Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mercedes Klasa E

Lata produkcji: 1993 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do wyższej klasy średniej (segment E) produkowany od 1993 roku. Najpopularniejsza limuzyna w tym segmencie na świecie i najlepiej sprzedające się auto Mercedesa w historii. Dotychczas na rynek trafiło ponad 11 milionów egzemplarzy tej serii. Choć jej debiut datowany jest na rok 1993, gdy Mercedes nazwał tak zmodernizowany model W124, cała linia została zapoczątkowana została już w roku 1947. Według oficjalnej terminologii, od 2009 roku oferowana jest czwarta generacja Klasy E dostępna w wersji sedan, kombi, coupe oraz kabriolet.

Komentarze redakcji

Powagosław: Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.
Luzacjusz: Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

Mercedes Klasa E W212

Wystarczy rzut oka na klasę E, aby przekonać się, dla jakich odbiorców została stworzona. Jej dystyngowany, prestiżowy i stonowany wygląd skierowany jest do statecznych kierowców, którzy klasyczną elegancję przedkładają nad nowoczesną ekstrawagancję, a luksus kojarzą bardziej z dyskrecją niż obnoszeniem się swoim statusem majątkowym. I choć auto dostępne jest w sportowo stylizowanych odmianach, nawet one wystrzegają się zbytniego rozmachu.

Szlachetny wizerunek nadwozia znajduje swoją kontynuację we wnętrzu. Jego szykowny design idzie w parze z absolutnie pierwszoligowymi materiałami wykończeniowymi, zaś czytelnym zegarom towarzyszą logicznie rozmieszczone przyciski obsługi, nie rozpraszające niepotrzebnie kierującego. Ten może liczyć ponadto na łatwość zajęcia optymalnej pozycji za kółkiem oraz naprawdę niezłą widoczność na zewnątrz.

Ani biznesowe podróże, ani rodzinne eskapady nie są straszne Mercedesowi klasy E, bo zarówno pod względem komfortu podróżowania w środku, jak i funkcjonalności auto zachwyca. W kabinie pasażerskiej znajdziemy mnóstwo wolnego miejsca, sporo praktycznych schowków oraz zniewalająco wygodne fotele. Pod klapą bagażnika ujrzymy natomiast przestrzeń pojemną (zwłaszcza w wersji kombi!) i wyposażoną w uprzyjemniające życie rozwiązania.

O tym, że model W212 to podkręcznikowy przykład limuzyny na długie dystanse, świadczy również charakterystyka jego podwozia. Komfortowe nastawy zawieszenia oraz “leniwe” przełożenie układu kierowniczego wprawiają w relaksującą atmosferę, którą dodatkowo podkreśla idealne wyciszenie wnętrza. Standardowe wersje zapewniają stabilną jazdę, ale nie nadają się do dynamicznego pokonywania łuków. Z kolei odmiany AMG to niemal auta torowe.

Jeśli lubicie otaczać się luksusem i cenicie sobie możliwość dokładnego skonfigurowania kupowanego auta, to w Mercedesie klasy E znajdziecie swojego przyjaciela. Dopasowanie silnika, skrzyni biegów, napędu, a przede wszystkim wariantu wyposażenia i listy opcjonalnych dodatków zależy wyłącznie od naszych indywidualnych potrzeb i upodobań. No, prawie wyłącznie, bo dość istotna okazuje się również zasobność naszego portfela…

Mercedes Klasa E W211

Po wpadce z rdzewiejącą "w oczach" klasą E W210, Mercedes bardzo się postarał, żeby następca dzielnie opierał się korozji. Udało się, a przy okazji nadwozie zyskało na nowoczesności i szlachetnym charakterze. Podobnie wystylizowano zresztą wnętrze, a jego reprezentacyjny wizerunek udanie podkreślono genialnymi materiałami, które nawet po setkach tysięcy kilometrów wyglądają jak nowe. Wnętrze okazuje się ponadto oazą komfortu - miejsca jest w bród, siedzenia są nieprawdopodobnie wygodne, wyposażenie okazuje się kompletne, a wyciszenie doskonale izoluje podróżnych od hałasu na zewnątrz. Duży plus za gigantyczny kufer.

Tradycyjnie dla Mercedesa, oferta silnikowa jest bardzo bogata. Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika najlepszym wyborem wydaje się 2,7-litrowy, 5-cylindrowy diesel - zapewnia on bardzo dobre osiągi, gwarantuje niewysokie zużycie paliwa, a odpowiednio serwisowany będzie nam służyć długie lata. Amatorom jednostek benzynowych można polecić właściwie wszystkie motory V6 i V8 - spalają niemało, ale to żwawe i niemal niezniszczalne konstrukcje. Rozbudowane zawieszenie zdaje się nie zwracać uwagi na nierówności i jest przy tym stabilne.

Drogo, drożej, Mercedes E W211 - niestety, koszty eksploatacji tego modelu są przeogromne. Trwałość podzespołów mechanicznych okazuje się ponadprzeciętnie wysoka (intensywnie eksploatowane diesle mogą mieć jednak problemy z turbo czy wtryskami), ale dużo troski wymaga bardzo skomplikowana instalacja elektryczna oraz nietypowy układ hamulcowy. Jeśli chodzi o ofertę rynkową, klasa E potrafi być zaskakująco tania, ale tzw. okazje mogą doprowadzić użytkownika do rozpaczy.

Dane techniczne Mercedes Klasa E

Silniki

Moc silników 75-585 KM

Poj. silników 1 796-6 208 cm3

Prędkość maks. 160-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 3,7-18,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Mercedes Klasa E

Średnia ocena modelu

na podstawie 677 opinii

4.25

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Układ jezdny

Wady

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (84%)
NIE (16%)

Wybrane oceny kierowców Mercedes Klasa E

w/g mnie jest to przereklamowane auto które bazuje na swojej tradycji z lat 80 i początku 90 gdzie mercedes to ... więcejfaktycznie byla marka slynąca z dobrych silników zwlaszcza diesla i zawieszenia ta e klasa to już niestety tendencja jak u wszystkich europejskich koncernach nie zarabiamy na sprzedaży a na serwisie i częściach to jedyne wytlumaczenie dla awaryjności tego auta ,przejechalem nim w ciągu 12 miesiecy 60 000km i przynajmniej 20000 z lawetą i w porównaniu np do starego modelu audi 100 2.4 diesel (rocznik 1990)któtym przejechalem 415000km to totalna porażka co do nowych aut to a6 2.5 tdi psuje sie jeszcze gorzej a wymiana rozrządu w nim co 60000 to porażka ,mercedes wypada nie najgorzej ale od tej marki wymaga się czegoś wiecej zwlaszze że kosztuje więcej od innych jedyne co sie nie zmienilo to prestiz auta w polsce podjeżdżając mercedesem każdy traktuje cię inaczej zwlaszcza w biznesie ,wiem to z autopsji ponieważ handluje autami i jeżdzilem prawie wszystkimi markami ,e klasa mimo swoich co raz większych wad pozostaje szczytem marzeń prostych ludzi i wzbudza zazdrośc u wszystkich zwlaszcza jak jest w pięknym kolorze (zloty metalik ) czasami wystarczy postawic auto na parkingu przed supermarketem stanąć z boku i posluchac opini przechodzących obok niego ludzi to pozwoli nam zapomniec na chwile o wszystkich usterkach i wadach związanych z naszym "ulubieńcem":) ukryj
dodano 29.12.2005 przez
Wóz świetnie wygląda, dobrze się prezentuje, jest prawie nowy, pachnie wciąż fabryką i to cieszy żonę (zakup pod jej wpływem: ... więcejmiało być rodzinne kombi, 4x4, nie rzucające się w oczy, nowe lub prawie nowe), ja natomiast nie szukam już pretekstów, aby usiąść za kierownicą i poszleć, bo nie ma czym. Żeby chociaż ten dźwięk silnika był lepszy ... Nie wiem co mówić pasażerom, którzy wsiadają jak do świątyni, a po chwili, z konsternacją wsłuchują się w skrzypienia tanich plastików tego "luksusowego" wozu ... ukryj
dodano 02.08.2010 przez
To auto kosztowało 10 lat temu ponad 200 tys złotych, prestiż na wysokim poziomie.Podjezdzajac gdziekolwiek jestes inaczej traktowany, dobre w ... więcejbiznesie bo mercedes jest kojarzony w dalszym ciagu jako auto nie dla kazdego. Co prawda w124 w123 były bardziej niezawodne z tymze teraz to juz niestety kazde auto jest robione przez ksiegowych, mimo to auto bezkonkurencyjnie niezawodne i daleko innym firmom by osiagnac taki sukces.Uwaga taka dla kupujacych, jak kupowac to z głowa bo to ze mercedes to nie znaczy ze nic sie nie popsuje, dobrze serwisowane odwdziecza sie bezproblemowa jazda,elegancja, i tym czyms zrozumiesz jak zasiadziesz za kierownica merca.Rozrząd na łańcuchu mocny,nie wymienia sie go,auto dobrze wybiera nierównosci, zapomnisz co to bol pleców,wiem bo robię sporo km i cos na ten temat moge powiedziec! Prosze sobie porównac do innych merek - wymiana rozrządu,głosno chodza,twarde to jak nie wiem co...zato Mercedes to cos co dla innych aut bedzie jeszcze długo nieosiagalne.Wszystkie nowinki technicze najpierw sa w MB a pozniej w innych autach.Nikt nie zarzuci Ci ze nie masz gustu, bo MB to auto panadczasowe,jesli chodzi o mechanike to silniki diesel nie do zajezdzenia. Auto dla kazdego, rodzina,taxi,biznes kazdy znajdzie w nim to co bedzie potrzebował. Merc to merc i bez gwiazdy nie ma jazdy . HEJ !! ukryj
dodano 16.06.2009 przez
Moje auto po przebiegu 52000 km bylo 29 razy w serwisie awarie były bardzo drobne i bardzo poważne które zagrażały ... więcejżyciu.Firma Mercedes nie ptrafi załatwić najmniejszego problemu.Jeżeli zapłaciłeś za auto to teraz masz problem i radz sobie sam !!! Najczęstrzą awarią był brak - spadek mocy auto zatrzymywało się nie patrząc czy jedzie inny użytkownik z przeciwka czy nie ( smierć w oczach kierowcy Mercedesa) jadąc p Polskiej autostradzie auto zamyka się i otwiera na przemioan,elektryczny dach albo się zamknie albo nie ? w samochodzie z tapicerką ze skóry ekspert stwierdził że jest jej zdecydowanie zamało ,elemęty które powinny być ze skóry zostały wykonane z materału skóro PODOBNEGO do wglądu historia pojazdu.Z A N I M K U P I S Z M E R C E D E S A P O M Y ŚL !!! WARUNKI GWARANCJI NIE ZAPEWNIAJĄ UŻYTOWNIKOWI NIC Jeżeli macie Państwo podobne problemy dzwońcie 0600-91-99-35 pomożecie mi i sami sobie ukryj
dodano 22.03.2005 przez
Zobacz oceny Mercedes Klasa E Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mercedes Klasa E

Pb
7,07 - 18,67
Na podstawie 210 raportów spalania
ON
5,00 - 13,20
Na podstawie 624 raportów spalania
LPG
8,33 - 17,67
Na podstawie 81 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mercedes Klasa E

Nigdy więcej poniżej 200KM(koni), dla jednych auto ma być pudełkiem do przejazdu od punktu A do punktu B a dla ... więcejdrugiego czyms więcej, czym? Zabawką na dorosłe lata oraz spełnieniem marzeń i pragnień, samochód w którym spełnienie każdej minuty cieszy ducha, na to pracuje w zyciu oprócz rodziny i domu, nie będę odkładał na nowe "pudełka" z salonu. Mam MB W210T (okular) kombi E430 V8 279KM. W mieście przy delikatnej jeździe można utrzymać się na poziomie 16L pod warunkiem że nie jest to Wrocław w którym wększosc się stoi a nie jedzie. Jak się jeździ mądrze to nie zrujnuje budżetu i spalając powiedzmy te 18L LPG kosztuje tyle co ~9L ON co spali większosc diesli o tej samej wadze(1700kg) w mieście. Kultura pracy silnika V8 jest inna, i na trasie deklasuje. Przy jezdzie 90-120km.h ten silniczek tylko ledwie pyka tylko minimalnie dotkniety pedał gazu, wg komputera rekord jaki udało mi się osiągnąć(na razie) tym silnikiem to 8,3L/100km! link: http://s1.tufotki.pl/2014/08/10/xiAvQ-9m0tJv.jpg?v=2 Realne spalanie na LPG +2L od tego co pokazje komputer Wczesniej jezdziłem MB W202 (stara C Klasa) 2.0 R4 136KM LPG sedan (1400kg), paliła miasto 13,5LPG, trasa ~~11, a V8 ktore ma ponad 2x więcej mocy i 300kg więcej wagi pali ok ~10L LPG a nie 2 razy tyle jak co niektórzy myślą. Nie będę pisał ile kosztuje 10L LPG i ile za to można kupic ON. ps. Na trasie silnik praktycznie niemożliwy do usłyszenia, nie to co w C200 2.0 który się męczył juz przy 120km/h, w mieście także dosc cichy jak nie wariujemy, ale pokusa usłyszenia V8 na obr 4tys+ jest ogromna. Pozdrawiam jeżdżących pudełkami, nie zamieniłbym się 13letnim okularem nawet za nowy z salonu typu KIA/Hyundai/chevrolet dotyczy większosci modeli, poza kilkoma wyjątkami (i20 WRC:D). ukryj
dodano 22.08.2014 przez
Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. ... więcejDo tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów ukryj
dodano 10.02.2012 przez
Witam! Jestem posiadaczem tego auta od dwóch lat. Robię bardzo duże przebiegi. Auto kupiłem z przebiegiem około 320 tys km. ... więcejDo tej pory teraz ma 410 tys. Jeżdżę dość agresywnie. Auto ma bardzo wysoki moment bo aż 470 Nm W aucie wymieniłem kilka rzeczy i w sumie naprawy jak na te auto nie są wcale wysokie. Wcześniej jeździłem audi A6 i BMW E39 i tam części są o niebo droższe, ale za to Audi BMW nie rdzewieje, a W210 strasznie. Przykładowe ceny komplet tarcz i klocków p+t BOSCH około 900zł oryginalny przepływomierz pierburg 270zł komplet filtrów (olej, powietrze paliwo, kabinowy) 155zł więc tragedii nie ma. Dużym plusem jest przestrzeń i bezpieczeństwo na minus wyżej wspomniana rdza, nie ma co myśleć, że skoro jest gdzieś rdza to właściciel nie dbał- one po prostu tak mają i jest to normą dla W210. Spalanie jakie można zanotować. Miasto około 10 trasa około 7 mieszana jazda 8,3 Spalanie przy dynamicznej jeździe miasto 13 trasa 8,9 mieszana 10,5 Dynamiczna jazda to dla mnie ciągłe wyprzedzanie no i jak by nie było nie stosowanie się do przepisów... Minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5.9 jadąc 90-100 na tempomacie. W styczniu jechałem nad Bałtyk 400 km średnia prędkość około 120-150 w aucie 4 osoby plus bagaże spalanie 8,1- wynik z tankowania a nie z tego co pokazuje komputer. Plusem też jest to, że jeżeli dba się o to auto to spokojnie pojedzie 500 000 bez jakichkolwiek problemów, lecz nie jest już tak trwały jak stare W123, czy W124któe robiły po 1 mln km bez problemów ukryj
dodano 10.02.2012 przez
Auto rewelacyjne pod każdym względem. Spalanie trwałość bezawaryjność jakość wykonania to wszystko zasługuje na celujący z plusem. W210 nie jest ... więcejpassatem ponieważ to zupełnie inna liga a spalnie większe może o 1 litr. Za każdym razem gdy wracam i patrze na niego przed jazdą cieszy mnie jego widok . Gdy zaczynam jechać jest jescze lepiej , ale żeby nie było za słodko powiem ze wygłuszenie mogło bybyć lepsze. Gdyby było jeszcze ciszej to pewnie nie zmienił bym go nigdy. Mój egzemplarz jest z 1997r ma 420tyś i trzyma się rewelacyjnie pod każdym względem. Na mercedesa przesiadłem się z MEGANE II 1,5 DCI i w pierwszej chwili troszkę mieszane uczucia przy tankowaniu no bo DCI paliło 5,5l lecz w skali roku czy dwóch i wzięcia pod uwagę wszystkich wydatków na auto mercedes jest nie do pobicia. Co z tego że megane spaliło na trasie 4,2 jak jechała żona lub 5,1 gdy ja prowadziłem , jeśli przez rok musiałem wymienić turbinę wtryski pompę paliwa kilka razy u elektryka , zgubiona karta i programowanie nowej 800zł no i w końcu przy przebiegu ponad połowy tego co ma mercedes posypał się silnik tzn, zatarł na panewkach. Kupiłem mercedesa i teraz jedyne co trzeba zmienić to sprawy eksploatacyjne we właściwym czasie . Tankuje i śmigam bez obaw , a jak mnie jakaś megane wyprzedza to się śmieje żeby tak nie cisnął bo mu się zaraz silnik skończy albo wtrysk zawiesi . ukryj
dodano 01.02.2012 przez
Merc w posiadaniu przez 7 lat. Kompletnie bezawaryjny. Ludzie narzekają na awaryjność wtrysków - nic mi o tym nie wiadomo. ... więcejMoże wynika to ze sposobu użytkowania samochodu. Przez te lata wymieniane były tylko płyny, tarcze/klocki, nabijana klimatyzacja oraz szyba z sensorem (kamień wystrzelił spod tira). Przed sprzedażą pojawił się jedynie problem na krzyżaku - dostał luzów. Cena naprawy 150zł. Auto-czołg po prostu. rewelacyjnie się prowadzi po drodze, po prostu płynie. Z wad na pewno można wymienić bardzo słabą blachę, o którą należy odpowiednio zadbać - zakonserwować podwozie, blachę i każde objawy rdzy na czas usuwać robiąc poprawki. Dodałbym, że zawieszenie tylne było pneumatyczne w mojej wersji (Avantgarde) także również jego wymiana jest bardzo kosztowna i warto zwracać uwagę przy zakupie, czy nic z tyłu nie puka. Co do samego spalania - jeżdżę bardzo, bardzo ekonomicznie. Nie żyłuję. Jest okazja to przycisnę. Raport podaję na podstawie tankowań. Pokrywają się one z komputerem pokładowym, choć moje najmniejsze spalanie w trasie wyniosło 4.8l na komputerze 90km/h + tempomat, a przy tankowaniu na stacji jednak wyszło 5.2l. Podsumowując silnik bardzo elastyczny i wygodny w eksploatacji. Jak na tą masę uważam, że jest ok. Samochód mógłbym zaliczyć do oszczędnych, bo pali niewiele więcej niż Panda MultiJet. ukryj
dodano 22.05.2013 przez
Zobacz raporty spalania Mercedes Klasa E Dodaj raport spalania

Publikacje o Mercedes Klasa E

Przeczytaj pozostałe 20 publikacje o Mercedes Klasa E

Newsy o Mercedes Klasa E

Przeczytaj pozostałe 38 newsów o Mercedes Klasa E

Generacje Mercedes Klasa E

Nowe Mercedes Klasa E

nowe Mercedes Klasa E
Mercedes Klasa E
ceny od 174 500 zł do 588 000

Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting 63 AMG S 585KM od 2013

w cenie katalogowej brutto

564 000 zł

Wyposażenie standardowe
Zintegrowana antena radiowa
Układ antypoślizgowy (ASR)
Zegar analogowy
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet AMG Night (4 234 zł)
Pakiet foteli wielokonturowych (2 936 zł)
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne (16 654 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet AMG Night (4 234 zł)
Pakiet foteli wielokonturowych (2 936 zł)
Pakiet karbonowy - elementy zewnętrzne (16 654 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 108 oferty Mercedes Klasa E

Dealerzy Mercedes

Duda-Watin S.A.

Duda-Watin S.A. Mercedes Poznań

wielkopolskie, Poznań, Ptasia 4

Więcej

Mercedes-Benz Grupa Wróbel

Autoryzowany Dealer marki Mercedes-Benz oddział Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Klecińska 155

Więcej

MERCEDES-BENZ SOSNOWIEC

Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o.

śląskie, Sosnowiec, Gottlieba Daimlera 1

Więcej

AUTO BRUNO SP. Z O.O.

Auto-Studio Sp. z o.o. Mercedes Łódź

łódzkie, Łódź, Rokicińska 78

Więcej

AUTO IDEA SP. Z O.O.

AUTO IDEA SP. Z O.O. Mercedes Białystok

podlaskie, Białystok, Narodowych Sił Zbrojnych 9

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mercedes Klasa E

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 839

Przejechany dystans

359 153 zł

Zatankowanego paliwa

84 984 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

402

Wydanych pieniędzy

179 249 zł

Średnie wydatki na auto

1 532 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

708

Wydanych pieniędzy

180 443 zł

Średnie wydatki na auto

1 542 zł

ZOBACZ 117 dzienników kosztów Mercedes Klasa E Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mercedes Klasa E

Liczba wpisów: 15
komentarzy(25)
komentarzy(8)
komentarzy(3)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mercedes Klasa E dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Mercedes Klasa E

Liczba wpisów: 24
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Mercedes Klasa E Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Mercedes Klasa E

Liczba wpisów: 21
Instalacja w/g fabrycznego serwisu KME w Zgierzu zainstalowana poprawnie. Regulowana wielokrotnie , ostatni raz przez fabryczny serwis KME . Niestety ... więcejspalanie to plus 40-60 % co by nie robili. Od strony ekonomicznej jest to porazka. Mam dosyc jazdy po serwisach i szargania nerwow. Na pocieszenie dodam, ze obsluga w firmie KME jest przemila i sprawia wrazenie rzetelnej. Ale efekt jest jaki jest i pomimo odwiedzenia 5 czy 6 serwisow poprawy nie widac. ukryj
dodano 20.07.2014 przez
Samochód kupiłem z już założoną instalacją przez tą firmę. Działała przez jakiś czas dobrze, a potem na gazie przestał działać ... więcejjeden cylinder (na benzynie było OK), a samochód nie miał mocy. W "serwisie" (znajdującym się w przydomowej szopie) nie potrafili wykryć usterki, która była ewidentnie ze strony ich instalacji. Okazało się, że ich wtryski są tak marnej jakości, że po 10 tys. km nadawały się do wywalenia. Nie polecam tej firmy. ukryj
dodano 24.05.2013 przez
Montaz w zakladzie w Uniejowie dieselgaz.eu wtryski keihin reduktor KME red do 250km. Wszystko dziala poprawnie ale spalanie na gazie ... więcejod 25 do 60-70% wiecej niz na benzynie. Samochod z manualem miescil sie w Warszawie w 11 litrach e95/100km gazu spala miedzy 14.2 a 17 litrow w trasie przy licznikowych 120km h (gps =112) spala 13.6 a na benzynie spalal ponizej 8 litrow. Instalacja dziala dobrze ale ekonomii nie ma zadnej. ukryj
dodano 09.05.2014 przez
Witam wszyskich zainteresowanych tm warsztatem moja opinnia jest negatywna z powodu : właściciel to zwykły gbur i jak tylko usłyszał ... więcejo reklamacji to oczywiście nie miał nawet minuty żeby rozwiązać problem który u mnie się pojawił . Lecz gdy pojawiłem się za pierwszym razem do ustawienia instalacji lpg to z miłą chęcią zainkasował 50zł i nawet nie dał paragonu !!! Nie polecam!!! ukryj
dodano 17.03.2014 przez
Żadnych problemów,bardzo staranny montaż.Trochę długo bo 2 dni ale było warto.Sekwencja ESGI ,wtryski Master dobrane do auta.Podobno Mercedesy z kompresorem ... więcejstwarzają kłopoty,ja temu zaprzeczam-wszystko jest ok.Fachowa obsluga,elegancki obiekt. ukryj
dodano 25.08.2013 przez
Instalacja nie została odpowiednio dobrana do mocy silnika. Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 4000 obr/min reduktor daje radę. Ale jak ... więcejchcę pogonić 220 koni pod maską, przełączam na benzynę. ukryj
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa E