Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Kia ceed

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2006 roku. W Europie Cee’d zastąpił model Cerato. Zaprojektowano go w nowopowstałym centrum projektowym koreańskiej marki w niemieckim Russelsheim. Jego nazwa nawiązuje do faktu, że powstaje w Unii Europejskiej (CE – Community of Europe) oraz że został stworzony z myślą o europejskim kliencie (ED – european design). Cee’d to jeden z największych sukcesów rynkowych w historii marki. W 2009 roku samochód został poddany face-liftingowi. Od 2012 roku oferowana jest druga generacja modelu.

Generacje Kia ceed

  • Wybierz generację: Kia ceed II (2012 - teraz)
    Kia ceed II
    Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - lewy bok Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - prawy bok Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - bagażnik Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - kokpit Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

    Kia ceed II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu wprowadzona na rynek w 2012 roku. Nowy Cee’d został solidnie odmieniony pod względem stylistycznym. Pod względem wizualnym zbliżył się do innych nowych aut koreańskiej marki, podobnie jak w...

    więcej o Kia ceed II

  • Wybierz generację: Kia ceed I (2006 - 2012)
    Kia ceed I

    Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - kokpit Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - schowek przedni otwarty Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - gniazda w konsoli środkowej

Kia cee'd II

Opisywany jako najważniejszy samochód w historii marki, cee'd pierwszej generacji otrzymał arcytrudne zadanie dogonienia europejskiej konkurencji i osiągnięcia rekordowych wyników sprzedaży. Udało się, a osiągnięty sukces kontynuować ma druga odsłona koreańskiego kompaktu. Co ma więc w zanadrzu? Po pierwsze, fenomenalny design - karoserii nie brakuje ani zwartej bryły, ani głębokich przetłoczeń, ani wyrafinowanych detali, a wszystkie te elementy stanowią spójną całość. W efekcie, swoim stylistycznym kunsztem pełnym elegancji i dynamizmu cee'd zdaje się doganiać już nie Forda Focusa czy Opla Astrę, a produkty klasy premium.

Wrażenie to tylko potęguje obraz, jakim wita nas wnętrze Kii cee'd II. Przed kierowcą rozpościera się deska rozdzielcza, której dystyngowany wygląd kojarzy się zdecydowanie bardziej z limuzyną klasy średniej, aniżeli masowym kompaktem. Za wyszukanym stylem nadąża wykończenie kokpitu - pomijając niemiłą w dotyku kierownicę zarezerwowaną dla najtańszych wersji, zastosowane materiały zasługują na wysoką notę, a solidny montaż dopełnia pozytywnego wizerunku. Cieszy też fakt, że choć kierownica wygląda jak centrum dowodzenia wszechświatem, a wskaźniki to po części ciekłokrystaliczne ekrany, zarówno obsługa przycisków pokładowych, jak i odczyt wskazań zegarów nie stanowią żadnego problemu.

Problem może powstać, kiedy przyjdzie nam intensywnie manewrować pojazdem - masywne słupki A, a przede wszystkim C znacznie ograniczają widoczność na zewnątrz. Kto by jednak zwracał na to uwagę wiedząc, że kabina pasażerska to oaza relaksu. Dlaczego? Po pierwsze, zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie wolnej przestrzeni jest całe mnóstwo. Po drugie, zastosowane fotele okazują się i odpowiednio obszerne, i należycie sztywne, dzięki czemu nie męczą nawet na dłuższych dystansach. Krytykę trudno skierować też ku przestrzeni bagażowej - kufer jest pojemny i ustawny, pod nim kryją się dodatkowe schowki, a po złożeniu tylnych siedzeń dostajemy płaską podłogę.

Jako, że ideały nie istnieją, po fali atutów przyszedł czas na wymienienie słabych stron bohatera naszego opisu. Te ujawniają się podczas jazdy. Dokładnie rzecz biorąc, podczas jazdy pod obciążeniem - załadowana Kia cee'd II wymaga od kierowcy kurczowego trzymania "kółka", zaś od pasażerów przygotowania się na mocniejsze odczuwanie wstrząsów. Na szczęście, zawieszenie pracuje praktycznie bezgłośnie, a w codziennej eksploatacji w zupełności wystarcza. Podobnie jest zresztą z układem kierowniczym - o frajdzie z jazdy możemy "dzięki" niemu zapomnieć, jednak zapewnia on bezpieczne prowadzenie.

Zalety, które wpisaliśmy na konto kompaktowej "kijanki" uzupełnia oferta cenowa koreańskiej konstrukcji. Kwoty, jakie widnieją w cenniku, trzeba uznać za jak najbardziej korzystne - zwłaszcza, gdy pokusimy się o sprawdzenie, jakie wyposażenie otrzymujemy w zamian za plik gotówki. Najtańsza specyfikacja nie należy może do szczególnie wyszukanych (nie znajdziemy w niej m.in. klimatyzacji), ale już te droższe dają nam niemało luksusu (topowa wersja proponuje podgrzewanie foteli i kierownicy, adaptacyjne reflektory ksenonowe czy alufelgi). Swoistą wisienką na torcie okazuje się gwarancja cee'da - absolutnie bezkonkurencyjna.

Kia cee'd I

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z wersją sprzed, czy też odmianą po liftingu, nadwozie cee’da wieje nudą. Już z daleka widać, że projektantom postawiono za zadanie opracować design, który zamiast stylistycznych ekstrawagancji oferowałby proste, acz ponadczasowe kształty. Konserwatywną stylizacją cechuje się też wariant nadwoziowy coupe (o nazwie pro_cee’d), choć w jego przypadku stylistom dano już nieco więcej swobody.

Ceniących awangardowy design nie ucieszy również wnętrze kompaktowej Kii. Jednak ci, którzy zamiast designu podkreślają ergonomię obsługi, będą z kabiny ogromnie zadowoleni. Wzorowa okazuje się ponadto widoczność z miejsca kierowcy. Co do jakości wykończenia, zastosowane materiały okazują się co najwyżej przeciętne.

Opisując przestronność wnętrza, zaakcentować należy przede wszystkim jego rekordową szerokość, która sprawia, że mamy wrażenie podróżowania autem z segmentu wzwyż. Również na długość i wysokość kabina pasażerska Kii cee’d I ma się czym pochwalić. Gorzej wygląda niestety przestrzeń bagażowa - na walizki miejsca jest niespecjalnie dużo, a efektywne wykorzystanie kufra utrudniają jego niezbyt foremne kształty.

Podwozie koreańskiego modelu nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym, ale trzyma poziom, jakiego oczekujemy od współczesnego kompaktu. Kia nie nadaje się do bicia rekordów w slalomie, ale gwarantuje bezpieczne prowadzenie podczas pokonywania łuków drogi. Nie jest też kanapą na kołach, jednak większość niedoskonałości nawierzchni resoruje w należyty sposób. Szkoda, że za udanym zawieszeniem nie nadąża układ kierowniczy - okazuje się mało precyzyjnym mechanizmem.

Zaoferowaną gwarancją Kia cee’d I. generacji zdeklasowała konkurentów. Czy jej jakość jest więc godna pochwały? I tak, i nie - z jednej strony, podstawowe podzespoły auta pracują zwykle bez zarzutu (zwłaszcza w wersjach benzynowych), ale z drugiej, jakość lakieru i zabezpieczenia antykorozyjnego pozostawia wiele do życzenia, niezbyt staranne wykonanie wnętrza dokucza na wertepach, a “wariująca” elektronika pokładowa może być uciążliwa. Ceny aut są korzystne, przy czym warto dopłacić za egzemplarz z końca produkcji. Naprawy upraszcza nieskomplikowana budowa, utrudnia - nieco ograniczony wybór zamienników.

Komentarze redakcji

Powagosław: Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.
Luzacjusz: Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

Silniki Kia ceed

Kia ceed II - jaki silnik wybrać?

100-konny motor zasilany benzyną ma jedną, dużą zaletę - jest najtańszy. Całą resztą już nie urzeka. Jest ospały, niechętnie wchodzi na obroty i nieciekawie brzmi. 1.6 135KM jest znacznie lepszy, ale na niskich prędkościach obrotowych też nie radzi sobie z autem - trzeba pozwolić mu rozwinąć skrzydła, dopiero wtedy czuć dynamikę. A że nic mocniejszego nie ma, to musi wystarczyć. Co do diesli - 1.4 90KM bardziej pasuje do flot, w codziennym użytkowaniu lepszy okaże się 1.6 110 lub 128KM.

Publikacje o Kia ceed

Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI - Mocny początek
 
Nasz test Kia Cee’d GT 1.6 T-GDI

Zgodnie z firmowym mottem "The Power to Surprise" Kia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom entuzjastów sportowej jazdy, po raz pierwszy wypuszczając na rynek hot hatche. Południowokoreański koncern motoryzacyjny skromnie twierdzi jednak, że Cee'd GT nie aspiruje do roli konkurenta sportowych kompaktów....

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Kia cee d_sw 1.4 CRDi - wzorzec poprawności
 
Nasz test Kia cee d_sw 1.4 CRDi

Kompaktowe kombi z Korei jest bardzo przemyślanym samochodem. Na rzecz ergonomii i funkcjonalności zrezygnowano ze stylistycznych udziwnień, a wysokoprężny motor 1.4 CRDi zapewnia sensowne osiągi przy niewielkim zapotrzebowaniu na paliwo.

Kia Cee'd GT - hot hatch pełen rozsądku
 
Nasz test Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI 205 KM

Kiedy kilka lat temu Kia rozpoczęła swoją ofensywę handlową na terenie Europy, nikt tak naprawdę nie brał tej marki na poważnie. Jednak powolne budowanie wizerunku poprzez produkty jak Rio, Cee'd, a w końcu Optima i Sportage, sprawiło, że ten producent jest obecnie na szczycie rankingów sprzedaży. Zaistniała...

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Przeczytaj pozostałe artykuły o Kia ceed

Kia ceed na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Kia cee´dautoWcentrum - społeczność Kia cee´d

najwyższe oktanyAuta - Kia cee´d

Kia Cee´d SW Rodzinna Limuzyna 77,73

Kia cee´d Kijanka 45,80

Kia cee´d 1.6 CRDi 115KM 83,92

Kia Cee´d 68,34

Kia cee´d eLka 66,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Kia cee´d

automaniek 30,08

Dr1v3r 80,89

dean 57,82

Shczepan 30,08

marecki75 30,08

plokij552 42,23

less 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Kia cee´d

Średnie spalanie na trasie Wrocław - Mieroszów
Średnie spalanie na trasie Wrocław - Mieroszów Korzystając z wolnego wybrałem się z moimi dziewczynami prawie pod czeską granic...
Czwarty przegląd gwarancyjny
Czwarty przegląd gwarancyjny Minął kolejny rok a dokładniej to tylko 10 miesięcy od poprzedniego przeglądu gw...
Kolizja przy niespełna 20tyś km :(
Kolizja przy niespełna 20tyś km :( Niestety, 07.05.14 to był pechowy dzień dla mnie i eLki. Wieczorem ok 21.00 jec...
Serwis po zakupie.
Serwis po zakupie. Kupiony pod koniec kwietnia 2013 r. Po zakupie wszystko sprawdzone, wymieniłem o...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Kia cee´d

od 55 540 zł do 95 990

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 204 KM): 1.4 DOHC, 1.6 GDI, 1.6 T-GDI

 

Diesel (90 - 128 KM): 1.4 CRDi, 1.6 CRDi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Kia cee´d
 

Najpopularniejsza wersja Kia cee´d

Kia cee´d 1.4 DOHC 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

55 540

Zobacz ofertę Kia cee´d 1.4 DOHC 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Kia cee´d najczęściej porównywane z:

Volvo V40
2.0 D3 DRIVE-E (150 KM)
Audi A3
1.2 TFSI (110 KM)
Volkswagen Golf
2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Mitsubishi Lancer 1,6 117KM Sportback Invite Mitsubishi Lancer 1,6 117KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 300 km. Silnik: 1.6 86KM .
Cena: 59 900 zł
Zyskujesz: 11 890 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai i30 CLASSIC PLUS Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 57 900 zł
Zyskujesz: 9 300 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Kia ceed

  • Średnia ocena
    na podstawie 518 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Kia ceed Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT (115 KM)

Generalnie: ładne, duże jak na swoją klasę, bardzo dobrze wyposażone auto za nie największe pieniądze. Wygląd i ergonomia są na najwyższym poziomie. W prostej linii nadwozia i w przyjemnym wnętrzu można się wręcz zakochać. Ładna stylistyka auta i jakość materiałów. Dobry silnik i skrzynia biegów. Jednak dużo gorzej jest z jakością. Tego się najbardziej obawiałem kupując to auto i niestety moje obawy się potwierdzają. Pomimo braku poważniejszych usterek i awarii odgłosy tapicerki dochodzące z coraz to różnych stron powoli odbierają mi radość z posiadania samochodu. Do tego dochodzi obawa o jakość pracy sprzęgła/skrzyni biegów. Jeśli nie zależy nam na prestiżu i nie straszne nam niedociągnięcia montażowe oraz jak już koniecznie chcemy mieć nowy i ładny samochód to Ceed jest wart uwagi. Reszta jest wielka niewiadomą i będzie jeszcze przez 2-3 lata dopóki model nie okrzepnie na rynku. Może jednak Toyota Auris a może Mazda 3 byłaby lepszym wyborem mimo dużo większej kasy.

dodał: DeDe
Kia ceed Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT (115 KM)

Informuję wszystkich zainteresowanych zakupem tego modelu, że jak będą mieli pecha tak jak ja to obudzą się z ręką w nocniku. Kia Motors w karcie gwarancyjnej napisała, że dokona naprawy w możliwie najszybszym termine. W rzeczywistości mają nieokreślony czas na naprawę i możecie nie mieć czym jeżdzić. Jeżeli chodzi o serwis to nie ma on obowiązku zapewnić klientowi samochodu zastępczego. Jeżeli już taki samochód zaproponują to będzie stary grat, którym będzie strach jeżdzić. Podsumowując: KIA MOTORS umywa od wszystkiego ręce i nie można liczyć na żadną pomoc poza tym do czego zobowiązują się na piśmie. Gwarancja 7 lat to chwyt marketingowy. Teraz wiem, że lepiej mieć krótszą gwarancję ale za to z określonym maksymalnym terminem wykonania naprawy. W tej chwili jeszcze mało Ceed-ów jeżdzi. Strach pomyśleć co będzie się działo jak zaczną nawalać. Może to i dobry samochód ale ja go nie polecam.

dodał: gregor
Kia ceed Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT (115 KM)

Powiem tak. Przed zakupem chodzilem po salonach i szukalem auta. Bralem pod uwage Toyote Auris, Corrole, Skode Octavie, Roomster. Toyota z silnikiem 1,4 diesel to slaby silnik gdzie trzeba do konca wciskac gaz wykonanie z gorszego materialu i to takiego plastiku ktory sie uginal pod naciskiem dloni. Skoda Roomster plastiki jak we fiacie a diesel R3 to kosiarka. Czytalem troche o KIA i o dziwo to nawet Mercedes korzystal z ich "uslug" wykorzystujac technologie do diesli. W stanach jest czwarta sila na rynku samochodowym. Mialem duzo samochodow m.in BMW7, Mercedes 124, Audi A4 i kilka VW. Obecnie mam Clio II i Ceeda i to on jak na razie sprawil mi najwiecej frajdy, milego zaskoczenia i zadowolenia. Oby tak dalej.

dodał: Dasko
Kia ceed Hatchback 1.6 (122 KM)

Mam ten samochód już dwa miesiące i jestem z niego bardzo zadowolony. Wszystko chodzi bez zarzutu, miejsca wewnątrz nie brakuje, silnik jest elastyczny i nieźle sobie radzi. Oczywiście są dwa przekłamania w ulotkach od producenta! Pierwsze to spalanie: ten samochód naprawdę lubi sobie popić paliwa, nieważne w jakim cyklu zawsze jest 9,9 l./100 km .A następny temat to prędkość: w ulotce napisali ze max. prędkość to 193km/h nieprawda! Jechałem tym autem 206 km/h i gdybym nie musiał chamowac ,to kto wie?! :) Podsumowując : auto bardzo bogato wyposażone ,ma ładna sylwetkę, bardzo fajnie się nim jeździ ,i BARDZO MALO KOSZTUJE!! i dlatego stoi u mnie przed domem :)

dodał: KRET
Kia ceed SW 1.6 (122 KM)

Świetny samochód za niewygórowaną cenę. Bardzo bogate wyposażenie, przede wszystkim w aspekcie bezpieczeństwa, świetnie spełniające zadanie sterowanie radiem w kole kierownicy, naprawdę sporo miejsca, świetne wykończenie i jakość plastików. Do poprawienia tylna roleta i umiejscowienie wyjścia USB, poza tym drzwi z tyłu wyglądają na "niedokończone" - można by coś z tym zrobić, tak jak z nawiewami w drugim rzędzie foteli. Silnik bardzo elastyczny, brakuje co prawda czasem szóstki i przy wysokich obrotach silnik jest nieco głośny, ale w końcu jest to "sporty" wagon :) Za tą cenę na pewno nic lepszego w tej klasie się nie kupi.

dodał: Karol
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Kia ceed

Kia ceed II GT 5d 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna Kia Pro Cee´d Kia pro ceed - model 2011 Kia ceed II Kombi 1.4 CRDi 90KM - galeria redakcyjna Kia pro_ceed II 1.6 CRDi 128KM - galeria redakcyjna Kia Ceed 2012 Kia Cee´d 2007 Kia ceed II Kombi GT Line (2015) Kia Ceed Kombi 2010 Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Kia

Opinie o instalacji LPG

Kia ceed

  • 1.
  • 4,50 Kia cee´d 1.6 (122KM) 2008r.
    dodał: maks 86, 11.12.2010

    Do montażu skłoniły mnie dobre doświadczenia z wcześniejszymi instalacjami gazowymi. Zdecydowałem się na STAG 300 plus, dodatkowo lubryfikator. Montaż w Łodzi w firmie "Na gaz" Stefanowski. Kto ich zna, wie że nie robią fuszerki i znają się na swojej robocie (łącznie z hamownią przed i po założeniu instalacji). Utrata mocy na gazie 3 KM, według wykresu. Do tego wyjątkowy fachowiec, pan Grzegorz Sędkiewicz, który to wszystko super dostroił i autko na gazie jeździ rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolony.

  • 2.
  • 4,50 Kia cee´d 1.4 (109KM) 2009r.
    dodał: Janusz G., 12.12.2011

    Profesjonalny montaż ,instalacja mapowana na hamowni , silnik nie stracił na osiągach nawet jednego konia , pięcioletnia gwarancja. Gorąco polecam .

  • 3.
  • 5,00 Kia cee´d 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: cedar, 30.08.2009

    po montażu , jedynie jedna wizyta w Serwisie po 1500 km , przegląd zalecany przez producenta i to wszystko.

  • 4.
  • 5,00 Kia cee´d I 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: janusz, 07.07.2013

    Ciekawe jak auto bedzie sie spisywało dalej ale na razie wszystko jest super

  • 5.
  • 4,00 Kia cee´d I 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: marian, 30.05.2012

    Już montowałem 3 samochód w tej firmie, zdecydownie polecam!!!!!

  • 6.
  • 5,00 Kia cee´d I 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: KGB, 16.09.2013

    Moja "KIAnka" pomyka rewelacyjnie na NEVO. SUPER instalacja !

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Kia ceed

Kia cee´d

167 komentarzy

128 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

krystjanukrystjanu

Do ~leszek: mam coś podobnego

krystjanukrystjanu

Ma diesla 1.6 crdi 115 km z 2009R.przyjechałem do domu i po godz nie chciał odpalić,wogole zapłonu nie było Ale kręcił rozrusznikiem, po godz zaskoczył.na następny dzień to samo ale już nie odpalił wogole. Bezpieczniki całe. Zapasowy kluczyk też nie działa, myślałem że to baterie w pilocie padły bo centralny też na pilota nie działa, wymieniłem i dalej nic. Muszę otwierać auto z kluczyka a gdy wkładam go do stacyjki to wlancza się alarm

Piotrkon87Piotrkon87

Do ~użytkownik kia: Witam,
mogę polecić tarcze ATE 24.0126-0150.1 - cena 189 zł/szt. lub firma która produkuje części na pierwszy montaż do samochodów koreańskich i japońskich BLUE PRINT ADG043130 - 122zł/szt. ceny brutto podałem

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Kia

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 430
Przejechany dystans
5 432 810 km
Zatankowanego paliwa
361 524 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
726
Wydanych pieniędzy
299 879 zł
Średnie wydatki na auto
898 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 899
Wydanych pieniędzy
921 769 zł
Średnie wydatki na auto
2 760 zł
Zobacz dzienniki kosztów Kia (334)

Testy zderzeniowe Kia ceed

Najnowsze testy zderzeniowe Kia ceed przeprowadzone przez Euro NCAP.

Kia Cee'd 1.4MPI LX, LHD
2012

Kia cee´d
Kia Cee´d

Kia cee´d
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Kia

Zużycie paliwa Kia ceed

Na podstawie 634 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: LW2, dodano: 15.02.2009 13:35

7,8 l/100 km miasto:trasy - 60:40 Samochód waży 1300 kg, więc jest co przewozić. Spalanie w mieście nawet w korakach rzadko przekracza 9 litrów, gdyż, jak wiadomo nie osiąga się wtedy zbyt wysokich obrotów. W trasie ok. 100 na godzinę (~3000 obr.) - można osiągnąć około 5,5 l/100 km. Gdyby się ktoś rozpędził x2 (~200 km/h i 6000 obr) to może się spodziewać spalania około 20 l/100 km. (U mie 205 na liczniku - pewnie realnie około 190, + 5 osób i bagaż na Amber Baltic i 20,5 l/100 km). Niemniej takich prędkości się nie osiąga zbyt często z uwagi na ruch, warunki drogowe i przepisy. Przy dozwolonej prędkości 130 na autostradzie zużycie osiąga 7-8 l/100 km. Średnie zużycie za 35000 km przebiegu wynosi (obliczone na podstawie tankowań) 7,88 l/100 km. Proporcje około 60:40 jazda miejska i dojazd w obszarze zbudowanym:przebiegi długodystansowe. W trasie zresztą spalanie nie spada bo optimum byłoby dla obrotów 2000-2500 a to daje od 75-90 km/h. Potem zużycie paliwa wzrasta.

pełny raport Kia Hatchback 1.6

autor: zenek666, dodano: 17.06.2013 09:28

brak koła dwumasowego, DPFu, napęd na łańcuchu więc sporo zostaje w kieszeni w rozliczeniach długoterminowych. Cena przeglądu u mnie zabiła by niejednego - 345f gdy inni liczą około 220f ale i to dało się obejść. Napraw nie było więc nie wiem; jedynie wymieniłem wszystkie klocki i tarcze hamulcowe a ceny porównywalne w tej klasie. Spalanie na autostradzie przy 130km/h mogło by być lepsze - większa i cięższa vectra C 1.9 120KM była o pół literka lepsza. Średnia z wakacyjnej podróży 1440km - średnia prędkość wyszła 88km/h, 5.5l/100km a powrót lekko lepszą trasą średnia 97km/h, 5.6l/100km W codziennej mojej jeździe 6.4-6.6l. Samo 50tys. miasto 8-8.2l

pełny raport Kia Hatchback 1.6 CRDi

autor: Marcin, dodano: 24.06.2015 09:32

Jeśli ktoś potrafi jeździć ekonomicznie to jest w stanie uzyskać wyniki zbliżone do tych które deklaruje producent. Ogólnie jak na benzyniaka jest bardzo dobrze, w Warszawie potrafi nawet utrzymać ok. 6.5 l, jeśli nie żyłuje się go od świateł do świateł. W mieście nie widziałem nigdy więcej niż 7.7 l, duże spalanie zaczyna się na autostradzie, na odcinku 250 km najpierw A2, potem A1 którym często jeżdżę przy bardzo szybkiej jeździe potrafi pokazać się ponad 9l, ale to już przy prędkościach powyżej 150-160. Utrzymując go na 140 km/h spalanie około 8.6 l

pełny raport Kia Kombi 1.6 GDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Kia ceed

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Kia ceed

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Kia cee´d
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Kia cee´d, oglądali także