Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda Jazz

Model należący do segmentu B, produkowany w latach 1982-1986, a potem reaktywowany w roku 2002. Pierwsza generacja Jazz była europejską wersją Hondy City. Takie nazewnictwo zostało wymuszone przez Opla, który w Europie zastrzegł sobie prawa do nazwy City. Współczesny Jazz zastąpił w ofercie Hondy model Logo i szybko zdobył sporą rzeszę klientów. Obecnie oferowana jest trzecia generacja modelu. Na niektórych rynkach Jazz oferowany jest pod nazwą Fit. Wcześniej pod szyldem Jazz Honda sprzedawała w Japonii również miejski skuter oraz terenowego Isuzu MU.

Generacje Honda Jazz

  • Wybierz generację: Honda Jazz III (2008 - teraz)
    Honda Jazz III
    Honda Jazz III - galeria redakcyjna - prawy bok Honda Jazz III - galeria redakcyjna - prawy bok Honda Jazz III - galeria redakcyjna - widok z tyłu Honda Jazz III - galeria redakcyjna - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika Honda Jazz III - galeria redakcyjna - szyberdach od wewnątrz - widok z tyłu Honda Jazz III - galeria redakcyjna - kokpit

    Honda Jazz III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała na rynku w 2008 roku. Oprócz zmian w wyglądzie nadwozia, które upodobniły auto do minivana, Jazz III jest też większy od swojego poprzednika (wciąż jednak pozostaje w segmencie B)....

    więcej o Honda Jazz III

  • Wybierz generację: Honda Jazz II (2002 - 2008)
    Honda Jazz II

    Honda Jazz II

    Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w 2002 roku, po blisko 16 latach od wycofania z produkcji Hondy Jazz I będącej europejską wersja Hondy City. Jazz II, naturalny następca modelu Logo w żadnym stopniu nie nawiązuje do swoich poprzedników. To...

    więcej o Honda Jazz II

  • Wybierz generację: Honda Jazz I (1983 - 1986)
    Honda Jazz I

Honda Jazz III

Pod względem stylistycznym, Jazz nie prezentuje się jak typowy przedstawiciel segmentu B, pokroju np. Volkswagena Polo. Za sprawą nieco „jajowatej” sylwetki, autu znacznie bliżej do miejskich mikrovanów w postaci Citroena C3 Picasso. Charakterystycznymi cechami designu zewnętrznego są ostre przetłoczenia i zwężająca się ku tyłowi linia szyb bocznych.

Przesiadając się z innego auta o podobnej długości (nieprzekraczającej 4 metrów) do wnętrza małej Hondy, możemy doznać niemałego szoku. Podczas, gdy z przodu miejsca dla podróżnych jest po prostu dużo, przestrzeń zaoferowana z tyłu jest wręcz gigantyczna (oczywiście, jak na samochód tej klasy). Co więcej, Jazz bije na głowę konkurentów także funkcjonalnością drugiego rzędu siedzeń – w bardzo łatwy sposób można złożyć siedziska i oparcie tworząc płaską przestrzeń ładunkową lub… podnieść same siedziska do pozycji pionowej, uzyskując w ten sposób ogromną przestrzeń za przednimi fotelami. Wszystko to połączono ponadto z dużą ilością funkcjonalnych uchwytów i bardzo pojemnym bagażnikiem. Chylimy czoła przed projektantami kabiny!

A jak wygląda jakość wykończenia? W tej kwestii, wnętrze japońskiego auta już nie imponuje, ale trudno je też skrytykować. Podobać może się nowoczesny design kokpitu z zegarami umieszczonymi w osobnych „tubach” i nietypową konsolą środkową. Co ważne, oryginalny projekt nie przeszkodził w uzyskaniu wysokiego poziomu ergonomii. Obsługa wszelkich przełączników nie wymaga uprzedniego przestudiowania instrukcji obsługi, cieszy również doskonała pozycja za kierownicą.

W odróżnieniu od kabiny pasażerskiej, układ jezdny zasługuje raczej na krytykę niż słowa pochwały. Pomimo twardego zestrojenia, zawieszenie nie gwarantuje odpowiedniej stabilności na zakrętach, a na dodatek bardzo nerwowo zachowuje się na nierównościach. W prowadzeniu auta nie pomaga ponadto układ kierowniczy (który jest niezbyt precyzyjny) oraz układ hamulcowy (który zaskakuje swoją skutecznością, niestety negatywnie). Jazdę miejską ułatwia za to niewielka średnica zawracania.

Księgowi japońskiej firmy rozsądnie skalkulowali ceny miejskiego Jazza. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że wyposażenie seryjne jest bogate – komplet airbagów (obejmujący poduszki czołowe, boczne i kurtyny), system stabilizacji toru jazdy, a także „elektryka” przednich szyb to standard. Niezbyt atrakcyjnie prezentuje się natomiast lista wyposażenia dodatkowego.

Honda Jazz II

Jazz już z zewnątrz informuje, że nie jest zwykłym autem miejskim - karoserią w stylu minivanów obiecuje, że w środku dostaniem coś ekstra. I obietnicy tej dotrzymuje, bo nie dość, że pasażerom oferuje dużą swobodę ruchów, to jeszcze ma bagażnik, którym deklasuje nie tylko klasowych rywali, ale i sporo kompaktów! Dodatkowym atutem okazuje się wysoka funkcjonalność - kabina pasażerska obfituje w skrytki, a tylną kanapę składamy jednym ruchem ręki uzyskując zupełnie płaską podłogę. Tablica rozdzielcza jest czytelna i dobrze rozplanowana, ale jej elementy składowe łatwo się rysują i mogą skrzypieć.

Świetnie zaprojektowane okazuje się w małej Hondzie nie tylko wnętrze, ale również to, co kryje się pod maską. W Europie auto sprzedawane było z dwoma silnikami benzynowymi - 1.2 oraz 1.4. Oba nie brzmią najlepiej, ale gwarantują wystarczające osiągi, spalają niewygórowane ilości paliwa, a przede wszystkim są ponadprzeciętnie niezawodne. Zawieszenie zostało zestrojone dość sztywno, co pozytywnie wpływa na zachowanie auta podczas pokonywania łuków, ale negatywnie oddziałuje na komfort.

Jeżeli przy kupnie Hondy Jazz II pominiemy egzemplarze powypadkowe, te z nieco problematyczną przekładnią CVT oraz te, które zaczęły już korodować, zagwarantujemy sobie niemal bezproblemową eksploatację. Co prawda osprzęt silnika sporadycznie zawodzi, a reflektory i wnętrze bywają zaparowane, jednak poziom niezawodności to absolutna czołówka nie tylko segmentu B, ale i wszystkich aut z początku XXI. wieku. Na minus - drogie części zamienne oraz kiepska oferta na rynku wtórnym.

Komentarze redakcji

Powagosław: Bardziej przypomina minivana, niż miejskie autko klasy B. Cóż, takie czasy. Ale nie ma na co narzekać. Honda Jazz nieźle wygląda, jest dobrze wyposażona, wewnątrz jest tyle miejsca, że zmieściłby się jeszcze stół do ping-ponga. No może pół stołu. Ale to tylko minivan w połowie.
Luzacjusz: O pewnych kobietach zwykło mówić się: „z tyłu liceum, z przodu muzeum”. Z Hondą Jazz jest odwrotnie. Z przodu ładna i dynamiczna, a tyłek wygląda jakby ktoś rzeźbił drewnianą figurkę siekierą.

Silniki Honda Jazz

Honda Jazz III - jaki silnik wybrać?

Małe auto, które ma mało silników do wyboru, ale oba są całkiem niezłe. Podstawowy 1.2l o mocy 90KM wystarczy, szczególnie do miasta. Średnio spala około 6l paliwa na 100km i osiąga 100km/h w niecałe 13 sekund. Od tak małej pojemności wyposażonej w stosunkową dużą ilość koni nie można wymagać kosmicznej elastyczności i faktycznie motor najlepiej czuje się w wyższych partiach obrotów. Jeśli szykujecie się na systematyczne wypady za miasto, to lepszym wyborem będzie 1.4l o mocy 100KM. Jest równie oszczędny, co mniejszy brat i lepiej radzi sobie z autem. Na ogół jest cichy, ale też lubi wchodzić na wysokie obroty, a wtedy robi się głośno. Spodoba się miłośnikom F1.

Publikacje o Honda Jazz

Honda Jazz - małe też może?
 
Nasz test Honda Jazz – małe też może?

Małe jest piękne, ale duże może więcej? Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem tak, bo rowerem lodówki się nie przewiezie. A może jednak? Honda postanowiła udowodnić, że potrafi stworzyć auto, które niszczy zdrowy rozsądek i sprzeciwia się regułom. Jaka jest Honda Jazz?

Przegląd rynku hybryd i samochodów elektrycznych

Ekologia już dawno wkroczyła do motoryzacji, ale to co się dzieje w ostatnich latach jest wprost nie do pomyślenia. Gdy piętnaście lat temu zadebiutowała Toyota Prius, chyba nikt nie spodziewał się, że stanie się obiektem pożądania i wyznacznikiem dobrego smaku. Dziś, Priusa ma niemal każda gwiazda w...

Muzyka miasta

Jazz ma typowe cechy Hondy, nie licząc jedynie dobrych osiągów, typowych dla silników V-TEC. Ale i tak sprawnie da się nim poruszać w zatłoczonym mieście, a właśnie tego oczekujemy po aucie tej wielkości. Dodajmy, że jak na swoje gabaryty Jazz jest całkiem przestronny w środku i ma kilka interesujących...

Honda Jazz Hybrid - miejskie eco

Najmniejsza Honda dostępna na europejskim rynku - model Jazz doczekała się wersji hybrydowej. Ekologiczny maluszek zadebiutuje w salonach na początku przyszłego roku, jednak już dziś sporo wiemy na jego temat.

Honda Jazz - jakość jest w cenie

Za co lubi się Hondy? Bo są niezawodne, mają charakter i nie kojarzą się z kierowcami, którzy są zapatrzonymi w siebie egocentrykami. Jednak żeby zapisać się do tego bądź co bądź sympatycznego grona, trzeba było kupić co najmniej Civica, który w salonie nie był specjalnie tani. W ofercie pojawił się...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda Jazz

Honda Jazz na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda JazzautoWcentrum - społeczność Honda Jazz

najwyższe oktanyAuta - Honda Jazz

Honda Jazz Czarny Koń 31,92

Honda Jazz Błękitna 59,74

Honda Jazz 41,43

Honda Jazz smerf 41,36

Honda Jazz Hania 51,15

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda Jazz

Franz1906 73,44

gregruda 61,93

TheQuba 30,43

Perfektos 30,00

mati2ooo 30,01

czarovnik 30,05

gruberto 30,03

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda Jazz

Prawie 10000 :)
Prawie 10000 :) Skończyło się lato, autko dotarte ;) W tym czasie pojechało z Gdyni do Zakopane...
Lepiej zapobiegać niż walczyć z rudą.
Lepiej zapobiegać niż walczyć z rudą. Witam,Podczas wymiany opon zobaczyłem pustą przestrzeń po stronie wlewu paliwa n...
Niemiła przygoda na drodze...
Niemiła przygoda na drodze... Już dawno nic nie pisałem w dzienniku pokładowym, ale nadeszła chwila gdy muszę ...
Wymiana fluidów.
Wymiana fluidów. Dziś nadszedł czas na wymianę oleju silnikowego. Zastanawiałem się nad zrobienie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda Jazz

od 52 900 zł do 70 700

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (90 - 100 KM): 1.2 i-VTEC, 1.4 i-VTEC

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: , 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda Jazz
 

Najpopularniejsza wersja Honda Jazz

Honda Jazz 1.4 i-VTEC 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
klimatyzacja
tempomat

Dostępne kolory

Cena katalogowa

63 500

Zobacz ofertę Honda Jazz 1.4 i-VTEC 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Honda Jazz najczęściej porównywane z:

Citroen Berlingo
1.6 HDI (75 KM)
Peugeot Partner
1.6 (98 KM)
Renault Kangoo
1.5 dCi (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Note DIG-S ACENTA IKEY PAKIET AUTO PAKIET SPORT Demonstracyjny Nissan Note DIG-S ACENTA IKEY PAKIET AUTO PAKIET SPORT
Rocznik: 2014. Przebieg: 711 km. Silnik: 1.2 98KM, benzynowy.
Cena: 67 790 zł 61 000 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Note 1.2 80KM Acenta Family Pack Demonstracyjny Nissan Note 1.2 80KM Acenta Family Pack
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 54 690 zł 45 900 zł
Zyskujesz: 8 790 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda Jazz

Honda Jazz
1.3 benzyna 83 KM
99 000 km, 2005
19 900 PLN
Honda Jazz
1.2 benzyna 90 KM
98 338 km, 2009
29 900 PLN
Honda Jazz
1.3 benzyna 83 KM
78 650 km, 2007
23 400 PLN
Honda Jazz
benzyna 83 KM
110 600 km, 2005
20 500 PLN

Ocena auta Honda Jazz

  • Średnia ocena
    na podstawie 403 opinii
  • 4,42
  • Średnia dla segmentu
    : 0,00

Wybrane opinie

Honda Jazz Hatchback 5d 1.4 (83 KM)

(Ostatnia aktualizacja: 30.08.2013, przebieg 71.409 km) To jest dobry samochód, który lubi jeździć codziennie i dużo (fabrycznie montowany mały akumulator - 28 Ah - wymaga uwagi; można rozważyć zakup akumulatora o większej pojemności, np. 40 Ah - dłużej się ładuje, ale zimą, nawet jeśli jego pojemność spadnie do 60% w bardzo niskich temperaturach, będzie miał i tak więcej energii do obrócenia wału korbowego niż fabryczny 28 Ah). _____ Nieskomplikowany w codziennej obsłudze, przestronny w środku jak na swoje gabaryty, niepsujący się. _____ Małe ilości płynów eksploatacyjnych są przyjazne dla kieszeni (pod warunkiem, że nie kupujemy ich w ASO; kiedy przeglądy, jakie czynności w ramach przeglądów oraz ile jakich płynów wlewać - zapraszam do punktu Ekonomiczność), choć ceny niektórych części są nieprzyjemnie wysokie. Na przykład: filtr paliwa, wymieniany co 6 lat lub 120.000 km, to wydatek ok. 180-250 zł - mówimy o części do 7-letniego auta! Co więcej, jeśli wierzyć instrukcji serwisowej, wymiana...

dodał: Tomasz
Honda Jazz Hatchback 5d 1.2 (78 KM)

Świetny samochód dla każdego, kto nie ma ambicji posiadania DUŻEGO przedłużacza penisa w celu szpanerskiego dojeżdżania do pracy na sąsiednią ulicę, a po pracy wożenia kliku puszek piwa w bagażniku o pojemnośi 500 l. Nadaje się doskonale zarówno dla mężczyzny (nie to, co Yaris czy Micra...), jak i kobiety, a nawet niezbyt licznej rodziny. Jazz jest świetny w mieście - bardzo zwinny, mały (ale nie za mały) i dość dynamiczny, jeśli nie boimy się wyższych obrotów. W trasie spisuje sie równie doskonale - bez większego zmęczenia można przejechać nawet długą trasę. Dwie osoby z tyłu też nie będą narzekać. Ekonomiczność na tle rywali wypada bardzo dobrze. Design nadwozia i kokpitu jest ciekawy, nie nudzi i podoba się właściwie wszystkim moim znajomym. Ci, którzy ze mną jechali, podkreślają ogromną ilość miejsca wewnątrz w porównaniu z gabarytami zewnętrznymi i ciszę panującą w środku. Bagażnik wręcz gigantyczny jak na tą klasę - prównywalne mają samochody...

dodał: Leon
Honda Jazz Hatchback 5d 1.4 (83 KM)

Ogólnie świetne auto zostawiające w tyle wielu konurentów przynajmniej pod względem przestronności i wszechstronności oraz stylistyki. W porównaniach prasowych bezkonkurencyjny jest też silnik, inne auta o podobnej pojemności 1.4 gorzej przyspieszają, mają gorszą elastyczność. To zasługa bardzo nowoczesnej techniki. Mimo to jak już napisałem we wnętrzu powinno być ciszej praca zawieszenia powinna być cichsza to samo tyczy się pracy silnika na wysokich obrotach. Zawieszenie jest ponadto źle zestrojone, zbyt twarde i mało komfortowe, szczególnie nie oszczędza ono pasażerów z tyłu. Bardzo duże wnętrze zbiera u mnie same pochwały. Duży 380litrowy bagażnik, mnóstwo miejsca i prawidłowa nie za wysoka pozycja za kierownicą. Minusem jest szerokość tylnej kanapy. Umożliwia ona podróż trzem osobom jest wyposażona w trzy zagłówki i środkowy trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Niestety jest za wąska do przewozu trzech osób. Znacznie lepiej będą tu się czuły dwie osoby. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Wygodne...

dodał: Marcin Krzysztofik
Honda Jazz Hatchback 5d 1.2 (78 KM)

Auto zostawia w tyle wielu konkurentów przynajmniej pod względem przestronności i wszechstronności a także stylistyki. Dopracowane są szczegóły. Jednak wnątrz powinno być ciszej. Także zawieszenie nie jest zestrojone najlepiej, jest zbyt twarde a przez to mało komfortowe. Zbyt głośne są odgłosy toczących się kół, szczególnie przy prędkości powyżej 80 km/h. Prawidłowa jest /nie za wysoka/ pozycja za kierownicą. Wystarczający jest też bagażnik. Minusem jest szerokość tylnej kanapy. Choć wyposażona w trzy zagłówki i środkowy trzypunktowy pas bezpieczeństwa, jest za wąska dla trzech osób. Znacznie lepiej będą tu się czuły dwie osoby zwłaszcza przy dłuższych podróżach. Fotele wygodne, dobra widoczność do przodu /za wyjątkiem zbyt grubych słupków/ i ergonomia. Zużycie paliwa w mieście zdecydowanie zbyt wysokie, koszty utrzymania wynikające jedynie z ilości spalanego paliwa nie rujnują portfela /???/. Całość bardzo sympatyczna, oglądają się za nim na ulicy. Minusem jest różna długość wycieraczek....

dodał: hsiemion@poczta.onet.pl
Honda Jazz Hatchback 5d 1.4 (83 KM)

Autko spełnia oczekiwania w 100% - inwestując w niego pieniądze oczekiwałem dokładnie tego, co auto to w zamian daje. Zrezygnowałem nawet z kuszących propozycji kupna Civica, trochę droższego (ale np. bez klimatyzacji). Nie żałuję tej decyzji, aczkolwiek Civic to też klasa sama w sobie (chociaż nie rodowity Japończyk ;->> ). Auto nadaje się do jazdy po mieście, do wypadów nad morze, w góry - wszędzie. Do tego japońska robota (auta te sprowadzane są do Polski z Japonii, a nie z Chin, jak ktoś tu pisał - Chińskie wersje są przeznaczone na inny rynek, wyglądem też są inne) mówi sama za siebie. Wersja, którą posiadam przeszła mały face-lifting - wnętrze i trochę na zewnątrz (np. ostatnio popularne migacze w lusterkach), w porównaniu z wersją 2004, czy też z obecnymi 1.2.

dodał: Pajeu
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda Jazz

Honda Jazz III - galeria redakcyjna Honda Jazz Honda Jazz Si Honda Jazz 2004 Honda Jazz 2005 Honda Jazz 2008
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda Jazz

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda Jazz

Honda Jazz

401 komentarzy

234 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Triphaze~Triphaze

Jestem szczęsliwym posiadaczem Hondy jazz 1,4 z 2004 roku kupionej w salonie w 2005 roku co do spalania... jak najdzie mnie ochota by pocisnąć tym autem czyli jechać do "odcięcia" to spalanie dochodzi do 9-10L / 100km ale to raczej na krótkich odcinkach. Jeśli chcę pojeździć troszke ekonomiczniej to potrafie doprowadzić spalanie do 5,5 L na / 100 km w mieście, na trasie 4,9L / 100 km wiec jesli chodzi o spalanie jest extra. Od momentu zakupu nie włozyłem ani grosza w naprawe czego kolwiek w tym aucie po za zmianą klocków hamulcowych po 8 latach używania oraz zmianę sparciałych opon letnich (miałem je od nowości) na nowe a dokładnie 2 tygodnie temu. Jedyne co robiłem do tej pory to zalewalem bak jeździłem na przeglądy zmianiałem olej i filtry itp. Jeśli potrzebuję przewieść cos wiekszego gabarytowo rozkładam tylnie siedzenia i w tym momencie moja malutka honda ma pojemnosc sporego kombiaka. (Tak przewosiłem nie jeden raz szafę tym samochodem, biurka pod komputer itp.). Nie raz zdażało mi sie nawet spać w tym samochodzie. Składałem tylnie siedzenia przednie przesuwałem maxymalnie do przodu i mieściłem sie w nim w pozycji wyprostowanej leżąc na plecach wraz z dziewczyna(mam 181 cm wzrostu i nie tak mało w barach.) W pracy uzywam go czasem jako samochodu dostawczego. Jestem nim mega zadowolony i gorąco polecam każdemu kto potrzebuje pojemnego auta na dłuższe trasy jak i małego kompaktowego na codzien do pracy.

Raz go rozpędziłem do prędkośći 180km /h myślałem że auto odleci w "kosmos" - nie polecam to nie jest auto do tak szybkiej jazdy. Jest to auto lekkie wiec jak wyprzedza sie tira z predkościa 140km/h to radze mocno trzymać kierownice boczny wiatr spycha około 1 metr w bok. To chyba mankament każdego mniejszego auta.

Jeździłem nim w terenie, po polach, po dołach, po lasach, po piasku, w kazdych warunkach sie spisał bardzo dobrze jeszcze nie udało mi sie nim zakopać. (jesli chodzi o uszkodzenia - Brak)

Sporo czytałem i rozmawiałem z fachowcami jesli nie strarcza komuś w nim mocy można na allegro dokupic kostke za około 400 zł która zwieksza moc silnika o 20 koni mechanicznych ALE nie wolno jej zakładac samemu tylko w serwisie na hamowni koszt całej roboty wraz z zakupem w serwisie to około 600 zł.

~kruk~kruk

Hej, Podpowiedzcie mi jak sprawdzić wersję jazza 2 czy to s, l itd?

~Paykan~Paykan

Do ~Hoooonnnda:
dzięki za podpowiedź, tak właśnie zrobiłem, i od m-ca jeżdżę Jarkiem 1,4 i jestem potwornie zadowolony, co prawda komfort jazdy w porównaniu do corolli gorszy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 067
Przejechany dystans
11 531 138 km
Zatankowanego paliwa
740 642 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 892
Wydanych pieniędzy
1 006 792 zł
Średnie wydatki na auto
1 038 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 085
Wydanych pieniędzy
1 928 773 zł
Średnie wydatki na auto
1 988 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (970)

Testy zderzeniowe Honda Jazz

Najnowsze testy zderzeniowe Honda Jazz przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda Jazz 1.4 ES, LHD
2009

Honda Jazz
Honda Jazz 1.4 SE RHD

Honda Jazz
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda Jazz

Na podstawie 403 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: tom, dodano: 31.05.2008 13:16

Auto mam 2 lata. Przebieg 36 tys. Bawię się teraz na trasie testowaniem minimalnego spalania. Wynik 3,5 l/100km osiągnąłem autem rozgrzanym tuż po nalaniu paliwa na dystansie 15 km. Pogoda ładna, cieplutko, ok 20 st. Prędkość ok. 80-90 km/h. Natomiast Średnio w trasie przy prędkości 100-110 km/h teraz zszedłem do 4,3 l/100km - dystans 120-130 km. Fanom niskiego zużycia paliwa proponuję jechać ze stałą prędkością ok 100 km/h. Zwalniać tylko przy radarach. Pod górę nie dodawać gazu mimo, że autko zwalnia. Generalnie obchodzić się z pedałem gazu jak z jajkiem. Ważne jest stałe utrzymywanie rytmu jazdy. Życzę powodzenia!

pełny raport Honda Hatchback 5d 1.2

autor: jazzik, dodano: 05.06.2012 15:27

Raport dodaje dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad zakupem takiego auta i mają wątpliwości odnośnie samego spalania. Generalnie jazda po mieście (Warszawa) zawsze wychodzi mi około 6,5l/100km (klimatronic oczywiście włączony). W dużym korku (np. godzina non-stop stania) spalanie wzrasta do około 7,2l/100km, przy czym szybko potem wraca poniżej tych 7l. Komputer praktycznie nie fałszuje - oczywiście zdarza się, że podczas tankowania wychodzi mi 0,3l różnicy, ale przy takiej pojemności baku równie dobrze może być to wina dystrybutora, lub za późno odbitego pistoletu (wystarczy wlać 1l więcej "do pełna", aby była taka różnica). W porównaniu do Toyoty Yaris (po 2006) bardzo zbliżone wartości, jednak komfort podróżowania, ilość miejsca w środku i rodzaj wyposażenia zdecydowanie na plus dla Hondy.

pełny raport Honda Mikrovan 1.4 i-VTEC

autor: obiektywna opin, dodano: 23.12.2008 18:39

co do spalania opisze konkretnie wg wskazan komputera(sprawdzalem kilka razy i podaje wiarygodne dane): lato i pora ciepla,temperatuty grubo powyzej 0stopni- spalanie w miescie 6,3l przy czestych rozruchach co kilka km praktycznie nie ulega zmianie , trasa-jazda na ekonomike czyli mozliwe najwyzsze biegi czasem jakies wyprzedzanie dwie osoby na pokladzie jazda predkosciami w miare stalymi rzedu 70-90km/h wychodzi 5,1l,ale udawalo sie zejsc do 4,7 na dluzszych trasach.W zimie po miescie-spalanie po rozruchu 8,2l ,spada pozniej do 7,2 i wiecej nie pali.trasa na mrozie to spalanie rzedu 6,3l przy deptaniu po zakretach miedzy 80-120km/h,wyprzedzaniu wszystkiego co sie ruszalo i wyszlo 7,4 wiecej nie udallo sie osiagnac nawet przy obciazeniu.

pełny raport Honda Hatchback 5d 1.4
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Honda Jazz

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda Jazz

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Honda Jazz

Honda Jaaz miała swoją premierę w 1984 roku, jednak opisywany model to druga generacja, która miała swoją premierę w roku 2000.

Zobacz dane techniczne Honda Jazz
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Jazz, oglądali także