Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Seicento

Model należący do segmentu A produkowany od 1998 roku jako następca Fiata Cinquecento. Seicento, typowy samochód miejski szybko zdobył silną pozycję na polskim rynku, czego dowodem jest liczba 1,3 miliona sprzedanych egzemplarzy. W 2000 roku model przeszedł niewielką modernizację. Trzy lata później Fiat zmienił nazwę Seicento na 600 („seicento” to też 600, ale wyrażone słownie) nawiązując do kultowego modelu 600 z lat 50. i 60. W styczniu 2008 roku model został wycofany z rynku europejskiego poza włoskim.

Fiat Seicento - lewy bok
Fiat Seicento - lewy bok
Fiat Seicento - widok z przodu
Fiat Seicento - lewy bok
Fiat Seicento - widok ogólny wnętrza z przodu
Fiat Seicento - pełny panel przedni
Fiat Seicento - widok ogólny wnętrza z przodu

Choć jest jedynie rozwinięciem Cinquecento, za sprawą obłych kształtów sylwetka Seicento jest przyjemna dla oka. Nadwozie ma mikroskopijne rozmiary, co przekłada się bezpośrednio na przestronność wnętrza - podczas, gdy z przodu jest jeszcze znośnie, z tyłu miejsce na nogi prawie nie istnieje, a bagażnik wystarczy jedynie na skromne zakupy. Wykończenie wnętrza ma dwie strony - z jednej, materiały są bardzo niskiej jakości i łatwo je zarysować, ale z drugiej dzięki ograniczonej liczbie elementów do uszu podróżnych dobiega niewiele skrzypień czy trzasków.

Gamę napędową Fiata Seicento trudno uznać za bogatą - w ofercie były tylko dwa, niewielkie silniki benzynowe. Oba sprawdzą się w mieście, jednak w trasę lepiej wybrać mocniejszy, 1,1-litrowy motor. W obu przypadkach zużycie paliwa jest niskie, ale biorąc pod uwagę osiągi można byłoby oczekiwać czegoś więcej. Mimo króciutkiego rozstawu osi, zawieszenie zapewnia przyzwoity komfort resorowania, ale już w kwestii zachowania na zakrętach można mu wiele zarzucić.

Występująca tu i ówdzie korozja, wycieki z zespołu napędowego, przegrzewanie się silników, usterkowe zawieszenie tylne, denerwująca elektryka... - lista typowych awarii małego Fiata jest niestety długa. Na szczęście, większość problemów dotyczy drobiazgów, prosta budowa pozwala naprawić auto nawet samemu, a ceny części zamiennych są śmiesznie niskie. Plus za szeroki wybór używanych egzemplarzy (w większości z polskich salonów), minus za wyposażenie większości z nich.

Wersje nadwozia Fiat Seicento

Silniki Fiat Seicento

Lista silników:
0.9 (39KM), 1.1 (55KM), 1.1 Fire (55KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Fiat Seicento

Samochód za jedną wypłatę - Fiat Seicento (1998-2010)

Przed laty Seicento należało do grona najtańszych aut z salonów. Obecnie używany egzemplarz wiele osób może kupić za jedną wypłatę. Nawet jeżeli kondycja Seicento okaże się niezbyt dobra, naprawy nie zrujnują domowego budżetu.

Opis techniczy Fiat Seicento

Seicento to następca popularnego cinquecento. Zmieniono w nim wygląd zewnętrzny, elementy karoserii zostały zaokrąglone, całkowicie zmieniono wygląd lamp tak przednich jak i tylnych. Wnętrze również zostało zmienione, w nowszych wersjach zastosowano ciekłokrystaliczny licznik przejechanych kilometrów....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Seicento

Społeczność kierowców Fiat SeicentoautoWcentrum - społeczność Fiat Seicento

najwyższe oktanyAuta - Fiat Seicento

Fiat Seicento Red Arrow 61,67

Fiat Seicento Szybki i zwinny 78,53

Fiat Seicento VanSporting 59,90

Fiat Seicento 71,00

Fiat Seicento Osiedlowy Bohater 64,51

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Seicento

ArturS 72,07

tofiki 30,70

luckyboy 94,68

an_undertaker 30,18

namin85 83,16

Mariusz_Tychy 84,44

mtpagan81 69,84

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Seicento

Ponad 1,5 tys za nami - Winter is coming :)
Ponad 1,5 tys za nami - Winter is coming :) Zima się zbliża a przed zimą jesień i przegląd ; ) Wiewiór w miarę ogarnięty mec...
naprawa silnika
naprawa silnika Właśnie odebrałem od mechanika seicento po remoncie silnika. Miała być t...
Być może ostatnia sesja zdjęciowa.
Być może ostatnia sesja zdjęciowa. Witajcie, z nadejściem odwilży, rozdzwoniły się telefony w sprawie kupna moje...
Nowe buciki dla Fiacika.
Nowe buciki dla Fiacika. Witajcie, korzystając z okazji, że jeszcze w podmiotach branży oponiarskiej jes...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Seicento

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Seicento
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Seicento

Fiat Seicento

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Seicento
 

Fiat Seicento najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio Demonstracyjny Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.0 66KM, benzynowy.
Cena: 42 900 zł 37 900 zł
Zyskujesz: 5 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club
Rocznik: 2013. Przebieg: 100 km. Silnik: 1.0 68KM, benzynowy.
Cena: 39 490 zł 33 490 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Seicento

Fiat Seicento
0.9 benzyna 41 KM
1999
4 150 PLN
Fiat Seicento
0.9 benzyna 41 KM
103 000 km, 1999
4 999 PLN
Fiat Seicento
0.9 benzyna 41 KM
80 000 km, 2001
5 400 PLN
Fiat Seicento
0.9 benzyna 39 KM
132 870 km, 1998
3 100 PLN

Ocena auta Fiat Seicento

  • Średnia ocena
    na podstawie 1540 opinii
  • 3,65
  • Średnia dla segmentu
    Auta najmniejsze: 3,91

Wybrane opinie

Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 (55 KM)

Auto bardzo przyzwoite dla dwóch "skromnych" osób o wzroście ok. 1,6 m., ewentualnie z dzieckiem, o niezbyt wygórowanych aspiracjach motoryzacyjnych. Typowy "d.powóz" do przemieszczania się z miejsca na miejsce w miarę tanio, ale niekoniecznie bezpiecznie. Ma w sobie coś z kobiety, bo wymaga niestety uczucia, pieszczenia, delikatności i rozwagi przy używaniu, żeby nie kaprysiło i nie marudziło. Jeśli ktoś myśli inaczej to się po prostu myli i po jakimś czasie rozczarowuje - stąd między innymi takie niektóre komentarze, a nie inne. Do jego mankamentów trzeba się po prostu przyzwyczaić i przystosować np. mały rozstaw pedałów, małe lusterka itp. Jeżeli ktoś ma pow. 1,7 wzrostu i chce takiego samego za sobą posadzić to niech takiego auta nie kupuje bo będzie miał przeraźliwie ciasno i będzie narzekał, że auto nie jest "gumowe". Fani sportowych emocji też niestety będą rozczarowani, nawet wersją sportową, zero frajdy z jazdy a paliwa dramatycznie ubywa. Intensywna eksploatacja "firmowa" powoduje,...

dodał: Wojtek C.
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 (55 KM)

OCENA DOBRA - AUTO BEZAWARYJNE I NAPEWNO LEPSZE OD FRANCUZOW. PROWADZI SIE OK JEDYNA WAZNA WADA JEST SKRAJNIE NIEBEZPIECZNE PRZY WYPADKACH MIALEM NIM 1 I DRAMAT !!!!! JUZ NIE PAMIETAM ILE JECHALEM ALE DOSC SZYBKO I WJECHALEM W CIENIASA MAM WRAZENIE ZE URATOWALA MNIE ZIMA I LOD NA DRODZE BO AUTA ODBILY SIE OD SIEBIE. SKASOWANY SKOS PRAWY JAKIES 30CM NAWET NIEZLE ALE POLECAM WIEKSZE AUTO NA DZISIEJSZE CZAS NP. PUNTO NO I NIE BRAWA ITP. STRASZNIE AWARYJNE MAM TERAZ 206 I LUDZIE KUR... CHYBA SIE ZABIJE. DNO KIBEL KASZNA 50.000 ZAWIESZENIE DO WYMIANY OBROTY FALUJA CEWKA WYWALILA POMPA WSPOMAGANIA 2000 W ASO TYLKO UZYWKA RATUJE, PRZEWODY WSPOMAGANIA 500 TEZ PEKLY, WSZYSTKO LECIALO NA ALTERNATOR I SIE SPIECIE ZROBILO PRZEPALILO WSZYSTKIE ZAROWKI I WYSWIETLACZ. ZRE PRAD JAK SMOK. NIE MA ZAMIENNIKOW SZMELC NA KOLACH TYLKLO WYGLADA A DO SEJA SIE NIE UMYWA NICZYM. SILNIK 1.4 A SEJEM GO JEDZIESZ 1.1. NAWET NIE WIEM GDZIE JESTES. PRZESTRZEGAM NIE PRZESIADAC SIE Z FIATA NAFRANCUZY DRAMAT. PANIENY...

dodał: pawcio80LOL
Fiat Seicento Hatchback 3d 0.9 (39 KM)

Auto do miasta i dla upartch na dlugie trasy. Jezeli wybieramy sie SC w droge, to tylko w dwie osoby, z tylu nie da sie wygodnie podrozowac - za malo miejsca na nogi (praktycznie brak), niewygodna kanapa. Bagaznik symboliczny (180L) na zakupy w sumie ok. Do podrozy mozna zlozyc tylna kanape i mamy wtedy okolo 800L na bagaże (czynnosc wymaga czasu, wczesniejszych cwiczen i bardzo mocnych nerwow - placza sie pasy, nalezy wyjac zaglowki. Przy skladaniu kanapy czekaja nas podobne atrakcje - rozplatanie pasow, odnalezienie i ulozenie tam, gdzie maja byc zatrzaski pasow; zazwyczaj wpadaja pomiedzy siedzisko i oparcie). Bezpieczenstwo: w przypadku SC takie pojecie niestety nie istnieje:( NIech bedzie wyposazony w 20 poduszek, napinacze pasow i inne bajery, ale jest jeszcze jedna rzecz: sztywna konstrukcja. Na stronie EURO-NCAP widac w tescie, ze auto sklada sie jak pudelko:( Po podniesieniu auta na lewarek nie mozna zamknac/otworzyc drzwi po przeciwnej stronie. W innych autach sie z podobna sytuacja...

dodał: Mrcn_Lbn
Fiat Seicento Hatchback 3d 0.9 (39 KM)

Bardzo dobry samochód dla mniej wymagających młodych ludzi i dla osób jeżdżących głównie po mieście.Uważam jednak że jest w nim wiele niedoróbek.Znacznie lepiej pod względem drobiazów był dopracowany Cinqecento ,którym miałem przyjemność jeździć 4 lata i bardzo dobrze go wspominam.Seicento jest ładny zgrabny jak to włoskie samochody ale ma wiele prostych zespołów ,które się psują i niestety są nienaprawialne-jednorazówki i to też podnosi koszty eksploatacji np.skandaliczne rozwiązanie tylnej wycieraczki ,która poprostu się zaciera i silnik nie może jej uciągnąć.Naprawiłem ją ale walczyłem z tym problemem dwa wieczory do późnej nocy.Młodych ludzi nie stać na to by kupować cały zepół wycierczki tylnej np. w POLCARZE gdzie co kolwiek by nie kupować do fiata wszystko kosztuje 1000 zł szyba do Punto,alternator , wydech .A propos radzę unikać tej firmy gdy coś ci się zepsuje po gwarancji.Lepiej jechać do bylejakiego warsztatu bo POL-CAR wypuści cię jak mawiał nasz słynny Prezydent w skarpetkach.Nic...

dodał: talsen@op.pl
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 (55 KM)

Ogólnie autkiem jeździ się bardzo dobrze choć po silniku 1,1 (ale nie sporting) spodziewałem się lepszych osiągów. Autka z tej samej klasy np Tico z silnikiem o 13 KM słabszym mają praktycznie takie same osiągi. Jazda seicento 1,1 po autostradzie nastręcza wielu stresów szczególnie gdy jedzie się pod górę, po prostu słabnie i potrafi zwolnić nawet o 30 kmh i wcale nie musi być to duża góra. W mieście za to jest wystarczający nawet z większym obciążeniem. Denerwuje fakt że nie mam możliwości otwierania bagażnika z wnętrza auta tylko muszę to robić kluczykiem. A najbardziej wkurzające jest to że w wersjach starszych nie można było dokupić świateł przeciwmgielnych. Ceny części są strasznie wysokie. Autko jest sympatyczne, fajnie się prowadzi jest awaryjne ale zawsze uprzedza że coś się zaczyna dziać, mało pali, nie ma problemów z zapalaniem w zimę - zawsze zapalił nawet jak było -30 stopni kilka dni pod rząd. A NAD BEZPIECZEŃSTWEM PASAŻERÓW TO CHYBA ZAPOMNIELI POPRACOWAĆ W TYM MODELU-TEN...

dodał: Bubuś
  • Zalety
  • + widoczność
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Fiat Seicento

  • 1.
  • 5,00 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 1999r.
    dodał: -=R.A.F=-, 13.06.2013

    Do chwili sprzedania nakręciłem >200kkm z czego prawie 90kkm na gazie. Po uporaniu się z niedoróbami pana który to montował instalacja chodziła świetnie (musiałem wyrzucić stary kontroler Lecho Mini Lambda bo to bubel okrutny i wsadziłem używany TEC99RPO - miód - malina). Regulacje były potrzebne kiedy zajechałem reduktor (ZAVOLI, padł po ok. 65kkm bo nie miałem czujnika temperatury - warto to mieć bo super poprawia żywotność). Drugi reduktor kupiłem z rozbitka, prawie nowe Lovato i śmigało aż do sprzedania Seja bez zarzutu. Sej ciągał przyczepę i woził towar na budowe a brał 7 (trasa) - 8 (miasto) - 9 ltr LPG (z załadowaną przyczepą i gnieciony do dechy bo mi się spieszyło). V max na gazie 145km/h. Polecam!

  • 2.
  • 3,75 Fiat Seicento 1.1 (55KM) 2000r.
    dodał: hydrol, 24.12.2009

    Po dwóch latach umarł reduktor a wraz z nim komputer. Koszt wymiany na nowy 850zł, przy wartości auta 4000zł=SZOK. Częste problemy zimą ze zmianą na gaz, dusił się, ale to raczej kwestia regulacji dopływu gazu. Taka ciekawostka: przy wymianie reduktora na nowy założono grzybek regulujący dopływ gazu, który od razu przestał działać i wymieniono mi na ręczne sterowanie. Problem w tym że mogli od razu to zrobić przy instalacji, a tak zapłaciłem podwójnie. Wytłumaczenie było takie, iz zgodnie z "prawem" nie można montować ręcznego sterowania. Nie wiem nie znam się, nigdy więcej fiata !!!

  • 3.
  • 4,00 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 2002r.
    dodał: Marcin, 30.06.2013

    instalacja zamontowana ok przebiegu 100tys,aktualnie auto ma przebieg 428tys,zasada jest taka że wymiany oleju , świec i filtrów są robione co 15tys.Gazownik powiedział żeby na 5 zbiorników gazu przejechać jeden na benzynie tak z pewnymi ustępstwami było stosowane . jedyna awaria to regeneracja parownika po 200tys przebiegu na gazie.Chyle czoło przed motorem fiata warsztat w którym naprawiam auto robi zakłady ile to jeszcze pojeżdzi? najlepszy silnik do gazu.na pełnej butli po trasie od 420 do 480km po mieście 360-390km pozdrawiam

  • 4.
  • 5,00 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 2000r.
    dodał: jarek, 09.12.2009

    autko spala średnio 7,5/100km przeważa jazda miejska( 2 osoby) w trasie spada do ok 6/100km stała predkosc ok 80-90km/godz ale przy pełnym obciażeniu 4 osoby na pokładzie w czasie dojazdu do pracy wychodzi 8/100km (ok 50 km dziennie),sprawdzałem spalanie kilka krotnie,regularnie wymieniam filtry gazu i powietrza,instalacja pracuje bez problemowo, 2razy w roku spuszczam parafine z reduktora ok.25ml.oraz załozyłem odcięcie pompy paliwa po przejśću na gaz

  • 5.
  • 4,50 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 2002r.
    dodał: hipek, 04.02.2009

    instalacja założona u dilera przy odbiorze nowego samochodu.tj.od 10 km do 300 000 w chwili obecnej na gazie :)).1wsza wymiana elektrozaworu po 14500km(był na gwarancji)2ga wymiana po270tyś.Czasami się zawiesza obecnie.1wsza wymiana skraplacza po 160tyś.km.w chwili obecnej zaczyna niedomagać.i zaczyna się nieregularna praca silnika.

  • 6.
  • 5,00 Fiat Seicento 1.1 (55KM) 2000r.
    dodał: Maciek, 15.03.2009

    Jestem Bardzo zadowolony z instalacji, chodzi poprawnie, i nie ma z nią żadnych problemów. Jedynym czego w niej brakuje to automatycznego przeskoku na gaz po rozgrzaniu silnika, niestety trzeba robić to raczenie, lub przekraczając 3500 tys obrotów. Pomimo tego polecam!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Seicento

Fiat Seicento

573 komentarze

419 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~milkiis~milkiis

Do ~niiiii:nie-jak skrzyżowanie poldka z zastawą,a w środku wołga.

~niiiii~niiiii

Do ~Lis: Dla mnie Carisma jest burackim autem bo wyglada jak pomieszanie poloneza z ładą i dodany srodek od wołgi.

~golf III tdi~golf III tdi

http://www.wiocha.pl/1096498,Kosmici-nadlatuja

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 251
Przejechany dystans
28 185 673 km
Zatankowanego paliwa
1 474 612 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 739
Wydanych pieniędzy
2 084 988 zł
Średnie wydatki na auto
1 001 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 638
Wydanych pieniędzy
2 440 727 zł
Średnie wydatki na auto
1 172 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 082)

Testy zderzeniowe Fiat Seicento

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Seicento przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Seicento 1.1

Fiat Seicento
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Seicento

Na podstawie 1137 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pucekk@gmail.co, dodano: 11.10.2008 18:16

kupiłem to auto jako drugi samochód, a w zasadzie to pierwszy, bo wczesniej mialem twingo ktorym jezdzilem dwa tygodnie, ale potem sprzedalem bo trzeba bylo wlozyc 2.5 tys zeby przeszedł przegląd.. ale do tematu. kupiłem seicento, bo jestem uczniem i nie pracuje na stale, tylko w weekendy, i nie stać mnie na drogie części i mechaników.niektóre części śmieszie niskie, jak np. rozrząd 150zł,amortyzatory 80- 150zł, a pierdólki to prawdziwe grosze.i tu jestem bardzo zadowolony. jednak niektóre części np. lika cięgła skrzyni biegów z wymianą to koszt 400zł, uszczelka pod glowica z wymiana to tez 400zł. ale to i tak taio w porównaniu do innych marek, więc nie ma co narzekac. jeżeli kogos stac na zakup auta to musi sie liczyc z tym ze cos kiedyś trzeba będzie zrobić, raz pierdółke a raz konkretną usterke. natomiast spalanie to temat bardzo drażliwy. jeżdze na trasie wołomin- Warszawa , gdzie rano i popoludniu treba swoje odstac w korkach, w warszawie tez nie jest lepiej i w takiej jeździe zrobie 400km na całym baku (przy 350 km włącza sie rezerewa), to daje spalanie ok. 8 litrów benzyny. raz mi spalił 7.1 ale to była dośc spokojna jazda. gdy się go przycisnie potrafi spalic ok. 9- 10 litrów. ale ja raczej staram się jezdzić oszczędnie wieć sredie spalaie u mnie wynosi 7 litrów. w trasie nie wiem bo nie jezdze ale podejzewam ze poniżej 6 dodam też, ze głownie jezdze we dwie-3 osoby i na krotkich odcinkach wiec to tez ma coś do spalania. teraz zmienilem filtr powietrza, wiec cos sie moze poprawi. jest dobry sposob na zmiejszeie spalanie tj. regulacja wtrysku paliwa spalanie spada o 20% jednak moc silnika o ok. 30%, ale jezeli jezdzimy tylko po mieście to naprawde warto. ale prawda jest taka, ze do warszawy nie ma oszczędnego samochodu, po za smartem z silnikiem diesa. no i jeszcze deawoo tico, no ale nie ma co porównnywac tych samochoód do sejaka. gazu nie robie bo szkoda silnika, a przy mojej jezdzie, gaz zwrócił by mi sie po roku., do tego cena ma pojsc w góre, wiec darowałem sobie. chyba ze jak trafimy na egzemplarz z góra 2 letia instalacją to wtedy mozemy się pokusić.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.1

autor: warriordj, dodano: 03.02.2014 23:50

Instalacja gazowa BRC zalozona rok temu. Na gazie jezdzi sie swietnie, bardzo polecam, nie odczulem ubytku mocy, chociaz troche problemow technicznych na poczatku bylo i byc moze jeszcze bedzie. Ale co do spalania: - najwyzsze spalanie jakie osiagnalem to 8,9 l gazu ale to jedyny raz tankujac na luoilu (lodz aleksandrowska) po promocyjnej cenie gazu, poza tym wypadkiem nigdy nie wzial wiecej niz 8 l gazu na 100 km - najnizsze spalanie ever to troszke ponizej 5 l gazu ale niemieckiego, polskiego nigdy tak malo nie wzial (naturalnie na trasie) -praktyczne spalanie jest troszke ponizej 7 l na 100 km i to na calkiem krotkich odcinkach na jakich jezdze. wiec jest super. zima trzeba doliczyc litr albo dwa benzyny na rozruch. Najnizsze spalanie moje auto osiaga na shellu. Na bp zjada mi 1-1,5 litra wiecej, tak samo statoil, a na lukoilu zjadlo mi 8,9 l i wiecej nie zatankowalem juz tam nigdy. Ogolnie na shellu nie powinno byc wiecej niz 7l na 100 km gazu. Polecam szczerze instalacje gazową.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.1 Fire

autor: RAF, dodano: 07.07.2007 01:46

Samochód bardzo tani w utrzymaniu. Jakieś 10 miesięcy temu palił nawet nawet. Na 35 litrowej butli potrafiłem zrobić 400 km (ok 8,7 l w trasie). Teraz mi się strasznie rozregulował, potrafi stanąć po 270 km (ok. 12,2 l). Za 60 zł gazu przejechać 400 km - chyba niezły wynik. Co do kosztów napraw to również sprawa wygląda rewelacyjnie. Sam zabrałem się ostatnio do wymiany prawego błotnika, koszt ok. 160 zł, lakier - 60 zł, odkręcasz 5 śrub i zrobione i nie widać różnicy ani w kolorze ani w dopasowaniu błotnika. Zresztą z większością usterek w tym aucie nie trzeba jeździć po warsztatach.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.9

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Seicento

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Seicento

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczy Fiat Seicento

Seicento to następca popularnego cinquecento. Zmieniono w nim wygląd zewnętrzny, elementy karoserii zostały zaokrąglone, całkowicie zmieniono wygląd lamp tak przednich jak i tylnych. Wnętrze również zostało zmienione, w nowszych wersjach zastosowano ciekłokrystaliczny licznik przejechanych kilometrów....

Zobacz dane techniczne Fiat Seicento

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Seicento, oglądali także