Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 III 2.5 TD 133KM 98kW 2001-2006

Lata produkcji: 2001 – 2006
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2477 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 133 KM (98 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 2300 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,0
~zbyszek@planetdivers.com
Mitsubishi L200 III
Pick Up 2.5 TD 133KM 98kW
Jesli ktos chce samochod do pracy, che odliczyc VAT !!! a przy okazji pojechac gdzies z rodzina czy na podryw jest to idealne rozwiazanie. Zwracanasiebie uwage i nawet elegancko ubranym mozna spokojnie wysiasc z niego majac siwadomosc ze jest sie orygialnym za stosunkowo niewielkie pieniadze. W ternenie dla amatora jest to smok. Sprwai wieleprzyjemnosci jazda tym autem i swiadomosc ze mozna w kazdej chwili wjechac tam gdzie inni urywaja tlumniki. Proponuje kupic od razu HardTOP szczegolnie pelny z szybami i spolerem . wyglada jak normaly samochod a nie jak ciezarowka.
3,7
~boxa@ligota.eu.org
Mitsubishi L200 III
Pick Up 2.5 TD 133KM 98kW
Ogólna ocena nie jest imponująca, mój egzemplarz okazał dość awaryjny, np.wym sprzęgła; wym. przewodu wspom. kierownicy; wym. paska rozrządu(kpl. to 2 szt.); wym.drążka stabilizatora; regeneracja sworzni i gałek już 3 razy; i mnóstwo podobnych mniej kosztownych. Poza tym łożyska skrzyni biegów tak hałasują, że aż wstyd stać na światłach przy innych autach. Ale są też plusy: full wypas, aut jest niewiele na polskich drogach i wszyscy zwracają na niego uwagę. Własności terenowe są na wysokim poziomie, więc można poszaleć.
3,9
~Parecki Przem.
Mitsubishi L200 III
Pick Up 2.5 TD 133KM 98kW
Wszystko ok., przydałaby się większa elastyczność przy wyprzedzaniu (80-110km/h), głośniki fabryczne do wymiany, w tereneie podstawa to gumy, auto stosunkowo lekkie - nie grzęźnie, mało mocy i siły przy stromych podjazdach, z tłu za długi zwis ,ale to konsekwencja paki i belki na hak.
Mitsubishi L200 III