Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Kia cee´d

Lata produkcji: 2006 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2006 roku. W Europie Cee’d zastąpił model Cerato. Zaprojektowano go w nowopowstałym centrum projektowym koreańskiej marki w niemieckim Russelsheim. Jego nazwa nawiązuje do faktu, że powstaje w Unii Europejskiej (CE – Community of Europe) oraz że został stworzony z myślą o europejskim kliencie (ED – european design). Cee’d to jeden z największych sukcesów rynkowych w historii marki. W 2009 roku samochód został poddany face-liftingowi. Od 2012 roku oferowana jest druga generacja modelu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.
Luzacjusz: Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

Kia cee'd II

Opisywany jako najważniejszy samochód w historii marki, cee'd pierwszej generacji otrzymał arcytrudne zadanie dogonienia europejskiej konkurencji i osiągnięcia rekordowych wyników sprzedaży. Udało się, a osiągnięty sukces kontynuować ma druga odsłona koreańskiego kompaktu. Co ma więc w zanadrzu? Po pierwsze, fenomenalny design - karoserii nie brakuje ani zwartej bryły, ani głębokich przetłoczeń, ani wyrafinowanych detali, a wszystkie te elementy stanowią spójną całość. W efekcie, swoim stylistycznym kunsztem pełnym elegancji i dynamizmu cee'd zdaje się doganiać już nie Forda Focusa czy Opla Astrę, a produkty klasy premium.

Wrażenie to tylko potęguje obraz, jakim wita nas wnętrze Kii cee'd II. Przed kierowcą rozpościera się deska rozdzielcza, której dystyngowany wygląd kojarzy się zdecydowanie bardziej z limuzyną klasy średniej, aniżeli masowym kompaktem. Za wyszukanym stylem nadąża wykończenie kokpitu - pomijając niemiłą w dotyku kierownicę zarezerwowaną dla najtańszych wersji, zastosowane materiały zasługują na wysoką notę, a solidny montaż dopełnia pozytywnego wizerunku. Cieszy też fakt, że choć kierownica wygląda jak centrum dowodzenia wszechświatem, a wskaźniki to po części ciekłokrystaliczne ekrany, zarówno obsługa przycisków pokładowych, jak i odczyt wskazań zegarów nie stanowią żadnego problemu.

Problem może powstać, kiedy przyjdzie nam intensywnie manewrować pojazdem - masywne słupki A, a przede wszystkim C znacznie ograniczają widoczność na zewnątrz. Kto by jednak zwracał na to uwagę wiedząc, że kabina pasażerska to oaza relaksu. Dlaczego? Po pierwsze, zarówno na przednich fotelach, jak i tylnej kanapie wolnej przestrzeni jest całe mnóstwo. Po drugie, zastosowane fotele okazują się i odpowiednio obszerne, i należycie sztywne, dzięki czemu nie męczą nawet na dłuższych dystansach. Krytykę trudno skierować też ku przestrzeni bagażowej - kufer jest pojemny i ustawny, pod nim kryją się dodatkowe schowki, a po złożeniu tylnych siedzeń dostajemy płaską podłogę.

Jako, że ideały nie istnieją, po fali atutów przyszedł czas na wymienienie słabych stron bohatera naszego opisu. Te ujawniają się podczas jazdy. Dokładnie rzecz biorąc, podczas jazdy pod obciążeniem - załadowana Kia cee'd II wymaga od kierowcy kurczowego trzymania "kółka", zaś od pasażerów przygotowania się na mocniejsze odczuwanie wstrząsów. Na szczęście, zawieszenie pracuje praktycznie bezgłośnie, a w codziennej eksploatacji w zupełności wystarcza. Podobnie jest zresztą z układem kierowniczym - o frajdzie z jazdy możemy "dzięki" niemu zapomnieć, jednak zapewnia on bezpieczne prowadzenie.

Zalety, które wpisaliśmy na konto kompaktowej "kijanki" uzupełnia oferta cenowa koreańskiej konstrukcji. Kwoty, jakie widnieją w cenniku, trzeba uznać za jak najbardziej korzystne - zwłaszcza, gdy pokusimy się o sprawdzenie, jakie wyposażenie otrzymujemy w zamian za plik gotówki. Najtańsza specyfikacja nie należy może do szczególnie wyszukanych (nie znajdziemy w niej m.in. klimatyzacji), ale już te droższe dają nam niemało luksusu (topowa wersja proponuje podgrzewanie foteli i kierownicy, adaptacyjne reflektory ksenonowe czy alufelgi). Swoistą wisienką na torcie okazuje się gwarancja cee'da - absolutnie bezkonkurencyjna.

Kia cee'd I

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z wersją sprzed, czy też odmianą po liftingu, nadwozie cee’da wieje nudą. Już z daleka widać, że projektantom postawiono za zadanie opracować design, który zamiast stylistycznych ekstrawagancji oferowałby proste, acz ponadczasowe kształty. Konserwatywną stylizacją cechuje się też wariant nadwoziowy coupe (o nazwie pro_cee’d), choć w jego przypadku stylistom dano już nieco więcej swobody.

Ceniących awangardowy design nie ucieszy również wnętrze kompaktowej Kii. Jednak ci, którzy zamiast designu podkreślają ergonomię obsługi, będą z kabiny ogromnie zadowoleni. Wzorowa okazuje się ponadto widoczność z miejsca kierowcy. Co do jakości wykończenia, zastosowane materiały okazują się co najwyżej przeciętne.

Opisując przestronność wnętrza, zaakcentować należy przede wszystkim jego rekordową szerokość, która sprawia, że mamy wrażenie podróżowania autem z segmentu wzwyż. Również na długość i wysokość kabina pasażerska Kii cee’d I ma się czym pochwalić. Gorzej wygląda niestety przestrzeń bagażowa - na walizki miejsca jest niespecjalnie dużo, a efektywne wykorzystanie kufra utrudniają jego niezbyt foremne kształty.

Podwozie koreańskiego modelu nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym, ale trzyma poziom, jakiego oczekujemy od współczesnego kompaktu. Kia nie nadaje się do bicia rekordów w slalomie, ale gwarantuje bezpieczne prowadzenie podczas pokonywania łuków drogi. Nie jest też kanapą na kołach, jednak większość niedoskonałości nawierzchni resoruje w należyty sposób. Szkoda, że za udanym zawieszeniem nie nadąża układ kierowniczy - okazuje się mało precyzyjnym mechanizmem.

Zaoferowaną gwarancją Kia cee’d I. generacji zdeklasowała konkurentów. Czy jej jakość jest więc godna pochwały? I tak, i nie - z jednej strony, podstawowe podzespoły auta pracują zwykle bez zarzutu (zwłaszcza w wersjach benzynowych), ale z drugiej, jakość lakieru i zabezpieczenia antykorozyjnego pozostawia wiele do życzenia, niezbyt staranne wykonanie wnętrza dokucza na wertepach, a “wariująca” elektronika pokładowa może być uciążliwa. Ceny aut są korzystne, przy czym warto dopłacić za egzemplarz z końca produkcji. Naprawy upraszcza nieskomplikowana budowa, utrudnia - nieco ograniczony wybór zamienników.

Dane techniczne Kia cee´d

Silniki

Moc silników 90-204 KM

Poj. silników 998-1 991 cm3

Prędkość maks. 172-230 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,7-14,1 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Kia cee´d

Średnia ocena modelu

na podstawie 571 opinii

4.26

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (80%)
NIE (20%)

Wybrane oceny kierowców Kia cee´d

Nie jestem fanem marki kia czy wogóle miłośnikiem samochodów. W tej chwili mam 4 auta Yaris, Ignis, Clio i Ceed.Z ... więcejpowodu prowadzenia działalności gospodarczej trochę już aut różnych marek miałem i mogłem sobie wyrobić jakieś zdanie. Moja ocena jest taka: Kierowanie się przy zakupie auta marką miało sens jakieś 10-15 lat temu - wtedy faktycznie zauważałem bardzo duże różnice między np. niemieckimi autami a francuzkimi nie wspominając już o Korei. Teraz naprawdę to nie ma sensu słuchać sie fanów np. golfa którego notabene też miałem i dopłacać kupę pieniędzy za sam znaczek to idiotyzm. Wydaje się kupę kasy a potem przychodzi rozczarowanie bo jak płacę dużo więcej to chcę dużo lepiej a to figę prawda - golf też mi trzeszczał w zimie , tam musiałem np. wymienić przy niskim przebiegu tylne łożyska, miał tendencję do spawania świecy w jednym cylindrze i takie tam duperela - nigdy nie stanął na trasie ale i ceed tego nie zrobił a przewagę golfa widzę głównie w zawieszeniu i układzie kierowniczym oraz dużym dostępie do tanich części zamiennych - tyle - warto dopłacać za to tyle kasy? dla mnie nie. I uwierzcie mi podobnie wypadnie porównanie ceed do innych aut w tym segmencie każde będzie w czymś od niego lepsze i w czymś gorsze naprawdę nie znajdziecie 100 % ideału w tym segmencie i pułapie cenowym. Nie dajcie się manipulować, że koreańczyki to szmelc itd. - to samo mówiono kiedyś o toyocie - naprawdę. Jeżeli nie przeszkadza ci znaczek kia i reszta ci pasuje kupuj ceeda a za resztę kasy którą wywaliłbyś bez sensu np. na golfa pojedź z żoną na porządne wczasy, wyremontuj dom itd. Z obecnie używanych aut ranking jest taki: 1. Ceed 2. Yaris 3.Clio 4. Ignis- dno To co napisałem wyżej nie stosuje sie do Suzuki (ja mam Ignis) - kompletne dno (wycieki oleju, powybijane zawieszenie jeszcze na dotarciu, poliwożerne o charakterystyce kosiarki silniki, zacofanie technologiczne, beznadziejne materiały wykończeniowe, miękie matowiące się szybko lakiery, trzeszcząca karoseria itd. itd. wyrzucone pieniądze w błoto - to nie jest żaden japończyk tylko zacofany technologicznie złom. ukryj
dodano 11.10.2009 przez
Na prawdę rewelacji nie ma. Przesiadłem się z japońca (civic 6 gen, auto miało 17 lat - byłem bardzo zadowolony ... więcejz tego auta jeździłem 5 lat i zrobiłem ok 70 tyś km) na koreańca, po jeździe próbnej nową hondą i ceedem wydawało się, że różnicy wielkiej nie ma natomiast cena ceeda o kilkanaście tyś pln mniejsza (piszę tutaj o promo za rocznik 2012). Skusiła cena i stylistyka Ceeda. Teraz nachodzą mnie myśli że może było warto dołożyć i kupić dopracowaną honde civic (to już 9 gen a nie dopiero 2 jak ceed). Coraz częściej myślę że te wszystkie pochlebne opinie / artykuły na temat nowego ceeda to marketingowy bullshit. Stara honda dawała dużo więcej frajdy z jazdy, było czuć spięcie kierowcy z autem auta z drogą, a w ceed jakoś tak nijako (opisowo - wolicie z gumką czy bez?) naciskam pedał a tu jakby dopiero po chwili jest reakcja, komputer przeliczył, ale coś wolno jakby tam pierwszą wersję procka dali. Nawet podgłaśnianie radia z kierownicy działa z opóźnienem. Ładnie wyglądające auto dla dziadka? Pozostaje jeszcze nadzieja że może coś się zmieni może po 5, 10 tyś bardziej przywykniemy do siebie, dotrzemy się, a może będzie rozwód i powrót do sprawdzonej marki (honda, bmw też fajne było)? Rada dla kupujących: Długa jazda próbna i nie tylko po autostradzie (tam autko sobie nawet radzi) ale po mieście i nie zapomnijcie na koniec zerknąć na średnie spalanie... ukryj
dodano 14.05.2013 przez
Testowałem golfa, octavie, i30. Wybrałem ceeda kombi. Spodobała mi się bryła tego samochodu, choć teraz jest już golf VII i ... więcejcivic tourer, które też wydają się bardzo ciekawymi samochodami. ukryj
dodano 25.11.2012 przez
Ogólnie autko rewelacyjne - jeździłem 5 lat poprzednią generacją ale jak wsiadłem do nowej wersji to tak jakbym przesiadł się ... więcejdo auta z wyższej półki :) ukryj
dodano 06.06.2013 przez
Zobacz oceny Kia cee´d Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Kia cee´d

Pb
4,67 - 9,83
Na podstawie 367 raportów spalania
ON
3,87 - 10,90
Na podstawie 266 raportów spalania
LPG
7,00 - 9,63
Na podstawie 11 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Kia cee´d

Zrobiłem kilka testów odnośnie spalania, wynik odczytywałem z komputera samochodu, za każdym razem resetowałem komputer, w samochodzie zawsze miałem 1 ... więcejpasażera, paliwo tankuje na bp, orlen, shell. Testy w mieście: 1. Wrocław, prawie cały czas stoje w korku i przejeżdżam 10km przez 1 godzinie, spalanie jest na poziomie 9.3-10 litrów wg wskazań komputera. 2. Wrocław, małe korki, wolna jazda, spalanie na poziomie 7.5-8.3 litrów, 10km przejeżdżam w 25min. Testy poza miastem: 1. Droga krajowa, prędkość od 90-110km/h, wyprzedzanie dynamiczne, spalanie 7.2l. 3. Droga krajowa, eko-jazda, udało mi się uzyskać wynik na poziomie 5.8l. Praktycznie nie przekraczałem 90km/h, robiłem test kilka razy i zazwyczaj spalanie wychodziło mi 5.8l i 5.9l. 4. Inny test przeprowadziłem na autostradzie, za każdym razem przejeżdżałem 50km z włączynym tempomatem i zrobiłem testy na takich prędkościach: - 120km/h - 8.0l - 140km/h - 9.5l - 160km/h - 10.3l - (opory powietrza dają o sobie znać) Jak widać spalanie jest na średnim poziomie, ja jestem bardzo zadowolony ze spalania jak i samochodu. Dla mnie najwieksza wada jest pojemność zbiornika paliwa która wynosi 53l, gdyby była o 10 wieksza to było by idealnie. Dla osób niezdecydowanych jakią wersje silnikowa kupić czy benzyna czy olej napędowy, to zdecydowanie polecam benzynę, dlaczego tak uważam? - przede wszystkim różnica w cenie pomiędzy najtańsza benzyna a dieslem to 8tyś zł., a ta suma pozwoli ci na przejechanie około 20tyś km, natomiast jak ktoś liczy sobie ze diesel spali mniej to inwestycja zwróci mu sie dopiero po około 3latach przy jeżdzie 15tyś km na rok i dopiero po tym okresie będzie to odczuwalne, co więcej nowe samochody z silikami diesla mają wiele rzeczy które się psują i nie są tanie, są to: turbospręzarka, kołodwumasowe, filtr cząstek stałych, wtryskiwacze. Każdy z tych elementów kosztuje sporo. Dlatego uważam że ogólnie nie opłaca sie kupować dizlów, gdyby cena paliwa w stosunku do benzyny była niższa ta jak najbardziej ale tak to nie widzę sensu. Co do samego samochodu, to jest rewelacyjny, bardzo komfortowy, cichutki w środku, spokojnie przy 160km/h można rozmawiać (Jest to najcichszy samochód w swojej klasie), wg mnie każde niemieckie auto nie ma z nim szans, cenowo na pewno, co do jakości to stoi na najwyższym poziomie, naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Zdecydowanie nie żałuję zakupu i gdybym miał znowu kupić samochód to brał bym kia lub auto z tego samego koncernu czyli hyundaia, bo to bardzo zbliżone samochody. ukryj
dodano 01.12.2014 przez
I tu się rozpiszę. Po 4 tysiącach kilometrów miłe zaskoczenie. Spalanie systematycznie spada. Podam szczegółowo jak to wygląda u mnie: - jazda ... więcejpo trójmieście : [6.0-6.1 l/100km] - jazda po warszawie w czasie śnieżycy, przy minusowych temperaturach i w korkach na odcinkach 15 kilometrowych (czyli właściwie najgorzej jak się da) : [6.9 l/100km] - trójmiasto-łódź (700 km) przy jeździe dynamicznej z prędkościami max 160km/h : [6.1 l/100km] - warszawa-trójmiasto (700km) przy jeździe oszczędnej, nie przekraczając 130 km/h : [5.3 l/100km]( od stacji do stacji 950 km!!! ) - warszawa-trójmiasto nie przekraczając 100 km/h bardzo oszczędnie : [4.9 l/100km !!!! ] Jak widzicie naprawde super wyniki. Przy 190 km/h spalanie sięga 12 l/100 km. Powyżej 120 km/h niestety już rośnie. Ale i tak wszystko bardzo przyzwoicie. Do 100km/h- 4.9, do 115km/h- 5.2, do 130 km/h- 5.6, do 160 km/h -6.1 I liczę, że jeszcze nieco spadnie. Zaznaczam tylko, że jak jeździć oszczędnie to trzeba wiedzieć. Te wyniki oszczędnej jazdy są zrobione jeżdżąc zgodnie z zasadami ekonomicznej jazdy dieslami. Przy dynamicznej jeździe, to jeździłem mocno dynamicznie :) Przeglądy przede mną, ale w dieslu są co 20000 km. Pierwszy w granicach 800-900zł. Dam znać potem. ukryj
dodano 28.03.2008 przez
Bardzo miłe zaskoczenie. Naśladownictwo VW oceniam bardzo pozytywnie. Elektronika XXI wiek. Bagażnik duży, podzielony na wygodne przegródki ułatwiają przewożenie różnych ... więcejwielkościowo przedmiotów. Komfort jazdy lepszy niż w Golfie V. Przednia, panoramiczna szyba - rewelacyjny widok. Sterowanie telefonem - komfort. Polecenia głosowe realizują podstawowe czynności związane z obsługą radia, CD, USB, telefonu, iPoda, dysku wewnętrznego. Możliwość ustawienia zachowań samochodu - blokowanie drzwi, podpowiedź biegu na którym trzeba jechać w danym momencie, ustawienia automatycznego zerowania licznika przebiegu po zatankowaniu i wiele innych funkcji, których jeszcze nie odkryłem. Materiały wykończeniowe porównywalne z Golfem V a nawet VI. Fotele - wygodniejsze niż w Golfie. Spalanie - miłe zaskoczenie w porównaniu z Golfem V 1.4, 90 KM o średnio o prawie 2 litry mniejsze. Po przejechaniu 1500 km jestem zadowolony. Za Golfa z tym wyposażeniem musiałbym zapłacić 20 tys. więcej. Ale po co przepłacać ? ukryj
dodano 09.12.2012 przez
7,8 l/100 km miasto:trasy - 60:40 Samochód waży 1300 kg, więc jest co przewozić. Spalanie w mieście nawet w korakach rzadko ... więcejprzekracza 9 litrów, gdyż, jak wiadomo nie osiąga się wtedy zbyt wysokich obrotów. W trasie ok. 100 na godzinę (~3000 obr.) - można osiągnąć około 5,5 l/100 km. Gdyby się ktoś rozpędził x2 (~200 km/h i 6000 obr) to może się spodziewać spalania około 20 l/100 km. (U mie 205 na liczniku - pewnie realnie około 190, + 5 osób i bagaż na Amber Baltic i 20,5 l/100 km). Niemniej takich prędkości się nie osiąga zbyt często z uwagi na ruch, warunki drogowe i przepisy. Przy dozwolonej prędkości 130 na autostradzie zużycie osiąga 7-8 l/100 km. Średnie zużycie za 35000 km przebiegu wynosi (obliczone na podstawie tankowań) 7,88 l/100 km. Proporcje około 60:40 jazda miejska i dojazd w obszarze zbudowanym:przebiegi długodystansowe. W trasie zresztą spalanie nie spada bo optimum byłoby dla obrotów 2000-2500 a to daje od 75-90 km/h. Potem zużycie paliwa wzrasta. ukryj
dodano 15.02.2009 przez
Auto kupiłem jako używane z przebiegiem 70 kkm. Wcześniej testowałem cee´da z silnikiem 1,6 CRDi 115 KM, który palił w ... więcejmieście ok. 6,8 - 7,5 l/100km. Po zakupie okazało się, że starsza konstrukcja spala znacznie więcej. W warszawskich korkach spalanie w mieście dochodzi nawet do 12 l/100km. Najniższe spalanie w mieście (bez korków) to ok. 9 l/100 km. W trasie przy prędkości ok. 100-120 km/h na odcinku 100 km auto spaliło 6,7 l/100 km. Średnio spalanie na poziomie ok. 8,5 l. Samochód był sprawdzany na serwisie i wszystko jest OK, więc chyba muszę zaakceptować takie wartości. Z drugiej strony większa moc daje większą przyjemność z jazdy. Różnice widać też w V max: 1,6 CRDi 115 KM 180 km/h, natomiast 2,0 CRDi 140 KM ok. 210 km/h. Ważna cecha: krótka "jedynka" i "dwójka" powodują, że sprint spod świateł często kończy się porażką nawet w konfrontacji ze słabszymi rywalami:/ Auto rwie do przodu dopiero od 3-go biegu. ukryj
dodano 10.11.2011 przez
Zobacz raporty spalania Kia cee´d Dodaj raport spalania

Publikacje o Kia cee´d

Przeczytaj pozostałe 14 publikacje o Kia cee´d

Newsy o Kia cee´d

Przeczytaj pozostałe 30 newsów o Kia cee´d

Generacje Kia cee´d

2012 - teraz
2006 - 2012

Nowe Kia cee´d

nowe Kia cee´d
Kia cee´d
ceny od 56 990 zł do 95 990

Kia cee´d II pro_cee´d 1.4 DOHC 100KM od 2013

w pakiecie M

w cenie katalogowej brutto

57 540 zł

Wyposażenie standardowe
Aluminiowe obręcze kół z oponami 205/55 R16
Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach
BAS - System wspomagania hamowania
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Komfortowy (2 500 zł)
Pakiet KiaEcoDynamics (1 500 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Komfortowy (2 500 zł)
Pakiet KiaEcoDynamics (1 500 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 48 oferty Kia cee´d

Dealerzy Kia

P.M. Auto-Gdynia Sp. z o.o.

P.M. Auto-Gdynia Sp. z o.o. Kia Gdynia

pomorskie, Gdynia, Morska 491

Więcej

AGROMAX Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer Kia Elbląg

warmińsko-mazurskie, Elbląg, Władysławowo 67/11

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Kia Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 62

Więcej

AUTO AG

SOLIX SP. Z O.O. Kia Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Lubelska 40

Więcej

CAR-DROOM

CAR-DROOM Kia Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wysockiego 67

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Kia cee´d

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

4 664

Przejechany dystans

843 274 zł

Zatankowanego paliwa

172 342 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

300

Wydanych pieniędzy

137 644 zł

Średnie wydatki na auto

1 299 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 560

Wydanych pieniędzy

531 279 zł

Średnie wydatki na auto

5 012 zł

ZOBACZ 106 dzienników kosztów Kia cee´d Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Kia cee´d

Liczba wpisów: 17
komentarzy(2)
komentarzy(3)
komentarzy(10)
komentarzy(1)
komentarzy(3)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Kia cee´d dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Kia cee´d

Liczba wpisów: 8
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Kia cee´d Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Kia cee´d

Liczba wpisów: 10
Do montażu skłoniły mnie dobre doświadczenia z wcześniejszymi instalacjami gazowymi. Zdecydowałem się na STAG 300 plus, dodatkowo lubryfikator. Montaż w ... więcejŁodzi w firmie "Na gaz" Stefanowski. Kto ich zna, wie że nie robią fuszerki i znają się na swojej robocie (łącznie z hamownią przed i po założeniu instalacji). Utrata mocy na gazie 3 KM, według wykresu. Do tego wyjątkowy fachowiec, pan Grzegorz Sędkiewicz, który to wszystko super dostroił i autko na gazie jeździ rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolony. ukryj
dodano 11.12.2010 przez
Trochę słaba kultura pracy na wolnych ale ogólnie ok. Szkoda tylko że Panom montującym gaz w Toruniu nie chciało sie ... więcejzrobić wlewu gazu we wlewie benzyny, a da się bo inna firma zrobiła bez problemu i wszystko trzyma się i nic nie połamało we wlewie a przebieg prawie 100k km ukryj
dodano 24.08.2015 przez
Zdecydowałem się na montaż BRC w autoryzowanym warsztacie sieci BRC. Nie ufam warsztatom które montują składaki i dlatego nie chcę ... więcejbyć królikiem doświadczalnym. Przejechałem już kilka tysięcy km. Autko pracuje perfekcyjnie. Polecam ten warsztat w 100 % ukryj
dodano 18.04.2015 przez
Profesjonalny montaż ,instalacja mapowana na hamowni , silnik nie stracił na osiągach nawet jednego konia , pięcioletnia gwarancja. Gorąco polecam ... więcej. ukryj
dodano 12.12.2011 przez
po montażu , jedynie jedna wizyta w Serwisie po 1500 km , przegląd zalecany przez producenta i to wszystko.
dodano 30.08.2009 przez
Ciekawe jak auto bedzie sie spisywało dalej ale na razie wszystko jest super
dodano 07.07.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Kia cee´d

Skarbnica wiedzy o Kia cee´d

Ciekawostki
dodano 01.01.2012 przez
Wytwarzana w słowackich zakładach Kia cee'd nie tylko bije rekordy sprzedaży, ale i zdobywa kolejne cenne nagrody w całej Europie. W kolekcji trofeów modelu znalazły…
dodano 11.08.2011 przez
Samochód zaprojektowany w nowo powstałym centrum projektowym Kia w Rüsselsheim pod Frankfurtem specjalnie dla europejskiego klienta. Nazwa cee'd nawiązuje do faktu że powstaje on w…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą