Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler I 4.2 114KM 84kW 1987-1991

Lata produkcji: 1987 – 1991
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymałych terenówek na świecie. Wrangler kontynuuje tradycję znanego z drugiej wojny światowej Willysa. W porównaniu do sędziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmienił swój wygląd. Powstały trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostępna na rynku od 2006 roku JK. Dzięki swojej stylistyce i off-roadowym właściwościom, samochód stał się motoryzacyjną ikoną popkultury.

czytaj więcej
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz
Produkowany od 1987 do 1991 roku
Pojemność skokowa 4235 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 114 KM (84 kW) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 285 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Jeep Wrangler I 4.2 114KM 84kW 1987-1991
16,7
l/100 km
22,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

28,7
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Silnik to stara paliwożerna jednostka R6 na gaźniku. Jeżdżąc na 3 biegu utrzymując obroty ok 1.5k spali 20. Jeżdżąc dynamiczniej przy 2k obrotów na 3 biegu spalanie 25 litrów. Mam butlę 40l za kanapą, na pełnym zbiorniku (ok. 33litry) zrobiłem maksymalnie 140km - ale to było pyrkanie a nie jazda XD. Zimą z zapiętym przednim mostem i bawiąc się na śniegu jak wszyscy jechali 40km/h - ja 70-80km/h butla wystarczyła na niecałe 80km jazdy XD. YJ stoi na 33x10.5 AT. zJeepy juz tak mają, że kochają pić hehe. Wszystko wynagradza jazda w sezonie, bez dachu i drzwi ;) nawet kierowcy z aut za pół bańki zawieszają wzrok z uśmiechem na twarzy :). Stary klasyczne Jeep na resorach.Komfort -0/10. Spalanie 0/10. Bezawaryjność 8/10. Frajda 20/10.To mój drugi YJ - pierwszy 2.5 to była porażka. Jeżdziłem 4.0 kolegi w automacie - za nowy silnik do tego małego czołgu. 4.2 - zero prędkości, maksimum wrażeń :D
20,3
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Pomińmy ten detal na gaz go nie przerobie bo jestem zwolennikiem tego co zrobiła fabryka wiec trzeba lać aby jeździć. Na pewno opony dużo zmieniają spalanie i komfort! W terenie nie bywa tzn ciężkim bo po lesie się pojeździło ale nic wymagającego.
21,7
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Jak się kupuje takie auto to wiadomo ze nie bedzie palilo malo wiec daje najwyzsza ocene ze wzgledu na to ze ten typ tak ma.
Jeep Wrangler I