Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa E W210 Sedan 3.2 CDI

Produkowany w latach od 1995 do 2002.

Generacje Mercedes Klasa E

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Wersje nadwozia Mercedes Klasa E W210

Silniki Mercedes Klasa E W210 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Mercedes Klasa E

Mercedes-Benz E350 BlueTEC - wehikuł czasu dla wybrednych
 
Nasz test Mercedes-Benz E350 BlueTEC 252 KM

Niektórzy twierdzą, że luksus zawsze musi być wiązany z ogromną przestrzenią i niezwykłym rozmachem. Owszem, to się sprawdza gdy mówimy o takich autach jak Rolls-Royce czy Bentley, ale czy to zawsze musi kosztować grube miliony i mieć wymiary małego domu? Nie, czego przykładem może być Mercedes Klasy...

Mercedes E400 Coupe - E-ufemizm czy E-uforia?
 
Nasz test Mercedes E400 Coupe

Obserwując aktualne premiery motoryzacyjne można odnieść wrażenie, że każde nowe auto, które choćby wyglądem nie przypomina dzielnego crossovera, raczej nie ma szans na spektakularny sukces rynkowy.

Mercedes klasy E Kabriolet - nie tylko na lato
 
Nasz test Mercedes E350 BlueTEC

Czy kabriolety sprawdzają się tylko w sezonie letnim, nie są praktyczne i zapewniają mizerny komfort jazdy? Mercedes klasy E z brezentowym dachem bardzo skutecznie walczy ze stereotypami. Wersja E350 BlueTEC obala też mit o braku kompatybilności kabrioletów z silnikami Diesla.

Mercedes Klasa E - odświeżona gwiazda
 
Nasz test Mercedes Klasa E

Nie ma czasu do stracenia - klienci czekają. Dopiero co, na targach w Detroit, Niemcy pokazali odświeżoną E Klasę, a już na początku lutego siedziałem w samolocie lecącym do Barcelony, gdzie mogłem przetestować ten kluczowy dla Mercedesa model na ciepłym i przyczepnym hiszpańskim asfalcie. Przyczepność...

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa EautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa E

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E Elegancik./,./ 73,15

Mercedes Klasa E 400 76,54

Mercedes Klasa E Zielony Profesor 63,48

Mercedes Klasa E 73,08

Mercedes Klasa E 320 74,07

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa E

morales87 42,35

cinsol 30,17

joperson 70,77

kokesz79 30,20

985marcin 73,81

Tadekmaj 30,17

PadreMarcelo 30,17

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa E

wakacje w trasie
wakacje w trasie Już jakiś czas minął od wakacji, ale teraz znalazłem chwilkę aby podać kilka sta...
Powrót do nowego
Powrót do nowego Witam serdecznie , kupując starsze większość zastanawia się czy warto!! ile będz...
Wielkie porządki
Wielkie porządki Po zamknięciu sezonu na jeżdżenie coupe zdecydowałem się oddać auto do SPA - czy...
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013
VI Zlot Mercedesa Toruń 18.05.2013 W ubiegłą sobotę udaliśmy się mocną reprezentacją Mercedes Poznań Club (od W124 ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa E

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa E
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mercedes Klasa E
 

Mercedes Klasa E najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
Volvo V60
1.6 T4 (180 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa E W210 Sedan 3.2 CDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 9 opinii
  • 4,31
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

Mercedes Klasa E Sedan 3.2 CDI (197 KM)

Duży i w miarę wygodny samochód, w miarę przyzwoity cenowo, niestety zbyt zawodny, zawieszeniowo też zbyt delikatny na polskie drogi.

dodał: Studziński
Mercedes Klasa E Sedan 3.2 CDI (197 KM)

Najlepsze auto, które miałem. A jeździłem między innymi Foresterem i BMW 530 Touring

dodał: Nie ma jazdy bez gwiazdy
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E W212 Mercedes E 500 (W212) sedan Facelifting Mercedes Klasa E 55 AMG Mercedes E 500 W212 kombi Mercedes E 350 CDI 4MATIC W212 kombi Mercedes Klasa E W124 Sedan - galeria społeczności Mercedes Klasa E 2006 Mercedes Klasa E Cabrio Mercedes Klasa E 1991 Cabrio Mercedes E 200 Natural Gas Drive (2013)
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa E

  • 1.
  • 3,00 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: yasiaq, 20.07.2014

    Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety spalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac.

  • 2.
  • 4,00 Mercedes Klasa E W210 2.4 (170KM) 1998r.
    dodał: noc123, 24.05.2013

    Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać jeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy.

  • 3.
  • 3,25 Mercedes Klasa E W124 2.2 (150KM) 1994r.
    dodał: jarbad, 09.05.2014

    Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie od 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej.

  • 4.
  • 2,00 Mercedes Klasa E W211 2.6 V6 (240) (177KM) 2005r.
    dodał: Merol, 17.03.2014

    Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał o reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!!

  • 5.
  • 5,00 Mercedes Klasa E W211 1.8 (200 Kompressor) (163KM) 2008r.
    dodał: Karol z Leszna, 25.08.2013

    Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem stwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt.

  • 6.
  • 3,75 Mercedes Klasa E W124 3.2 (220KM) 1995r.
    dodał: werner_beinhart, 27.09.2010

    Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak chcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

220 komentarzy

167 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~matlo~matlo

Do ~marcin: Prawdopodobnie zawór sterujący turbiną

~TGR~TGR

ty sam jestes V6 ;D

~Piotr~Piotr

Do ~pawel: krotko to motor jest dorzniety, mam tez 220 cdi tez kopci przy redukcji i wyprzedzaniu, ale oleju nie bierze.ma zbyt malo powietrza na niskich obrotach. Stawialbym na turbo, daje za male cisnienie powietrza.tak swoja droga mialem niedawno chevroleta chevy vana 6,2 diesel 155 km i mial 20 lat, przebieg okolo 170 tys ale jak mu nagaz do dechy wcisnolem to nie dymil prawie wogole. Dobry diesel to niepowinien dymic na czarno, a jak dymi to jest wylatany

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 657
Przejechany dystans
7 597 184 km
Zatankowanego paliwa
376 780 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 627
Wydanych pieniędzy
664 552 zł
Średnie wydatki na auto
1 240 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 612
Wydanych pieniędzy
775 322 zł
Średnie wydatki na auto
1 446 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (536)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa E

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa E przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes Benz E 220 CDI 'Avantgarde', LHD
2009

Mercedes Klasa E
Mercedes Benz E-Class

Mercedes Klasa E
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E W210 Sedan 3.2 CDI

Na podstawie 12 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: warning74@wp.pl, dodano: 16.06.2009 00:34

Auto ma 5 metrów, wazy prawie 2 TONY, Trasa 5,5 l, miasto max 8,3 srednio 6,4-7,4 l na 100 km. Powiem tak silnik 2,2 jest najmniejszym montowanym w E klasie (poza taksówkowym 2,0D rzadko spotykany) spalanie jest małe, zwieksza sie zima kiedy diesel musi sie rozgrzać (0,5l- wicej zima) Jesli chodzi o przeglady to wymieniac filtry wszystkie olej !!, bardzo wazne. Autko ma swoje lata wiadomo ze czasem cos moze nawalic, z tymze obsługa serwisowa nie bedzie nas duzo kosztowac, silnik 2,2 to prosta konstrukcja, miechanicy ja znaja,akumulator dobre swiece i odpali bestia w najwieksze mrozy. Jesli regularnie o wsystko dbasz bedziesz długo jezdził.Czesci tylko oryginały albo dobre zamienniki, na tanich sie długo nie pojezdzi bo sa beznadziejnej jakosci, Raz a dobrze moim zdaniem.Dbac a bedzie ekonomiczy, bo to jak z zywym organizmem zaniedbasz i reszta zacznie sie sypac.Jak kupowac to kluczyk scyzoryk nie rybka bo w rybce zawiesza sie immob, i jest klopot, a w scyzoryku stary patent klucza od MB 190.

pełny raport Mercedes Sedan 2.2 D

autor: meten, dodano: 20.07.2010 14:11

Kiedyś na oryginalnych kołach 15 calowych z zimówkami przy jeździe do 110 km/h spalił mi około 9 litrów ... poza zimą 17 calowe koła więc naprawdę ciężko zejść poniżej 10 l na 100 - między 130-160km/h to już 12-13 litrów - 160-200km/h to okolice 15 l - w warszawie zimą krótki dystans do pracy i spowrotem(ok. 3km i stanie po drodze na 2 światłach )to około 21 l na setkę!!! - normalna jazda po mieście to okolice 13 - 16 litrów... tyle pali i tak ma być :))) Poza tym świetne nietuzinkowe autko wyróżniające się z tłumu - bezawaryjne pod warunkiem ze kupimy zadbany egzemplarz (coraz ciężej z tym :) - zadbane egzemplarze nie tracą na cenie, a nawet mam wrażenie, że powoli drożeją - mój model to E 320 COUPE SPORTLINE Z MANUALEM MCLAREN ( jedynka do tyłu )

pełny raport Mercedes Coupe 3.2

autor: Bachytek, dodano: 01.12.2011 21:13

Podczas spokojnej jazdy w trasie na 6 biegu przy okolo 80-100km/h (nie wiecej) mamy ciut ponizej 10l gazu (8 benzyny). Autostrada odpowiednio przy 130km/h okolo 12-13l gazu (10,5-11l benzyny, przy 160km/h mamy kolo 15l gazu(13-13,5l benzyny), gdy zapinam tempomat na 200-210km/h to spalanie wynosi kolo 18-19l (16l benzyny) gazu Mieszkam w centrum warszawy, nie daleko mam do szkoly. Gdy jezdze na tych krotkich odcinkach (czeste rozgrzewanie) mamy srednio kolo 17l gazu, czasem dochodzi do 19-20l (w sytuacjach mega korkow). W miescie w zaleznosci od dlugosci odcinkow, czestotlowosc rozgrzewania silnika i pory roku liczyc trzeba dodatkowo 2-5l benzyny na kazde 100km. Nie jest malo, nie jest duzo. Jak na taka moc i osiagi, spalanie powiedzmy, ze normalne, nie latwo znalesc auto o takich osiagach i komforcie (przeciez to ogromna buda), ktore ma nizsze koszty spalania. Czesci nie sa specjalnie drogie, a przez popularnosc modelu bardzo latwo dostepne. Dodam, ze mam kombi i zawsze jezdze z wlaczonym klimatronikiem. Poprzenio mialem BMW e34 w kombi, 2.0 150KM (B+G) w automacie, koszty jazdy takie same jesli chodzi o paliwo, a moc? niebo a ziemia, BMW sie nie umywa pod tym wzgledem do mercedesa, roznica kolo 5s w starcie 0-100km/h, elastycznosc nieporownywalna rowniez.

pełny raport Mercedes Sedan 2.0 Kompressor

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa E W210 Sedan 3.2 CDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 3.2 CDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mercedes W210

Początek modelu datuje się na rok 1995, gdy to mercedes pokazał następcę popularnych W 124. Zmieniona została cała zewnętrzna stylistyka, jeśli chodzi o wykończenie zmieniono miedzy innymi światła przednie i tylne, stąd też wzięła się potoczna nazwa modelu czyli okularnik.

Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Sedan 3.2 CDI 197KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa E, oglądali także