Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Cinquecento

Model należący do segmentu A produkowany w latach 1991-1998, najpierw na licencji Fiata w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Tychach, a po przejęciu FSM przez włoski koncern – przez firmę Fiat Auto Poland. Cinquecento to następca wysłużonego Fiata 126p. Swoją nazwę zawdzięcza słynnemu modelowi 500 (cinquecento to również pięćset, ale wyrażone słownie) z lat 1957-1975. Podobnie jak on, Cinquecento stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 1998 roku zastąpił go model Seicento.

Silniki Fiat Cinquecento

Lista silników:

Publikacje o Fiat Cinquecento

Ciekawe wersje popularnych aut

Na wiele samochodów spoglądamy z przymrużeniem oka, nie licząc na zbyt wiele. Czasami pozory okazują się złudne. Niepozorne auto może zaskoczyć dynamiką, przyjemnością prowadzenia albo ponadprzeciętnie bogatym wyposażeniem.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Samochód do wszystkiego czy do niczego?

Szukacie małego miejskiego samochodu za niewielkie pieniądze? Łatwego w obsłudze, taniego w utrzymaniu i w miarę niezawodnego? Braliście kiedyś pod uwagę zakup Fiata Cinquecento? Zanim podejmiecie decyzję zapraszam do zapoznania się z jego testem użytkowym.

Opis techniczny Fiat Cinquecento

Cinquecento to malutki samochód Fiata bardzo popularny w naszym kraju chociaż np. w Niemczech także sporo ich jeździ. Autko jest bardzo proste nie ma w nim zbyt wiele elektroniki w wersjach podstawowych jednak wersja sporting ma już więcej elektroniki w sterowaniu silnikiem. Samochód jest bardzo...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Cinquecento

Społeczność kierowców Fiat CinquecentoautoWcentrum - społeczność Fiat Cinquecento

najwyższe oktanyAuta - Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento 74,28

Fiat Cinquecento jeloł sabmarin 69,96

Fiat Cinquecento WICHURA 65,85

Fiat Cinquecento 79,15

Fiat Cinquecento 700 31KM 52Nm 70,98

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Cinquecento

mario_3 33,48

mucko1 99,40

lulus 36,88

viperidae 46,52

Haket 40,13

inferno855 86,38

robsson78 44,35

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Cinquecento

Wymiana gaźnika
Wymiana gaźnika Już od jakiegoś czasu przygotowywałem się na ten wydatek i podjecie ostatecznej ...
Dokladka zderzaka i skorzane fotele
Dokladka zderzaka i skorzane fotele ostatnio w Cienkim pojawila sie skora i dokladka przedniego zderzaka ; )...
Już mamy kwiecień?
Już mamy kwiecień? Hejka! Wrzucam małą aktualizację; blacharz obiecał że w kwietniu skończy auto i...
3..2...1... START!
3..2...1... START! Jutrzejszym popołudniem Cienki jedzie do blacharza na wymianę lewego błotnika, p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Cinquecento

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Cinquecento
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Cinquecento
 

Fiat Cinquecento najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.0 48KM .
Cena: 42 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Suzuki Alto Club Suzuki Alto Club
Rocznik: 2011. Przebieg: 21 003 km. Silnik: 1.0 50KM .
Cena: 24 900 zł 24 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento
0.7 benzyna
121 000 km, 1997
900 PLN
Fiat Cinquecento
0.7 benzyna
140 000 km, 1993
2 200 PLN
Fiat Cinquecento
0.9 benzyna 41 KM
140 000 km, 1994
2 100 PLN
Fiat Cinquecento
0.9 benzyna
120 000 km, 1995
1 600 PLN

Ocena auta Fiat Cinquecento

  • Średnia ocena
    na podstawie 1420 opinii
  • 3,52
  • Średnia dla segmentu
    Auta najmniejsze: 3,91

Wybrane opinie

Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.7 (30 KM)

Za całokształt zasłuzona 4, nawet dodam od siebie, że dałbym 4 z plusem. Auto można kupić teraz za grosze, jak sie poszuka, to można znaleźć dobrze utrzymany egzeplarz za 2 tys zł, a nawet i mniej. Ja za swojego dałem w tym roku 2 tys zł. Za tę cenę myslę, że autko jest warte zakupu. Wczesniej miałem Poloneza również z 1995 roku kupionego od pierwszego własciciela, który dbał o auto, serwisoawł go w ASO, nie zażynał silnika, a jednak auto było w duzo gorszym stanie. Blacha jak to w polonezie rdzewiała prawie, że w oczach, silnik miał 170 tys km przebiegu i żarł już tyle oleju, ze trzeba mu było miesiecznie dolac ponad litr, a silnik nie miał żadnych wycieków, a przy odpalaniu zimnego silnika robił niebieską zasłonę dymną za sobą. :) A w cieniasku silniczek ma przebieg 150 tys km i sprawuje sie bardzo dobrze, nie żre oleju i jest dynamiczniejszy jak w poldku. Tak samo z blachą, która w cieniasach jest ocynkowana i praktycznie nie rdzewieje, co najwyżej może gdzieniegdzie wyjsc jakies bardzo...

dodał: Viito
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.9 i.e. S (39 KM)

Poza drobiazgami autko bezawaryjne, nigdy mnie nie zawiódł, zawsze dojechałem na miejsce. Zero problemów z odpalaniem w zime nawet przy dużych mrozach. Tanie łatwo dostępne części oraz prosta budowa pozwalają na przeprowadzenie samodzielnych napraw (wystarczy książka obsługi i porady z forum;) oszczędzimy na warsztatach). Dużym plusem jest karoseria, stoi 9 lat pod chmurką i zero rdzy. Osiągów specjalnych nie posiada ale wystarcza na normalną jazdę przy umiarkowanym apetycie na paliwo, przy oszczędnej jeździe łatwo zejśc poniżej 5l/100. Autko idealne do miasta, małe zwrotne mieści się idealnie w alejkach blokowisk. W trasie też sobie radzi dużo lepiej niz np tico które przy większych nierównościach i koleinach wpada w turbulencje; ) Cieniak jest trochę szerszy i lepiej miesci sie w koleiny. Polecam dla młodych kierowców i tym którzy potrzebują taniego w eksploatacji auta.

dodał: Lukro
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.7 i (31 KM)

nabilem nie bardzo duzo kilometrow w bardzo krotkim czasie, wiele usterek w tym aucie to wina zbyt ostrego stylu jazdy...no coz to pierwszy samochod w zyciu heheh wiec jako mlody koles bardzo go deptalem...wynikiem tego sa 3 spregla , 2 skrzynie, i 2 polosie i teraz zaczal stukac przegob...inne rzeczy to pierdoly i pewenir gdzybym jezdzil nim normalnie to pwenie by sie z nim nic nie dzilao...pomylka tylko sa opony fabryczne teraz mam 165/55/13 i jezdzi sie super...jest glosny ale jka co kto lubi mozna sie przyzwyczaic...silnik wyrtzymuje przebieg bez prpoblemowo i rozrzad nie byl jescze robiouny ba silnika nigdy nie dotknal mecyanik...raz wymienilem pompke paliwa...fajna fura dla studenta,szkoda tylko ze to nie 1100 ale to sie zmieni-nastepne auto to tez bedzie Ciapek ale Sporting :) bo seicento to taka puderniczka na kolkach dla waty cukrowej:))

dodał: Piotrek
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.7 (30 KM)

bardzo lubie to autko- choc jest to raczej przyzad do przemieszczania sie .. taka lepsza wersja maluszka.. po 70 tys. zaczelo sie psuc juz praktycznie wszystko- od drobiazgow po rzeczy bardziej znaczace! nawet w ostatnim roku chwycila go rdza na nadkolu! NiE POLECAM ASO- kiedys bylem, bo mialem problemy z odpalaniem i wymienili wszystko oprocz tego co faktycznie poszlo, a byla to uszczelka pod glowica;) ale mialem nowy katalizator za to;) coz jeszcze napisac- malo pali, auto typowe do zakorkowanego miasta katowice.. no, na poczatku tego miesiaca sprzedalem mojego CiENKiEGO.. i za jakis miesiac bedzie nowe seicento zobaczymy jak ten sie sprawdzi.. malego mialem od czasow liceum, az po pierwszy rok studiow.. i troche bylo zal przy sprzedazy.. na szczescie widuje go;))

dodał: Sinan@interia.pl/ Tomek
Fiat Cinquecento Hatchback 3d 0.9 i.e. S (39 KM)

"od nowości" "ciągle coś". Myślę, że wiekszośc problemów, które miałam z cieniasem było spowodowane tym, że parokrotnie próbowano mi go ukraść. Efekt...rozwalona stacyjka, zamki itp itd i tak już leci jak domino. Pare osób stwierdziło, że jest "pechowy" i radziło aby się go pozbyć.Pozostał i mi dobrze służy. Oby tak dalej. Niby ciągle coś przy nim robię ale chyba kazdy "stary" samochód tego wymaga. wszystko się zuzywa i wymaga napraw. Póki co nie zawiodł mnie na drodze nigdy. Łatwo nim zaparkowac . Wcisnę się nim pawie w każda dziurę, Prawie terenówka hihihi ufff fantazja mnie poniosła:-). Prawie jak wszystko - aby dobrze służyło trzeba o to coś dbać...i co najważniejsze podczas najwiekszych mrozów zimą 2005|2006 odpalał! inne samochody oblegały pobocza a moj cieniutki "był króliczkiem w tym miasteczku"(parkowanie pod chmurką)

dodał: Majorka, majorka99@tlen.pl
  • Zalety
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Fiat Cinquecento

  • 1.
  • 3,00 Fiat Cinquecento 0.9 (41KM) 1993r.
    dodał: artur73, 21.06.2011

    Auto zagazowane jakiej 7 lat temu i sprzedane 5 lat temu...(gaznikowiec) Fatalna praca silnika na lpg (na benzynie bdb),gaśnięcie na zakrętach na luzie.Komentarz w firmie;"Na zakrętach membrany się domykają siłą odśrodkową... Proszę zmienić styl jazdy i mieć na zakręcie zawsze wkleszczony bieg"... Poza tym gaśnięcie na luzie na prostej. Spalanie 11 L lpg !!! (benzyny 7 L...) Strzały w kolektor przy dodaniu gazu po redukcji.Ostatecznie spalenie filtra powietrza wraz z plastikową obudową filtra.

  • 2.
  • 2,00 Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S (39KM) 1997r.
    dodał: pani kierowca, 14.01.2013

    instalacja gazowa w aucie o tak małym silniku to porażka!Auto stawało nawet na środku skrzyżowania,bez żadnych ostrzeżeń,nagle,a był dzeeń,że jeżdziło super. Po wielu naprawach i regulacjach gażnika sprzedałam to padło i teraz już raczej nie zdecyduję się na auto na gaz,bo szkoda nerwów i życia jak nagle znów np.stanęloby na środku skrzyżowania!

  • 3.
  • 5,00 Fiat Cinquecento 0.9 (41KM) 1993r.
    dodał: lech, 27.01.2012

    Spalanie latem okolo 6l gazu zima to 7l ,auto leciwe ale na dojazd do pracy , 1000 kilometrow miesiecznie idealne bo tanie.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Cinquecento 0.7 i (31KM) 1998r.
    dodał: torus, 20.09.2009
  • 5.
  • 4,50 Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S (39KM) 1998r.
    dodał: Marek, 17.03.2012
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

856 komentarzy

517 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~cc max~cc max

mam cc 1.1 pali w trasie od 4l przy 70 km na h do 6,6 przy extremalnej jeździe w trasie dobrze wyregulowany i po remoncie wszystko zależy od regulacji i stanu technicznego wiele aut nie ma szans ze mną Miasta nie mierzyłem jeszcze Pozdrawiam

~ix~ix

Lepsza omega

~hahahh~hahahh

hahahah wy i calibry :D

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
55 583
Przejechany dystans
28 543 097 km
Zatankowanego paliwa
1 511 737 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 957
Wydanych pieniędzy
2 143 450 zł
Średnie wydatki na auto
1 010 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 118
Wydanych pieniędzy
2 519 753 zł
Średnie wydatki na auto
1 187 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 123)

Zużycie paliwa Fiat Cinquecento

Na podstawie 1076 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: giant, dodano: 31.10.2008 23:33

Ceny napraw i części oraz ich dostępność - zaskakująco dobrze.W porównaniu z Hondą wręcz rewelacja.Problemem jest spalanie,które najbardziej denerwuje w tym aucie.Cieżko zejść poniżej 8L,a przy mocniejszej jeździe (powyżej 140km/h) to już w ogóle ciężko zejść poniżej jakiejkolwiek granicy.Kompletna porażka.Auto wcale nie jest takie szybkie,silnik malutki,a pali jak smok.Więcej nawet niż 130 konna Honda CRX przy mocniejszej jeździe (wiem co móie bo miałem).To właśnie to spalanie sprawia,że jazda tym autem przestaje w ogóle dawać przyjemność i dlatego nie kupiłbym go drugi raz.Tak jak już napisałem - za słabe osiągi w porównaniu ze spalaniem.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.1 Sporting

autor: kamilskibi@o2.p, dodano: 01.01.2009 14:46

Mam CC z 1993 roku z zasilaniem gaźnikowym. Auto ma przejechane ok 260000km. Jeżdżę nim raczej dynamicznie. W mieście nie przeciągam na biegach i nie "depcze" po gazie. W trasie za to zazwyczaj utrzymuję prędkość w okolicach 120-130km/h. Spalanie przy takich warunkach w lecie nie przekracza 6.2, natomiast w zimie jest gorzej (wszystko zależy od temperatury - zdarza się, że trzeba kilka minut jechać na ssaniu, żeby nie zgasł) i wyniosło maksymalnie 7.2. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Obsługa auta sprowadza się do wymiany oleju, filtrów. Części są bardzo tanie i większość napraw można wykonać samemu w garażu. Nie należy wymagać od tego auta za wiele, ale mnie jeszcze nigdy nie zawiodło i zawsze dowiozło do celu....

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.9

autor: sylas13, dodano: 29.05.2009 01:09

Zużycie paliwa dokładnie odzwierciedla stan techniczny jednostki napędowej. Jeśli autko jest zadbane to potrafi być bardzo oszczędne. Bez wysiłku można w trasie zejść poniżej 4 litrów na 100km. Awarii sporo nie ma, a jak już coś się przydarzy, to każdy mechanik umie sobie z autem poradzić, sporo rzeczy można zrobić samemu, nawet pod blokiem na parkingu. Ceny części zarówno nowych jak i używanych, oryginalnych i zamienników są śmiesznie niskie. Konstrukcja auta jest prosta jak budowa cepa. Nawet wymiany nie są drogie (mały filtr oleju, 2,5 litra oleju tylko, tylko 2 świece, etc.)

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.7

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Cinquecento

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Cinquecento

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Fiat Cinquecento

Cinquecento to malutki samochód Fiata bardzo popularny w naszym kraju chociaż np. w Niemczech także sporo ich jeździ. Autko jest bardzo proste nie ma w nim zbyt wiele elektroniki w wersjach podstawowych jednak wersja sporting ma już więcej elektroniki w sterowaniu silnikiem. Samochód jest bardzo...

Zobacz dane techniczne Fiat Cinquecento
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Cinquecento, oglądali także