Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Produkowany w latach od 1998 do 2003.

Generacje Mazda 323

  • 323 VI   1998 - 2003
    Mazda 323 VI
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Wersje nadwozia Mazda 323 VI

Silniki Mazda 323 VI F

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 f Madzia 1,6 79,56

Mazda 323 MagdaLenka 76,26

Mazda 323 Madzia 80,05

Mazda 323 F   Madzia 71,20

Mazda 323 323F BA 77,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

marcinpasta 84,40

axelsjoblom 93,05

lukas19823 73,38

Nex1130 81,17

Kriss63 52,49

gigus13 54,11

rutkowski0075 70,65

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Kolizja
Kolizja 19.12.2013 No to dzisiaj zaliczyłem pierwszą w mojej karierze kolizje.Zdarzenie...
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę.
Wymiana klapy + wcześniejsze założenie kartonu na chłodnicę. W dniu wczorajszym wymieniłem klapę na nową kupioną na allegro za 80 zł w sumie...
Montaż LPG (KME)
Montaż LPG (KME) Po długich rozmyślaniach i zbiórce pieniędzy na instalacje zdecydowałem się ja z...
Złomowanie
Złomowanie Niestety nadszedł ten dzień - ze wzgłedu na zły stan techniczny zmuszony byłem z...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 62 opinii
  • 4,33
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

W polsce panuje przekonanie ze made in japan to drogie i tajemniecze samochody. Jest juz sporo zamienników ale co cześci oryginalne to oryginalne i nie są drogie. Za wymiane paska rozrzadu+ rolki + hydronapinacz 1300zl (orginal) raz na 90000 tys km to nie duzy wydatek

dodał: mazdziocha
Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

autko jest ok silnik trochę głośny, jest jeszcze małe ale chciałem sprawdzić auto na kompie i nigdzie u mechaników nie można połączyć się z samochodem.

dodał: pisulag
Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

Jestem bardzo zadowolony. Pomimo, że samochód ma 7 lat to nie zamierzam go wymieniać. Wygląda i jeździ jak młodszy.

dodał: ptr
Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

dosyć drogie części do silnika, a pozostałe ok. mała liczba fachowych firm naprawczych tej marki.

dodał: borysbg

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V C - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 V F - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 i 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 i 16V Sport (130KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 978
Przejechany dystans
13 472 494 km
Zatankowanego paliwa
693 935 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 880
Wydanych pieniędzy
1 054 653 zł
Średnie wydatki na auto
1 234 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 035
Wydanych pieniędzy
1 451 628 zł
Średnie wydatki na auto
1 698 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (855)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Na podstawie 76 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: baniolek@gmail., dodano: 29.05.2009 13:05

autko jest fajne wygodne, ale mankament to spalan ie oraz silnik 1.5 zupełna porażka ; samochód bardzo powoli się rozpędza dopiero powyżej 4000 obr zaczyna przyspieszać; jeżdze po warszawie w korkach pali latem 10l/100km w zimę prawie 12l. na trasie przy włączonej klimatyzacji oraz jeżdzie 120-140 wychochlowałą 13l . jedyny plus to wygoda i to że nie przeprowadzałem żadnych napraw próćz wymiany klocków , stabilizatorów które dosć często padają; ceny zamienników dość drogie i pozatym mała dostępność części;

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: rafal.sowik@gma, dodano: 06.01.2008 19:56

No cóż, to nie Cinquecento 700, tylko japońskie 1.6 16V. Do abstynentów nie należy. W mieście w zimę wskazówka opada dosyć szybko, oczywiście dużo zależy od stylu jazdy. Pierwszeństwo na światłach kosztuje, a dynamika auta do tego zachęca :P Przy lżejszej nodze jest troszkę lepiej. W trasie jest trochę bardziej optymistycznie. Co do kosztów przeglądów i napraw... Prawie nic się nie psuje więc jest bardzo dobrze, wręcz znakomicie. Dawne historie zakochanych w niemcach kierowców i mechaników o braku lub kosmicznych cenach części do japończyków można włożyć między bajki. Przykład: komplet rozrządu - 115 zł (3 paski do wyboru, 4 napinacze) Więcej do Mazdy na razie nie dołożyłem. Badanie diagnostyczne - czysta formalność i miłe uczucie słyszeć od diagnosty, że jest pod wrażeniem stanu technicznego auta.

pełny raport Mazda BG 1.6 16V

autor: ZielonyDzony, dodano: 13.02.2010 01:44

W ASO gdzie czasem jest to ostatnia deska ratunku do kupienia czegokolwiek, to ceny są kosmiczne np. za głupią listwę dachową 180zł ;p. Zamienniki to tylko mechaniczne części i tu z cena jest już na poziomie Opla, tylko ich jakość jest różna. Części do silnika lepiej wyłącznie oryginalne jeśli się chce pojeździć dłużej i bezstresowo. Części używane troche ratują bo jest coraz więcej i taniej. Pali tyle co kot napłakał, czyli jak na takie auto mało, spalanie bardzo wrażliwe na nogę kierowcy, także oleju.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Zobacz dane techniczne Mazda 323 VI F 2.0 TDI 101KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także