Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 626 II Sedan 2.0 D

Produkowany w latach od 1982 do 1987.

Generacje Mazda 626

  • 626 II   1982 - 1987
    Mazda 626 II
    • Wybierz generację

    • 626 V (1997 - 2001)
    • 626 IV (1991 - 1998)
    • 626 III (1987 - 1996)
    • 626 II (1982 - 1987)
    • 626 I (1979 - 1982)

Wersje nadwozia Mazda 626 II

Silniki Mazda 626 II Sedan

Lista silników:

Publikacje o Mazda 626

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Mazda 626 GF/GW - mocne i słabe strony modelu

Prawdziwie japoński samochód z krwi i kości - nie tylko stworzony w ojczyźnie sake, ale także tylko tam do końca wytwarzany. Ostatnia z serii 626, Mazda 626 GF/GW, nadal cieszy się doskonałą opinią - zapewnia wysoki komfort podróży, przestronne wnętrze i z rzadka zdarza się jej odmówić posłuszeństwa...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mazda 626 GF - niepozorny ideał?

Samochód idealny to taki, który: świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, jest bezpieczny, dynamiczny i oszczędny jednocześnie. Ma perfekcyjnie wykonane wnętrze, z którego nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu trasy Białystok - Wrocław, rzadko się psuje i nigdy nie zawodzi w sytuacji kryzysowej.

Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 626

Społeczność kierowców Mazda 626autoWcentrum - społeczność Mazda 626

najwyższe oktanyAuta - Mazda 626

Mazda 626 2.0D LX 55,38

Mazda 626 2.0i 54,65

Mazda 626 Madziocha 66,99

Mazda 626 2.5 V6 74,36

Mazda 626 Moja Madzia 54,85

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 626

therunner 91,31

macciiek 87,43

NeMeSiS 30,19

p4bLo 44,79

lucrah 30,12

Justi1986 30,18

Sebasov 33,38

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 626

Spalanie
Spalanie Po pierwszym sprawdzeniu spalania średnia w cyklu mieszanym 5,9 litra....
co już zostało zrobione
co już zostało zrobione Szczerze mówiąc nie miałam zamiaru kupować madzi myślałam o felci kombi , tak wi...
Początek napraw
Początek napraw Dziś auto do mechanika i zaczynamy doprowadzać go do stanu używalności :) na poc...
Serwis
Serwis Wymiana kompletna rozrządu. Oleje: silnik, skrzynia biegów. Filtry: paliwa, olej...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 626

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 626
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 626

Mazda 626

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 626
 

Mazda 626 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Citroen C5 1.6 HDI Business Automat Citroen C5 1.6 HDI Business Automat
Rocznik: 2012. Przebieg: 103 062 km. Silnik: 1.6 81KM .
Cena: 45 900 zł 45 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pulsar ACENTA Nissan Pulsar ACENTA
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 72 900 zł 65 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 626

Mazda 626
2.0 benzyna
1998
6 500 PLN
Mazda 626
2.2 benzyna 115 KM
220 000 km, 1991
1 900 PLN
Mazda 626
1.8 benzyna 105 KM
297 000 km, 1994
1 750 PLN
Mazda 626
2.0 diesel 66 KM
205 000 km, 1998
7 500 PLN

Ocena auta Mazda 626 II Sedan 2.0 D

  • Średnia ocena
    na podstawie 8 opinii
  • 4,19
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Mazda 626 Sedan 2.0 D (63 KM)

Uważam, że samochód nie powinien być starszy niż 6-8 lat, tak jest najbezpieczniej dla wszystkich uzytkawników dróg. Ale mam okazję prowadzić fiata SC, poloneza, które nie mają 3 lat i nie czuję się w nich bezpiecznie. Jak ktoś powie, że nie mam porównania z prawdziwymi samochodami, to w pracy zawodowo prowadzę skodę "Octavie" z silnikiem 1.8 140 kM. I wcale nie jestem zachwycony.

dodał: Olo z Łodzi
Mazda 626 Sedan 2.0 D (63 KM)

technicznie to jak na rocz.87 to super,malo pali,oczywiscie nie jest to silnik dla rajdowcow - troche mulowaty.minusem jest blacha a raczej rdza na niej,ale co tam przeciez to auto ma 17lat i prosic aby tak dalej sie spisywalo bo na lepsze niema kasy.a marzy mi sie rocznik 1995. Pozdrawiam wlascicieli i fanow MAZDY!!!!!!

dodał: mirek
Mazda 626 Sedan 2.0 D (63 KM)

kto by nie siadł do miazgi to jest pozytywnie zaskoczony jasny welur ładna deska jak na te lata (porównajcie sobie do golfa albo poldka albo jakiejś cytryny z tego roku masakra) ogólnie brzydko piszac taki typowy dupowóz

dodał: wojtek
Mazda 626 Sedan 2.0 D (63 KM)

typowy japończyk z tego okresu w środku wszystko takie same jak w toyotach czy hondach , tani "kanciak" służący do dojechania z punktu A do B , lub jak dla mnie na zakupy raz w tygodniu i do pracy 8 km w dwie stony

dodał: bzakowicz1@tlen.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mazda 626

Mazda 626 V Sedan - galeria społeczności Mazda 626 Mazda 626 Wagon
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 626

  • 1.
  • 4,75 Mazda 626 V 1.8 (100KM) 2001r.
    dodał: Leo, 07.10.2012

    Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale generalnie jest OK. Wiadomo, że LPG jest wrażliwe na świece i kalble WN, więc trzeba częściej je wymieniać, ale to jest oczywiste. W maździe jest pewien problem z nowymi kablami, bo oryginały są drogie, a zamienniki to tylko janmory, które mają 'średnie' opinie. Ale jeżdżę na nich i jakoś leci. Generalnie, większość to pozytywy i one przechylają szalę na korzyść gazu (oczywiście kosztem i benzyny , i oleju napędowego, który jest coraz droższy, a i silniki diesla są coraz wrażliwsze i bardziej kosztowne w użytkowaniu). Dodam, że jeżdżę już drugim autem na gazie i myślę że dalej tak będzie, bo różnica kosztów gra rolę (rocznie 20 tys.- to oszczędność netto ponad 2 tys zł, nawet odejmując dodatkowe koszty związane z koniecznym zużyciem benzyny, 0.7 l/100 km, przeglądami , wymianą kabli i świec, itp., itd.).

  • 2.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Rafl, 22.07.2010

    No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem polecam wymienic swiece (40zł) i sprawdzic przewody (jesli w nocy nic na nich nie skacze, nie sa sparciałe i macie odwage je złapac to sa dobre :)). Koniecznie zadbajcie by gazownik nie zostawił zbyt ubogiej mieszanki i by mapy mozliwie jak najbardziej sie pokwrywały. Moje zdanie jest takie, ze taki dobór komponentów pozwala bezpiecznie i sprawnie eksploatować ten pojazd.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 626 IV 2.0 i (115KM) 1997r.
    dodał: Romek S., 23.09.2009

    Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka samochodów i tylko przy pierwszej instalacji we Fiacie 125p było lekko czuć gaz. Obecnie Mazdką jeździ sie super.

  • 4.
  • 4,75 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 1998r.
    dodał: mzebrows, 13.05.2010

    Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)

  • 5.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Mati, 13.12.2011

    Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 2000r.
    dodał: umcyk, 24.02.2012

    Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 626

Mazda 626

272 komentarze

206 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Darek~Darek

Nie wiem skad te opinie ze te auto pali w miescie 8litrow ;/ Moj brat ma gf po lifcie 2001r 1,840 poj , ja mam gf po lifcie 2000r tez 1,840 . I jedno mozemy potwierdzic ze w trasie spali te 6 literkow , ale w samym miescie (okolo 120tys mieszkancow ) w lato pali kolo 12litrow benzyny PB95 , w zime kolo 14 potrafi zjarac. Pisze to poniewaz nie napalajcie sie ludzie ze spali wam 8 litrow w miescie bo jest to nie realne , auto posiadam od 6 lat , a moj brat o 5 wiec moge cos powiedziec o tym modelu . Czesto, nawet za czesto co jest bardzo irytujace siadaja tylne zaciski hamulcowe , ogolnie klopot z tylnymi hamulcami. Drugi mankament to rdza , radze przed zakupem sprawdzic dokladnie całe autko , np . w tylnych drzwiach na dole , progi , nadkola ... Plusem tego auta sa zywotne silniki tak jak i skrzynia biegow , fajnie sie prowadzi ( najlepiej go wysoko krecic ponad 2,500 -3000 obrotow przy zmianach biegu)

~janusz~janusz

jak ustawić aparat zapłonu

~Panda~Panda

Do ~kamil:
witam
mam mazde 626 2.0 16V z 96r gaz zwykły załozony w 2003 mam ją od 6 lat przejechałem ponad 100 tys kilometrów na gazie i zadnych problemów z autem ani instalacją gazową
nigdy nie było zadnych strzałów w kolektor
poprostu super się sprawuje autko na 5+
spalanie gazu 8 w trasie a w cyklu mieszanym czyli 15km do pracy i z powrotem 9-10L. na 100km.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 899
Przejechany dystans
13 422 271 km
Zatankowanego paliwa
758 347 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 030
Wydanych pieniędzy
1 114 489 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 509
Wydanych pieniędzy
1 547 347 zł
Średnie wydatki na auto
1 710 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (905)

Zużycie paliwa Mazda 626 II Sedan 2.0 D

Na podstawie 7 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: zÂły, dodano: 15.02.2011 14:21

Moja mazda ma przejechane 225tys, stan tech bdb, Jezdze praktycznie w 90% miasto. w Lecie do spalania nie mam zastrzezeń, wychodzi srednio 8.5 -9L. Natomiast w zimie, na mrozach, przy ssaniu (czesto krótkie odcinki szkola-dom) Bez szalenstw wychodzi minimum 10.8, Przy dynamicznej jezdzie po miescie wyszlo ponad 12L. To auto na pewno nie jest ekonomiczne, Moc jaka oferuje jest nie adekwatna do spalania. Odradzam te jednostke silnikową, O niebo lepsza bylaby 1.8 115km.

pełny raport Mazda Hatchback 1.8

autor: Zegar, dodano: 08.01.2012 22:55

przed założeniem gazu dwa lata temu bylo tak sobie teraz śmigałem taniej i nic się nie zmieniło, od trzech lat kompletnie nic w niej nie wymieniałem nawet olju i filtra a zrobiłem około 40tys szła do żyda to tylko troche dolałem bo juz się lampka zapalała śrenio liczyłem 10 gazu na 100. mało co w nią wkładałem a nigdy mnie nie zawiodła, spadło na niądrzewo, przywaliłem w płot sąsiada 40/h, wsadziłem w nią tube basową 1600W i nic jej nie było. dziś zamieniłem się na xedosa9 2.5 w manualu 98 :))) narazie mam banana na mordzie zobaczymy czy za 5 lat też takiego będe miał;)

pełny raport Mazda Kombi 2.0

autor: a-gadula, dodano: 13.08.2009 22:53

Silnik o pojemności 2.5 litra w 6 cylindrach ma swoje prawa. Trzy dni to zbyt mało żeby wskazać jak przedstawia sie zużycie benzyny ( brak LPG ) jednak z pokonania dystansu 300km wychodzi na około 11 - 12 litrów. Powiem tak WARTO jest wlać. Warto za przyjemnośc z jazdy, za bezpieczeństwo, za dźwięk V6. Nadmieniam, że nie jestem biznesmenem i nie zarabiem wielkich pieniądzy. Z ręka na sercu wole taki silnik i wszystkie jego zalety niz auto o tych gabarytach z "niby "oszczędnym sercem czterocylindrowym o poj. 1.6 - 1.8. Ceny części zamiennych znam i wiem z czym sie liczyć. Drozsze od czterocylindrowców są, elementy rozrządu, elektryka silnika, hamulce i amortyzatory. Róznica nie jest kosmiczna - poważnie.

pełny raport Mazda Hatchback 2.5 24V

Skarbnica wiedzy o Mazda 626 II Sedan 2.0 D

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 626 II Sedan 2.0 D

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mazda 626 II Sedan 2.0 D 63KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 626, oglądali także