Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d Ralliart 1.5T MIVEC 150KM 110kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 – 2011
Segment: Auta małe
W tym aucie jest silnik, który idealnie dogada się zarówno z autem, jak i kierowcą. Spożywa benzynę, ma 1.3l i zgrane stado 95KM, które zazwyczaj trzeba pogonić wysokimi obrotami i pedałem gazu. Fakt, przy wyższych obrotach motor jest trochę za głośny, ale pozwala na sprawne poruszanie się autem w każdych warunkach i to, co ucieszy właśnie kierowcę – jest oszczędny. Podstawowa jednostka 1.1 wyciąga aż 75KM, ale wszystko jest osiągnięte kosztem sposobu pracy. Na niskich obrotach nie ma ona bladego pojęcia, co tak naprawdę ma robić – ożywa dopiero w drugiej połowie obrotomierza, zresztą podobnie jak 1.3l. Flagowy motor ma już 1.5l i 109KM – wyraźnie czuć, że jest elastyczniejszy. Do tego jest też dostępny w wersji hot – 150-konnej!
czytaj więcej
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1468 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,5 x 82 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik turbodoładowany z intercoolerem
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Arek
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d Ralliart 1.5T MIVEC 150KM 110kW
Auto Mistrz wygląda jak zwykły źrebak ale to Alhijaz x Mini Perle...moja wersja to w serii 180 km podniesione na 200 km . z początku podobał mi się bardzo przód auta po opatrzeniu się cały już jest ok.Ładny ci on... Miejsca jest dużo zarówno dla kierowcy jak i osób siedzących z tylu i tu tez zaskoczył mnie pozytywnie. Fotele kubełkowe dobrze trzymają i do tego są wygodne. Kierownica gruba skórzana dobrze leży w dłoni i do tego multi-funkcyjna. Plastiki w środku czasem poskrzypują...wybaczone za wrażenia z jazdy. Silnik to jest to co powinno mieć każde auto do sprawnego poruszania się na trasie i w mieście. Jest moc i to z dużym zapasem.Turbo dziura jest odczuwalna ale wystarczy trzymać wyższe obroty i znacząco ja zmniejszyć. Hamulce fabryczne bardzo dobre zatrzymują auto pewnie dla tego ze jest lekkie. Zawieszenie seria sztywne i nie za twarde...pokonywanie zakrętów to dla colta żadne wyzwanie. Ruszanie ze świateł bajka. Biegi krótkie stworzone do szybkiej jazdy brakuje tylko 6 czuć to ale tylko na trasie i to chyba wszystko aż dziwne ze pisze to jako pierwszy... mało jest ich w Polsce i mało osób zna to auto. Pomijając oczywiście MItsumaniakow. Mogę jeszcze zapewnić ze kto zacznie obcować z Coltem to na początku mile się zaskoczy a potem będzie szczęśliwym jego posiadaczem. Podkreślam ze ma on 180 KM w serii a nie 150 KM jak jego słabszy brat. Jak jeździ młodszy nie wiem. Wilk w owczej skórze i nie jeden możne to z pewnością potwierdzić...jeśli tylko będzie miał odwagę przyznać się do tego ze mały samochodzik z wielkim sercem zniknął mu za horyzontem.Pozdrawiam migających światłami...
Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d Ralliart