Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. Projektanci auta odeszli od nieco konserwatywnej sylwetki Accorda VI. Samochód jest większy i charakteryzuje się znacznie agresywniejszą stylistyką od swojego poprzednika. Nie stracił przy tym nic ze swojego sportowego charakteru. W USA luksusowa wersja europejskiego Accorda VI nadal sprzedawana jest jako Acura TSX. Natomiast w Japonii amerykańska wersja modelu funkcjonowała pod nazwą Honda Inspire.

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - bagażnik, akcesoria
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

Generacje Honda Accord

Komentarze redakcji

Powagosław: Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.
Luzacjusz: Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

Wersje nadwozia Honda Accord VII

Silniki Honda Accord VII Sedan

Lista silników:

Publikacje o Honda Accord

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Czy warto kupić: używana Honda Accord (od 2002 do 2008)

Siódma odsłona japońskiej limuzyny ma wiele zalet - solidną konstrukcję, mocne silniki oraz dobre zawieszenie. Auto nie zachwyca natomiast przestronnością i sposobem wykończenia wnętrza. Czy warto kupić używaną Hondę Accord?

Honda Accord - Przyciasna radość jazdy
 
Nasz test

Honda zawsze podkreśla sportowy charakter swoich aut, oddany nie tylko w osiągach, ale i stylizacji. W przypadku Accorda odezwały się i plusy i minusy takiego charakteru.

Honda Accord VI - kosmopolityczna w każdym calu

Spośród wszystkich japońskich marek tak naprawdę tylko dwie mocno do mnie przemawiają - Mazda i Honda. Wiem, wiem, Honda od wielu już lat powstaje w Europie i "japońska" jest tylko z pochodzenia, ale mimo wszystko żywię do niej niekłamaną sympatię. Czy to za sprawą wolnossących, oszałamiających...

Honda Accord Type-S - mącicielka spokoju
 
Nasz test

Tu, gdzie jestem, piękna pogoda zdarza się równie często, co zgoda i jednomyślność w ławach poselskich przy ulicy Wiejskiej. Przejrzyste niebo to widok równie rzadki, jak płetwa delfina wyskakującego ze spienionego porywistym wiatrem oceanu... Jednak pochmurne niebo i niemal codzienny lżejszy bądź też...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Accord

Honda Accord na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda AccordautoWcentrum - społeczność Honda Accord

najwyższe oktanyAuta - Honda Accord

Honda Accord 62,65

Honda Accord 66,87

Honda Accord Czarnuch 80,85

Honda Accord HONDA 85,15

Honda Accord złotko 67,90

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Accord

bazants 30,18

kaccord 30,16

malenki 30,19

kamil3100 62,89

Mariusz_Tychy 84,17

Czerwony22 41,19

ursyniak 43,84

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Accord

Nie ustąpił i zdzielił Hordę w zad :)
Nie ustąpił i zdzielił Hordę w zad :) Jakiś czas temu, na naszych "odśnieżonych" drogach, w drodze do pracy oberwało s...
Listwy drzwiowe + dywaniki
Listwy drzwiowe + dywaniki Większość CD7 ma problemy z listwami na drzwiach - metalowe elementy wewnętrzne ...
Pierwsze 10 000 km. Ogólne wrażenia.
Pierwsze 10 000 km. Ogólne wrażenia. Witam wszystkich aWc-owców :) Melduję że stukło pierwsze 10 000 km od momentu w...
Gryzoń :/
Gryzoń :/ Po skończeniu wczorajszej konserwacji hamulców, chciałem uzupelnić sobie płyn do...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Accord

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Honda Accord
 

Najpopularniejsza wersja Honda Accord

Honda Accord

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Honda Accord
 

Honda Accord najczęściej porównywane z:

Infiniti Q50
2.2d (170 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
Nissan Pulsar
1.2 DIG-T (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Accord

Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
61 000 km, 2010
79 900 PLN
Honda Accord
2.2 diesel 150 KM
1 km, 2009
45 000 PLN
Honda Accord
benzyna
0
800 PLN
Honda Accord
benzyna 155 KM
108 000 km, 2006
34 700 PLN

Ocena auta Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi

  • Średnia ocena
    na podstawie 67 opinii
  • 4,32
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Honda Accord Sedan 2.2 i-CTDi (140 KM)

zaczne moze od rzeczy ktorych mi brakuje: brak komputera pokladowego ze spalaniem, brak automatycznego domykania szyb po zamknieciu z kluczyka, brak silownikow do podnoszenia maski tylko ten glupi drut jak w polonezie, brak podswietlenia przyciskow na kierownicy (rozwiazane w 2005r), wiem ze moze to glupoty ale uwazam ze w samochodzie za taka kase powinny byc takie rzeczy zwlaszcza ze w niemieckich samochodach duzo nizszej klasy maja, tak czy inaczej nie dyskwalifikuje to hondy accord bo oferuje naprawde komfortowa jazde i gdy kupowalem zastanawialem sie pomiedzy honda a audi A6 i wogole nie zaluje wyboru hondy,

dodał: yaak@o2.pl
Honda Accord Sedan 2.2 i-CTDi (140 KM)

Auto (czarny tourer)wyglada pieknie jednak nie jest doskonale.Nie powiem,ze sie zawiodlem bo bym zgrzeszyl.... Predkosc jaka uzyskalem to okolo 215-220 kmh(na liczniku)-jazda w Niemczech Po okolo 700km bardzo szybkiej jazdy auto spalilo okolo 8.5-9 litrow ropy na sto.Duzy bagaznik(wiekszy od Octavii). Za caloksztalt dalbym 4,5 gwiazdki w tym extra 0.3 gwiazdki za wyglad(razem 5.3 gwiazdki za wyglad)-Porownuje z Octavia bo przejechalem okolo 150tkm tym autem

dodał: Jack
Honda Accord Sedan 2.2 i-CTDi (140 KM)

Gdyby nie awarie po 40 tys. - to ogólna ocena byłaby na 5 - samochód jeździ jak przyspawany do drogi. Świetna dynamika i przyspieszenie, niezłe spalanie. Bardzo reprezentacyjny (jeśli ktoś ma takie potrzeby), ale też ma trochę sportowego ducha w sobie. Z awariami - mimo że z turbiną postępowałem jak w instrukcji - szlag ją trafił. Przy tak drogim samochodzie uważam, że to kaszana, pomijając inne usterki, które pojawiły się w rzekomo niezawodnej Hondzie.

dodał: bradder
Honda Accord Sedan 2.2 i-CTDi (140 KM)

świetny silnik, świetny ponadczasowy wygląd limuzyny, chromy dookoła szyb, chromowane klamki, felgi 17, zmieniarka, tempomat, skóra, przesympatyczna skórzana kierownica, miłe fotele, podświetlanie zegarów, bagażnik otwierany z pilota, fabryczny japoński alarm, tempomat , full elektryka, super osiągi i spalanie

dodał: Macono
Honda Accord Sedan 2.2 i-CTDi (140 KM)

polecam auto, klasyczna linia, dobrze wyposazone, a osiagi i silnik, polecam przejazdzketym dieslem-najlepszy ropniak jaki znam, VW, fordy daleko w tyle i nie pisze tego z przekory ale z doswiaczenia

dodał: sej
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Accord

Honda Accord VI Honda Accord V Sedan - galeria społeczności Honda Accord VIII Kombi Honda Accord VI Hatchback - galeria społeczności Honda Accord 2.2 i-CTDi  Executive - galeria redakcyjna Honda Accord Coupe 2011 Honda Accord 2008 Honda Accord 2.2 i-CTDi - galeria redakcyjna Honda Accord I Honda Accord 2006
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Accord

  • 1.
  • 2,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2001r.
    dodał: honda aaa, 28.03.2012

    co mogę powiedzieć koleś nie zna się na robocie.. zakłada najtańszy syf i jeszcze szyderczo patrzy się na człowieka że jest dobrze.. instalacja AGIS na apis solo, reduktor Alaska AT-09. istalacja zrobiona na opaski plastikowe, nawiercany kolektor bez zdejmowania bo człowiek ma magiczne wiertła i szklane kule i widzi że nic nie spadło w ssący. dodatkowo podgina przerwe na świecach do tego stopnia że samochód nie miał siły jechać ale on twierdzi że jest ok. trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej filtr sam jakiś beznadziejny najtańszy, genralnie instalacja zrobiona beznadziejnie, i za ponad 2500 zł nie zrobił wlewu pod klapką tylko ciął jasny zderzak i taki czarny pryszcz wystaje.. w klapce nie robi bo niszczy się blacha a w rzeczywistości nie ma na to czasu i nie umie.. a na zapalający się chceck odpowiada że to honda i tak będzie.. żałosne to jest.. nie wspomnę że nie montuje pod swoim szyldem tylko papiery na jakąś firmę z wawy wystawia a swoją pieczątkę wbija jedynie w książeczkę serwisową.. i np nie dodaje pokrowca na koło i nie dolewa płynu po montażu co powoduje zapowietrzenie układu i nie wspomnę na 60C temp do przełączania się na LPG co w zimę z 15 km trzeba było zrobić generalnie kasa wyłożona w błoto a firma bez komentarza... malucha bał bym się zostawić a nie Honde

  • 2.
  • 4,75 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2000r.
    dodał: ggg, 07.08.2009

    napisałem ,że nie wiem jaka to instalacja, bo:reduktor-KME, zawór i wielozawór-tomasetto,układ elektroniczny i centralka-siroco.Auto na gazie jeździ idealnie ale pod warunkiem,że ustawimy ręcznie ciśnienie gazu w reduktorze(imbusik 4)do poziomu zbliżonego do ciśnienia benzyny czyli ok 1,43.Wtedy przyspieszenie i osiągi są takie same jak benzynki.Do obliczeń komputera trzeba ręcznie klikając w laptop dodać mieszanki na każdy cylinder....ale delikatnie ok 2-3 kliknięcia.Sprawdzałem osobiście auto rozpędza sie bez problemów do prędkości 200km/h, ja dotarłem do wartości 225km/h i dalej strach mi nie pozwolił.Polecam także ustawić temperaturę przełączania na 40 stopni. w ciągu całej eksploatacji gazu w tym aucie servis odwiedziłem tylko 1 raz - czyszczenie mieszalnika. Był straszny syf i auto nie chciało jechać na gazie -przełączał sie sam na benzynkę.Tankowałem tylko na Orlenie.Spalanie to; miasto (krótkie odcinki 12 litrów gazu,trasa- 9 litrów prędkości do 120km/h powyżej 120 - 10l.Polecam choć skutkiem ubocznym instalacji gazowej jest to ,że autko delikatnie zaczęło brać olej. Na 10000 dolewam 1 litr mobil 1 10w40.Ale tyle to nic....

  • 3.
  • 2,00 Honda Accord IV (KM) 1992r.
    dodał: FioleK, 21.12.2008

    Panowie z Pobiedzisk koło Poznania założyli dysze 1.5mm!! Od 3000obr/min silnik jechał na ubogiej mieszance. Dorżnęło to katalizator, tłoki, pierścienie, zawory, gniazda zaworowe i głowicę. Silnik złom. Panowie MEGA partacze. Wszystko zostało wrzucone pod maskę na odczep się. Poza tym reduktor to się nadaje do silnika max 75KM, a nie tak jak u mnie 133. Wahania ciśnienia ogromne. Sama instalacja KME Diego taka sobie. Słaba korekcja po ciśnieniu i temperaturze powoduje szarpania i gaśnięcia silnika dopóki się nie rozgrzeje. Adres zakładu: J.M.T Mariusz Tylkowski 62-010 Pobiedziska, ul. Kiszkowska 43 regon:630454408

  • 4.
  • 5,00 Honda Accord VI 1.8 i (136KM) 2002r.
    dodał: wojtek12, 11.02.2014

    Montaż wykonali w EKO-ALMA w Radwanicach, z zastosowaniem centralki ESGI 2, wtryskiwaczy Master i reduktora Stefanelli Geo. Ze względu na ochronę zaawansowanej technologicznie i delikatnej w Hondzie głowicy i zaworów zamontowano także podciśnieniowy układ lubryfikacji, w którym stosuję płyn Valve Saver ESGI . Jestem bardzo zadowolony! Polecam tą instalację i zakład EKO-Alma, w którym kompleksowo podchodzi się do instalacji jako fragmentu całego samochodu tak, aby wszystko działało bezproblemowo i trwale.

  • 5.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.0 i-VTEC 16V (155KM) 2003r.
    dodał: Czarna Honda Accord, 12.09.2011

    Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa miejsca w którym zakłądałem a jest to: http://www.autogazrawa.pl/. Naprawde polecam ten zakład, krótkie terminy, szybki i dobry montaż.

  • 6.
  • 5,00 Honda Accord VII 2.4 i 16V (160KM) 2003r.
    dodał: Jarek, 22.01.2014

    Przy pierwszym przeglądzie przy 1000 km instalacja została wyregulowana. Od momentu regulacji wszystko chodzi mi perfekcyjnie. Podliczam każde tankowanie. maksymalne osiągnięte spalanie 15,6 l LPG (szybka trasa 160-200km/h) minimalne osiągnięte spalanie 10,4 l LPG (spokojna trasa do 120 km/h) krótkie trasy do 10 km po mieście (Wrocław) to 12-14 l LPG średnie spalanie na przestrzeni 14000 km to 12,53 l LPG. Pozdrawiam firmę Eko-Alma we Wrocławiu, u nich zakładałem instalację.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Accord

Honda Accord

375 komentarzy

290 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~SLAWEK~SLAWEK

witam mam pytanie czy warto kupic Hondę Accord Coupe CD7 2.2i ES, 150KM 1996 rok

~fan hondy~fan hondy

Dobrzy ludzie, właściciele accorda,
poradźcie proszę autoryzowany serwis Hondy w Krakowie

~szakal 84~szakal 84

WWitaj jerry co ti bądź za accorda u ile giełdzie cenie?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 992
Przejechany dystans
804 633 462 km
Zatankowanego paliwa
773 479 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 957
Wydanych pieniędzy
1 037 237 zł
Średnie wydatki na auto
1 051 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 277
Wydanych pieniędzy
1 969 858 zł
Średnie wydatki na auto
1 996 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (987)

Testy zderzeniowe Honda Accord

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Accord przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT, RHD
2009

Honda Accord
Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT

Honda Accord
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi

Na podstawie 81 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Poznaniak, dodano: 02.12.2010 00:54

Auto wazy prawie 1,6 tony do tego 5 biegowa skrzynia biegów - mam ciezka noge na autostradzie utrzymuje predkosci a poziomie 150-do 200 i wiecej. To chyba nie jest zle. Raczej caly czas jezdze na wlaczonej klimie. Probowalem kiedys takiego eco drivingu i wyszlo to 6,2 :) ale generalnie zawsze na trasie wychodzi mi srednie spalanie od 6,8 do 8,2 to ostatnie to glownie autostrada i pedal w podlodze ( Niemcy ) w polsce nasze autostrady plus namiastki drog szybkiego ruchu od 6,8 do 7,3. W sumie jestem zadowolony brak mi jednak 6 biegu. Zimą spalanie podobne moze nawet mniejsze bo zimowe opony mam 205 na 16tkach a letnie 225 na 17. Maxymalna predkosc wg GPS to 217 co polecialem zegar byl wtedy prawie zamkniety. Do ropki dolewam co drugie tankowanie srodek STP do czyszcxenia wtryskow, tankuje tylko/glownei na statoil.Obowiazkowo po gazdej dluzszej jezdzie minuta poltorej na wolnych na studzenie turbiny. Obecny przebieg to 120 tys km.

pełny raport Honda Sedan 2.2 i-CTDi

autor: Booocian, dodano: 09.11.2010 20:46

Poruszam się głównie po trasie. Spalanie na trasie waha się w okolicach 7,2-7,7l. Najniższe zużycie jakie zanotowałem to 7,1 l/100 przy w miarę spokojnej jeździe i w tym parę kilometrów przejeżdżając przez miasto. Tragedii może i nie ma ale moim zdaniem silnik ten do ekonomicznych nie należy. Widzę, że są samochody, które przy podobnej pojemności, mocy i masie zadowolą się wyraźnie mniejszymi ilościami paliwa. Autostrada ok 7,5-8 przy jeździe z porywami do 150km/h. Po mieście jeżdżę bardzo mało więc nie wiem ile wtedy pali. Średnie maksymalne zużycie kiedy po mieście zrobiłem nieco więcej mogło przekroczyć 8,5l/100km.

pełny raport Honda Sedan 1.8 i 16V

autor: mariusz.gredes@, dodano: 29.12.2008 11:31

WITAM JESTEM POSIADACZEM MOJEJ ,,NIUNI´´ OD ROKU PIĘKNA SPRAWA JAZDA TYM AUTKIEM TYLKO SZKODA ŻE PALI TAK DUŻO(15 LPG/GAZ MIASTO) ALE NIE POWIEM ZE MAM LEKKĄ NOGĘ CZASEM JEJ ,,WSTAWIAM´´ PIĘKNA SPRAWA JEK SIĘ ,,WKRĘCA´´,MAM W NIEJ ZAŁOZONY GAZ SEKWENCJĘ,ALE AUTO NA SWOJE LATKA SIĘ PIĘKNIE PREZENTUJE I JEST KOMFORTOWE..W TRASIE Z KOŁOBRZEGU DO JELENIEJ GÓRY SPALIŁA MI 10 L/LPG,A LECIAŁEM 100/130/150 KM ;)..POZA TŁUMIKIEM SRODKOWYM I WACHACZAMI GÓRNYMI(700 ZŁ) NARAZIE NIE MA SIĘ CO CZEPIAĆ AHA I NADKOLA TEŻ SIE SZYKUJĄ DO ROBOTY ALE TO NA WIOSENKE ,POZA TYM JAK JĄ UMYJĘ NA RĘCZNEJ MUJNI TO LŚNI PIĘKNIE..POZDRAWIAM HONDZIARZY...MANIEK

pełny raport Honda Sedan 2.0 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Accord, oglądali także