Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Uno

Jeden z najpopularniejszych modeli segmentu B na przełomie lat 80. i 90. Jego produkcja rozpoczęła się w 1983 roku. Uno był następcą Fiata 127. Okazał się wielkim sukcesem włoskiej marki. Dwie generacje modelu sprzedano do dziś w liczbie blisko dziesięciu milionów egzemplarzy. W 1984 roku Uno wygrał konkurs na Samochód Roku. Choć w 1993 roku został zastąpiony przez model Punto, nie zaprzestano jego produkcji poza Włochami. Uno wciąż można kupić w Brazylii i krajach afrykańskich pod nazwą Fiat Mille.

Generacje Fiat Uno

  • Wybierz generację: Fiat Uno II (1989 - 2002)
    Fiat Uno II
    Fiat Uno 2010 - tył - bagażnik otwarty Fiat Uno 2010 - tył - bagażnik otwarty Fiat Uno 2010 - lewy bok Fiat Uno 2010 - tylna kanapa Fiat Uno 2010 - widok ogólny wnętrza z przodu Fiat Uno 2010 - pełny panel przedni

    Fiat Uno II

    Druga i ostatnia generacja Uno została zaprezentowana w 1989 roku. Model otrzymał solidnie odświeżone nadwozie o znacznie nowocześniejszych i zaokrąglonych kształtach, a także odnowione wnętrze i nowe wyposażenie. Choć w 1993 roku Uno został zastąpiony...

    więcej o Fiat Uno II

  • Wybierz generację: Fiat Uno I (1983 - 1989)
    Fiat Uno I
    Fiat Uno - prawy bok Fiat Uno - prawy bok Fiat Uno - lewy bok

    Fiat Uno I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1983-1989. W ofercie Fiata Uno zastąpił model 127. Projektantem samochodu był Giorgetto Giugiaro. Koncepcję oparł na stworzonym przez siebie w 1978 roku prototypie Lancii Megagamma. Uno szybko zdobył mocną...

    więcej o Fiat Uno I

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Fiat Uno

Hot hatch z lat osiemdziesiątych? Jest w czym wybierać!

Zakup szybkiego hatchbacka nie przysporzy dziś nikomu kłopotu - można przebierać do woli, ale czy tak samo było w latach osiemdziesiątych? Zapraszam na przegląd najgorętszych hatchbacków sprzed dwóch dekad.

Opis techniczny Fiat Uno II

Fiat Uno to flagowy samochód koncernu, od lat cieszący się sporą popularnością, doczekał się sporej ilości egzemplarzy. Produkowany był przez szereg lat dopóki Fiat nie wystartował z produkcją następcy popularnego Uno. Kilka wersji silnikowych pozwoli każdemu wybrać coś dla siebie.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Uno

Społeczność kierowców Fiat UnoautoWcentrum - społeczność Fiat Uno

najwyższe oktanyAuta - Fiat Uno

Fiat Uno Srebrne Ferrari 64,29

Fiat Uno Kaziu 67,34

Fiat Uno wersja Sting 54,37

Fiat Uno Dziadziowóz 55,13

Fiat Uno Uno Turbo 76,13

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Uno

MarcinGP 98,88

JuiceMaster 68,71

inferno855 97,53

gorofil 98,53

Muzyk007 30,64

dylu89 92,28

Ferdas 84,36

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Uno

Sprzęgło/skrzynia/inne coś? - nie do końca jestem pewny..
Sprzęgło/skrzynia/inne coś? - nie do końca jestem pewny.. Hej, hej, hey ! Od nie dawna mojemu UNO zaczęło coś dolegać - sam nie jestem ...
Nowe koła
Nowe koła Chciałam zrobić coś dla swojego Uniaka, by jeszcze jakiś dłuższy czas nim pojeźd...
Pomoc staremu przyjecielowi. :)
Pomoc staremu przyjecielowi. :) Od pewnego czasu mój stary przyjaciel, czyli Fiacik UNO, nabierał wody do kabiny...
Przejazd Fiatem UNO na Young Timer Party w Poznaniu
Przejazd Fiatem UNO na Young Timer Party w Poznaniu Od pewnego czasu wybierałem się z kolegą Dominikiem na wyjazd do Poznania, na Y...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Uno

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Uno
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Uno

Fiat Uno

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Uno
 

Fiat Uno najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Micra TEKNA I - KEY Demonstracyjny Nissan Micra TEKNA I - KEY
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 54 480 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 580 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Uno

Fiat Uno
1.0 benzyna 34 KM
124 000 km, 2001
2 000 PLN
Fiat Uno
0.9 benzyna
2000
1 620 PLN
Fiat Uno
1.0 benzyna
1996
1 350 PLN
Fiat Uno
1.0 benzyna 45 KM
115 000 km, 1998
1 900 PLN

Ocena auta Fiat Uno

  • Średnia ocena
    na podstawie 1337 opinii
  • 3,69
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Fiat Uno Hatchback 1.1 (55 KM)

W miedzy czasie konieczny był remont kapitalny, ale tylko i wyłącznie z powodu przegrzania silnika (welokrotnego niestety). Auto nadal sprawuje się doskonale zachwyca wielu właścicieli nowszych aut swoją dynamiką, zwinnoscią, i tym, co budzi szczególny podziw, jak tak mały samochód może siętak doskonale trzymaćdrogi - doświadczeni kierowcy oceniają jego "przylepność" do drogi, jako doskonałe. Jednak pragne podkreślić, że zostały także wymienione Amortyzatory i wachacze i system hamulcowy. - koszty poniesione przez ostatni rok eksploatacji rozmyły się i nie były dużym obciążeniem. Wszystkim użytkownikom polecam w szczególności wymiane amortyzatorów - np. na monroe ( do tego modelu sąstosunkowo tanie - a dobre) oraz układ hamulcowy na "team" : tarcze BREMBO i klocki TEXTAR (pozdrawiam moich mechaników z - to oni mnie namówili na takie części i jestem zachwycony - sprawność hamulców przyprawia o zachwyt dosłownia każdego, jeżdze bardzo agresywnie a mimo to sąto pierwsze klocki, których...

dodał: mog@fiber.net.pl
Fiat Uno Hatchback 1.0 i (44 KM)

Zawieszenie tak delikatne, że nie raz na małej dziurze "dobija do ramy". Czasem mam wrażenie, że kabina się rozsypie albo przynajmniej zmieni geometrię. Amortyzatory zmieniłem zaraz po jego kupnie (60 tys. km) nie wiem jak poprzedni właściciel wytrzymał na nich tak długo. Juz po 10 tys. działają jak po 50 tys. Właściwie nie ma takiego dnia żeby wszystko w tym aucie działało. Notorycznie nie działaja wycieraczki (dzisiaj działają tylko na najwyższej prędkości), nie świeci światło wstecznego (nie wiadomo o co chodzi bo żarówka dobra). Jedynka czasami nie chce wejść, no i nie domykają się drzwi pasażera. W środku głośno a kompakt przeskakuje. Centralny zamek (bo o dziwo był) wysiadł już 2 razy i w tej chwili go nie używam. Podobnie alarm - widać był kiepski. Pali nie tak mało ok. 7.5 l /100 km. Ciągle coś trzeba naprawiać więc kosztuje to mnóstwo kasy.

dodał: Peter
Fiat Uno Hatchback 1.0 i (45 KM)

jak na swoj wiek samochodzik spisuje sie bezproblemowo, mam LPG i to jest najlepsze dla tego auta(lepiej pali w zime na gazie). Oktotny problem z ogrzewaniem (musialem zastorowac kartonowe zastawki na chlodnice).Bardzo podatny na dziury (zniszczyl mi juz 2 radyjka).Troche przymula ale 90km na 2 biegu to juz cos!Jest duzy problem z siedzeniami, nie maja trzymania bocznego, w lato sa parzace(plastikowe obicie) no i sie psuja(juz 2 mam pospawane bo zaczely same sie rozkladac).Male lusterka to nastepny mankament tego samochodziku no i problem z hantelkami(za duza droga hamowania jak dla mnie).Predkosc maksymalna mojego uno to 150km/h (silnik 1l).Coz moge wiecej powiedziec, kupilem go za 3 tys i mysle ze za takie pienadze bylo warto.Samochodzik oszczedny i ergonomiczny maly problemik z wycieraczka(za malo faz szybkosci no i tylko jedna wycieraczka)

dodał: berix suwalki
Fiat Uno Hatchback 1.4 i.e. (70 KM)

Tanio, taniej, Uno. Jesli nie spodziewasz sie ze za ta cene kupisz szwajcarski zegarek i twoje oczekiwania nie sa wygorowane to nie zawiedziesz sie. Czesci zamienne tanie jak barszcz a bywaja potrzebne. Korozja to temat rzeka. Moj egzemplarz wyprodukowaneo w PL. Jezdzil jako firmowka i nie byl konserwowany. Podsumowanie zabezpieczenia fabrycznego jest tragiczne. Sprochniale progi, mocowania amortyzatorow i podwozie nie wroza dobre eksploatacji. Nadwozie i poszycie w niezlym stanie ale co mi po tym skoro nie to sie liczy. Nawet do baku nie moge nalac paliwa bo mi wybija pistolet..... Aha: niech mi ktos wytlumaczy dlaczego koroduje miska olejowa? Przeciez to jest do diabla zalane olejem! Czyzby z zewnatrz nie miala zadnego, nawet minimalnego zabezpieczenia antykorozyjnego?

dodał: caddy@op.pl
Fiat Uno Hatchback 1.0 i.e (45 KM)

W swojej klasie samochód i w swojej cenie jest naprawde dobry ,dlatego czyma się w cenie ludzie nie lubią sprzedawać Uno Fire bo jest tani i niezawodny a konfort jest superowy to jest autko dla wszystkich z z niedurzymi rodzinami którzy nie mają kasy i którzy przesiadają się z maluchów CC SC i tego typu autek nawet powiem że wole go od samochodów nowszej genneracji ponieważ jest BANALNIE PROSTY wsio prawie robi się samemu części tanie dość durzo miejsca prędkość jazdy wystarczjąca a przy prędkościach 90 - 120 Km/h konfort jest bardzo dobry w końcu nie na darmo został samochodem roku dzięki małej ilości elektroniki to autko jest naprawde mało zawodne i musze powiedzieć że lubie go choć na sportowe się nie nadaje tak jak i nie ma szans z autami konbi

dodał: migol@zlotynet.crowley.pl
  • Zalety
  • + widoczność
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - wentylacja i ogrzewanie
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Fiat Uno

  • 1.
  • 5,00 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 1996r.
    dodał: stiller1, 30.06.2009

    Właściwie to dotyczy to samochodu, którym jeździłem chyba przez cztery lata a sprzedałem w zeszłym roku. Mogę tylko powiedzieć, że auto na gazie lepiej chodziło niż na benzynie. Polecam też firme, w której go montowałem czyli warsztat "Gorzkiewicz" przy ul. Południowej w Kaliszu. Nie wiem jak jest teraz, ale ja wtedy byłem bardzo zadowolony i aż szkoda mi było sprzedawać ten samochód z tą instalacją.

  • 2.
  • 4,75 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 1996r.
    dodał: Mariusz_PL, 02.09.2012

    Miło sie patrzy, gdy kilometry uciekają a pieniądze z kieszeni nie bardzo. Instalacja nadaje się jak najbardziej, oczywiście trzeba pamiętać o regularnej wymianie filtrów. Różnica w mocy nieodczuwalna, auto nie gaśnie, a instalacja jest na tyle prosta, że się nie psuje

  • 3.
  • 4,75 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 1999r.
    dodał: raczek, 20.12.2008

    Ten silniczek bardzo dobrze znosi "zagazowanie". Lekkie falowanie wolnych obrotów to jedyna wada jaka występuje (bardziej wyczuwalne na LPG).

  • 4.
  • 5,00 Fiat Uno II 1.4 i.e. (70KM) 1998r.
    dodał: Marcin, 30.08.2011

    Równa praca, bez zakłóceń. Instalacja wykonana profesjonalnie i jest bezobsługowa. Jedyna regulacja wykonana po 3 dniach od montażu.

  • 5.
  • 4,75 Fiat Uno II 1.0 i.e (45KM) 2001r.
    dodał: momo, 21.03.2009

    Silnik raczej dobrze znosi gaz, wyczuwalne niewielkie falowanie obrotów. Bardzo ekonomiczny około 6L gazu w trasie i 7,5L miasto.

  • 6.
  • 5,00 Fiat Uno II 1.0 (48KM) 1998r.
    dodał: Michał, 12.09.2012

    Nigdy więcej PB, tylko LPG! O dieslu nawet nie chcę słyszeć

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Uno

Fiat Uno

414 komentarzy

316 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Mateo~Mateo

Witam mielismy Unolka kochane auto jestem z Poznania bryczka latala na Hel minimum raz w roku skorzecin (86) km co chwile bez awarii po trzech stluczkach jezdzil autko godne polecenia na pierwszy raz pozdrawiam

~Damianos~Damianos

Ja mam uno z 2001 roku które kupiłem w tym roku z przebiegiem 162 tyś km a spala średnio 8,2 litra Lpg na 100 km . Silnik oczywiście 0,9 pojemności ale jak na pierwszy samochód to jest dobrze xD

~wezuwiusz3~wezuwiusz3

A ja miałem Uno 1,7 w czasach jeszcze jak paliwo było po 3 złocisze,ale spalał mi 7,5 litra na 100 km.Odwdzięczał się dynamiką i mocą.Auto było nie do zajechania,jak by nie blacharka.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 501
Przejechany dystans
25 880 765 km
Zatankowanego paliwa
1 348 960 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 185
Wydanych pieniędzy
1 922 746 zł
Średnie wydatki na auto
991 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
9 869
Wydanych pieniędzy
2 272 523 zł
Średnie wydatki na auto
1 171 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (1 941)

Zużycie paliwa Fiat Uno

Na podstawie 967 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Darek, dodano: 09.06.2011 02:04

Moje auto nie jest "zagazowane" bo nie jestem przekonany do tego typu zasilania. Na trasie przy delikatnym traktowaniu udało mi się osiągnąć ok 5 l/100km w mieście średnio 7-8 l/100km więc jak na gabaryty silniczka dość sporo. Przeglądy są wyjątkowo tanie (wykonuje je wg wskazań książki serwisowej ale poza ASO) ceny części są śmiesznie tanie ale niektóre są już nie do dostania w sklepach FIAT i trzeba szukać zamienników albo niestety, po szrotach.

pełny raport Fiat Hatchback 0.9

autor: PaweÂł, dodano: 18.03.2009 12:00

Zrobiłem swoim Uno 80 tys. km. Moim zdaniem spalanie jest ok - szczególnie na LPG. Nawet jeśli mocno piłuję to spalanie zawsze oscyluje wokół 8 l/100 km. Podobnie z jazdą po mieście - 8l/100 km LPG. Mama bardzo dobrą instalację LPG. Regulowaną komputerowo. Przy montażu polecano mi tańszą i prostszą, która podobno też by dobrze działała. Wbrałem opcję kosztowniejszą i nie narzekam. Zwróciła się dawno temu. Tutaj daję 5. - uwzględniając zużycie paliwa do osiągów silnika.

pełny raport Fiat Hatchback 1.4 i.e.

autor: Kordian, dodano: 05.04.2009 10:50

Posłużę się tutaj przykładami: nowe klocki hamulcowe z wymianą (przód) - 60 zł, nowy bak (stary przerdzewiał) - 170 zł, zmieniłem samemu, konserwacja drzwi - zrobiłem samemu, koszt materiałów 40 zł. Ogólnie serwis za pół darmo w porównaniu z innymi autami. Jeżeli chodzi o spalanie to sprawdzam to za każdym razem. Po 25000 km średnie spalanie w cyklu autostrada/miasto (Wrocław) wynosi 5,6 litra. Jak dla mnie mało. Przy spokojnej jeździe na trasie w lecie (80km/h) schodzi poniżej 5 litrów. We wrocławskich korkach w zimie pali 7. Ogólnie super. 5 ale tylko dlatego ze nie ma 6.

pełny raport Fiat Hatchback 1.0 i.e

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Uno

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Uno

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Fiat Uno II

Fiat Uno to flagowy samochód koncernu, od lat cieszący się sporą popularnością, doczekał się sporej ilości egzemplarzy. Produkowany był przez szereg lat dopóki Fiat nie wystartował z produkcją następcy popularnego Uno. Kilka wersji silnikowych pozwoli każdemu wybrać coś dla siebie.

Zobacz dane techniczne Fiat Uno
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Uno, oglądali także