Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Jazz

Model należący do segmentu B, produkowany w latach 1982-1986, a potem reaktywowany w roku 2002. Pierwsza generacja Jazz była europejską wersją Hondy City. Takie nazewnictwo zostało wymuszone przez Opla, który w Europie zastrzegł sobie prawa do nazwy City. Współczesny Jazz zastąpił w ofercie Hondy model Logo i szybko zdobył sporą rzeszę klientów. Obecnie oferowana jest trzecia generacja modelu. Na niektórych rynkach Jazz oferowany jest pod nazwą Fit. Wcześniej pod szyldem Jazz Honda sprzedawała w Japonii również miejski skuter oraz terenowego Isuzu MU.

Generacje Honda Jazz

  • Wybierz generację: Honda Jazz III (2008 - teraz)
    Honda Jazz III
    Honda Jazz III - galeria redakcyjna - prawy bok Honda Jazz III - galeria redakcyjna - prawy bok Honda Jazz III - galeria redakcyjna - widok z tyłu Honda Jazz III - galeria redakcyjna - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika Honda Jazz III - galeria redakcyjna - szyberdach od wewnątrz - widok z tyłu Honda Jazz III - galeria redakcyjna - kokpit

    Honda Jazz III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała na rynku w 2008 roku. Oprócz zmian w wyglądzie nadwozia, które upodobniły auto do minivana, Jazz III jest też większy od swojego poprzednika (wciąż jednak pozostaje w segmencie B)....

    więcej o Honda Jazz III

  • Wybierz generację: Honda Jazz II (2002 - 2008)
    Honda Jazz II

    Honda Jazz II

    Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w 2002 roku, po blisko 16 latach od wycofania z produkcji Hondy Jazz I będącej europejską wersja Hondy City. Jazz II, naturalny następca modelu Logo w żadnym stopniu nie nawiązuje do swoich poprzedników. To...

    więcej o Honda Jazz II

  • Wybierz generację: Honda Jazz I (1983 - 1986)
    Honda Jazz I

Honda Jazz III

Pod względem stylistycznym, Jazz nie prezentuje się jak typowy przedstawiciel segmentu B, pokroju np. Volkswagena Polo. Za sprawą nieco „jajowatej” sylwetki, autu znacznie bliżej do miejskich mikrovanów w postaci Citroena C3 Picasso. Charakterystycznymi cechami designu zewnętrznego są ostre przetłoczenia i zwężająca się ku tyłowi linia szyb bocznych.

Przesiadając się z innego auta o podobnej długości (nieprzekraczającej 4 metrów) do wnętrza małej Hondy, możemy doznać niemałego szoku. Podczas, gdy z przodu miejsca dla podróżnych jest po prostu dużo, przestrzeń zaoferowana z tyłu jest wręcz gigantyczna (oczywiście, jak na samochód tej klasy). Co więcej, Jazz bije na głowę konkurentów także funkcjonalnością drugiego rzędu siedzeń – w bardzo łatwy sposób można złożyć siedziska i oparcie tworząc płaską przestrzeń ładunkową lub… podnieść same siedziska do pozycji pionowej, uzyskując w ten sposób ogromną przestrzeń za przednimi fotelami. Wszystko to połączono ponadto z dużą ilością funkcjonalnych uchwytów i bardzo pojemnym bagażnikiem. Chylimy czoła przed projektantami kabiny!

A jak wygląda jakość wykończenia? W tej kwestii, wnętrze japońskiego auta już nie imponuje, ale trudno je też skrytykować. Podobać może się nowoczesny design kokpitu z zegarami umieszczonymi w osobnych „tubach” i nietypową konsolą środkową. Co ważne, oryginalny projekt nie przeszkodził w uzyskaniu wysokiego poziomu ergonomii. Obsługa wszelkich przełączników nie wymaga uprzedniego przestudiowania instrukcji obsługi, cieszy również doskonała pozycja za kierownicą.

W odróżnieniu od kabiny pasażerskiej, układ jezdny zasługuje raczej na krytykę niż słowa pochwały. Pomimo twardego zestrojenia, zawieszenie nie gwarantuje odpowiedniej stabilności na zakrętach, a na dodatek bardzo nerwowo zachowuje się na nierównościach. W prowadzeniu auta nie pomaga ponadto układ kierowniczy (który jest niezbyt precyzyjny) oraz układ hamulcowy (który zaskakuje swoją skutecznością, niestety negatywnie). Jazdę miejską ułatwia za to niewielka średnica zawracania.

Księgowi japońskiej firmy rozsądnie skalkulowali ceny miejskiego Jazza. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że wyposażenie seryjne jest bogate – komplet airbagów (obejmujący poduszki czołowe, boczne i kurtyny), system stabilizacji toru jazdy, a także „elektryka” przednich szyb to standard. Niezbyt atrakcyjnie prezentuje się natomiast lista wyposażenia dodatkowego.

Honda Jazz II

Jazz już z zewnątrz informuje, że nie jest zwykłym autem miejskim - karoserią w stylu minivanów obiecuje, że w środku dostaniem coś ekstra. I obietnicy tej dotrzymuje, bo nie dość, że pasażerom oferuje dużą swobodę ruchów, to jeszcze ma bagażnik, którym deklasuje nie tylko klasowych rywali, ale i sporo kompaktów! Dodatkowym atutem okazuje się wysoka funkcjonalność - kabina pasażerska obfituje w skrytki, a tylną kanapę składamy jednym ruchem ręki uzyskując zupełnie płaską podłogę. Tablica rozdzielcza jest czytelna i dobrze rozplanowana, ale jej elementy składowe łatwo się rysują i mogą skrzypieć.

Świetnie zaprojektowane okazuje się w małej Hondzie nie tylko wnętrze, ale również to, co kryje się pod maską. W Europie auto sprzedawane było z dwoma silnikami benzynowymi - 1.2 oraz 1.4. Oba nie brzmią najlepiej, ale gwarantują wystarczające osiągi, spalają niewygórowane ilości paliwa, a przede wszystkim są ponadprzeciętnie niezawodne. Zawieszenie zostało zestrojone dość sztywno, co pozytywnie wpływa na zachowanie auta podczas pokonywania łuków, ale negatywnie oddziałuje na komfort.

Jeżeli przy kupnie Hondy Jazz II pominiemy egzemplarze powypadkowe, te z nieco problematyczną przekładnią CVT oraz te, które zaczęły już korodować, zagwarantujemy sobie niemal bezproblemową eksploatację. Co prawda osprzęt silnika sporadycznie zawodzi, a reflektory i wnętrze bywają zaparowane, jednak poziom niezawodności to absolutna czołówka nie tylko segmentu B, ale i wszystkich aut z początku XXI. wieku. Na minus - drogie części zamienne oraz kiepska oferta na rynku wtórnym.

Komentarze redakcji

Powagosław: Bardziej przypomina minivana, niż miejskie autko klasy B. Cóż, takie czasy. Ale nie ma na co narzekać. Honda Jazz nieźle wygląda, jest dobrze wyposażona, wewnątrz jest tyle miejsca, że zmieściłby się jeszcze stół do ping-ponga. No może pół stołu. Ale to tylko minivan w połowie.
Luzacjusz: O pewnych kobietach zwykło mówić się: „z tyłu liceum, z przodu muzeum”. Z Hondą Jazz jest odwrotnie. Z przodu ładna i dynamiczna, a tyłek wygląda jakby ktoś rzeźbił drewnianą figurkę siekierą.

Silniki Honda Jazz

Honda Jazz III - jaki silnik wybrać?

Małe auto, które ma mało silników do wyboru, ale oba są całkiem niezłe. Podstawowy 1.2l o mocy 90KM wystarczy, szczególnie do miasta. Średnio spala około 6l paliwa na 100km i osiąga 100km/h w niecałe 13 sekund. Od tak małej pojemności wyposażonej w stosunkową dużą ilość koni nie można wymagać kosmicznej elastyczności i faktycznie motor najlepiej czuje się w wyższych partiach obrotów. Jeśli szykujecie się na systematyczne wypady za miasto, to lepszym wyborem będzie 1.4l o mocy 100KM. Jest równie oszczędny, co mniejszy brat i lepiej radzi sobie z autem. Na ogół jest cichy, ale też lubi wchodzić na wysokie obroty, a wtedy robi się głośno. Spodoba się miłośnikom F1.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Honda Jazz

Honda Jazz - małe też może?
 
Nasz test Honda Jazz – małe też może?

Małe jest piękne, ale duże może więcej? Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem tak, bo rowerem lodówki się nie przewiezie. A może jednak? Honda postanowiła udowodnić, że potrafi stworzyć auto, które niszczy zdrowy rozsądek i sprzeciwia się regułom. Jaka jest Honda Jazz?

Przegląd rynku hybryd i samochodów elektrycznych

Ekologia już dawno wkroczyła do motoryzacji, ale to co się dzieje w ostatnich latach jest wprost nie do pomyślenia. Gdy piętnaście lat temu zadebiutowała Toyota Prius, chyba nikt nie spodziewał się, że stanie się obiektem pożądania i wyznacznikiem dobrego smaku. Dziś, Priusa ma niemal każda gwiazda w...

Muzyka miasta

Jazz ma typowe cechy Hondy, nie licząc jedynie dobrych osiągów, typowych dla silników V-TEC. Ale i tak sprawnie da się nim poruszać w zatłoczonym mieście, a właśnie tego oczekujemy po aucie tej wielkości. Dodajmy, że jak na swoje gabaryty Jazz jest całkiem przestronny w środku i ma kilka interesujących...

Honda Jazz Hybrid - miejskie eco

Najmniejsza Honda dostępna na europejskim rynku - model Jazz doczekała się wersji hybrydowej. Ekologiczny maluszek zadebiutuje w salonach na początku przyszłego roku, jednak już dziś sporo wiemy na jego temat.

Honda Jazz - jakość jest w cenie

Za co lubi się Hondy? Bo są niezawodne, mają charakter i nie kojarzą się z kierowcami, którzy są zapatrzonymi w siebie egocentrykami. Jednak żeby zapisać się do tego bądź co bądź sympatycznego grona, trzeba było kupić co najmniej Civica, który w salonie nie był specjalnie tani. W ofercie pojawił się...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Jazz

Honda Jazz na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda JazzautoWcentrum - społeczność Honda Jazz

najwyższe oktanyAuta - Honda Jazz

Honda Jazz 48,23

Honda Jazz 46,60

Honda Jazz Czarny Koń 34,04

Honda Jazz 43,38

Honda Jazz Śliweczka 31,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Jazz

Topaz 35,41

samohonda 88,77

zabier 30,00

knowak527 43,92

Trotim 30,05

ecoinst 30,10

Jack_Hondors 30,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Jazz

Wymiana fluidów.
Wymiana fluidów. Dziś nadszedł czas na wymianę oleju silnikowego. Zastanawiałem się nad zrobienie...
Dlaczego wybrałem Hondę Jazz?
Dlaczego wybrałem Hondę Jazz? W końcu nadeszła w moim życiu ta piękna chwila, gdy postanowiłem kupić swój pier...
Jak Jazzik dołączył do naszej rodziny.
Jak Jazzik dołączył do naszej rodziny. Gdy powiększała nam się rodzina postanowiliśmy zmienić samochód. Oglądaliśmy: F...
Spalanie.
Spalanie. Ostatnie mroźne dni dały się nieźle we znaki nie tylko mi ale i Hani. Spalanie p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Jazz

od 52 900 zł do 70 700

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (90 - 100 KM): 1.2 i-VTEC, 1.4 i-VTEC

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: , 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Jazz
 

Najpopularniejsza wersja Honda Jazz

Honda Jazz 1.4 i-VTEC 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
klimatyzacja
tempomat

Dostępne kolory

Cena katalogowa

63 500

Zobacz ofertę Honda Jazz 1.4 i-VTEC 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Honda Jazz najczęściej porównywane z:

Volkswagen Caddy
2.0 TDI (140 KM)
Mercedes Klasa A
220 CDI BlueEFFICIENCY (170 KM)
Volkswagen Caddy
1.6 BiFuel (LPG) (102 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Note ACENTA GLASSROOF IKEY AUTO/IT PACK Demonstracyjny Nissan Note ACENTA GLASSROOF IKEY AUTO/IT PACK
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 200 km. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 62 790 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 9 890 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Note ACENTA Demonstracyjny Nissan Note ACENTA
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 000 km. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 52 790 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 8 890 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Jazz

Honda Jazz
1.3 benzyna 83 KM
99 000 km, 2005
19 900 PLN
Honda Jazz
1.2 benzyna 90 KM
98 338 km, 2009
29 900 PLN
Honda Jazz
1.3 benzyna 83 KM
78 650 km, 2007
23 400 PLN
Honda Jazz
benzyna 83 KM
110 600 km, 2005
20 500 PLN

Ocena auta Honda Jazz

  • Średnia ocena
    na podstawie 403 opinii
  • 4,42
  • Średnia dla segmentu
    : 0,00

Wybrane opinie

Honda Jazz Hatchback 5d 1.4 (83 KM)

(Ostatnia aktualizacja: 30.08.2013, przebieg 71.409 km) To jest dobry samochód, który lubi jeździć codziennie i dużo (fabrycznie montowany mały akumulator - 28 Ah - wymaga uwagi; można rozważyć zakup akumulatora o większej pojemności, np. 40 Ah - dłużej się ładuje, ale zimą, nawet jeśli jego pojemność spadnie do 60% w bardzo niskich temperaturach, będzie miał i tak więcej energii do obrócenia wału korbowego niż fabryczny 28 Ah). _____ Nieskomplikowany w codziennej obsłudze, przestronny w środku jak na swoje gabaryty, niepsujący się. _____ Małe ilości płynów eksploatacyjnych są przyjazne dla kieszeni (pod warunkiem, że nie kupujemy ich w ASO; kiedy przeglądy, jakie czynności w ramach przeglądów oraz ile jakich płynów wlewać - zapraszam do punktu Ekonomiczność), choć ceny niektórych części są nieprzyjemnie wysokie. Na przykład: filtr paliwa, wymieniany co 6 lat lub 120.000 km, to wydatek ok. 180-250 zł - mówimy o części do 7-letniego auta! Co więcej, jeśli wierzyć instrukcji serwisowej, wymiana...

dodał: Tomasz
Honda Jazz Hatchback 5d 1.2 (78 KM)

Świetny samochód dla każdego, kto nie ma ambicji posiadania DUŻEGO przedłużacza penisa w celu szpanerskiego dojeżdżania do pracy na sąsiednią ulicę, a po pracy wożenia kliku puszek piwa w bagażniku o pojemnośi 500 l. Nadaje się doskonale zarówno dla mężczyzny (nie to, co Yaris czy Micra...), jak i kobiety, a nawet niezbyt licznej rodziny. Jazz jest świetny w mieście - bardzo zwinny, mały (ale nie za mały) i dość dynamiczny, jeśli nie boimy się wyższych obrotów. W trasie spisuje sie równie doskonale - bez większego zmęczenia można przejechać nawet długą trasę. Dwie osoby z tyłu też nie będą narzekać. Ekonomiczność na tle rywali wypada bardzo dobrze. Design nadwozia i kokpitu jest ciekawy, nie nudzi i podoba się właściwie wszystkim moim znajomym. Ci, którzy ze mną jechali, podkreślają ogromną ilość miejsca wewnątrz w porównaniu z gabarytami zewnętrznymi i ciszę panującą w środku. Bagażnik wręcz gigantyczny jak na tą klasę - prównywalne mają samochody...

dodał: Leon
Honda Jazz Hatchback 5d 1.4 (83 KM)

Ogólnie świetne auto zostawiające w tyle wielu konurentów przynajmniej pod względem przestronności i wszechstronności oraz stylistyki. W porównaniach prasowych bezkonkurencyjny jest też silnik, inne auta o podobnej pojemności 1.4 gorzej przyspieszają, mają gorszą elastyczność. To zasługa bardzo nowoczesnej techniki. Mimo to jak już napisałem we wnętrzu powinno być ciszej praca zawieszenia powinna być cichsza to samo tyczy się pracy silnika na wysokich obrotach. Zawieszenie jest ponadto źle zestrojone, zbyt twarde i mało komfortowe, szczególnie nie oszczędza ono pasażerów z tyłu. Bardzo duże wnętrze zbiera u mnie same pochwały. Duży 380litrowy bagażnik, mnóstwo miejsca i prawidłowa nie za wysoka pozycja za kierownicą. Minusem jest szerokość tylnej kanapy. Umożliwia ona podróż trzem osobom jest wyposażona w trzy zagłówki i środkowy trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Niestety jest za wąska do przewozu trzech osób. Znacznie lepiej będą tu się czuły dwie osoby. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Wygodne...

dodał: Marcin Krzysztofik
Honda Jazz Hatchback 5d 1.2 (78 KM)

Auto zostawia w tyle wielu konkurentów przynajmniej pod względem przestronności i wszechstronności a także stylistyki. Dopracowane są szczegóły. Jednak wnątrz powinno być ciszej. Także zawieszenie nie jest zestrojone najlepiej, jest zbyt twarde a przez to mało komfortowe. Zbyt głośne są odgłosy toczących się kół, szczególnie przy prędkości powyżej 80 km/h. Prawidłowa jest /nie za wysoka/ pozycja za kierownicą. Wystarczający jest też bagażnik. Minusem jest szerokość tylnej kanapy. Choć wyposażona w trzy zagłówki i środkowy trzypunktowy pas bezpieczeństwa, jest za wąska dla trzech osób. Znacznie lepiej będą tu się czuły dwie osoby zwłaszcza przy dłuższych podróżach. Fotele wygodne, dobra widoczność do przodu /za wyjątkiem zbyt grubych słupków/ i ergonomia. Zużycie paliwa w mieście zdecydowanie zbyt wysokie, koszty utrzymania wynikające jedynie z ilości spalanego paliwa nie rujnują portfela /???/. Całość bardzo sympatyczna, oglądają się za nim na ulicy. Minusem jest różna długość wycieraczek....

dodał: hsiemion@poczta.onet.pl
Honda Jazz Hatchback 5d 1.4 (83 KM)

Autko spełnia oczekiwania w 100% - inwestując w niego pieniądze oczekiwałem dokładnie tego, co auto to w zamian daje. Zrezygnowałem nawet z kuszących propozycji kupna Civica, trochę droższego (ale np. bez klimatyzacji). Nie żałuję tej decyzji, aczkolwiek Civic to też klasa sama w sobie (chociaż nie rodowity Japończyk ;->> ). Auto nadaje się do jazdy po mieście, do wypadów nad morze, w góry - wszędzie. Do tego japońska robota (auta te sprowadzane są do Polski z Japonii, a nie z Chin, jak ktoś tu pisał - Chińskie wersje są przeznaczone na inny rynek, wyglądem też są inne) mówi sama za siebie. Wersja, którą posiadam przeszła mały face-lifting - wnętrze i trochę na zewnątrz (np. ostatnio popularne migacze w lusterkach), w porównaniu z wersją 2004, czy też z obecnymi 1.2.

dodał: Pajeu
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Jazz

Honda Jazz 2008 Honda Jazz Si Honda Jazz 2004 Honda Jazz 2005 Honda Jazz Honda Jazz III - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Jazz

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Jazz

Honda Jazz

400 komentarzy

233 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~kruk~kruk

Hej, Podpowiedzcie mi jak sprawdzić wersję jazza 2 czy to s, l itd?

~Paykan~Paykan

Do ~Hoooonnnda:
dzięki za podpowiedź, tak właśnie zrobiłem, i od m-ca jeżdżę Jarkiem 1,4 i jestem potwornie zadowolony, co prawda komfort jazdy w porównaniu do corolli gorszy.

~Hoooonnnda~Hoooonnnda

Do ~Paykan: Paykan. Ja miałem ten sam problem 5 lat temu i wybrałem Jazz 1.4 i nie żałuje, a jesli sie zdecydujesz szukaj Jazz z VIN zaczynajacym sie JHM... Polecam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
24 547
Przejechany dystans
10 975 208 km
Zatankowanego paliwa
695 989 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 747
Wydanych pieniędzy
941 650 zł
Średnie wydatki na auto
1 013 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 755
Wydanych pieniędzy
1 864 307 zł
Średnie wydatki na auto
2 005 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (930)

Testy zderzeniowe Honda Jazz

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Jazz przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Jazz 1.4 ES, LHD
2009

Honda Jazz
Honda Jazz 1.4 SE RHD

Honda Jazz
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Jazz

Na podstawie 398 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: k0cur, dodano: 23.03.2012 14:53

Tu wielki plus dla silnika 1,2, który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył pod względem zużycia paliwa. Na trasie do Chorwacji z włączoną klimą na autostradzie przy prędkości ok 120km/h spalił średnio 5 l/100km! W mieście 6,5L/100km. Autko jest praktycznie bezobsługowe - tylko trzeba pamiętać o regulacji zaworów i wymianie świec co 40 tyś km.

pełny raport Honda Hatchback 5d 1.2

autor: Henryk B., dodano: 07.06.2011 13:35

cena zakupu niby wysoka ale auto bdb wyposażone żadnych dopłat za lakier metalik Fabia kombi z podobnym wyposażeniem w wersji kombi wyszła 6 tyś więcej a bagażnik ma niewiele większy.zużycie paliwa 6.6l w korkach w mieście z klimą, przy mniejszych zatorach oscyluje w granicach 6.0 - 6.1l z włączoną klimatyzacją

pełny raport Honda Mikrovan 1.4 i-VTEC

autor: sz.k., dodano: 15.10.2012 21:53

Zawsze mogłoby być lepiej ;-). Realne zużycie paliwa (na podstawie tankowań do pełna): miasto 7-7,5l przy dynamicznej jeździe (do odcięcia zapłonu) poza miastem przy bardzo oszczędnej jeździe4,5l, normalna jazda 5,5-6l, na autostradzie przy prędkości 120-130km/h 6litrów, przy 140-150km/h 7litrów, przy 170-180km/h 10litrów UWAGA komputer zaniża zużycie paliwa o 0,5litra (sprawdzone na wielu tankowaniach do pełna).

pełny raport Honda Mikrovan 1.2 i-VTEC
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Honda Jazz

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Jazz

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Honda Jazz

Honda Jaaz miała swoją premierę w 1984 roku, jednak opisywany model to druga generacja, która miała swoją premierę w roku 2000.

Zobacz dane techniczne Honda Jazz
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Jazz, oglądali także