Szukaj

Informacje o Honda Accord VI Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW 1998-2002

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2002 roku
Pojemność skokowa 2254 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 4900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Łukasz
Honda Accord VI
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
Myślałem ze miłość od pierwszego wejrzenia jest niemożliwa.. A jednak!!! po zobaczeniu samochodu na żywo wiedzialem ze będzie mój a gdy zasiadłem przed kierownicą nie chciałem wychodzić. Najpiękniejsze z najpiękniejszych zielony butelkowy metalik i jasny beżowy środek. Silnik sprawuje się fantastycznie, jeździ cały czas na syntetyku castrol 5w40 bez brania kropli oleju. zawieszenie nie za miękkie nie za twarde, pozwala pewnie i szybko pokonywać zakręty. A naprawy z ostatnich 5 lat z dokumentów poprzedniego właściciela to 600zł rocznie, także rewelacja. Mała historyjka: Siedząc w pracy po przyjeździe do niej pierwszy raz hondą woła mnie szef i mówi "Łukasz, zobacz co za honda pierwszy raz taką widzę i wiesz co? Gdyby nie żona chciałbym taką mieć" Panie Czesławie, proszę to są kluczyki może się Pan przejechać. Miał radość w ochach, a jeździ na co dzień nową Acocrd. Gratuluje wszystkim właścicielom tych samochodów! Pozdrawiam! Łukasz
4,9
~Zbyniu
Honda Accord VI
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
Wiadomo są egzemlaprze mocno wysłużone z dużymi przebiegami ale za to w niżeszej cenie. Coś za coś. Za ok 15 000 -19 000 otrzymujemy samochód bogato wyposażony, bezpieczny, ergonnomiczny i netuzinkowy. Nie częśto widywana jest wersja coupe na naszych drogach.
4,9
~Jaro
Honda Accord VI
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
Rewelacyjny samochód za te pieniądze i ta nie powtarzalna sylwetka i śmiszne ceny części zamiennych.
Średnie spalanie dla Honda Accord VI Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW 1998-2002
10,1
l/100 km
11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Honda Accord VI
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
Po pierwsze jak już ktoś napisał w tym aucie nie ma silnika 2.3 tylko 2.0 o mocy 147KM. Spalanie w mieście przeciętnie na poziomie 11 l, w trasie w zależności od prędkości od 8-9 l do 10-11 l. Tak naprawdę nigdy nie sprawdziłem spalania przy jeździe ekonomicznej dlatego że mam dość ciężką nogę i za grosz cierpliwości. W trasie jeżdżę przeważnie z prędkościami od 120 - 170 km/h z częstym wyprzedzaniem. Przy takim stylu jazdy autko bierze około 10 l na 100 km. Myślę że bardziej cierpliwi utrzymujący prędkość autka na poziomie 110 -120 km/h mogą osiągnąć spalania na poziomie 7 l (mi się to niestety nigdy nie uda)
12,3
Honda Accord VI
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
Fajne auto, benzyna to minimalne spalanie 8l po autostradzie bez klimy jadąc 110/h z tempomatem. Na gazie osiągnąć poniżej 10 trzeba też wszystko powyłączać i jechać 110 po autostradzie.. sprawdzone na A4. Normalna jazda po autostradzie 130/h-140 - 11.5 zawsze. Po miescie... zależy jak cisnąć jak słabo to nie wiele więcej, jak mocno cisnąć to i 16 spali. Poza tym ten silnik ma 2.0l a nie 2.3 jak ktos wstawił w opcjach
11,4
Honda Accord VI
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
trochę pali:) 11,5 gazu 8,5 benzyny Jednakże jak 2.0 przy ciężkim samochodzie wyniki są w średniej. Kupując ten samochód trzeba sie liczyć ze nie spali tyle co choćby CC ;]
Honda Accord VI Coupe