Szukaj

Informacje o Jeep Liberty

Lata produkcji: 2002 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 2002 roku. W amerykańskiej ofercie marki model zastąpił Jeepa Cherokee, natomiast w Europie wciąż sprzedawany jest pod starą nazwą Cherokee. Pierwsza generacja Liberty stylistycznie bazowała na pomysłach wykorzystanych w prototypach Dakar i Jeepster. W 2008 roku debiutował Liberty II, który bardziej pudełkowatym wyglądem zbliżył się do Dodge’a Nitro. Jeep wykorzystał w tym modelu płytę podłogową Chryslera (symbol KK) użytą do produkcji Nitro.
czytaj więcej

Jeep Liberty – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Jeep Liberty

Liczba ocen: 60
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Mieszko
Jeep Liberty
Terenowy 2.8 CRD 158KM 116kW
Samochód naprawdę super! Miałem możliwość jazdy na krótkich i długich dystansach, terenie i po autostradzie, naprawdę sprawuje się doskonale. W skrócie warto jednak podkreślić że nie jest to auto wo wyścigów - zbiera się powoli w efekcie na autostradzie nie poszalejesz. Jak chcesz by silnik popracowała dłużej staraj się nie przekraczać 3 tyś. obrotów - tego nie lubi. W terenie dzielne i radzi sobie doskonale w porównaniu z SUV, podkreślam tylko że przy jeździe w terenie a nie przy "upalaniu" i topieniu. Moc pod maską jest i ją czuć choć z racji swojej konstrukcji przydaje się raczej w terenie i na ostrych podjazdach niż na autostradzie. Wnętrze spartańskie. Bagażnik nie powala obszernością ale w zupełności wystarcza nawet podczas dłuższych wyjazdów. Przy tym wszystkim samochód bardzo mało awaryjny i bezpieczny.
3,5
~Mirek
Jeep Liberty
Terenowy 3.7 205KM 151kW
Samochodem jezdzilem kilka miesiecy.Mialem wersje bez stabilizacji trakcji-tragedia.naped na tyl powoduje,ze na mokrej jezdni i umiarkowanym dodaniu gazu tyl samochodu tanczy,Opony mialem nowe,dobre.Jezdzilem tez takim samochodem z kontrola trakcji-juz nie ma stracha,ze przy wyjezdzaniu z podpozadkowanej wyladuje na barierce,lub poza jezdnia.Wysokie spalanie-liczylem sie z tym.Problemem jest w maly bagaznik,jezlei chce sie wsadzic butle z gazem.A innego miejsca na gaz nie ma.Liberty jest wysoki i strach nim wchodzic w zakrety-tam,gdzie astra jade 110km/h-jeepem zwalniam do 80.W terenie super,maly samochod,wiec dobrze sie jezdzi.Reduktor troche ciezko wchodzi,ale to przypadkosc jeepow.Dobre opony to podstawa.Silnik przy przebiegu 144 000 km chodzi idelanie,skrzynia automat tez,Amortyzatorki tyl do wymiany,takze jakies gumki w zawieszeniu.Podsumowanie-dlugie trasy,zakrety,wyjazdu na wakacje z rodzina-astra duzo lepsza,wygodneijsza i ekonimicnziejsza.Krotkie trasy,miasto,dojazd na dzialke,wolna jazda-super,idealny samochod do jazdy dookola miasta
4,7
~Bwt
Jeep Liberty
Terenowy 3.7 205KM 151kW
Auto spisuje się doskonale zwłascza zimą i poza asfaltem. Praktycznie dzięki swojej mocy i napędowi nie ma przeszkody , której by nie pokonał . Zaspy , błoto , woda nie są dla niego problemem . Wręcz stworzony do terenu, A na drodze cóż jak kazdy suv - może trochę głośniejszy ale 14o na autostradzie bez problemu można jechać.

Raporty spalania Jeep Liberty

Liczba raportów: 63
Średnie spalanie dla Jeep Liberty
10,0 – 14,3
l/100 km
11,0
l/100 km
15,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,5
Jeep Liberty
Terenowy 3.7 205KM 151kW
Jeżdżąc w miarę spokojnie autko spala naprawdę przyzwoicie. Tak jak w moim przypadku przy instalacji gazowej to sama przyjemność i oddech dla portfela. Codziennie jeżdżę nim po mieście i nie przekraczając 2,5tys obrotów/min, kiedy Jeepek i tak zbiera się przyzwoicie, spalam codziennie ok 16l/100km. W przeliczeniu na benzynę jest to prawie 8l. Tak wiec duży samochód a pali jak osobówka. Co najśmieszniejsze, na gazie przy instalacji sekwencyjnej mam lepsze przyspieszenie niż na benzynie. Ponoć się zdarza Polecam :)
10,9
Jeep Liberty
Terenowy 2.8 CRD 158KM 116kW
średnia z 10000 km latem mieści się w 10,6 , ale zimą wychodzi blisko 12 . Ostatnia zima to była jazda po zaspach , wolno , często z dołączanym 4*4 , więc często na poziomie 14l/100 . Zrobiłem ok 30 tys przez 14 mcy i średnio wyszło mi 10,7 . Biorąc pod uwagę wyjazdy w pracy takie do 15 km w jedną stronę , częste przejazdy przez miasto ,wyjazdy na ryby po wetepach , a przede wszystkim wagę auta , to nie jest zły wynik.
17,7
Jeep Liberty
Terenowy 3.7 205KM 151kW
Pali dużo, nie wiem jak osiągają użytkownicy piszący o 16 litrach w mieście. Mam jednoroczną instalację STAG 300 na dwóch parownikach, przebieg 130000km. Największy wynik jazdy samo miasto 23.5 litra, 20 litrów w jeździe mieszanej z przewagą miasta. Dodam, że jeżdżę w miarę delikatnie bez wariacji
Jeep Liberty