Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Generacje Ford Fiesta

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VII (2008 - teraz)
    Ford Fiesta VII

    Ford Fiesta VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja Fiesty debiutowała w 2008 roku. Zgodnie z panującym trendem, samochód nawiązuje do stylistyki większych aut Forda – Focusa i Mondeo w ramach koncepcji „kinetic design”. Model oparty jest...

    więcej o Ford Fiesta VII

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VI (2001 - 2008)
    Ford Fiesta VI

    Ford Fiesta VI

    Szósta generacja Fiesty produkowana w latach 2002-2008. Podobnie, jak jego poprzednik, stylistycznie nawiązuje do linii Focusa. W roku 2005 Fiesta VI została poddana face-liftingowi, który objął m. in. przednie i tylne światła, zderzaki oraz wnętrze....

    więcej o Ford Fiesta VI

  • Wybierz generację: Ford Fiesta V (1999 - 2003)
    Ford Fiesta V

    Ford Fiesta V

    Fiesta piątej generacji pojawiła się na rynku w 1999 roku. Stylistycznie auto zbliżyło się do standardów wyznaczonych przez model Focus. Natomiast pod względem technicznym praktycznie nie różniło się od swojego poprzednika. W roku 2000 w takich krajach,...

    więcej o Ford Fiesta V

  • Wybierz generację: Ford Fiesta IV (1995 - 1999)
    Ford Fiesta IV

    Ford Fiesta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Zmiany stylistyczne, które tym razem dotknęły ten samochód były największe w historii Fiesty. Zupełnie zmienił się przód auta, a także jego wnętrze wzorowane na włoskim stylu. Podobnie, jak jego poprzednik,...

    więcej o Ford Fiesta IV

  • Wybierz generację: Ford Fiesta III (1989 - 1997)
    Ford Fiesta III

    Ford Fiesta III

    Trzecia generacja Fiesty uważana za najpopularniejszą w historii modelu (do dziś bardzo chętnie kupowana również w Polsce). Na rynku pojawiła się w roku 1989. Po raz pierwszy auto dostępne było również w wersji pięciodrzwiowej, a także w wersji towarowej...

    więcej o Ford Fiesta III

  • Wybierz generację: Ford Fiesta II (1983 - 1989)
    Ford Fiesta II

    Ford Fiesta II

    Fiesta II pojawiła się na rynku w 1983 roku. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, wyróżniała się nowocześniejszymi kształtami nadwozia (zmieniony został szczególnie przód auta), choć jej rozmiary pozostały niemal identyczne. Podobnie, jak Fiesta I, model...

    więcej o Ford Fiesta II

  • Wybierz generację: Ford Fiesta I (1976 - 1983)
    Ford Fiesta I

    Ford Fiesta I

    Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale...

    więcej o Ford Fiesta I

Fiesta VII

Wzornictwo to jedna z tych cech, którymi Fiesta wyróżnia się na tle konkurentów. Projektując auto wg koncepcji stylistycznych „kinetic design”, Ford stworzył nadwozie, które wygląda dynamicznie niezależnie od tego czy jedzie, czy też stoi. Odważną stylistykę trudno pomylić z rozwiązaniami wizualnymi jakiegokolwiek innego przedstawiciela segmentu B.

Niepowtarzalnym designem, zaprojektowanym z dużą dozą odwagi, może pochwalić się również wnętrze miejskiego Forda. Deska rozdzielcza, konsola centralna, zegary, boczki drzwi… trudno o element kabiny, który nie prezentowałby się oryginalnie. Szkoda tylko, że awangardowy design nie poszedł w parze z prostotą obsługi – przyzwyczajenia wymaga zarówno rozplanowanie kokpitu, jak i ciasne rozmieszczenie niektórych przełączników. Na szczęście, zegary i inne wskaźniki pokładowe są czytelne. Wysoki poziom reprezentuje też jakość wykończenia.

Przednie fotele Fiesty zachęcają do pozostania we wnętrzu jak najdłużej. Pozycja za kierownicą okazuje się właściwie perfekcyjna, pochwalić należy także samą ilość miejsca wygospodarowaną z przodu. W tylnej części kabiny pasażerskiej nie jest już niestety tak wygodnie – jadące tam osoby mogą poczuć się przytłoczone za sprawą brakującej przestrzeni i bardzo małych szyb bocznych. Na domiar złego, niewygodne okazuje się wsiadanie do tyłu. Cieszy natomiast pojemna część bagażowa, choć ładowność pojazdu ogranicza jej wykorzystanie.

Dynamiczny wygląd oraz bardzo wygodna pozycja za „kółkiem” zachęcają kierowcę do sprawdzenia, co ma do zaoferowania układ jezdny. Nawet krótka przejażdżka Fiestą wystarczy, aby docenić wysiłki konstruktorów Forda. Auto niesamowicie pewnie pokonuje ostre zakręty i mimo sportowych ustawień zawieszenia zapewnia bardzo dobry komfort resorowania. Do szybkich manewrów zachęca ponadto układ kierowniczy, który działa niezwykle bezpośrednio. Do doskonałości brakuje jedynie nieco lepszych hamulców.

Do zakupu niemieckiego „malucha” zachęcają rozsądnie skalkulowane ceny oraz przyzwoite wyposażenie standardowe (w którym przydałoby się jednak elektrycznie sterowanie przednich szyb). Plus za szeroki wachlarz różnego rodzaju elementów ozdobnych, pozwalających stworzyć z Fiesty auto jeszcze bardziej oryginalne.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Silniki Ford Fiesta

Ford Fiesta VII - jaki silnik wybrać?

Jest z czego wybierać, ale jeśli dokładniej się przyjrzeć, to tylko do garstki silników pasuje słowo „fajny”. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 82-konną, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Oba spalają średnio 7-8l benzyny na 100km, ale ten drugi lepiej rozwija moc i jest trochę dynamiczniejszy. Wśród diesli dostępne są trzy silniki i już ten najsłabszy o mocy 68KM i pojemności 1.4l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Do miasta idealny, ale poza terenem zabudowanym dużo lepszym wyborem będzie 1.6l o mocy 90KM. Jeśli szukacie bardziej uniwersalnego auta, to warto trochę poczekać i uzbierać te kilka tysięcy złotych więcej na tą mocniejszą wersję.

Publikacje o Ford Fiesta

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - radość z jazdy
 
Nasz test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Fiesta przeszła kompleksową kurację odmładzającą. Poza nowym, bardziej wyrazistym obliczem otrzymała paletę nowych silników. Najciekawszym motorem jest litrowy EcoBoost, który ma zapewniać dobre osiągi przy śladowym zużyciu paliwa. Czy optymistyczny scenariusz faktycznie ma miejsce?

Czy warto kupić: używany Ford Fiesta (od 2008)

Nowocześnie stylizowany, przyjemny w prowadzeniu i ponadprzeciętnie trwały. Miejskie auto spod znaku błękitnego owalu ma wiele zalet. Szkoda, że znalezienie ciekawego egzemplarza na rynku wtórnym nie jest łatwe. Czy warto kupić używanego Forda Fiesta?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Ford Fiesta ST - szybka zmiana zdania
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Podobno człowiek z wiekiem nabiera rozumu i doświadczenia. Dlatego właśnie jeśli tylko go stać, to za swój środek transportu wybiera auta duże, wygodne i bezpieczne. Często nawet wmawia sobie, że małe, ciasne i szybkie samochody już dawno go nie kręcą. Potem wsiada do Fiesty ST i całe doświadczenie życiowe...

Ford Fiesta ST - mocny zawodnik
 
Nasz test Ford Fiesta ST2 1.6 EcoBoost

W gamie Forda pojawił się nowy sportowiec. Maksymalne 182 KM i 240 Nm może nie wyglądają imponująco, ale 6,9 s do "setki" robi już wrażenie. Najważniejszego - genialnie zestrojonego zawieszenia, niezwykle precyzyjnego prowadzenia i fenomenalnej trakcji - można doświadczyć wyłącznie za kierownicą.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Fiesta

Ford Fiesta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FiestaautoWcentrum - społeczność Ford Fiesta

najwyższe oktanyAuta - Ford Fiesta

Ford Fiesta Fistaszek 56,96

Ford Fiesta 75,54

Ford Fiesta 72,92

Ford Fiesta White lightning 71,12

Ford Fiesta  IttP Rally 65,18

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Fiesta

Bakszyszol 66,95

kiwi8521 87,64

Pitbull_1983 85,51

Franki100 42,66

simklos 97,26

onlymx3 51,66

Manuel1989 84,17

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Fiesta

07:00-15:00 Car Wash :)
07:00-15:00 Car Wash :) Witam wszystkich po długiej przerwie. Pierwsze woskowanie auta. Przyszedł wresz...
mała kolizja
mała kolizja Wymuszenie pierszeństwa na skrzyżowaniu i puknięcie rozwalnona prawa strona deli...
Pierwsze wrażenia z jazdy
Pierwsze wrażenia z jazdy Witajcie, W pierwszym tygodniu po zakupie tak się złożyło że miałem wyjazd do P...
Zakup
Zakup Dziś zakupione auto. I pierwsza jego podróż do domu. Pierwsze 94 km - wrazenia ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Fiesta

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Fiesta
 

Najpopularniejsza wersja Ford Fiesta

Ford Fiesta

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Fiesta
 

Ford Fiesta najczęściej porównywane z:

Citroen C4 Cactus
1.2 PureTech (75 KM)
Skoda Fabia
1.2 HTP (60 KM)
Seat Ibiza
1.6 TDI CR (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Fiesta

Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
60 000 km, 2009
21 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 50 KM
51 000 km, 2009
24 000 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
98 000 km, 2008
18 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 benzyna 80 KM
151 929 km, 2003
11 888 PLN

Ocena auta Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

  • Średnia ocena
    na podstawie 59 opinii
  • 4,20
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Fiesta to auto zrobione w mysl idei Forda , pewne, solidne, niezawodne auto za niewygorowane pieniadze. Pieknie sie prowadzi i manewruje, jest ekonomiczne, trwale i niezawodne. Nadwozie proste w lini ale eleganckie, widocznosc bardzo dobra. Jest to pojazd dla ludzi ktorzy chca jezdzic duzo i z latwoscia.Nie jest to pojazd szppanerski i z tym silnikiem nie jest tez autem sportowym, lecz pojazdem dla ludzi spokojnych, ktorzy cenia sobie komfort, bezpieczenstwo i ekonomie. Jazda z predkoscia 130-140 nalezy do przyjemnosci, powyzej 150 czuje sie, ze trzeba auto pilowac. Maksymalna szybkosc podana przez producenta 163 km/h, na autostradzie w D osiagnelem 175 licznikowe.

dodał: Marek
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Bralem pod uwage kilka aut z tego segmentu, trafila sie fiesta i to dieslu. Na poczatku bylo mi to obojetnie, wczesniej jezdzilem autem benzynowym i spalania nie bralem po uwage. Jednak po pierwszej trasie na poczatku myslalem ze wskaznik sie zacial albo zle wyswietla (tak niskie spalanie). Niema sie czego przyczepic, niewiem jak bedzie sie auto zachowywalo przy - 20 stopni (odpalanie) ale to zycie pokarze.

dodał: stecher@poczta.fm
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Auto raczej udane choć z mojego doświadczenia wynika, że jakościowo dalekie od ideału. Dosyć dobry silnik w pierwszym egzemplarzy jaki używałem, drugi egzemplarz z 2006r. zachowuje się znacznie gorzej (może jednostkowy przypadek). Na plusie świetne zachowanie samochodu na drodze. Tandetne jak na dzisiejsze czasy plastiki i tapicerka. Słabe fotele przednie o niewygodnym kształcie i bez dobrego trzymania.

dodał: godol
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Bardzo,ale to bardzo zadowolona.Przestrzen estetyczna jasnobezowa,(przynajmniej w moim modelu Ghia). Radio-cd wrécz intuicyjnie sie ustawia,sterowane przy kierownicy. Wygodne fotele,auto nieglosne,nic nie trzeszczy.Oszczédne. Za cene,ktorà zaplacilam nie moglam chyba lepiej trafic.

dodał: beksa
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Dobre auto. Oczywiście wszystko zależy od tego, czego kto oczekuje i czym jeździł poprzednio. Oszczędne, sprawne, niezawodne, do jazdy po mieście i dobrze spisuje się na trasie.

dodał: e_klosek@icpnet.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Fiesta

Ford Fiesta Van Ford Fiesta VII Facelifting - galeria redakcyjna Ford Fiesta 2008 Ford Fiesta ST Concept Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 3-drzwiowa Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting 1.4 Duratec 96KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta ST 2013 Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 5-drzwiowa Ford Fiesta VII 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta ST Concept 5d
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Fiesta

  • 1.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.4 16V (80KM) 2006r.
    dodał: Zbyszek, 13.04.2014

    Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski na węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy!

  • 2.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (60KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 30.12.2008

    Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Ford Fiesta VII 1.25 Duratec (82KM) 2010r.
    dodał: RAFIK, 17.12.2011

    Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne nie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA

  • 4.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (58KM) 2003r.
    dodał: Bogdan, 19.01.2013

    Polecam w 100% pelen profezjonalizm aprawili to co inni w radomsku u domagalskiego zepsuli. Mila i kultularna obsloga i co wazne wiedza co robia!!!

  • 5.
  • 4,50 Ford Fiesta VI 1.25 i 16V (75KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz z Zabrza, 08.03.2014

    Silnik na gazie pracuję nawet ciszej niż na benzynie. Zawory delikatnie bardziej ciche. Sterownik STAG Q-BOX. Wtryskiwacze Hana2000.

  • 6.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (50KM) 2003r.
    dodał: bogdan, 04.01.2013

    nie polecam nikomu !!!! oszusci i tyle zepsoli mi komputer od gazu i umywaja rece zero profezjonalizmu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Ford Fiesta

288 komentarzy

227 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~horhe~horhe

chwilowe to nie średnie+komputer przekłamuje, zatankuj do pełna, zrób 100km i zatankuj ponownie, po kilku razach wyciągnij średnią spalania

~Maggda~Maggda

Jako pierwszy samochód wybrałam Fieste 1.25 82KM 2009r. i jestem bardzo zdzwiona ze chwilowe spalanie pokazuje mi ok.9.2 9.5 ? Nie wiem od czego to zależy... Czy wszystko okej z samochodem?

~horhe~horhe

kasia bieri raczej 1.4 albo 1.6 spalanie prawie to samo a auto bardziej dynamiczne, 1.25 to za mało na te masę auta

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
57 919
Przejechany dystans
37 735 591 km
Zatankowanego paliwa
1 966 623 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 245
Wydanych pieniędzy
3 112 998 zł
Średnie wydatki na auto
1 377 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 334
Wydanych pieniędzy
4 112 009 zł
Średnie wydatki na auto
1 819 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 260)

Testy zderzeniowe Ford Fiesta

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Fiesta przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Fiesta 1.25 petrol 'Trend', LHD
2012

Ford Fiesta
Ford Fiesta 1.25 ´Trend´

Ford Fiesta
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Na podstawie 88 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mck, dodano: 21.06.2013 12:00

Przy normalnej (ani dynamicznej ani eko-taksówkarskiej) jeździe mieście trzeba się liczyć ze spalaniem 8,5-9 l. Spalanie wzrasta o ok 0,5 l w czasie dużych mrozów, a ok. 0,5-0,8 l w trakcie letnich upałów, gdy klimatyzacja pozostaje cały czas włączona. Przy jeździe 50% miasto 50% autostrada/ekspresówka spalanie wynosi 8,5-8,9 l. Niestety na trasie doskwiera brak szóstego biegu - na autostradzie przy 140 km/h silnik ma około 4500 obr/min. Szósty bieg pozwoliłby obniżyć obroty i spalanie. Spalanie: droga krajowa (90 km/h) - 7,5-8 l droga ekspresowa (120 km/h) - 8-8,5 l autostrada (140 km/h) - 8,5-9 l miasto - 8,5-9 l

pełny raport Ford Hatchback 3d 1.6 Duratec

autor: jac, dodano: 17.07.2009 22:57

spalanie gazu miasto: 1. normalna jazda ok 7-8litra na 100km 2. bardzo ale to bardzo szybka z gazem w podłodze jazda ok 9litrów 3. obroty maks do 1500 na kazdym biegu i mamy spalanie ok 6 litrów spalanie gazu trasa: 1.normalna jazda z prędkością ok 90- 140km/h tj ok 8 litrów gazu 2.jazda maks do 90km/h i auto pali maks 6 litrów dodam jeszcze że auto ma oryginALNY przebieg 230tys. km czyli malutki w stosunku do rocznika. silnik 1100ccm na jednopunkcie z 5 biegową skrzybnką biegów. Auto mimio niby malej pojemności radzi sobie świetnie w mieście, nie ma problemów z wyprzedzaniem większych, nowszych, mocniejszych aut(powtarzam miasto)! na trasie słabiutko... zbyt mała moc ale daje rade. Fiesta to itak torpeda do malucha. Ogólnie autko godne polecenia dla osób jeżdzących głównie w mieście, które chcą przeznaczyc na zakup auta do 3tys. zł.

pełny raport Ford Hatchback 1.1

autor: sli, dodano: 06.12.2007 22:13

Nie daję pełnej "trói", ocena jest na 2+. Pali definitywnie za dużo, poniżej 9 l/100 km na mieście zejść jest rzeczą awykonalną, mi pali 9,5-10 mimo tego, że staram się go nie cisnąć powyżej 3000 obr. i ogólnie staram tonować się zapędy rajdowe:) Jest to definitywna przesada. A znam takich, co im 11-12 pali. Ale poza miastem - jest w porządku,ok. 6-7 litrów. Co mnie zadziwiło - obładowany, z trzema rowerami na dachu na autostradzie spalił mi 7,5 l/100 km (pedał w podłodze i 130 na liczniku niemal non stop). Wniosek? Silnik nie lubi ciągłego przyspieszania, wtedy pije dużo, ale jak trzyma się prędkość, to spalanie gwałtownie spada. Stoi to trochę w sprzeczności z miejskim charakterem samochodu. No ale coż zrobić?

pełny raport Ford Hatchback 1.3

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Fiesta VI Hatchback 1.4 TDCi 68KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Fiesta, oglądali także