Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mazda 626

Produkowany w latach od 1979 do 2002.

Generacje Mazda 626

Publikacje o Mazda 626

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Mazda 626 GF/GW - mocne i słabe strony modelu

Prawdziwie japoński samochód z krwi i kości - nie tylko stworzony w ojczyźnie sake, ale także tylko tam do końca wytwarzany. Ostatnia z serii 626, Mazda 626 GF/GW, nadal cieszy się doskonałą opinią - zapewnia wysoki komfort podróży, przestronne wnętrze i z rzadka zdarza się jej odmówić posłuszeństwa...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mazda 626 GF - niepozorny ideał?

Samochód idealny to taki, który: świetnie wygląda, dobrze się prowadzi, jest bezpieczny, dynamiczny i oszczędny jednocześnie. Ma perfekcyjnie wykonane wnętrze, z którego nie chce się wysiadać nawet po przejechaniu trasy Białystok - Wrocław, rzadko się psuje i nigdy nie zawodzi w sytuacji kryzysowej.

Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mazda 626

Społeczność kierowców Mazda 626autoWcentrum - społeczność Mazda 626

najwyższe oktanyAuta - Mazda 626

Mazda 626 GF 70,31

Mazda 626 zielonooka 65,47

Mazda 626 60,33

Mazda 626 2.5 V6 165KM 66,56

Mazda 626 Perfect :) 70,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mazda 626

mustek3 92,84

Justi1986 30,18

tomaszjanicki 47,94

NeMeSiS 33,52

fox_tychy 68,04

M4ri0PL 31,43

sijas 30,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mazda 626

powiew wiosny
powiew wiosny korzystając z ciepłej i słonecznej niedzieli postanowiliśmy wraz z kolegą ZONQ_M...
Serwis
Serwis Wymiana kompletna rozrządu. Oleje: silnik, skrzynia biegów. Filtry: paliwa, olej...
Pierwszy sezonowy zakup
Pierwszy sezonowy zakup Wczoraj zakupiłem felgi 17' 8j et35 do mojej Mazdy. Felgi to Borbety a oponki na...
spotkanie aWc... :)
spotkanie aWc... :) Dzisiaj kolega ZONQ_MZ postanowił mnie odwiedzić i ''przy okazji'' wymienić w sw...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mazda 626

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mazda 626
 

Najpopularniejsza wersja Mazda 626

Mazda 626

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mazda 626
 

Mazda 626 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mazda 626

Mazda 626
2.0 benzyna
1998
6 500 PLN
Mazda 626
2.2 benzyna 115 KM
220 000 km, 1991
1 900 PLN
Mazda 626
1.8 benzyna 105 KM
297 000 km, 1994
1 750 PLN
Mazda 626
2.0 diesel 66 KM
205 000 km, 1998
7 500 PLN

Ocena auta Mazda 626

Wybrane opinie

Mazda 626 Kombi 2.0 D Comprex (75 KM)

Od 5 lat mam Mazdę 626 kombi 2.0 D. Nie wiem jak diesle w innych samochodach innych marek, ale ten jest po prostu niezawodny. Osiągi. Nie jest to może samochód sportowy, ale dynamika stoi tutaj na bardzo przyzwoitym poziomie. Przyśpieszenie może nie takie, jak w benzynie, ale już niejeden w tzw ´luksusowym´ aucie widział tył mojego kombiaka znikający w oddali. Niezawodność. Mazda nie chciała tylko raz odpalić w ciągu tych pięciu lat - trzeba było wymienić stare akumulatory (2 sztuki - to dopiero niespodzianka, nie?). W każdej innej sytuacji - zawsze. Elastyczność. Każdy kto jeździł już dieslem wie o czym mówię - spróbujcie w benzyniaku tocząc się wrzucić dwójkę i puścić sprzęgło. Benzyna zgaśnie, ropniak będzie się toczył dalej:-) Żywotność. Mazda ma 10 lat i 300 tyś. km przebiegu. Podobno diesle wytrzymują do 400 tyś bez remontu silnika - nie wiem, zobaczymy w przyszłości. Oszczędność. Chyba tańsze jest tylko LPG. Mazda w cyklu miejskim spala okolo 6 - 7 litrów ropy na 100...

dodał: viciu1@go2.pl
Mazda 626 Hatchback 2.0 i (115 KM)

W trzylatnim wymieniono katalizator, na gwarancji, swiece, klocki, i dwa razy zamki w drzwiach, bo sie wylamywaly (ktos pomogl???), poza tym przecietny samochod, nie ma za dobrego przyspieszenia, szczegolnie na niskich obrotach (z automatem), pali ponizej oczekiwan i w miescie i na trasie, najlepiej jezdzic nim szybko, na niskich obrotach jest za glosny, Z plusow - 7 letni lakier wyglada jakby wyszedl z fabryki (a myje go od czasu do czasu woda i rzadko woskiem w plynie), klimatyzacja mogla by byc lepsza, zawieszenie lepsze niz przecietne, miekkie, ale na zakretach nie przechyla; i ma duzy bagaznik; Ale drugi raz go nie kupie, wybiore toyote/honde/nissana; (mam jeszcze toyote i wiem co pisze)

dodał: robert
Mazda 626 Kombi 1.8 (100 KM)

Wahałem się czy nie wybrać 626 tdi i nie żałuję. Poniżej 18 tys km rocznie - nie ma to najmniejszego sensu. Ciekaw jestem jakie wrażenie robi 626 2.0 benzyna - może poprostu więcej pali... Nigdy nie podejrzewałem, że 90KM robi z tego auta kompletnie zadowalające osiągi. Byłem do tej pory fanatykiem pseudo-bezawaryjnej Toyoty, ale europejska produkcja (a nawet Turecka) zbliża Toyotę ostatnio do fiata czy renault. Mazda wydaje się być nowym liderem i punktem odniesienia moich oczekiwań motoryzacyjnych i żałuję że w Polsce nie istnieje oficjalny importer tej marki.

dodał: mysiowy
Mazda 626 Hatchback 1.8 (90 KM)

Jestem bardzo zadowolony z mojej Madzi. Może dlatego, że na poprzednim aucie się zawiodłem. Było prawie trzy lata młodsze i miało mniejszy przebieg niż mazda, ale dokładanie po 5000 tys. rocznie na naprawy to nie na moją kieszeń. Mazda ma wyposażenie: elektryczne szyby z przodu, elektryczne i podgrzewane lusterka, cztery poduszki, kontrola trakcji, klimatyzacja manualna, podłokietnik kierowcy, z tyłu dzielone siedzenia i podłokietnik ze schowkiem, składany przedni fotel pasażera na stolik, alufelgi

dodał: iplap
Mazda 626 Hatchback 1.8 (105 KM)

bardzo udany model, dobre właściwości jezdne, w zasadzie nigdy mnie nie zawiodla "na amen", zużycie paliwa w stosunku do wielkości auta i komfortu jazdy - niskie, typowe usterki zawieszenia (łączniki stabilizatorów), ogolnie zawieszenie nie wytrzymuje polskich dróg, slnik bez zarzutu, po 200 tys. chodzi idealnie bez żadnych napraw, trzeba uważać na terminy zmiany oleju, z usterek typowych to zacierający sie hamulec ręczny i ogólnie słabe tylne hamulce wymagające szczególnej troski zaciski hamulcowe

dodał: maciek5@autocom.pl

Galerie Mazda 626

Mazda 626 Mazda 626 Wagon Mazda 626 V Sedan - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Mazda

Opinie o instalacji LPG

Mazda 626

  • 1.
  • 4,75 Mazda 626 V 1.8 (100KM) 2001r.
    dodał: Leo, 07.10.2012

    Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale generalnie jest OK. Wiadomo, że LPG jest wrażliwe na świece i kalble WN, więc trzeba częściej je wymieniać, ale to jest oczywiste. W maździe jest pewien problem z nowymi kablami, bo oryginały są drogie, a zamienniki to tylko janmory, które mają 'średnie' opinie. Ale jeżdżę na nich i jakoś leci. Generalnie, większość to pozytywy i one przechylają szalę na korzyść gazu (oczywiście kosztem i benzyny , i oleju napędowego, który jest coraz droższy, a i silniki diesla są coraz wrażliwsze i bardziej kosztowne w użytkowaniu). Dodam, że jeżdżę już drugim autem na gazie i myślę że dalej tak będzie, bo różnica kosztów gra rolę (rocznie 20 tys.- to oszczędność netto ponad 2 tys zł, nawet odejmując dodatkowe koszty związane z koniecznym zużyciem benzyny, 0.7 l/100 km, przeglądami , wymianą kabli i świec, itp., itd.).

  • 2.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Rafl, 22.07.2010

    No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem polecam wymienic swiece (40zł) i sprawdzic przewody (jesli w nocy nic na nich nie skacze, nie sa sparciałe i macie odwage je złapac to sa dobre :)). Koniecznie zadbajcie by gazownik nie zostawił zbyt ubogiej mieszanki i by mapy mozliwie jak najbardziej sie pokwrywały. Moje zdanie jest takie, ze taki dobór komponentów pozwala bezpiecznie i sprawnie eksploatować ten pojazd.

  • 3.
  • 5,00 Mazda 626 IV 2.0 i (115KM) 1997r.
    dodał: Romek S., 23.09.2009

    Jestem Bardzo zadowolony, głównie z kosztów eksploatacji w/w pojazd. Przy obecnych cenach paliwa jestem jak najbardziej za gazem. Praktycznie bez rzadnej różnicy samochód pracuje na benzynie i na gazie. Polecam wszystkim wystraszonym i płaczącym o swoje samochody w trosce o to jakie to czyni szkody ten gaz. w/g mnie to bujdy, na gazie jeżdże już ponad 10 lat miałem kilka samochodów i tylko przy pierwszej instalacji we Fiacie 125p było lekko czuć gaz. Obecnie Mazdką jeździ sie super.

  • 4.
  • 4,75 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 1998r.
    dodał: mzebrows, 13.05.2010

    Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)

  • 5.
  • 4,50 Mazda 626 V 1.8 (90KM) 1998r.
    dodał: Mati, 13.12.2011

    Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!

  • 6.
  • 5,00 Mazda 626 V 2.0 (115KM) 2000r.
    dodał: umcyk, 24.02.2012

    Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 626

Mazda 626

272 komentarze

206 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Darek~Darek

Nie wiem skad te opinie ze te auto pali w miescie 8litrow ;/ Moj brat ma gf po lifcie 2001r 1,840 poj , ja mam gf po lifcie 2000r tez 1,840 . I jedno mozemy potwierdzic ze w trasie spali te 6 literkow , ale w samym miescie (okolo 120tys mieszkancow ) w lato pali kolo 12litrow benzyny PB95 , w zime kolo 14 potrafi zjarac. Pisze to poniewaz nie napalajcie sie ludzie ze spali wam 8 litrow w miescie bo jest to nie realne , auto posiadam od 6 lat , a moj brat o 5 wiec moge cos powiedziec o tym modelu . Czesto, nawet za czesto co jest bardzo irytujace siadaja tylne zaciski hamulcowe , ogolnie klopot z tylnymi hamulcami. Drugi mankament to rdza , radze przed zakupem sprawdzic dokladnie całe autko , np . w tylnych drzwiach na dole , progi , nadkola ... Plusem tego auta sa zywotne silniki tak jak i skrzynia biegow , fajnie sie prowadzi ( najlepiej go wysoko krecic ponad 2,500 -3000 obrotow przy zmianach biegu)

~janusz~janusz

jak ustawić aparat zapłonu

~Panda~Panda

Do ~kamil:
witam
mam mazde 626 2.0 16V z 96r gaz zwykły załozony w 2003 mam ją od 6 lat przejechałem ponad 100 tys kilometrów na gazie i zadnych problemów z autem ani instalacją gazową
nigdy nie było zadnych strzałów w kolektor
poprostu super się sprawuje autko na 5+
spalanie gazu 8 w trasie a w cyklu mieszanym czyli 15km do pracy i z powrotem 9-10L. na 100km.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mazda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
22 647
Przejechany dystans
14 515 725 km
Zatankowanego paliwa
749 868 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 005
Wydanych pieniędzy
1 101 544 zł
Średnie wydatki na auto
1 235 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 395
Wydanych pieniędzy
1 512 896 zł
Średnie wydatki na auto
1 696 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mazda (892)

Zużycie paliwa Mazda 626

Na podstawie 940 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Tomasz, dodano: 10.01.2012 16:15

Spalanie po trasie ok. 8.4l/100km przy 120km/h. W 300tys. mieście pali około 9.5l na setkę. Na trasie 1800km(autostrada) przy 120-130km/h, 4 pasażerach i ok. 300kg bagażu na klimie latem ok 8.2-8.4l. Przy jeździe 120-200km/h z ciągłymi zmianami prędkości nawet o 40km/h wyszło 11.5l LPG. Minimalne spalanie jakie osiągnąłem (na trasie ok 500km Hannover-Polska: z tego ok. 100km po Polsce jeszcze zanim A2 była otwarta) to 7.7l/100km(gaz z Aralu). Komputer przekłamuje nawet do 2l. Zawsze spalanie wyliczam po zatankowaniu do pełna i wyjeżdzeniu do końca gazu. Średnie spalanie z 30 000km(10 000 po mieście) wynosi 8,8l/100km

pełny raport Mazda Hatchback 2.0

autor: paolomario, dodano: 16.03.2011 11:12

Ostatnio dokonałem dokładniejszych wyliczeń i pomiarów spalania (lejąc za każdym razem "po korek") i wyniki co nieco zaskakujące. Trasa Wielka Brytania - lubelskie (1900km): 8litrów/100km, poruszając się po autostradach z prędkościami 130-150 km/h w porywach do 160km/h (na A2 w Polsce tempomat ustawiony na 140km/h). Za to jazda po mieście (70tyś mieszkańców) z wypadami co dwa dni do teściów do oddalonej o 30km miejscowości, "kosztowała" mnie 7 litrów na 100km. Jednym słowem nie jest źle;)

pełny raport Mazda Hatchback 2.0

autor: broda32, dodano: 11.11.2009 15:52

Mam auto od 5 m-cy. Na trasie do Sopotu (35okm) spalił mi 4,98 l/100 km. Najwięcej 6,3. Teraz jeżdżąc wg zasady ECO- DRIVING EKO-LOGIA + EKO-NOMIA ( hamować silnikiem, nie na "luzie", np. dojeżdżając do skrzyżowania, często zmieniać bieg nie "żyłować"- max 2.250 obr/min) ostatni m-c spalił mi ok 5,7 l/100km a palił wczesniej 6,2 - 6,3 l/100km - MOŻE NIE REWELACJA 0,5-0,6 LITRA ALE OSZCZEDNOŚĆ JEST zawsze te ok. 4zł na 100 km, robię miesięcznie >2000 km czyli w ciągu roku oszczednośc urasta do ok. 1000 zł ( JEDEN TYSIĄC POSKICH ZŁOTYCH )na "głupim paliwie

pełny raport Mazda Sedan 2.0 TD
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mazda 626

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mazda 626

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mazda 626

Mazda 626 czwartej generacji to samochód, który można nazwać udaną kontynuacją poprzednich wersji. Czwarta generacja stała się o wiele bardziej nowoczesna, nabrała bardziej sportowej sylwetki, co uzyskano tworząc karoserie o bardziej zaokrąglonych kształtach. Zastosowane silniki są bardzo trwałe...

Zobacz dane techniczne Mazda 626
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 626, oglądali także