiczniejszy jak w poldku. Tak samo z blachą, która w cieniasach jest ocynkowana i praktycznie nie rdzewieje, co najwyżej może gdzieniegdzie wyjsc jakies bardzo...

dodał: Viito
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.9 i.e. S (39 KM)

Poza drobiazgami autko bezawaryjne, nigdy mnie nie zawiódł, zawsze dojechałem na miejsce. Zero problemów z odpalaniem w zime nawet przy dużych mrozach. Tanie łatwo dostępne części oraz prosta budowa pozwalają na przeprowadzenie samodzielnych napraw (wystarczy książka obsługi i porady z forum;) oszczędzimy na warsztatach). Dużym plusem jest karoseria, stoi 9 lat pod chmurką i zero rdzy. Osiągów specjalnych nie posiada ale wystarcza na normalną jazdę przy umiarkowanym apetycie na paliwo, przy oszczędnej jeździe łatwo zejśc poniżej 5l/100. Autko idealne do miasta, małe zwrotne mieści się idealnie w alejkach blokowisk. W trasie też sobie radzi dużo lepiej niz np tico które przy większych nierównościach i koleinach wpada w turbulencje; ) Cieniak jest trochę szerszy i lepiej miesci sie w koleiny. Polecam dla młodych kierowców i tym którzy potrzebują taniego w eksploatacji auta.

dodał: Lukro
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.7 i (31 KM)

nabilem nie bardzo duzo kilometrow w bardzo krotkim czasie, wiele usterek w tym aucie to wina zbyt ostrego stylu jazdy...no coz to pierwszy samochod w zyciu heheh wiec jako mlody koles bardzo go deptalem...wynikiem tego sa 3 spregla , 2 skrzynie, i 2 polosie i teraz zaczal stukac przegob...inne rzeczy to pierdoly i pewenir gdzybym jezdzil nim normalnie to pwenie by sie z nim nic nie dzilao...pomylka tylko sa opony fabryczne teraz mam 165/55/13 i jezdzi sie super...jest glosny ale jka co kto lubi mozna sie przyzwyczaic...silnik wyrtzymuje przebieg bez prpoblemowo i rozrzad nie byl jescze robiouny ba silnika nigdy nie dotknal mecyanik...raz wymienilem pompke paliwa...fajna fura dla studenta,szkoda tylko ze to nie 1100 ale to sie zmieni-nastepne auto to tez bedzie Ciapek ale Sporting :) bo seicento to taka puderniczka na kolkach dla waty cukrowej:))

dodał: Piotrek
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.7 (30 KM)

bardzo lubie to autko- choc jest to raczej przyzad do przemieszczania sie .. taka lepsza wersja maluszka.. po 70 tys. zaczelo sie psuc juz praktycznie wszystko- od drobiazgow po rzeczy bardziej znaczace! nawet w ostatnim roku chwycila go rdza na nadkolu! NiE POLECAM ASO- kiedys bylem, bo mialem problemy z odpalaniem i wymienili wszystko oprocz tego co faktycznie poszlo, a byla to uszczelka pod glowica;) ale mialem nowy katalizator za to;) coz jeszcze napisac- malo pali, auto typowe do zakorkowanego miasta katowice.. no, na poczatku tego miesiaca sprzedalem mojego CiENKiEGO.. i za jakis miesiac bedzie nowe seicento zobaczymy jak ten sie sprawdzi.. malego mialem od czasow liceum, az po pierwszy rok studiow.. i troche bylo zal przy sprzedazy.. na szczescie widuje go;))

dodał: Sinan@interia.pl/ Tomek
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.9 i.e. S (39 KM)

"od nowości" "ciągle coś". Myślę, że wiekszośc problemów, które miałam z cieniasem było spowodowane tym, że parokrotnie próbowano mi go ukraść. Efekt...rozwalona stacyjka, zamki itp itd i tak już leci jak domino. Pare osób stwierdziło, że jest "pechowy" i radziło aby się go pozbyć.Pozostał i mi dobrze służy. Oby tak dalej. Niby ciągle coś przy nim robię ale chyba kazdy "stary" samochód tego wymaga. wszystko się zuzywa i wymaga napraw. Póki co nie zawiodł mnie na drodze nigdy. Łatwo nim zaparkowac . Wcisnę się nim pawie w każda dziurę, Prawie terenówka hihihi ufff fantazja mnie poniosła:-). Prawie jak wszystko - aby dobrze służyło trzeba o to coś dbać...i co najważniejsze podczas najwiekszych mrozów zimą 2005|2006 odpalał! inne samochody oblegały pobocza a moj cieniutki "był króliczkiem w tym miasteczku"(parkowanie pod chmurką)

dodał: Majorka, majorka99@tlen.pl
  • Zalety
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Fiat Cinquecento

  • 1.
  • 3,00 Fiat Cinquecento 0.9 (41KM) 1993r.
    dodał: artur73, 21.06.2011

    Auto zagazowane jakiej 7 lat temu i sprzedane 5 lat temu...(gaznikowiec) Fatalna praca silnika na lpg (na benzynie bdb),gaśnięcie na zakrętach na luzie.Komentarz w firmie;"Na zakrętach membrany się domykają siłą odśrodkową... Proszę zmienić styl jazdy i mieć na zakręcie zawsze wkleszczony bieg"... Poza tym gaśnięcie na luzie na prostej. Spalanie 11 L lpg !!! (benzyny 7 L...) Strzały w kolektor przy dodaniu gazu po redukcji.Ostatecznie spalenie filtra powietrza wraz z plastikową obudową filtra.

  • 2.
  • 2,00 Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S (39KM) 1997r.
    dodał: pani kierowca, 14.01.2013

    instalacja gazowa w aucie o tak małym silniku to porażka!Auto stawało nawet na środku skrzyżowania,bez żadnych ostrzeżeń,nagle,a był dzeeń,że jeżdziło super. Po wielu naprawach i regulacjach gażnika sprzedałam to padło i teraz już raczej nie zdecyduję się na auto na gaz,bo szkoda nerwów i życia jak nagle znów np.stanęloby na środku skrzyżowania!

  • 3.
  • 5,00 Fiat Cinquecento 0.9 (41KM) 1993r.
    dodał: lech, 27.01.2012

    Spalanie latem okolo 6l gazu zima to 7l ,auto leciwe ale na dojazd do pracy , 1000 kilometrow miesiecznie idealne bo tanie.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Cinquecento 0.7 i (31KM) 1998r.
    dodał: torus, 20.09.2009
  • 5.
  • 4,50 Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S (39KM) 1998r.
    dodał: Marek, 17.03.2012
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

856 komentarzy

517 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~cc max~cc max

mam cc 1.1 pali w trasie od 4l przy 70 km na h do 6,6 przy extremalnej jeździe w trasie dobrze wyregulowany i po remoncie wszystko zależy od regulacji i stanu technicznego wiele aut nie ma szans ze mną Miasta nie mierzyłem jeszcze Pozdrawiam

~ix~ix

Lepsza omega

~hahahh~hahahh

hahahah wy i calibry :D

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 673
Przejechany dystans
25 949 216 km
Zatankowanego paliwa
1 353 897 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 208
Wydanych pieniędzy
1 927 791 zł
Średnie wydatki na auto
989 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
9 921
Wydanych pieniędzy
2 286 155 zł
Średnie wydatki na auto
1 173 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (1 949)

Zużycie paliwa Fiat Cinquecento

Na podstawie 1069 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Bors, dodano: 20.12.2011 09:54

Witam wszystkich posiadaczy cienkusa. Jeżeli auto jest dobrze wyregulowane to spalanie przy oszczędnej jeździe schodzi niewiele ponad 6 l na 100 i to w zimę w cyklu mieszanym. A o to sekret oszczędnej zada 1 bieg służy tylko do ruszenia wbijamy 2 i jedziemy nie przekraczamy 50% starajmy się jechać przy pedale wciśniętym minimalnie ja około 25% gazu i jadę. Prędkości do zmiany biegów to około 40 km/h czwarty wbijamy przy koło 60 km/h. Jak go kupiłem to palił 13 z ciężką nogą na 76,6 kilometrów! Dałem go do mechanika aby mi przeczyścił gaźnik wyregulował zrobił to w cenie 270 zł. Wymienił mi wszystkie paski uszczelki także przeponę od mebramy i świece razem z przewodami dodatkowo dał mi taki jak ma być filtr paliwa bo miałem za mały więc ten gaźnik przeżyje to auto. Jeszcze bym zapomniał sprawdźcie czy pedał gazu się wam nie blokuje to wymieńcie linkę to też dużo wam da mi na to popatrzył jak pojechałem drugi raz żeby mi popatrzył czy obroty się nie zmieniły. Wymieniłem dodatkowo olej razem z filarem oleju na najtańszy olej lotos mineralny. Bo niestety aisany przy ponad 100 tys. km lubią się psuć. To zaczęło mi palić 7,46 l z ciężką nogą jak startowałem to nieraz trawę wyrywałem później pojechałem do gościa zmniejszył mi jeszcze kapkę obroty to zeszło do 7,2 i oczywiście linkę od pedału gazu dał nową. Teraz zacząłem jeździć ekonomicznie to w cyklu mieszanym pali około 6,3 przy prędkościach max 70-80 km/h to jest oszczędne poza miastem więc pali mi mało a po mieście do max 6,5 l dochodzi i to w zimie w grudniu!. Starajcie się jak najszybciej ruszać nie grzać silnika bo w czasie jazdy przecież się zagrzeje dodatkowo jeżeli postój trawa ponad 20 sekund to zgaście silnik bo w starszych autach pali więcej wam na uruchomionym silniku paliwa niż na zgaszonym. Starajcie się jak najszybciej wbić 4 więc przy pedale wciśniętym do 50% ja 25% pedału wciskam to zauważycie dużą różnicę i unikajcie zbędnych zmian biegów.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.7 i

autor: kamilskibi@o2.p, dodano: 01.01.2009 14:46

Mam CC z 1993 roku z zasilaniem gaźnikowym. Auto ma przejechane ok 260000km. Jeżdżę nim raczej dynamicznie. W mieście nie przeciągam na biegach i nie "depcze" po gazie. W trasie za to zazwyczaj utrzymuję prędkość w okolicach 120-130km/h. Spalanie przy takich warunkach w lecie nie przekracza 6.2, natomiast w zimie jest gorzej (wszystko zależy od temperatury - zdarza się, że trzeba kilka minut jechać na ssaniu, żeby nie zgasł) i wyniosło maksymalnie 7.2. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Obsługa auta sprowadza się do wymiany oleju, filtrów. Części są bardzo tanie i większość napraw można wykonać samemu w garażu. Nie należy wymagać od tego auta za wiele, ale mnie jeszcze nigdy nie zawiodło i zawsze dowiozło do celu....

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.9

autor: PaweÂł, dodano: 19.06.2011 15:44

ceny części są naprawde śmieszne. podam kilka które kupowałem. filtr paliwa-4zł,filtr oleju-20zł,filtr powietrza-11zł,cylinderek hamulcowy-15zł,tłumik kompletny(od silnika do wylotu)-110zł,reflektor nowy-55zł,amortyzator-40zł,opona 145/70 r13-115zł. paliwa zużywa nie mało ponieważ to gaźnikowy silnik ale po mieście dobrze się bawiąc mieszcze się w 6,5l. a za naprawy nie płace,ponieważ robie wszystko sam,autko jest naprawde super i łatwe w naprawie oraz proste

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.7

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Cinquecento

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Cinquecento

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Fiat Cinquecento

Cinquecento to malutki samochód Fiata bardzo popularny w naszym kraju chociaż np. w Niemczech także sporo ich jeździ. Autko jest bardzo proste nie ma w nim zbyt wiele elektroniki w wersjach podstawowych jednak wersja sporting ma już więcej elektroniki w sterowaniu silnikiem. Samochód jest bardzo...

Zobacz dane techniczne Fiat Cinquecento
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Cinquecento, oglądali także