Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Kia ceed

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2006 roku. W Europie Cee’d zastąpił model Cerato. Zaprojektowano go w nowopowstałym centrum projektowym koreańskiej marki w niemieckim Russelsheim. Jego nazwa nawiązuje do faktu, że powstaje w Unii Europejskiej (CE – Community of Europe) oraz że został stworzony z myślą o europejskim kliencie (ED – european design). Cee’d to jeden z największych sukcesów rynkowych w historii marki. W 2009 roku samochód został poddany face-liftingowi. Od 2012 roku oferowana jest druga generacja modelu.

Generacje Kia ceed

  • Wybierz generację: Kia ceed II (2012 - teraz)
    Kia ceed II
    Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - lewy bok Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - prawy bok Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - bagażnik Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - kokpit Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

    Kia ceed II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu wprowadzona na rynek w 2012 roku. Nowy Cee’d został solidnie odmieniony pod względem stylistycznym. Pod względem wizualnym zbliżył się do innych nowych aut koreańskiej marki, podobnie jak w...

    więcej o Kia ceed II

  • Wybierz generację: Kia ceed I (2006 - 2012)
    Kia ceed I

    Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - kokpit Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - schowek przedni otwarty Kia ceed 1.6 CRDi 115KM - galeria redakcyjna - gniazda w konsoli środkowej

Kia cee'd II

Opisywany jako najważniejszy samochód w historii marki, cee'd pierwszej generacji otrzymał arcytrudne zadanie dogonienia europejskiej konkurencji i osiągnięcia rekordowych wyników sprzedaży. Udało się, a osiągnięty sukces kontynuować ma druga odsłona koreańskiego kompaktu. Co ma więc w zanadrzu? Po pierwsze, fenomenalny design - karoserii nie brakuje ani zwartej bryły, ani głębokich przetłoczeń, ani wyrafinowanych detali, a wszystkie te elementy stanowią spójną całość. W efekcie, swoim stylistycznym kunsztem pełnym elegancji i dynamizmu cee'd zdaje się doganiać już nie Forda Focusa czy Opla Astrę, a produkty klasy premium.

Wrażenie to tylko potęguje obraz, jakim wita nas wnętrze Kii cee'd II. Przed kierowcą rozpościera się deska rozdzielcza, której dystyngowany wygląd kojarzy się zdecydowanie bardziej z limuzyną klasy średniej, aniżeli masowym kompaktem. Za wyszukanym stylem nadąża wykończenie kokpitu - pomijając niemiłą w dotyku kierownicę zarezerwowaną dla najtańszych wersji, zastosowane materiały zasługują na wysoką notę, a solidny montaż dopełnia pozytywnego wizerunku. Cieszy też fakt, że choć kierownica wygląda jak centrum dowodzenia wszechświatem, a wskaźniki to po części ciekłokrystaliczne ekrany, zarówno obsługa przycisków pokładowych, jak i odczyt wskazań zegarów nie stanowią żadnego problemu.

Problem może powstać, kiedy przyjdzie nam intensywnie manewrować pojazdem - masywne słupki A, a przede wszystkim C znacznie ograniczają widoczność na zewnątrz. Kto by jednak zwracał na to uwagę wiedząc, że kabina pasażerska to oaza relaksu. Dlaczego? Po pierwsze, zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie wolnej przestrzeni jest całe mnóstwo. Po drugie, zastosowane fotele okazują się i odpowiednio obszerne, i należycie sztywne, dzięki czemu nie męczą nawet na dłuższych dystansach. Krytykę trudno skierować też ku przestrzeni bagażowej - kufer jest pojemny i ustawny, pod nim kryją się dodatkowe schowki, a po złożeniu tylnych siedzeń dostajemy płaską podłogę.

Jako, że ideały nie istnieją, po fali atutów przyszedł czas na wymienienie słabych stron bohatera naszego opisu. Te ujawniają się podczas jazdy. Dokładnie rzecz biorąc, podczas jazdy pod obciążeniem - załadowana Kia cee'd II wymaga od kierowcy kurczowego trzymania "kółka", zaś od pasażerów przygotowania się na mocniejsze odczuwanie wstrząsów. Na szczęście, zawieszenie pracuje praktycznie bezgłośnie, a w codziennej eksploatacji w zupełności wystarcza. Podobnie jest zresztą z układem kierowniczym - o frajdzie z jazdy możemy "dzięki" niemu zapomnieć, jednak zapewnia on bezpieczne prowadzenie.

Zalety, które wpisaliśmy na konto kompaktowej "kijanki" uzupełnia oferta cenowa koreańskiej konstrukcji. Kwoty, jakie widnieją w cenniku, trzeba uznać za jak najbardziej korzystne - zwłaszcza, gdy pokusimy się o sprawdzenie, jakie wyposażenie otrzymujemy w zamian za plik gotówki. Najtańsza specyfikacja nie należy może do szczególnie wyszukanych (nie znajdziemy w niej m.in. klimatyzacji), ale już te droższe dają nam niemało luksusu (topowa wersja proponuje podgrzewanie foteli i kierownicy, adaptacyjne reflektory ksenonowe czy alufelgi). Swoistą wisienką na torcie okazuje się gwarancja cee'da - absolutnie bezkonkurencyjna.

Kia cee'd I

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z wersją sprzed, czy też odmianą po liftingu, nadwozie cee’da wieje nudą. Już z daleka widać, że projektantom postawiono za zadanie opracować design, który zamiast stylistycznych ekstrawagancji oferowałby proste, acz ponadczasowe kształty. Konserwatywną stylizacją cechuje się też wariant nadwoziowy coupe (o nazwie pro_cee’d), choć w jego przypadku stylistom dano już nieco więcej swobody.

Ceniących awangardowy design nie ucieszy również wnętrze kompaktowej Kii. Jednak ci, którzy zamiast designu podkreślają ergonomię obsługi, będą z kabiny ogromnie zadowoleni. Wzorowa okazuje się ponadto widoczność z miejsca kierowcy. Co do jakości wykończenia, zastosowane materiały okazują się co najwyżej przeciętne.

Opisując przestronność wnętrza, zaakcentować należy przede wszystkim jego rekordową szerokość, która sprawia, że mamy wrażenie podróżowania autem z segmentu wzwyż. Również na długość i wysokość kabina pasażerska Kii cee’d I ma się czym pochwalić. Gorzej wygląda niestety przestrzeń bagażowa - na walizki miejsca jest niespecjalnie dużo, a efektywne wykorzystanie kufra utrudniają jego niezbyt foremne kształty.

Podwozie koreańskiego modelu nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym, ale trzyma poziom, jakiego oczekujemy od współczesnego kompaktu. Kia nie nadaje się do bicia rekordów w slalomie, ale gwarantuje bezpieczne prowadzenie podczas pokonywania łuków drogi. Nie jest też kanapą na kołach, jednak większość niedoskonałości nawierzchni resoruje w należyty sposób. Szkoda, że za udanym zawieszeniem nie nadąża układ kierowniczy - okazuje się mało precyzyjnym mechanizmem.

Zaoferowaną gwarancją Kia cee’d I. generacji zdeklasowała konkurentów. Czy jej jakość jest więc godna pochwały? I tak, i nie - z jednej strony, podstawowe podzespoły auta pracują zwykle bez zarzutu (zwłaszcza w wersjach benzynowych), ale z drugiej, jakość lakieru i zabezpieczenia antykorozyjnego pozostawia wiele do życzenia, niezbyt staranne wykonanie wnętrza dokucza na wertepach, a “wariująca” elektronika pokładowa może być uciążliwa. Ceny aut są korzystne, przy czym warto dopłacić za egzemplarz z końca produkcji. Naprawy upraszcza nieskomplikowana budowa, utrudnia - nieco ograniczony wybór zamienników.

Komentarze redakcji

Powagosław: Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.
Luzacjusz: Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

Silniki Kia ceed

Kia ceed II - jaki silnik wybrać?

100-konny motor zasilany benzyną ma jedną, dużą zaletę - jest najtańszy. Całą resztą już nie urzeka. Jest ospały, niechętnie wchodzi na obroty i nieciekawie brzmi. 1.6 135KM jest znacznie lepszy, ale na niskich prędkościach obrotowych też nie radzi sobie z autem - trzeba pozwolić mu rozwinąć skrzydła, dopiero wtedy czuć dynamikę. A że nic mocniejszego nie ma, to musi wystarczyć. Co do diesli - 1.4 90KM bardziej pasuje do flot, w codziennym użytkowaniu lepszy okaże się 1.6 110 lub 128KM.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Kia ceed

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Kia cee d_sw 1.4 CRDi - wzorzec poprawności
 
Nasz test Kia cee d_sw 1.4 CRDi

Kompaktowe kombi z Korei jest bardzo przemyślanym samochodem. Na rzecz ergonomii i funkcjonalności zrezygnowano ze stylistycznych udziwnień, a wysokoprężny motor 1.4 CRDi zapewnia sensowne osiągi przy niewielkim zapotrzebowaniu na paliwo.

Kia Cee'd GT - hot hatch pełen rozsądku
 
Nasz test Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI 205 KM

Kiedy kilka lat temu Kia rozpoczęła swoją ofensywę handlową na terenie Europy, nikt tak naprawdę nie brał tej marki na poważnie. Jednak powolne budowanie wizerunku poprzez produkty jak Rio, Cee'd, a w końcu Optima i Sportage, sprawiło, że ten producent jest obecnie na szczycie rankingów sprzedaży. Zaistniała...

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Kia pro_ceed - trochę sportu, wiele rozsądku
 
Nasz test Kia pro_cee'd 1.6 CRDi

Polskie salony Kia rozpoczęły już przyjmowanie zamówień na trzydrzwiową wersję nowego cee'da. Usportowiony hatchback z atrakcyjnie stylizowanym nadwoziem, przemyślanym wnętrzem oraz dobrze zestrojonym zwieszeniem kryje w sobie dużą dozę... zdrowego rozsądku.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Kia ceed

Kia ceed na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Kia cee´dautoWcentrum - społeczność Kia cee´d

najwyższe oktanyAuta - Kia cee´d

Kia cee´d eLka 69,26

Kia cee´d Służbowa kijanka 57,15

Kia Cee´d 68,14

Kia cee´d CRDi WGT FL 35,31

Kia cee´d Kijanka 44,74

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Kia cee´d

less 30,14

KostekSW 30,17

psz3mo 79,97

trenerluk 66,80

Wojtek2009 30,12

gorofil 98,54

Koziou 69,77

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Kia cee´d

Przygasające światła
Przygasające światła Dziś wieczorem ruszając po zakupach odpaliłem auto i zapaliły się światła, które...
Kolejny urlop
Kolejny urlop Witam. Właśnie wróciłem z kolejnego w tym roku urlopu. Jak pisałem już wcześniej...
Uroki zimy
Uroki zimy Witam wszystkich użytkowników. Na wstępie chciałem powiedzieć, że zawsze staram ...
Święta wielkanocne
Święta wielkanocne Witam. Wszystkim kierowcom oraz użytkownikom AWC składam najserdeczniejsze życze...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Kia cee´d

od 49 990 zł do 95 990

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 204 KM): 1.4 DOHC, 1.6 GDI, 1.6 T-GDI

 

Diesel (90 - 128 KM): 1.4 CRDi, 1.6 CRDi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Kia cee´d
 

Najpopularniejsza wersja Kia cee´d

Kia cee´d 1.4 DOHC 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet KiaEcoDynamics - 1 500

Cena katalogowa

49 990

Zobacz ofertę Kia cee´d 1.4 DOHC 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Kia cee´d najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.6 GDI (135 KM)
Mitsubishi Lancer
1.6 MIVEC (117 KM)
Ford Focus
1.6 EcoBoost (182 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 869 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 74 990 zł
Zyskujesz: 11 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Kia ceed

  • Średnia ocena
    na podstawie 518 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Kia ceed Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT (115 KM)

Generalnie: ładne, duże jak na swoją klasę, bardzo dobrze wyposażone auto za nie największe pieniądze. Wygląd i ergonomia są na najwyższym poziomie. W prostej linii nadwozia i w przyjemnym wnętrzu można się wręcz zakochać. Ładna stylistyka auta i jakość materiałów. Dobry silnik i skrzynia biegów. Jednak dużo gorzej jest z jakością. Tego się najbardziej obawiałem kupując to auto i niestety moje obawy się potwierdzają. Pomimo braku poważniejszych usterek i awarii odgłosy tapicerki dochodzące z coraz to różnych stron powoli odbierają mi radość z posiadania samochodu. Do tego dochodzi obawa o jakość pracy sprzęgła/skrzyni biegów. Jeśli nie zależy nam na prestiżu i nie straszne nam niedociągnięcia montażowe oraz jak już koniecznie chcemy mieć nowy i ładny samochód to Ceed jest wart uwagi. Reszta jest wielka niewiadomą i będzie jeszcze przez 2-3 lata dopóki model nie okrzepnie na rynku. Może jednak Toyota Auris a może Mazda 3 byłaby lepszym wyborem mimo dużo większej kasy.

dodał: DeDe
Kia ceed Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT (115 KM)

Informuję wszystkich zainteresowanych zakupem tego modelu, że jak będą mieli pecha tak jak ja to obudzą się z ręką w nocniku. Kia Motors w karcie gwarancyjnej napisała, że dokona naprawy w możliwie najszybszym termine. W rzeczywistości mają nieokreślony czas na naprawę i możecie nie mieć czym jeżdzić. Jeżeli chodzi o serwis to nie ma on obowiązku zapewnić klientowi samochodu zastępczego. Jeżeli już taki samochód zaproponują to będzie stary grat, którym będzie strach jeżdzić. Podsumowując: KIA MOTORS umywa od wszystkiego ręce i nie można liczyć na żadną pomoc poza tym do czego zobowiązują się na piśmie. Gwarancja 7 lat to chwyt marketingowy. Teraz wiem, że lepiej mieć krótszą gwarancję ale za to z określonym maksymalnym terminem wykonania naprawy. W tej chwili jeszcze mało Ceed-ów jeżdzi. Strach pomyśleć co będzie się działo jak zaczną nawalać. Może to i dobry samochód ale ja go nie polecam.

dodał: gregor
Kia ceed Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT (115 KM)

Powiem tak. Przed zakupem chodzilem po salonach i szukalem auta. Bralem pod uwage Toyote Auris, Corrole, Skode Octavie, Roomster. Toyota z silnikiem 1,4 diesel to slaby silnik gdzie trzeba do konca wciskac gaz wykonanie z gorszego materialu i to takiego plastiku ktory sie uginal pod naciskiem dloni. Skoda Roomster plastiki jak we fiacie a diesel R3 to kosiarka. Czytalem troche o KIA i o dziwo to nawet Mercedes korzystal z ich "uslug" wykorzystujac technologie do diesli. W stanach jest czwarta sila na rynku samochodowym. Mialem duzo samochodow m.in BMW7, Mercedes 124, Audi A4 i kilka VW. Obecnie mam Clio II i Ceeda i to on jak na razie sprawil mi najwiecej frajdy, milego zaskoczenia i zadowolenia. Oby tak dalej.

dodał: Dasko
Kia ceed Hatchback 1.6 (122 KM)

Mam ten samochód już dwa miesiące i jestem z niego bardzo zadowolony. Wszystko chodzi bez zarzutu, miejsca wewnątrz nie brakuje, silnik jest elastyczny i nieźle sobie radzi. Oczywiście są dwa przekłamania w ulotkach od producenta! Pierwsze to spalanie: ten samochód naprawdę lubi sobie popić paliwa, nieważne w jakim cyklu zawsze jest 9,9 l./100 km .A następny temat to prędkość: w ulotce napisali ze max. prędkość to 193km/h nieprawda! Jechałem tym autem 206 km/h i gdybym nie musiał chamowac ,to kto wie?! :) Podsumowując : auto bardzo bogato wyposażone ,ma ładna sylwetkę, bardzo fajnie się nim jeździ ,i BARDZO MALO KOSZTUJE!! i dlatego stoi u mnie przed domem :)

dodał: KRET
Kia ceed SW 1.6 (122 KM)

Świetny samochód za niewygórowaną cenę. Bardzo bogate wyposażenie, przede wszystkim w aspekcie bezpieczeństwa, świetnie spełniające zadanie sterowanie radiem w kole kierownicy, naprawdę sporo miejsca, świetne wykończenie i jakość plastików. Do poprawienia tylna roleta i umiejscowienie wyjścia USB, poza tym drzwi z tyłu wyglądają na "niedokończone" - można by coś z tym zrobić, tak jak z nawiewami w drugim rzędzie foteli. Silnik bardzo elastyczny, brakuje co prawda czasem szóstki i przy wysokich obrotach silnik jest nieco głośny, ale w końcu jest to "sporty" wagon :) Za tą cenę na pewno nic lepszego w tej klasie się nie kupi.

dodał: Karol
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Kia ceed

Kia Cee´d 2007 Kia pro_ceed II 1.6 CRDi 128KM - galeria redakcyjna Kia Ceed 2012 Kia ceed SW II Kia pro_ceed II GT 1.6 T-GDI 204KM - galeria redakcyjna Kia ceed II GT (2013) Kia ceed Sportswagon II (2012) Kia pro_ceed II Kia Ceed Hatchback 5D 2010 Kia pro ceed - model 2011
Zobacz inne galerie Kia

Opinie o instalacji LPG

Kia ceed

  • 1.
  • 4,50 Kia cee´d 1.6 (122KM) 2008r.
    dodał: maks 86, 11.12.2010

    Do montażu skłoniły mnie dobre doświadczenia z wcześniejszymi instalacjami gazowymi. Zdecydowałem się na STAG 300 plus, dodatkowo lubryfikator. Montaż w Łodzi w firmie "Na gaz" Stefanowski. Kto ich zna, wie że nie robią fuszerki i znają się na swojej robocie (łącznie z hamownią przed i po założeniu instalacji). Utrata mocy na gazie 3 KM, według wykresu. Do tego wyjątkowy fachowiec, pan Grzegorz Sędkiewicz, który to wszystko super dostroił i autko na gazie jeździ rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolony.

  • 2.
  • 4,50 Kia cee´d 1.4 (109KM) 2009r.
    dodał: Janusz G., 12.12.2011

    Profesjonalny montaż ,instalacja mapowana na hamowni , silnik nie stracił na osiągach nawet jednego konia , pięcioletnia gwarancja. Gorąco polecam .

  • 3.
  • 5,00 Kia cee´d 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: cedar, 30.08.2009

    po montażu , jedynie jedna wizyta w Serwisie po 1500 km , przegląd zalecany przez producenta i to wszystko.

  • 4.
  • 5,00 Kia cee´d I 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: janusz, 07.07.2013

    Ciekawe jak auto bedzie sie spisywało dalej ale na razie wszystko jest super

  • 5.
  • 4,00 Kia cee´d I 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: marian, 30.05.2012

    Już montowałem 3 samochód w tej firmie, zdecydownie polecam!!!!!

  • 6.
  • 5,00 Kia cee´d I 1.6 (122KM) 2009r.
    dodał: KGB, 16.09.2013

    Moja "KIAnka" pomyka rewelacyjnie na NEVO. SUPER instalacja !

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Kia ceed

Kia cee´d

162 komentarze

124 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~vd~vd

Może masz włączony ekonomizer? Strasznie na nim muli a i pali wiecej. Co prawda mówię o Hundai u ale z tym samym silnikiem.

~Marcin~Marcin

Witam,
ja mam ceeda z 2007 roku. w ostatnich 3 latach zrobiłem nim 100000, obecnie na liczniku 131000. 1,6 crdi, oficjalnie 66 kW ale kupiłem już zchipowany. Spalanie średnie na poziomie 5,2, w trasie schodze do 4,2 w mieście koło 6.
jak do tej pory nie miałem żadnej usterki, lakier cały, nic nie rdzewieje, klocki starczają mi na długo. Zgadzam się że plastiki w środku nie powalają ale dają radę.

~czapla~czapla

Do ~Breko:
Witam,
Ja mam od kliku dni Ceeda 1,6 CRDI 128KM i wydaje mi się że jak na tyle koni to jest mało dynamiczny. Według mnie powinin mieć lepszego kopa.
Jak jest u Ciebie ?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Kia

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
7 899
Przejechany dystans
4 153 694 km
Zatankowanego paliwa
269 341 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
532
Wydanych pieniędzy
220 927 zł
Średnie wydatki na auto
803 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 123
Wydanych pieniędzy
763 430 zł
Średnie wydatki na auto
2 776 zł
Zobacz dzienniki kosztów Kia (275)

Testy zderzeniowe Kia ceed

Najnowsze testy zderzeniowe Kia ceed przeprowadzone przez Euro NCAP.

Kia Cee'd 1.4MPI LX, LHD
2012

Kia cee´d
Kia Cee´d

Kia cee´d
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Kia

Zużycie paliwa Kia ceed

Na podstawie 564 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotrek, dodano: 16.06.2010 12:34

Ceed 115KM CRDI, do tej pory zrobiłem niecałe 10tyś km, autko jest bardzo oszczędne minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać na trasie Łódź-Warszawa to 4,2l/100 nie przekraczając 100km/h, a tak na co dzień na tej trasie to jest 4,5l/100 nie żałując gazu, w mieście bywa różnie do pracy mam 11km i na tym dystansie pali mi od 5-5,5 w ciepłe dni, w zimie przy mrozach -20st. potrafi połknąć do 7l ale nie więcej, dodam że samochód stoi w garażu w którym jest 5-20stopni zima/lato więc szybciej się rozgrzewa, najwięcej połyka paliwa właśnie na dogrzaniu. Wyniki oparłem na dane z komputera który zawsze zeruje przed wyruszeniem w trasę, uważam ze jest od adekwatny do realnego spalania. Kiedyś zatankowałem do pełna prawie pod korek ok 55l i przejechałem 950km na trasie, nie zaświeciła mi się nawet rezerwa a komputer pokazywał ze mogę jeszcze jechać przez 150km.

pełny raport Kia Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT

autor: bonusso, dodano: 11.06.2011 22:17

Przeglądu jeszcze nie miałem, ale tragedii ma nie być. Nie mam problemu z uzyskaniem spalania książkowego. Zrobiłem test - 10 km z daną prędkością na tempomacie - oto wyniki 70km/h - 3,6l/100 80km/h - 4l/100km 90km/h - 4,6l/100km 100km/h - 5,1l/100km 120km/h - 5,8l/100km 140km/h - 6,7l/100km 180km/h - 11,5l/100km - szybciej nie pojedzie - sprawdziłem :)

pełny raport Kia Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT

autor: Bartek z Wroc, dodano: 10.01.2010 21:02

W zimie na razie pali 9/100 km po mieście wiosną - 7,6 l / 100km - i to jest śrendnie spalanie w mieście, przy dziennych trasach 2x20km (40 km) średnie spalanie po 11 tys km to 7,6 litra na 100 km. Aby to uzyskać trzeba nauczyć się płynnej jazdy na 4 i 5 biegu. W przeciwnym razie łatwo osiągnąć 8 - 9 l. W trasie przy: 70 km /h - 5,5 - 6,2 l bez obciążenia 120 km, rowery, pełne obciążenie, 7 - 7,6 l / 100km 140km/h bez obciążenia 7,5l/100km 160km/h 9 - 10 l/100 km i niespodzianka 80 - 120 km/h spalanie 6 - 7 l/100km 60 - 80 km/h spalanie 5 - 6 l/100 km przy 1500 - 2500 obrotów / min - szok, że auto zachęca do jazdy przy 1500 obrotów na 4 i 5 biegu... Do jazdy miejskiej, zryw i stop na światłach, w korkach, to nie jest stworzony...

pełny raport Kia SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Kia ceed

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Kia ceed

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Kia cee´d
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Kia cee´d, oglądali także