Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Uno

Jeden z najpopularniejszych modeli segmentu B na przełomie lat 80. i 90. Jego produkcja rozpoczęła się w 1983 roku. Uno był następcą Fiata 127. Okazał się wielkim sukcesem włoskiej marki. Dwie generacje modelu sprzedano do dziś w liczbie blisko dziesięciu milionów egzemplarzy. W 1984 roku Uno wygrał konkurs na Samochód Roku. Choć w 1993 roku został zastąpiony przez model Punto, nie zaprzestano jego produkcji poza Włochami. Uno wciąż można kupić w Brazylii i krajach afrykańskich pod nazwą Fiat Mille.

Generacje Fiat Uno

  • Wybierz generację: Fiat Uno II (1989 - 2002)
    Fiat Uno II
    Fiat Uno 2010 - tył - bagażnik otwarty Fiat Uno 2010 - tył - bagażnik otwarty Fiat Uno 2010 - lewy bok Fiat Uno 2010 - tylna kanapa Fiat Uno 2010 - widok ogólny wnętrza z przodu Fiat Uno 2010 - pełny panel przedni

    Fiat Uno II

    Druga i ostatnia generacja Uno została zaprezentowana w 1989 roku. Model otrzymał solidnie odświeżone nadwozie o znacznie nowocześniejszych i zaokrąglonych kształtach, a także odnowione wnętrze i nowe wyposażenie. Choć w 1993 roku Uno został zastąpiony...

    więcej o Fiat Uno II

  • Wybierz generację: Fiat Uno I (1983 - 1989)
    Fiat Uno I
    Fiat Uno - prawy bok Fiat Uno - prawy bok Fiat Uno - lewy bok

    Fiat Uno I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1983-1989. W ofercie Fiata Uno zastąpił model 127. Projektantem samochodu był Giorgetto Giugiaro. Koncepcję oparł na stworzonym przez siebie w 1978 roku prototypie Lancii Megagamma. Uno szybko zdobył mocną...

    więcej o Fiat Uno I

Publikacje o Fiat Uno

Hot hatch z lat osiemdziesiątych? Jest w czym wybierać!

Zakup szybkiego hatchbacka nie przysporzy dziś nikomu kłopotu - można przebierać do woli, ale czy tak samo było w latach osiemdziesiątych? Zapraszam na przegląd najgorętszych hatchbacków sprzed dwóch dekad.

Opis techniczny Fiat Uno II

Fiat Uno to flagowy samochód koncernu, od lat cieszący się sporą popularnością, doczekał się sporej ilości egzemplarzy. Produkowany był przez szereg lat dopóki Fiat nie wystartował z produkcją następcy popularnego Uno. Kilka wersji silnikowych pozwoli każdemu wybrać coś dla siebie.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Uno

Społeczność kierowców Fiat UnoautoWcentrum - społeczność Fiat Uno

najwyższe oktanyAuta - Fiat Uno

Fiat Uno Kosiarka 52,55

Fiat Uno Brudas/Uniacz 57,85

Fiat Uno 67,20

Fiat Uno Uniaczysko 53,33

Fiat Uno Srebrne Ferrari 64,09

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Uno

dylu89 92,86

inferno855 93,80

zuune 30,21

Petrevan 32,14

viperidae 57,24

gorofil 98,76

g_taradys 89,32

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Uno

Awaria elektryki
Awaria elektryki Ostatnimi czasy w moim samochodziku działy się rzeczy co najmniej dziwne. Czasem...
Optyka
Optyka Hej :) Znowu czas na zmiany : Nowy silniczek wycieraczki , tamten miał luzy ;...
Wymiana opon
Wymiana opon Z letnich na letnie :) W zeszłym tygodniu zakupiłem nowe opony, wybrałem Hankook...
Dodatkowe oświetlenie LED
Dodatkowe oświetlenie LED Wykonana już dawno temu modyfikacja umilająca wsiadanie nocą, rozświetlająca kab...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Uno

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Uno
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Uno

Fiat Uno

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Uno
 

Fiat Uno najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Uno

Fiat Uno
1.0 benzyna 34 KM
124 000 km, 2001
2 000 PLN
Fiat Uno
0.9 benzyna
2000
1 620 PLN
Fiat Uno
1.0 benzyna
1996
1 350 PLN
Fiat Uno
1.0 benzyna 45 KM
115 000 km, 1998
1 900 PLN

Ocena auta Fiat Uno

  • Średnia ocena
    na podstawie 1337 opinii
  • 3,69
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Fiat Uno Hatchback 1.1 (55 KM)

W miedzy czasie konieczny był remont kapitalny, ale tylko i wyłącznie z powodu przegrzania silnika (welokrotnego niestety). Auto nadal sprawuje się doskonale zachwyca wielu właścicieli nowszych aut swoją dynamiką, zwinnoscią, i tym, co budzi szczególny podziw, jak tak mały samochód może siętak doskonale trzymaćdrogi - doświadczeni kierowcy oceniają jego "przylepność" do drogi, jako doskonałe. Jednak pragne podkreślić, że zostały także wymienione Amortyzatory i wachacze i system hamulcowy. - koszty poniesione przez ostatni rok eksploatacji rozmyły się i nie były dużym obciążeniem. Wszystkim użytkownikom polecam w szczególności wymiane amortyzatorów - np. na monroe ( do tego modelu sąstosunkowo tanie - a dobre) oraz układ hamulcowy na "team" : tarcze BREMBO i klocki TEXTAR (pozdrawiam moich mechaników z - to oni mnie namówili na takie części i jestem zachwycony - sprawność hamulców przyprawia o zachwyt dosłownia każdego, jeżdze bardzo agresywnie a mimo to sąto pierwsze klocki, których...

dodał: mog@fiber.net.pl
Fiat Uno Hatchback 1.0 i (44 KM)

Zawieszenie tak delikatne, że nie raz na małej dziurze "dobija do ramy". Czasem mam wrażenie, że kabina się rozsypie albo przynajmniej zmieni geometrię. Amortyzatory zmieniłem zaraz po jego kupnie (60 tys. km) nie wiem jak poprzedni właściciel wytrzymał na nich tak długo. Juz po 10 tys. działają jak po 50 tys. Właściwie nie ma takiego dnia żeby wszystko w tym aucie działało. Notorycznie nie działaja wycieraczki (dzisiaj działają tylko na najwyższej prędkości), nie świeci światło wstecznego (nie wiadomo o co chodzi bo żarówka dobra). Jedynka czasami nie chce wejść, no i nie domykają się drzwi pasażera. W środku głośno a kompakt przeskakuje. Centralny zamek (bo o dziwo był) wysiadł już 2 razy i w tej chwili go nie używam. Podobnie alarm - widać był kiepski. Pali nie tak mało ok. 7.5 l /100 km. Ciągle coś trzeba naprawiać więc kosztuje to mnóstwo kasy.

dodał: Peter
Fiat Uno Hatchback 1.0 i (45 KM)

jak na swoj wiek samochodzik spisuje sie bezproblemowo, mam LPG i to jest najlepsze dla tego auta(lepiej pali w zime na gazie). Oktotny problem z ogrzewaniem (musialem zastorowac kartonowe zastawki na chlodnice).Bardzo podatny na dziury (zniszczyl mi juz 2 radyjka).Troche przymula ale 90km na 2 biegu to juz cos!Jest duzy problem z siedzeniami, nie maja trzymania bocznego, w lato sa parzace(plastikowe obicie) no i sie psuja(juz 2 mam pospawane bo zaczely same sie rozkladac).Male lusterka to nastepny mankament tego samochodziku no i problem z hantelkami(za duza droga hamowania jak dla mnie).Predkosc maksymalna mojego uno to 150km/h (silnik 1l).Coz moge wiecej powiedziec, kupilem go za 3 tys i mysle ze za takie pienadze bylo warto.Samochodzik oszczedny i ergonomiczny maly problemik z wycieraczka(za malo faz szybkosci no i tylko jedna wycieraczka)

dodał: berix suwalki
Fiat Uno Hatchback 1.4 i.e. (70 KM)

Tanio, taniej, Uno. Jesli nie spodziewasz sie ze za ta cene kupisz szwajcarski zegarek i twoje oczekiwania nie sa wygorowane to nie zawiedziesz sie. Czesci zamienne tanie jak barszcz a bywaja potrzebne. Korozja to temat rzeka. Moj egzemplarz wyprodukowaneo w PL. Jezdzil jako firmowka i nie byl konserwowany. Podsumowanie zabezpieczenia fabrycznego jest tragiczne. Sprochniale progi, mocowania amortyzatorow i podwozie nie wroza dobre eksploatacji. Nadwozie i poszycie w niezlym stanie ale co mi po tym skoro nie to sie liczy. Nawet do baku nie moge nalac paliwa bo mi wybija pistolet..... Aha: niech mi ktos wytlumaczy dlaczego koroduje miska olejowa? Przeciez to jest do diabla zalane olejem! Czyzby z zewnatrz nie miala zadnego, nawet minimalnego zabezpieczenia antykorozyjnego?

dodał: caddy@op.pl
Fiat Uno Hatchback 1.0 i.e (45 KM)

W swojej klasie samochód i w swojej cenie jest naprawde dobry ,dlatego czyma się w cenie ludzie nie lubią sprzedawać Uno Fire bo jest tani i niezawodny a konfort jest superowy to jest autko dla wszystkich z z niedurzymi rodzinami którzy nie mają kasy i którzy przesiadają się z maluchów CC SC i tego typu autek nawet powiem że wole go od samochodów nowszej genneracji ponieważ jest BANALNIE PROSTY wsio prawie robi się samemu części tanie dość durzo miejsca prędkość jazdy wystarczjąca a przy prędkościach 90 - 120 Km/h konfort jest bardzo dobry w końcu nie na darmo został samochodem roku dzięki małej ilości elektroniki to autko jest naprawde mało zawodne i musze powiedzieć że lubie go choć na sportowe się nie nadaje tak jak i nie ma szans z autami konbi

dodał: migol@zlotynet.crowley.pl
  • Zalety
  • + widoczność
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - wentylacja i ogrzewanie
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Uno

Fiat Uno 2010 Fiat Uno II - galeria społeczności Fiat Uno
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Uno

  • 1.
  • 5,00 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 1996r.
    dodał: stiller1, 30.06.2009

    Właściwie to dotyczy to samochodu, którym jeździłem chyba przez cztery lata a sprzedałem w zeszłym roku. Mogę tylko powiedzieć, że auto na gazie lepiej chodziło niż na benzynie. Polecam też firme, w której go montowałem czyli warsztat "Gorzkiewicz" przy ul. Południowej w Kaliszu. Nie wiem jak jest teraz, ale ja wtedy byłem bardzo zadowolony i aż szkoda mi było sprzedawać ten samochód z tą instalacją.

  • 2.
  • 4,75 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 1996r.
    dodał: Mariusz_PL, 02.09.2012

    Miło sie patrzy, gdy kilometry uciekają a pieniądze z kieszeni nie bardzo. Instalacja nadaje się jak najbardziej, oczywiście trzeba pamiętać o regularnej wymianie filtrów. Różnica w mocy nieodczuwalna, auto nie gaśnie, a instalacja jest na tyle prosta, że się nie psuje

  • 3.
  • 4,50 Fiat Uno II 0.9 (39KM) 1999r.
    dodał: mario0578, 12.06.2014

    Polecam serwis i montaz w Alltop Auti w Warszawie, jestem bardzo zadowolona i m±¿, który te¿ korzysta z ich us³ug tak¿e! Mariola K.

  • 4.
  • 4,75 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 1999r.
    dodał: raczek, 20.12.2008

    Ten silniczek bardzo dobrze znosi "zagazowanie". Lekkie falowanie wolnych obrotów to jedyna wada jaka występuje (bardziej wyczuwalne na LPG).

  • 5.
  • 5,00 Fiat Uno II 1.4 i.e. (70KM) 1998r.
    dodał: Marcin, 30.08.2011

    Równa praca, bez zakłóceń. Instalacja wykonana profesjonalnie i jest bezobsługowa. Jedyna regulacja wykonana po 3 dniach od montażu.

  • 6.
  • 4,75 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 2001r.
    dodał: momo, 21.03.2009

    Silnik raczej dobrze znosi gaz, wyczuwalne niewielkie falowanie obrotów. Bardzo ekonomiczny około 6L gazu w trasie i 7,5L miasto.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Uno

Fiat Uno

414 komentarzy

316 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Mateo~Mateo

Witam mielismy Unolka kochane auto jestem z Poznania bryczka latala na Hel minimum raz w roku skorzecin (86) km co chwile bez awarii po trzech stluczkach jezdzil autko godne polecenia na pierwszy raz pozdrawiam

~Damianos~Damianos

Ja mam uno z 2001 roku które kupiłem w tym roku z przebiegiem 162 tyś km a spala średnio 8,2 litra Lpg na 100 km . Silnik oczywiście 0,9 pojemności ale jak na pierwszy samochód to jest dobrze xD

~wezuwiusz3~wezuwiusz3

A ja miałem Uno 1,7 w czasach jeszcze jak paliwo było po 3 złocisze,ale spalał mi 7,5 litra na 100 km.Odwdzięczał się dynamiką i mocą.Auto było nie do zajechania,jak by nie blacharka.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
51 970
Przejechany dystans
27 068 254 km
Zatankowanego paliwa
1 412 186 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 507
Wydanych pieniędzy
2 012 920 zł
Średnie wydatki na auto
1 000 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 289
Wydanych pieniędzy
2 352 677 zł
Średnie wydatki na auto
1 169 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 013)

Zużycie paliwa Fiat Uno

Na podstawie 977 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: lukaszd, dodano: 19.01.2009 23:57

Autko jest generalnie bardzo oszczędne, jeżeli nie przesadzamy trzymając gaz ciągle "w podłodze" to w lecie ciężko przekroczyć 6l / 100km. W zimie dość znacznie wzrasta spalanie, ale wystarczy przy uruchomieniu zimnego silnika odczekać 2 minuty, aby spalanie ustabilizowało się na poziomie lekko powyżej 6 litrów. Oczywiście wszystko zależy od jazdy i dbania o silnik. Jazda miejska w stylu, ruszamy spod świateł gaz do dechy i dojeżdżamy do kolejnych świateł z ostrym hamowaniem, albo nierówna jazda - gaz do dechy to znowu puszczanie gazu i tak w koło, zwiększy zużycie o około 1,5 litra/100

pełny raport Fiat Hatchback 1.0 i.e

autor: nicholas.krawcz, dodano: 22.09.2013 14:33

Nie jestem typem rajdowcy .. bo i nie ma czym pogonić ;) Ale trzeba przyznać, że autko pomimo beznadziejnego wyposażenia i braku jakichkolwiek systemów zabezpieczeń (chociażby AirBag, ABS) sprawuje się super. Ja w swoim odremontowałem silnik - uszczelki, nowe tłoki i pierścienie. Koszt ok. 1200zł+robota po znajomości. I teraz autko będzie żyło dłużej, tym bardziej, że ruda nie atakuje bo autko stoi w garażu :) ... niestety niedługo pewnie zmieni właściciela ponieważ powiększa mi się rodzina i będę potrzebował czegoś bezpieczniejszego.. nicholas.krawczyk@gmail.com jeśli ktoś by chciał się dowiedzieć więcej o samym aucie - proszę bardzo. Jeżeli chodzi o spalanie LPG - to nie ma szans, żeby wyjść poza 8,5 litra.. mi kiedyś wyszło nieco ponad 8 litrów w kompletnych korkach w Warszawie. W trasie udało mi się zejść do 6,1 (80-90km/h) w mieście te 6,8-7,2 bierze w zależności od przelotowości skrzyżowań i tych wspaniałych korków. Autko naprawdę pocieszne. Jeżeli ktoś nie ma zbyt wysokich oczekiwań a i kieszeń szczupła (wiadomo jakie czasy) warto rozejrzeć się za dobrym egzemplarzem, zakonserwować go (ja tak zrobiłem) i cieszyć się małym włoskim samochodzikiem. Pozdrawiam :)

pełny raport Fiat Hatchback 0.9

autor: lukaszd, dodano: 19.01.2009 23:58

Autko jest generalnie bardzo oszczędne, jeżeli nie przesadzamy trzymając gaz ciągle "w podłodze" to w lecie ciężko przekroczyć 6l / 100km. W zimie dość znacznie wzrasta spalanie, ale wystarczy przy uruchomieniu zimnego silnika odczekać 2 minuty, aby spalanie ustabilizowało się na poziomie lekko powyżej 6 litrów. Oczywiście wszystko zależy od jazdy i dbania o silnik. Jazda miejska w stylu, ruszamy spod świateł gaz do dechy i dojeżdżamy do kolejnych świateł z ostrym hamowaniem, albo nierówna jazda - gaz do dechy to znowu puszczanie gazu i tak w koło, zwiększy zużycie o około 1,5 litra/100

pełny raport Fiat Hatchback 1.0 i.e

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Uno

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Uno

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Fiat Uno II

Fiat Uno to flagowy samochód koncernu, od lat cieszący się sporą popularnością, doczekał się sporej ilości egzemplarzy. Produkowany był przez szereg lat dopóki Fiat nie wystartował z produkcją następcy popularnego Uno. Kilka wersji silnikowych pozwoli każdemu wybrać coś dla siebie.

Zobacz dane techniczne Fiat Uno
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Uno, oglądali także