Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Generacje Ford Fiesta

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VII (2008 - teraz)
    Ford Fiesta VII

    Ford Fiesta VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja Fiesty debiutowała w 2008 roku. Zgodnie z panującym trendem, samochód nawiązuje do stylistyki większych aut Forda – Focusa i Mondeo w ramach koncepcji „kinetic design”. Model oparty jest...

    więcej o Ford Fiesta VII

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VI (2001 - 2008)
    Ford Fiesta VI

    Ford Fiesta VI

    Szósta generacja Fiesty produkowana w latach 2002-2008. Podobnie, jak jego poprzednik, stylistycznie nawiązuje do linii Focusa. W roku 2005 Fiesta VI została poddana face-liftingowi, który objął m. in. przednie i tylne światła, zderzaki oraz wnętrze....

    więcej o Ford Fiesta VI

  • Wybierz generację: Ford Fiesta V (1999 - 2003)
    Ford Fiesta V

    Ford Fiesta V

    Fiesta piątej generacji pojawiła się na rynku w 1999 roku. Stylistycznie auto zbliżyło się do standardów wyznaczonych przez model Focus. Natomiast pod względem technicznym praktycznie nie różniło się od swojego poprzednika. W roku 2000 w takich krajach,...

    więcej o Ford Fiesta V

  • Wybierz generację: Ford Fiesta IV (1995 - 1999)
    Ford Fiesta IV

    Ford Fiesta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Zmiany stylistyczne, które tym razem dotknęły ten samochód były największe w historii Fiesty. Zupełnie zmienił się przód auta, a także jego wnętrze wzorowane na włoskim stylu. Podobnie, jak jego poprzednik,...

    więcej o Ford Fiesta IV

  • Wybierz generację: Ford Fiesta III (1989 - 1997)
    Ford Fiesta III

    Ford Fiesta III

    Trzecia generacja Fiesty uważana za najpopularniejszą w historii modelu (do dziś bardzo chętnie kupowana również w Polsce). Na rynku pojawiła się w roku 1989. Po raz pierwszy auto dostępne było również w wersji pięciodrzwiowej, a także w wersji towarowej...

    więcej o Ford Fiesta III

  • Wybierz generację: Ford Fiesta II (1983 - 1989)
    Ford Fiesta II

    Ford Fiesta II

    Fiesta II pojawiła się na rynku w 1983 roku. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, wyróżniała się nowocześniejszymi kształtami nadwozia (zmieniony został szczególnie przód auta), choć jej rozmiary pozostały niemal identyczne. Podobnie, jak Fiesta I, model...

    więcej o Ford Fiesta II

  • Wybierz generację: Ford Fiesta I (1976 - 1983)
    Ford Fiesta I

    Ford Fiesta I

    Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale...

    więcej o Ford Fiesta I

Fiesta VII

Nie wiemy, czy projektując Fiestę, designerzy Forda korzystali z czarodziejskich sztuczek, ale wiemy, że naszkicowali samochód mający w sobie pewną dozę designerskiej magii. Jest to bowiem jedno z najbardziej urodziwych aut w klasie, które nie dość, że wygląda dynamicznie nawet podczas postoju, to na dodatek okazuje się szalenie ponadczasowe. Pewne kontrowersje budzi jedynie wprowadzony w ramach liftingu pas przedni, który zamiast łagodnej, wysublimowanej formy zaproponował wybitnie agresywne, nachalne wręcz kształty.

Projektanci postanowili wypuścić wodze fantazji także przy stylizowaniu wnętrza. W efekcie miejsce pracy kierowcy prezentuje się niepowtarzalnie, a niezłe materiały wykończeniowe tylko podkreślają jego wysublimowany charakter. Szkoda tylko, że awangardowy styl nie poszedł w parze z ergonomią - zastrzeżenia budzi zarówno rozplanowanie elementów obsługi, jak i wielkość samych przycisków. Ładnym i czytelnym zegarom towarzyszy niestety zbyt mały wyświetlacz komputera pokładowego.

Ford Fiesta VII. generacji nie jest już najmłodszą konstrukcją, co da się dostrzec, zajmując miejsce na tylnej kanapie - przestrzeń wygospodarowana na nogi jest tam mocno ograniczona. Nad głową miejsca jest na szczęście wystarczająco, a przestronny pierwszy rząd siedzeń i odpowiednio pojemny bagażnik zdecydowanie cieszą. Powody do zadowolenia dają też dopracowane fotele oraz łatwość, z jaką zajmujemy wygodną pozycję do jazdy. Do poprawki kwalifikuje się natomiast widoczność do tyłu, utrudniająca manewrowanie.

Jeżeli potrzebujecie “malucha”, który będzie prowadził się jak marzenie, bez uszczerbku na komforcie jazdy, to trafiliście w dziesiątkę. W dyscyplinie prowadzenia na zakrętach model spod znaku błękitnego owalu pozostawia większość rywali daleko z tyłu, na co wpływ ma zarówno świetnie zestrojone zawieszenie, jak i doskonały układ kierowniczy. Co ważne, jego układ jezdny jest na tyle udany, że oferuje niedościgniony przez wielu konkurentów poziom resorowania nierówności.

Pomimo garści latek na karku, Ford Fiesta trzyma się dziarsko, nie bojąc się konkurencji ze strony dużo młodszych rywali. A jak na ich tle wypada pod względem cenowym? Nieźle, choć na pewno nie jest okazją stulecia, bo lepiej wyposażone odmiany dopiero po uwzględnieniu ewentualnych promocji mają rozsądne kwoty zakupu. Co do samego wyposażenia, to standardowe jest satysfakcjonujące, zaś lista dodatków okazuje się długa i obfituje w nowoczesne elementy, znane do niedawna z samochodów plasowanych oczko wyżej.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Silniki Ford Fiesta

Ford Fiesta VII - jaki silnik wybrać?

Wybór jest naprawdę duży, ale nie wszystkie silniki są ciekawe. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 1.0 80KM, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Jednak jeśli nie boicie się wysokiej mocy wyciśniętej z małego silniki, to pokochacie 1.0 Ecoboost. Jego mocy zaczyna się w najsłabszych wersjach od 100KM a kończy na bagatela 140KM. Optymalny jest wariant 125-konny. Wśród diesli dostępne są dwa silniki i już ten najsłabszy o mocy 75KM i pojemności 1.5l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Mimo wszystko spodoba się tylko spokojnym kierowcom, bardziej uniwersalny jest 1.6 95KM.

Publikacje o Ford Fiesta

Ford Fiesta ST - definicja fajnego auta
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Rodzinne kombi są przestronne, funkcjonalne i ... rodzinne. Mdłe i pozbawione emocji kompakty są racjonalne i potrzebne. SUV-y i Crossover`y nie zawsze są przestronne i rzadko racjonalne, ale są modne. Małe miejskie Hot Hatche? One są po prostu fajne. Czy należąca do tego wywołującego emocje gatunku...

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - radość z jazdy
 
Nasz test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Fiesta przeszła kompleksową kurację odmładzającą. Poza nowym, bardziej wyrazistym obliczem otrzymała paletę nowych silników. Najciekawszym motorem jest litrowy EcoBoost, który ma zapewniać dobre osiągi przy śladowym zużyciu paliwa. Czy optymistyczny scenariusz faktycznie ma miejsce?

Czy warto kupić: używany Ford Fiesta (od 2008)

Nowocześnie stylizowany, przyjemny w prowadzeniu i ponadprzeciętnie trwały. Miejskie auto spod znaku błękitnego owalu ma wiele zalet. Szkoda, że znalezienie ciekawego egzemplarza na rynku wtórnym nie jest łatwe. Czy warto kupić używanego Forda Fiesta?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Ford Fiesta ST - szybka zmiana zdania
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Podobno człowiek z wiekiem nabiera rozumu i doświadczenia. Dlatego właśnie jeśli tylko go stać, to za swój środek transportu wybiera auta duże, wygodne i bezpieczne. Często nawet wmawia sobie, że małe, ciasne i szybkie samochody już dawno go nie kręcą. Potem wsiada do Fiesty ST i całe doświadczenie życiowe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Fiesta

Ford Fiesta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FiestaautoWcentrum - społeczność Ford Fiesta

najwyższe oktanyAuta - Ford Fiesta

Ford Fiesta Fieścinka 65,82

Ford Fiesta Uparciucha 62,22

Ford Fiesta Eko pasażer na gapę 76,26

Ford Fiesta Pocket Rocket 69,27

Ford Fiesta 1.4 69,47

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Fiesta

dawid003 33,29

szerszen6 70,72

blondyn83_ 82,47

medion 49,20

andy32_pl 44,32

skago 48,31

elfer 85,79

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Fiesta

mała kolizja
mała kolizja Wymuszenie pierszeństwa na skrzyżowaniu i puknięcie rozwalnona prawa strona deli...
Problemy z drzwiami lub centralnym zamkiem!
Problemy z drzwiami lub centralnym zamkiem! Wczoraj do Gdańska przyszła temperatura -5 :/ Wszystko było by dobrze gdyby nie ...
300 km w jedna stronę? bezproblemowo :)
300 km w jedna stronę? bezproblemowo :) w weekend wybralem sie do Kruszwicy na male zwiedzanie i przy okazji obejrzałem ...
Zabezpieczenie progów.
Zabezpieczenie progów. Jakiś czas temu u kolegi z Fordem Focusem pojawił się wpis odnośnie wklejenia na...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Fiesta

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Fiesta
 

Najpopularniejsza wersja Ford Fiesta

Ford Fiesta

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Fiesta
 

Ford Fiesta najczęściej porównywane z:

Skoda Fabia
1.2 TSI (110 KM)
Skoda Fabia
1.4 TDI (90 KM)
Skoda Fabia
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Fiesta Gold X Ford Fiesta Gold X
Rocznik: 2011. Przebieg: 100 859 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 29 900 zł
Ford Fiesta BLACK EDITION Ford Fiesta BLACK EDITION
Rocznik: 2015. Silnik: 1.0 103KM .
Cena: 68 990 zł
Zyskujesz: 5 750 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Fiesta

Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
60 000 km, 2009
21 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 50 KM
51 000 km, 2009
24 000 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
98 000 km, 2008
18 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 benzyna 80 KM
151 929 km, 2003
11 888 PLN

Ocena auta Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

  • Średnia ocena
    na podstawie 61 opinii
  • 4,21
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Fiesta to auto zrobione w mysl idei Forda , pewne, solidne, niezawodne auto za niewygorowane pieniadze. Pieknie sie prowadzi i manewruje, jest ekonomiczne, trwale i niezawodne. Nadwozie proste w lini ale eleganckie, widocznosc bardzo dobra. Jest to pojazd dla ludzi ktorzy chca jezdzic duzo i z latwoscia.Nie jest to pojazd szppanerski i z tym silnikiem nie jest tez autem sportowym, lecz pojazdem dla ludzi spokojnych, ktorzy cenia sobie komfort, bezpieczenstwo i ekonomie. Jazda z predkoscia 130-140 nalezy do przyjemnosci, powyzej 150 czuje sie, ze trzeba auto pilowac. Maksymalna szybkosc podana przez producenta 163 km/h, na autostradzie w D osiagnelem 175 licznikowe.

dodał: Marek
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Bralem pod uwage kilka aut z tego segmentu, trafila sie fiesta i to dieslu. Na poczatku bylo mi to obojetnie, wczesniej jezdzilem autem benzynowym i spalania nie bralem po uwage. Jednak po pierwszej trasie na poczatku myslalem ze wskaznik sie zacial albo zle wyswietla (tak niskie spalanie). Niema sie czego przyczepic, niewiem jak bedzie sie auto zachowywalo przy - 20 stopni (odpalanie) ale to zycie pokarze.

dodał: stecher@poczta.fm
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Auto raczej udane choć z mojego doświadczenia wynika, że jakościowo dalekie od ideału. Dosyć dobry silnik w pierwszym egzemplarzy jaki używałem, drugi egzemplarz z 2006r. zachowuje się znacznie gorzej (może jednostkowy przypadek). Na plusie świetne zachowanie samochodu na drodze. Tandetne jak na dzisiejsze czasy plastiki i tapicerka. Słabe fotele przednie o niewygodnym kształcie i bez dobrego trzymania.

dodał: godol
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Bardzo,ale to bardzo zadowolona.Przestrzen estetyczna jasnobezowa,(przynajmniej w moim modelu Ghia). Radio-cd wrécz intuicyjnie sie ustawia,sterowane przy kierownicy. Wygodne fotele,auto nieglosne,nic nie trzeszczy.Oszczédne. Za cene,ktorà zaplacilam nie moglam chyba lepiej trafic.

dodał: beksa
Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi (68 KM)

Dobre auto. Oczywiście wszystko zależy od tego, czego kto oczekuje i czym jeździł poprzednio. Oszczędne, sprawne, niezawodne, do jazdy po mieście i dobrze spisuje się na trasie.

dodał: e_klosek@icpnet.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Fiesta

Ford Fiesta 2008 Ford Fiesta VII Facelifting - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Facelifting Red Edition (2014) Ford Fiesta ST Concept 5d Ford Fiesta VII ST 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna (2) Ford Fiesta VII 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting 1.4 Duratec 96KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 3-drzwiowa Ford Fiesta Van Ford Fiesta
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Fiesta

  • 1.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.4 16V (80KM) 2006r.
    dodał: Zbyszek, 13.04.2014

    Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski na węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy!

  • 2.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (60KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 30.12.2008

    Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Ford Fiesta VII 1.25 Duratec (82KM) 2010r.
    dodał: RAFIK, 17.12.2011

    Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne nie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA

  • 4.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (68KM) 2007r.
    dodał: Joasia32, 16.11.2014

    Moja Mała Fiestka świetnie sobie radzi na Lpg , jestem bardzo zadowolona , spalanie naprawdę świetne chyba najbardziej ekonomiczny samochód . Wszystko działa płynnie.

  • 5.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (58KM) 2003r.
    dodał: Bogdan, 19.01.2013

    Polecam w 100% pelen profezjonalizm aprawili to co inni w radomsku u domagalskiego zepsuli. Mila i kultularna obsloga i co wazne wiedza co robia!!!

  • 6.
  • 4,50 Ford Fiesta VI 1.25 i 16V (75KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz z Zabrza, 08.03.2014

    Silnik na gazie pracuję nawet ciszej niż na benzynie. Zawory delikatnie bardziej ciche. Sterownik STAG Q-BOX. Wtryskiwacze Hana2000.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Ford Fiesta

288 komentarzy

227 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~horhe~horhe

chwilowe to nie średnie+komputer przekłamuje, zatankuj do pełna, zrób 100km i zatankuj ponownie, po kilku razach wyciągnij średnią spalania

~Maggda~Maggda

Jako pierwszy samochód wybrałam Fieste 1.25 82KM 2009r. i jestem bardzo zdzwiona ze chwilowe spalanie pokazuje mi ok.9.2 9.5 ? Nie wiem od czego to zależy... Czy wszystko okej z samochodem?

~horhe~horhe

kasia bieri raczej 1.4 albo 1.6 spalanie prawie to samo a auto bardziej dynamiczne, 1.25 to za mało na te masę auta

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
63 724
Przejechany dystans
40 336 292 km
Zatankowanego paliwa
2 174 070 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 892
Wydanych pieniędzy
3 419 368 zł
Średnie wydatki na auto
1 387 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 762
Wydanych pieniędzy
4 568 349 zł
Średnie wydatki na auto
1 853 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 465)

Testy zderzeniowe Ford Fiesta

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Fiesta przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Fiesta 1.25 petrol 'Trend', LHD
2012

Ford Fiesta
Ford Fiesta 1.25 ´Trend´

Ford Fiesta
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Na podstawie 90 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mck, dodano: 21.06.2013 12:00

Przy normalnej (ani dynamicznej ani eko-taksówkarskiej) jeździe mieście trzeba się liczyć ze spalaniem 8,5-9 l. Spalanie wzrasta o ok 0,5 l w czasie dużych mrozów, a ok. 0,5-0,8 l w trakcie letnich upałów, gdy klimatyzacja pozostaje cały czas włączona. Przy jeździe 50% miasto 50% autostrada/ekspresówka spalanie wynosi 8,5-8,9 l. Niestety na trasie doskwiera brak szóstego biegu - na autostradzie przy 140 km/h silnik ma około 4500 obr/min. Szósty bieg pozwoliłby obniżyć obroty i spalanie. Spalanie: droga krajowa (90 km/h) - 7,5-8 l droga ekspresowa (120 km/h) - 8-8,5 l autostrada (140 km/h) - 8,5-9 l miasto - 8,5-9 l

pełny raport Ford Hatchback 3d 1.6 Duratec

autor: jac, dodano: 17.07.2009 22:57

spalanie gazu miasto: 1. normalna jazda ok 7-8litra na 100km 2. bardzo ale to bardzo szybka z gazem w podłodze jazda ok 9litrów 3. obroty maks do 1500 na kazdym biegu i mamy spalanie ok 6 litrów spalanie gazu trasa: 1.normalna jazda z prędkością ok 90- 140km/h tj ok 8 litrów gazu 2.jazda maks do 90km/h i auto pali maks 6 litrów dodam jeszcze że auto ma oryginALNY przebieg 230tys. km czyli malutki w stosunku do rocznika. silnik 1100ccm na jednopunkcie z 5 biegową skrzybnką biegów. Auto mimio niby malej pojemności radzi sobie świetnie w mieście, nie ma problemów z wyprzedzaniem większych, nowszych, mocniejszych aut(powtarzam miasto)! na trasie słabiutko... zbyt mała moc ale daje rade. Fiesta to itak torpeda do malucha. Ogólnie autko godne polecenia dla osób jeżdzących głównie w mieście, które chcą przeznaczyc na zakup auta do 3tys. zł.

pełny raport Ford Hatchback 1.1

autor: Bartek, dodano: 16.09.2010 11:59

7,4 jak jechałem nad morze 2 osoby + bagaż po sufit, 9,1 w zimie (-22C) ale było też trochę zabawy :), normalnie spala 8,1 na 100 (30km do Poznania i 15 po mieście pn-pt). Wyniki osiągnięte przy jeździe polegającej na jak najszybszym dojściu do 105km/h(dobrze słychać radio i w miarę się przesuwam). Na światłach gazu nie oszczędzam. Samochód mam ponad rok, przejechałem nim ponad 25 tyś. Aktualny przebieg 33234(myślę że 233234). Nie psuje się. Przez rok zrobione tylko tylne hamulce(szczęki 63zł + linka ręcznego 111zl, mechanik 70zł) i wydech za katalizatorem do końcowego tłumika 128zł + 40zł mechanik. Filtr powietrza 20zł. Kupiłem za 2500zł. Ma 2 airbagi i podgrzewaną przednią szybę. Części dostępne na szrocie w cenie śmiesznie niskiej (przedni reflektor razem z mocowaniem, antena i kilka drobnych plasticzków 20zł). Z samochodu jestem bardzo zadowolony. Polecam wszystkim jako pierwszy samochód do obczaskania się w jeździe.

pełny raport Ford Hatchback 1.3 KAT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Fiesta Hatchback 1.4 TDCi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Fiesta VI Hatchback 1.4 TDCi 68KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Fiesta, oglądali także