Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Produkowany w latach od 1998 do 2003.

Generacje Mazda 323

  • 323 VI   1998 - 2003
    Mazda 323 VI
    • Wybierz generację

    • 323 VI (1998 - 2003)
    • 323 V (1994 - 1998)
    • 323 IV (1989 - 1994)
    • 323 III (1985 - 1993)
    • 323 II (1980 - 1986)
    • 323 I (1977 - 1980)

Wersje nadwozia Mazda 323 VI

Silniki Mazda 323 VI F

Lista silników:

Publikacje o Mazda 323

Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)

Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby oraz silnik 2.0 V6 pod maską flagowej wersji.

Mazda 323F - siła spokoju

Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz niemiecki, to jednak nie będzie to samo, wraca do "japończyka" i potem ciężko mu się z nim rozstać. Dlaczego wiele osób ma do nich słabość? Bo...

Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 323

Społeczność kierowców Mazda 323autoWcentrum - społeczność Mazda 323

najwyższe oktanyAuta - Mazda 323

Mazda 323 madzia 73,85

Mazda 323 Niezawodna 76,48

Mazda 323 f 77,54

Mazda 323 mikolaj 71,46

Mazda 323 minimobilek 89,11

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 323

lasiu87 37,14

fryzjer1981 72,40

Mariusz_Tychy 85,09

Heniu94 60,93

worm83 37,95

marszand 63,51

mieszk3 57,23

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 323

Kolizja
Kolizja 19.12.2013 No to dzisiaj zaliczyłem pierwszą w mojej karierze kolizje.Zdarzenie...
Złomowanie
Złomowanie Niestety nadszedł ten dzień - ze wzgłedu na zły stan techniczny zmuszony byłem z...
Mycie i woskowanie
Mycie i woskowanie W dniu dzisiejszym wziąłem się od rana do roboty , umyłem i nawoskowałem mojego ...
Fochy mazdy.
Fochy mazdy. Mazda chyba mnie nie polubiła, ponieważ od początku stroi fochy. Najpierw zaczęł...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 323

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 323
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 323

Mazda 323

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 323
 

Mazda 323 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 70 100 zł 55 900 zł
Zyskujesz: 14 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 323

Mazda 323
1.5 benzyna
218 772 km, 1996
2 599 PLN
Mazda 323
benzyna
0
250 PLN
Mazda 323
benzyna
0
1 800 PLN
Mazda 323
1.5 benzyna 90 KM
1999
4 700 PLN

Ocena auta Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 62 opinii
  • 4,33
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

W polsce panuje przekonanie ze made in japan to drogie i tajemniecze samochody. Jest juz sporo zamienników ale co cześci oryginalne to oryginalne i nie są drogie. Za wymiane paska rozrzadu+ rolki + hydronapinacz 1300zl (orginal) raz na 90000 tys km to nie duzy wydatek

dodał: mazdziocha
Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

autko jest ok silnik trochę głośny, jest jeszcze małe ale chciałem sprawdzić auto na kompie i nigdzie u mechaników nie można połączyć się z samochodem.

dodał: pisulag
Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

Jestem bardzo zadowolony. Pomimo, że samochód ma 7 lat to nie zamierzam go wymieniać. Wygląda i jeździ jak młodszy.

dodał: ptr
Mazda 323 F 2.0 TDI (101 KM)

dosyć drogie części do silnika, a pozostałe ok. mała liczba fachowych firm naprawczych tej marki.

dodał: borysbg

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 323

Mazda 323 V F - galeria społeczności Mazda 323 VI F - galeria społeczności Mazda 323 V S - galeria społeczności Mazda 323 Mazda 323 V P - galeria społeczności Mazda 323 V C - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 323

  • 1.
  • 2,75 Mazda 323 VI 1.6 i 16V (98KM) 2002r.
    dodał: alojzybabel, 02.06.2014

    Instalacja DT GAS System jest bardzo mocno średnia, awaryjność wysoka, komputer nie za bardzo trzyma ustawienia, nikt oprócz producenta nie chciał mi tego serwisować. Spadki mocy przy ok 2k obrotów, wciskasz gaz i zero reakcji. Zakładałem i serwisowałem w Lublinie u producenta. Po kilku latach jazdy falowanie na wolnych obrotach, wymiana filtrów regulacja czyszczenie zaworka, dalej to samo, pan właściciel informuje mnie, że za 400zł może zregenerować mi listwę wtryskową :D :D, pytam czy mogę samodzielnie sam sobie wymienić, odpowiedź przecząca bo potrzebne jest podłączenie do komputera. Kupuję nowiutką listwę za 150zł wypasioną, podłączam bez żadnej regulacji śmiga ino szum. Nie polecam producenta!!!!! Takie podejście do klienta jest tragiczne!!!!!

  • 2.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: kofee, 27.01.2011

    Miłe zaskoczenie co do spalania. Mazda i tak dużo paliła jak na silnik 1.5 więc myślałem, że to samo będzie z LPG a spalanie wzrosło nieznacznie, w porównaniu do benzyny. Jeżdżę dopiero na instalacji od 1000km ale jak narazie zero problemów, tylko wcześniej wspomniane miłe zaskoczenie. Reszta się okaże przynajmniej po 10000km

  • 3.
  • 4,50 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: ace4, 21.02.2010

    SERWIS ODWIEDZAŁEM TYLKO CELEM WYMIANY ELEMENTÓW FILTRACYJNYCH. AUTKO DZIAŁAŁO BEZ JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. POLECĘ ZAKŁAD SP AUTO W SZCZECINIE CHŁOPAKI WIEDZĄ CO ROBIĄ. W BREW OPINII TYPU NIE ZAKŁADAJ GAZU DO MAZDY BO SIĘ ZEPSUJĘ, ZAINSTALOWAŁEM I POWIEM COŚ WAM DRODZY CZYTELNICY : NIE ŻAŁUJE NIC A NIC.

  • 4.
  • 3,75 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1997r.
    dodał: Michał, 04.03.2009

    Kazdy strzal gazu rozwala parownik - wydatek 250zl. Dzieje sie to na niskich obrotach (skrecanie w zakrecie 90stopni przy redukcji na 2). Strasznie "mulowaty" po zalozeniu instalacji (regulacjia i serwis nic nie daja). Mazdy kiepsko znosza gaz...

  • 5.
  • 2,00 Mazda 323 VI 2.0 i 16V Sport (130KM) 2003r.
    dodał: Wiesław, 26.10.2010

    Dla mnie to jest osoba która nie ma pojęcia co zakłada nie jest wstanie naprawic usterki ktora wystepuje w moim samochodzie zbywa mnie na kazdym kroku i zwala to na jakosc gazu a tak naprawde nie ma pojecia co z tym fantem zrobic !!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 323 V 1.5 i 16V (88KM) 1996r.
    dodał: Anubiss, 16.06.2009

    Wszytsko jest ok auto chodzi jak na benzynie :))) spadek mocy? Hmmm może 2-10% ale chodzi tak samo jak na benzynie to nie wiem;p koszt instalacji sekwencyjnej 2250zł zwrot jej nastąpił po 5 m-c opłacalne? tak :)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 323

Mazda 323

214 komentarzy

161 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Artek~Artek

Mazda 323f 1,6 2002 Mam problem z biegami , 3 i wsteczny ciężko wchodzą .Sprzęgło jest wysokie.

~mazda~mazda

kupiłem druhi aparat . odpalił ale nie idze ustawic zapłonu . kilka razy odpali a potem niechce zapalic czy to wina czujnika halli?

~zulu~zulu

Do ~mazda: to raczej moduł aparatu,co najczęsciej pada.Kup na necie.
Pozdro

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 910
Przejechany dystans
12 857 291 km
Zatankowanego paliwa
692 911 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 876
Wydanych pieniędzy
1 051 774 zł
Średnie wydatki na auto
1 237 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 045
Wydanych pieniędzy
1 453 794 zł
Średnie wydatki na auto
1 710 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (850)

Zużycie paliwa Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Na podstawie 76 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bojar211, dodano: 01.11.2013 19:21

No mógł by palić mniej ale i tak nie jest tak źle po mieście weźmie z 8-9 l benzyny przy w miarę normalnej temperaturze otoczenia zobaczymy jak to będzie w zimę, ale jak na autko takich rozmiarów nie ma tragedii a silnik ma też swoją pojemność 1.5 jak wiadomo nie spali nam na przykład tyle co Colcik z 1.3. Najniżej udało mi się zejść na 7.3l-7.5/100km wynik ten zanotowałem w dwóch przypadkach, raz przy jeździe w mieście a drugi przy 20-30 km poza miastem :) do autko może palić mało tylko trzeba je dobrze wyczuć cóż mi na razie brakuje umiejętności. Dodatkowo w przypadku tych pomiarów jakimś cudem nie stałem aż tak dużo w korkach.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: mouses1@poczta., dodano: 21.09.2010 20:17

Auto zanim zostało przerobione na gaz (oczywiuście sekwencja) palilo średnio na trasie 6.5 l benzyny a w mieście 8.5 l. Po "zagazowaniu" te wartości znacznie się zwiększyły (nawet o 30%). Może gazownik coś spiep...ale ponowna kalibracja nie pomogła, choć silnik na gazie pracuje bardzo przyzwoicie. Naprawy proste więc mało kosztowne, a i rzadko się zdarzają. Ceny części przeciętne. Nie kupujcie tanich amortyzatorów (po 100-150zł) bo niby będą miały jeszcze 60% ale zaczną stukać wewnątrz po roku (usterka trudna do zdiagnozowania).

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V

autor: Luck92, dodano: 16.07.2013 19:37

W mieście pali od 7 do 10 litrów (zależy od temperatury otoczenia, długości przejazdów, stylu jazdy, ilości zatrzymań i rozpędzeń). Jeżdżąc stricte ekonomicznie wystarcza mi 7-7,6/100 km w mieście, w cyklu mieszanym właściwie tyle samo (czasem 6,8), na trasie z reguły 6,5/100 km, choć zdarzało się 5,6-5,8 przy jeździe: 100 km delikatnie, 100 km dynamicznie - częste wyprzedzanie lecz na maks 4000 obr/min. Ceny napraw cóż... amortyzatory tylne z odbojami, spinkami i co tam jeszcze oraz z robocizną w prywatnym warsztacie 900 zł. Rozrząd, klocki hamulcowe, wszystkie płyny i oleje, osłona w okolicy skrzyni biegów + robocizna kosztowały mnie 1050 zł. Wiem że są auta w których powyższe kosztowałyby mniej ale w porównaniu do współcześnie produkowanych to myślę że jest nieźle.

pełny raport Mazda F 1.5 i 16V
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 323/323F VI F 2.0 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mazda 323 VI

Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe są godne uwagi. Samochód jest dobrą alternatywą dla osób lubiących proste rozwiązania, estetyczny wygląd, dobre właściwości jezdne i użytkowe....

Zobacz dane techniczne Mazda 323 VI F 2.0 TDI 101KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 323, oglądali także