Szukaj

Informacje o Honda Jazz

Lata produkcji: 1983 – teraz
Segment: VANy
Produkowany w latach 1982-1986, a następnie od roku 2012 model segmentu B, zaliczany jest również do klasy minivanów. Honda Jazz I generacji był wersją europejską modelu City. Zostało to wymuszone przez Opla, który posiadał prawa do nazwy City na Europę. W katalogu Hondy dzisiejszy Jazz zastąpił model Logo. Czwarta generacja modelu oferowana jest od roku 2013 (na Starym Kontynencie od 2015). W niektórych krajach (m.in. w Japonii) Honda Jazz jest sprzedawana pod szyldem Fit, wcześniej natomiast pod nazwą Jazz Honda oferowała w Japonii także skuter miejski oraz terenowy Isuzu MU.
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz

Honda Jazz – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Honda Jazz

Cena od: 64 400 PLN

Oceny Honda Jazz

Liczba ocen: 464
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Brak poważnych usterek + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~Grzesiek
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Honda Jazz II
Auto super pod względem awaryjności, wcześniej miałem mazde 323f BJ która była również super autem. W jazzie brakuje mi dobrego prowadzenie, w mazdzie było bardzo dobre, natomiast jazz jest bardziej komfortowy, natomiast prowadzi się na zakrętach gość kiepsko. Awaryjność to faktycznie bajka, auto naprawdę bezawaryjne i nawet 300km to dla niej nie problem pokonac a w dodatku jest dosyć wygodne zarówno dla kierowcy jak i pasażera z tyłu. Moge z czystym sumieniem polecić ten samochód każdemu kto nieoczekuje od samochody osiągów, a bezawaryjnosci. Jeśli chcesz do mechanika jechać tylko z naprawami eksploatacyjnymi i to naprawdę rzadko, to bierz i kupuj, ale wybierz skrupulatnie jakiś dobry egzemplarz.
4,6
~Paweł
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Honda Jazz IV
Ocena po przejechaniu niecałego tysiąca km. Szukając samochodu dla siebie chciałem coś niewielkiego, który będzie jednocześnie duże w środku oraz wyposażony w prosty, oszczędny i niezawodny silnik. Brałem pod uwagę Clio kombi, Corse E z fabrycznym LPG czy Fiata Tipo hatchback. Clio odpadło ze względu na brak sensownego silnika benzynowego. Corsa E ma problem z oprogramowaniem fabrycznego LPG. Tipo z silnikiem T-Jet jest ok, ale strasznie traci na wartości i widać oszczędności na każdym kroku, choć przyznać trzeba, że bagażnik ma bardzo pojemny. No i padło na Hondę. Auto mega pojemne i przestronne w środku, mega praktyczne a przy tym prowadzące się nie jak segment B ale jak segment C (właściwości jezdne oraz pewność i precyzja prowadzenia jest lepsza niż w mojej służbowej Toyocie Auris). Samochód jest bardzo oszczędny. Bez problemu w trasie można zejść grubo poniżej 5L. Mimo niewielkiego silnika auto jest elastyczne (dość krótkie przełożenia). Jeśli więc szukasz samochodu niezawodnego, dobrze wyposażonego, pojemnego, bezawaryjnego, z normalnym prostym silnikiem, a co najważniejsze przemyślanego i dopracowanego - nie szukaj dalej.
4,3
~Karolina
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Honda Jazz II
Bardzo dobre auto. Przy km, które przejeżdża, jest niezawodne. Miałam dwie poważne usterki: skrzynia biegów do wymiany oraz chłodnica wraz z chłodnica od klimatyzacji. Posiadam instalację LPG i czasami zapala się kontrolka silnika. Mechanicy mówili, że silnik dostaje inna mieszankę, niż tą dla której był projektowany i wyskakuje błąd silnika, ale wszystko jest Ok. Jeżdżę tak kilka lat, więc chyba maja rację, bo nic się nie dzieje. Poza tym auto naprawdę pojemne, przy wydawałoby się małych rozmiarach. Duży plus za składane tylne siedzenia.

Raporty spalania Honda Jazz

Liczba raportów: 493
Średnie spalanie dla Honda Jazz
5,2 – 7,2
l/100 km
6,6 – 7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Honda Jazz IV
Bardzo ekonomiczne auto. Dojeżdżając codziennie 38 km w jedną stronę do pracy drogą krajową spala mi przeważnie 4,6 - 5l w zależności od ruchu i nogi (spalanie od uruchomienia). Prędkości przeważnie 90-100 czasami 110-120. Średnie spalanie z całego zbiornika wychodzi mi przeważnie między 5.2 a 5,7, ale tutaj dochodzi jazda po mieście. W bardzo długiej trasie można się zamknąć w 5,5 litra ze spokojem nawet jadąc po drogach szybkiego ruchu. Klimę włączam wtedy gdy parują mi szyby. Jeśli nie ma takiej konieczności to jeżdżę z wyłączoną. Przebieg na chwilę obecną to 3 tys km. Komputer zaniża o ok. 0,3L.
6,2
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Honda Jazz II
Po przejechaniu 14 tysiecy kilometrów w zimie i w lecie mogę powiedzieć, że autko sprawuje się świetnie. Przy obciążeniu 3 osób i jeździe mieszanej miasto/droga pozamiejska/autostrada spalanie oscyluje w granicach 6-6,4litra, przy płynnej jeździe mieszanej, przy obciążeniu jednej osoby i nie przekraczaniu 120km/h przeważnie wychodzi 5,7-5,8l/100km. Przy czym nie widzę wpływu klimatyzacji na zużycie paliwa. Auto jest w dobrym stanie technicznym, dbam o stan opon i właściwe ciśnienie. Uzywam tylko bezołowiowej 95 oktanów.
7,6
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Honda Jazz III
Średnie spalanie przy jeździe (80% trasa/ 20%miasto) to 7.9 l na dystansie 14 tys km. Przy jeździe w zimę gdzie jak wiadomo spalanie jest trochę wyższe ze względu na mniejszą kaloryczność mieszanki. Trasa prędkość 120-140km/h miasto raczej oszczędny tryb jazd. Auto jak na razie bez awaryjne rocznik 2010 ( 2,5 roku w moim posiadaniu).

Usterki Honda Jazz

Liczba wpisów: 28
Szarpanie.
  • Honda Jazz II 1.4 83KM 61kW 2002-2008
  • silnik
dzien dobry - znalazlem sie na tej stronce bo szukam pomocy w rozwiazaniu problemu z moja Honda Jazz - mianowicie: po odpaleniu samochodu normalnie samochod ma wyzsze obroty (ssanie) gdy juz silnik sie nagrzeje przy ruszaniu bez dodania gazu samochod szarpie i czasem nawet gasnie - i tak na kazdym biegu gdy sciagne noge z gazu zaczyna nim szrpac.na biegu jalowym wyglada to tak jakby co sekunde silnik sam delikatnie dodawal sobie gazu - ogulnie to mam wrazenie ze silnik jakby sobie sam dodawal gazu co chwile leciutko - czy to silniczek krokowy? ale wtedy to chyba ssanie na zimnym silniku nie dzialaloby poprawnie - bede wdzieczny za wskazowki - Honda Jazz 1.4 iDsl 2003 rok pozdrawiam dodam ze nie ma zednych lampek ostrzegawczych na desce - zadne bledy sie nie swieca
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zapalenie się lampki kontrolnej silnika
  • Honda Jazz II 1.2 78KM 57kW 2002-2008
  • silnik
Kupiłam honde Jazz 2003 rok 120 tyś przebieg nic się nie działo z nim aż do teraz Najpierw zapaliła się lampka silnika pojechałam do serwisu wymienili świece i wyregulowali zawory - miało byc dobrze ale zdążyłam wyjechac z serwisu znowu zapaliła się lampka Spalanie z 6,5 wzrosło do 7,5 szrpanie przy wolniejszych obrotach trzesie Może miał ktoś takie problemy bo z tego co mi powiedzieli w serwisie to moze to być wypadanie cylindrów ; niskie ciśnienie paliwa ; cewka zapłonowa albo przytkane wtryskiwacz W serwisie powiedziano że to są świece i regulacja zaworów ale niestety to nie to
Problem rozwiązany
2 komentarze
Woda w bagażniku.
  • Honda Jazz II 1.2 78KM 57kW 2002-2008
  • nadwozie
Występowanie usterki:
POSIADAM HONDE JAZZ OD SAMEGO POCZĄTKU , JESTEM PIERWSZYM WŁASCICIELEM I ZNALAZŁEM WRĘCZ JAK DLA MNIE KOLOSALNĄ WADĘ FABRYCZNĄ . ZACZYNA SIĘ OD NACHODZENIA WODY W BAGAŻNIKU A OWA WODA BIERZE SIĘ Z ŁĄCZENIA DACHU Z BOCZNĄ BLACHĄ NADWOZIA OT Z POD CZARNEJ LISTWY NA DACHU DOKŁADNIE W MIEJSCU CO OTWIERAMY TYLNĄ KLAPE JEST TAM ŁĄCZENIE , JAK TAM PĘKNIE ZGRZEW TO MAMY WODE W KUFRZE , MIAŁEM TO JUŻ POPRAWIANE DWA RAZY I ŚREDNIO RAZ NA 1,5 ROKU JEST TO SAMO . JEST TO SPOWODOWANE ŻE NADWOZIE W TYM PUNKCIE NIE JEST USZTYWNIONE I PRACUJE
9 komentarzy
Honda Jazz