Szukaj

Informacje o Kia Ceed II Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Dostępna na rynku od roku 2012 druga generacja Kii Cee'd dość mocni zmieniła się pod względem stylistycznym. Wizualnie przybliżyła się do innych nowych modeli koreańskiego producenta. Tak, jak w ich przypadku, wyróżniającym elementem Cee'da II jest jego przód, który zaprojektowano według koncepcji „tiger nose”. Samochód został zaprojektowany przez Petera Schreyera, szefa stylistów koreańskiej marki. Modelem bliźniaczym Cee’da jest Hyundai i30, który jest m.in. zbudowany na tej samej platformie podłogowej.
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Kia Ceed II Kombi Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4505 mm
Szerokość 1780 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2035 mm
Wysokość 1485 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1571 mm
Zwis przedni 900 mm
Zwis tylny 955 mm
Prześwit 148 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 528 l
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Silnik

Wybrane oceny

4,5
~Daniel
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
jeżdżę samochodem od 4 lat, pokonałem nim 142 tyś km. używam go zarówno w mieście jak i trasie. Samochód zachwyca mnie świetnym, dynamicznym silnikiem ( choć od początku wspieranym power box'em) co jednak najważniejsze samochód ma bardzo umiarkowane podejście do zużycia paliwa. Choć raczej jest miękki to dzięki wielowahaczowemu zawieszeniu i po ustawieniu opcji kierownicy sport, naprawdę przyzwoicie się prowadzi. Pod względem użyteczności to bardzo wygodny samochód dla 4 osób, bagażnik mieści gigantyczne ilości bagaży. Generalnie samochód jest niezawodny poza usterką związaną z klimatyzacją ( opisane poniżej) Jeżeli szukasz samochodu który nie sprawia kłopotu, jest funkcjonalny i ekonomiczny i dobrze jeździ a nie zależy Ci by zrobić na sąsiadach wrażenie to jest to samochód godny polecenia.
4,8
~BOB
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
POZA TURBO DZIURĄ 100% ZADOWOLENIA, BARDZO PRZYJEMNY SAMOCHÓD W ROZSĄDNEJ CENIE, PRZYJEMNE ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE BARDZO LEKKO SIĘ PARKUJE WYMAGA PRZYZWYCZAJENIA PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH, DOŚWIETLANIE ZAKRĘTÓW BARDZO FAJNIE DZIAŁA CHOCIAŻ NIEPOTRZEBNIE URUCHAMIA SIĘ PODCZAS COFANIA, FOTELE BARDZO WYGODNE NIE MĘCZĄ NA DŁUGICH TRASACH, W WERSJI WYPOSAŻENIA M SŁABE NAGŁOŚNIENIE, ZESTAW GŁOŚNOMÓWIĄCY REWELACJA WYRAŹNIE WSZYSTKO SŁYCHAĆ PLUS MIKROFON BARDZO DOBRZE ZBIERA GŁOS PASAŻERÓW, W KOMBII PO ZŁOŻENIU KANAPY PŁASKA PODŁOGA, BARDZO KRÓTKI PRZÓD SAMOCHODU POMAGA PRZY PARKOWANIU
2,0
~Mateusz
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.4 DOHC 100KM 74kW
Samochód z serii - Polak zmieści się z całą rodziną. Ale nie chce pisać o stereotypach, bo już ich wiele słyszałem, np. –„ teraz kia ceed przejęła pałeczkę od passata jako samochód dla buraków”. Ocena samochodu nie powinna opierać się na złośliwościach. Samochód zaprojektowany dość poprawnie, z zewnątrz nic mu nie można zarzucić. Od środka sprawa wygląda zupełnie inaczej: jakość materiałów przeciętna, fotele z przodu na dłuższa trasę niewygodne, o stylistyce wnętrza moim zdaniem nie ma co mówić, po prostu wszystko co niezbędne wsadzili do środka. Ciekawe jest oznaczenie wersji wyposażeniowych samochodu – stylizacja na podstawie rozmiarów ubrań. L, M,
Średnie spalanie dla Kia Ceed II Kombi Facelifting
6,2 – 8,3
l/100 km
5,5 – 5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Obecnie przejechałem prawie 5000 km. Spalanie średnie to 9,5 - 10,5 litra. Komputer przekłamuje, że 8,9 l. W trasie zejdzie do 7,5 przy oszczędnej, 8-8,5 przy normalnej. Demonstracyjne w salonach miały po 7,2 l średniego spalania. Jestem po wymianie oleju (+filtry) przy 4400 km = brak zmniejszenia spalania. Nie jeżdżę cały czas na klimatyzacji ani super grzaniu siedzeń czy kierownicy. Generalnie nie zauważyłem różnicy w spalaniu przy włączonej klimie i podgrzewaniu siedzeń + kierownicy. Hyundai i30 1.4 benzyna 2013 r. jest bardziej ekonomiczny, mimo mocniejszego deptania gazu (mniej mocy=mocniej trzeba deptać). Gdybym wiedział, że będzie palić więcej niż średnia z raportów autocentrum.pl to bym brał w dieslu. Jakbym miał brać tą klasę w benzynie to bym pewnie wziął Toyotę Aurisa.
8,7
Liczba komentarzy: 1
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Samochód kupiony jako nowy (szukałem wolnossącej benzyny), w ciągu ponad 2 miesięcy przejechałem około 1,8 kkm głównie po mieście na krótkich trasach. Samochód poprawny ale silnik jest baaaaaaaardzo ospały. Brak turbiny to pod tym względem minus. Przyspieszyć jest bardzo trudno (przesiadłem się z octavii 1,9 tdi 160 KM prawie 400 Nm). I paliwożerny ;) po mieście spokojnie 13 litrów. W trasie natomiast przy dość dynamicznej spokojnej jeździe spalanie poniżej 7 l jest do osiągnięcia. Do jazdy po mieście lepsza by była automatyczna skrzynia biegów, machanie lewarkiem jest męczące a jazda na 6stce przy 60 km/ha jak najbardziej możliwa ;) Jednak jestem jak na razie zadowolony. Zbyt krótko by coś o nim więcej powiedzieć.
7,1
Kia Ceed II
Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
Auto po przejechaniu 5000 km. Ze względu na bliskie położenie pracy mało jeżdze po miescie (Krakow czyli korki). Najwięcej weekendy - średnio trasy 30-100km. Spalanie: - nie rozgrzany silnik na odcinkach do 7-10 km 7-9 litrów. - wczorajsza trasa Krakow-Katowice przez Olkusz: wg koputera na odcinku 80km tam 5.5 i z powrotem 5.3. Według swoich wyliczeń komputer zaniża ok 0.2 litra więc spalanie lepiej niż dobre. Średnie całkowite spalanie ltr/100 km ~ 7.15 litra. Na autostradzie przy 2.5 osoby (ja + zona + dziecko + bagaże) przy predkościach 140-160 km ok 7.5-8.

Usterki Kia Ceed II

Liczba wpisów: 10
Głuche stuki z tyłu
  • Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 GDI 135KM 99kW 2012-2015
  • zawieszenie
  • 145 tys. km
Występuje u mnie dziwny problem który ciężko zidentyfikować. Od około miesiąca z tyłu po prawej stronie słyszę głuche stuki, jakby odbijała naprężona sprężyna. Ale ciekawe jest to, że ten głuchy dźwięk pojawia się tyko po zatrzymaniu. Czasami sekundę po zatrzymaniu a czasami auto stoi z 5 sekund lub dłużej i dopiero wtedy jest ten głuchy dźwięki. Jakby coś było naprężone i odbiło. Diagnosta nic nie stwierdził, wymieniłem amortyzator ale dźwięk nadal występuje. Nie wpływa to w żaden sposób na jazdę, ale wkurza. W internecie wszelkie stuki i tego typu podobne dźwięki występują u innych, ale zawsze podczas jazdy nigdy na postoju przez co nie mam pomysłu co to może być.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Drgania silnika na biegu jałowym
  • Kia Ceed II Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW 2015-2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 25
Nie 2
Silnik po rozgrzaniu do normalnej temperatury zaczyna wpadać w wibracje na biegu jałowym. Drgania są odczuwalne w kabinie zarówno przez kierowcę jak i pasażerów. Obroty osiągają poziom około 620 obrotów. Podniesienie obrotów (gaz, odbiorniki elektryczne, wciśniecie sprzęgła) powoduje ograniczenie drgań. Podczas jazdy nieodczuwalne. W poruszaniu się po mieście duży dyskomfort. Według serwisu oficjalnie wszystko jest sprawne, tak ma być, nieoficjalnie temat znany ale nieruszany (problem był w wersji I, II a także w III w silniku 1.4 t-gdi - sprawdzałem). Zasada jest taka - niepodobna się zmień samochód.
7 komentarzy
Kamera cofania
  • Kia Ceed II Kombi
  • inne
  • 193 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 24
Nie 2
Kamera już przy 173 000 km nie domagała, po awarii wymontowałem ją i okazało się, że fabrycznie jest nieszczelna. Jedna część z plastiku, druga z aluminium. Uszczelka między nimi traci szczelność (wiek, korozja aluminium) i woda leje się do środka kamery. Szczególnie, że jest umieszczona w tylnej blendzie, pod którą leci woda z tylnej szyby i wewnątrz jest mnóstwo syfu. Niewystarczające zabezpieczenie blendy przed dostaniem się wody pod nią, brak odpływu innego niż otwór kamery, powodują że gromadzi się tam kurz, woda, błoto i mnóstwo syfu, który źle wpływa na okablowanie oświetlenia tablicy (które nota bene bardzo ciężko się wymienia bo trzeba rozbierać pół klapy bagażnika) i właśnie na nieszczęsną kamerę, która nie jest szczelna i prędzej czy później zepsuje się każdemu. Po gwarancji ASO umywa ręce, wymiana ok. 2500zł lub kombinowanie z zamiennikami, które w moim przypadku nie współpracowały dobrze z systemem multi Kii.
1 komentarz
Kia Ceed II Kombi Facelifting