Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mitsubishi L200

Pickup (klasyfikowany w segmencie I) produkowany pod nazwą L200 od 1993 roku. Historia auta sięga roku 1978, gdy w Japonii Mitsubishi przedstawiło model Forte. Model L200 wprowadzono na większości zagranicznych rynków, choć na innych funkcjonował lub do dziś funkcjonuje m. in. jako Rodeo, Storm, Mighty Max lub Triton. Dotychczas powstały cztery generacje L200. Od lat model jest jednym z najpopularniejszych aut w swojej klasie, szczególnie w Europie i Ameryce Północnej. Dotychczas wyprodukowano go w liczbie ponad 2,5 miliona egzemplarzy.

Generacje Mitsubishi L200

Choć wygląd to kwestia, która w przypadku pick-upów schodzi na dalszy plan, L200 ma się pod tym względem czym pochwalić. Podczas, gdy większość modeli tego typu już z daleka wieje nudą i dobitnie informuje o swoim roboczym przeznaczeniu, auto spod znaku trzech diamentów prezentuje się z zewnątrz bardzo atrakcyjnie. Uroku dodają nadwoziu ciekawie zaprojektowane reflektory i lampy tylne, wznosząca się ku tyłowi linia szyb bocznych, jak również zgrabne połączenie „paki” z pozostałą częścią karoserii. Samochód doczekał się w 2010 roku subtelnego restylingu.

Również wnętrze użytkowego Mitsubishi zaprojektowano z uwzględnieniem aspektów wizualnych. Zamiast do bólu prostych form znajdziemy w nim opływowe kształty przywołujące na myśl zwykłe „osobówki”. Ważniejsza od wyglądu jest jednak łatwa obsługa elementów kokpitu oraz wzorowa czytelność zegarów. Niestety, jak to zwykle bywa w autach tego rodzaju, materiały użyte do wykończenia tablicy rozdzielczej pozostawiają wiele do życzenia. W porównaniu do rywali, jakość tworzyw wypada jednak całkiem przyzwoicie. Podobnie ma się zresztą sprawa z wyciszeniem kabiny pasażerskiej.

Kto chciałby L200 wykorzystywać jako pojazd rodzinny, ten powinien wiedzieć, że wnętrze auta do wygodnych nie należy. W wersji 5-osobowej miejsca dla pasażerów jest tyle, co w typowych kompaktach (czyli wystarczająco), jednak zamontowane siedzenia okazują się niezbyt komfortowe. Dotyczy to w szczególności tylnej kanapy, na której trzeba siedzieć z niemal całkowicie wyprostowanymi plecami. Bardzo dobrze, także na tle konkurencji, prezentuje się natomiast wielkość przestrzeni ładunkowej, której wykorzystanie ułatwia wysoka ładowność. „Pakę” można oczywiście zakryć nadbudówką oferowaną w wyposażeniu opcjonalnym.

„Dostawcza” konstrukcja z tylnym zawieszeniem opartym na resorach piórowych daje o sobie znać podczas jazdy zwykłą drogą. L200 buja się na zakrętach, a podczas pokonywania nierówności nieprzyjemnie podskakuje (zwłaszcza przy pustej „pace”). Z kolei w terenie auto okazuje się ponadprzeciętnie dzielne. Zasługa w tym przede wszystkim świetnego napędu na cztery koła, który mimo skomplikowania działa bez zarzutu. Pochwalić należy ponadto dużą liczbę elektronicznych systemów poprawiających bezpieczeństwo czynne.

Jeśli spojrzymy na Mitsubishi jak na auto osobowe, wyposażenie podstawowych wersji okaże się bardzo ubogie. Takie elementy jak wspomaganie układu kierowniczego czy przednie airbagi wystarczą jednak przy wykorzystaniu auta wyłącznie do pracy. Co ważne, bardziej wymagający (i bardziej majętni) mają możliwość zamówienia odmian, w których podróż uprzyjemniają takie „luksusy” jak automatyczna „klima” czy zestaw DVD. Pod względem atrakcyjności cen, L200 prezentuje się raczej przeciętnie.

Komentarze redakcji

Powagosław: Być może konserwatystom trudno w to uwierzyć, ale pickupy to już nawet w Polsce solidna część rynku. L200 oferuje na nim finezję, w przeciwieństwie do monumentalnych amerykańskich autochtonów w tej klasie.
Luzacjusz: Duża zabawka dla dużego chłopca. Nie wiem czemu, ale ilekroć mijam ten samochód na drodze, mam wrażenie, że każdy kierowca L200 trzyma shotguna na drugim siedzeniu. Takie niegroźne uprzedzenie.

Publikacje o Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 Storm - sprzęt użytkowo-rekreacyjny
 
Nasz test Mitsubishi L200 2.5 DI-D Double Cab Storm

Półciężarówki z napędem na cztery koła zostały stworzone z myślą o ciężkiej pracy. Wystarczy jednak wzbogacić wyposażenie i dodać kilka elementów dekoracyjnych, aby powstał pojazd, który może przypaść do gustu amatorom aktywnego wypoczynku.

Przegląd rynku pickupów

Kilka lat temu mogliśmy zauważyć ogromny wzrost liczby samochodów typu pickup na polskim rynku, co było związane z możliwość odpisania sobie VAT-u w przypadku zakupu na działalność gospodarczą, jak również ogromnym postępem producentów jeśli chodzi o komfort i wygląd. Można było po prostu kupić całkiem...

Elegant w gumowcach - Mitsubishi L200
 
Nasz test

Mijając na ulicy auta typu pickup, często odnosimy wrażenie, że raczej niczym się one od siebie nie różnią. Ot duże, kanciaste, z wielką paką. Wyjątkiem jest chyba tylko jeden z nich. Panie i panowie przedstawiamy Wam Mitsubishi L200 Double Cab.

Mitsubishi L200 - farmer w mieście

Fenomen aut typu pick-up używanych głównie do jazdy po mieście, często budził moje zastanowienie. Może to chwilowa moda, a może ekstrawagancja użytkowników? Czy po kliku dniach spędzonych za kierownicą Mitsubishi L200 będę bliższy dotarcia do prawdy? Zobaczymy.

Najpopularniejszy pick-up Europy

Pierwszy pick-up Mitsubishi nazywał się Mizushima, miał trzy koła i bardziej niż samochód przypominał motocykl z doczepioną przyczepą. Nowemu L200 bliżej do buldożera. Pick-upy japońskiej marki ewoluowały przez blisko 60 lat w poszukiwaniu doskonałej formy. I choć to pewnie nie koniec poszukiwań, L200...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mitsubishi L200autoWcentrum - społeczność Mitsubishi L200

najwyższe oktanyAuta - Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 46,33

Mitsubishi L200 44,55

Mitsubishi L200 Zarazzowóz 45,90

Mitsubishi L200 170 KM 400 NM DAKAR 54,82

Mitsubishi L200 55,19

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mitsubishi L200

jardinL200 30,07

Macky 30,12

TiGgeR69 30,00

johnyby 30,00

Tomus1994 30,08

Jimmy_de_Soto 30,16

ori1989 30,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mitsubishi L200

Turbo
Turbo Mam ostotnio problemy z turbo nie chce dmuchać przez co wiecej pali i nie jedzie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mitsubishi L200

od 95 990 zł do 126 990

Dostępne silniki

Diesel (136 - 176 KM): 2.5 DI-D

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Mitsubishi L200
 

Najpopularniejsza wersja Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 2.5 DI-D 176KM - 4 drzwiowy pick-up

Najważniejsze wyposażenie

klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

118 990

Zobacz ofertę Mitsubishi L200 2.5 DI-D 176KM - 4 drzwiowy pick-up
 

Mitsubishi L200 najczęściej porównywane z:

Isuzu D-Max
2.5 D (163 KM)
Volkswagen Amarok
2.0 BiTDI (180 KM)
Toyota Hilux
2.5 D-4D PowerBoost (167 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Mitsubishi L200 2,5 DID 178KM Intense Plus DC Mitsubishi L200 2,5 DID 178KM Intense Plus DC
Rocznik: 2014. Przebieg: 25 km. Silnik: 2.5 131KM .
Cena: 137 240 zł 111 900 zł
Zyskujesz: 25 340 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi L200 L-200 2,5 DID 178 [KM] DOUBLE CAB INTENSE PLUS HP MY'15 Mitsubishi L200 L-200 2,5 DID 178 [KM] DOUBLE CAB INTENSE PLUS HP MY'15
Rocznik: 2014. Przebieg: 290 km. Silnik: 2.5 131KM .
Cena: 127 240 zł 108 000 zł
Zyskujesz: 19 240 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mitsubishi L200

Mitsubishi L200
2.5 diesel 85 KM
176 000 km, 2006
23 490 PLN
Mitsubishi L200
2.5 diesel 115 KM
206 156 km, 2003
26 300 PLN
Mitsubishi L200
diesel 100 KM
1998
17 000 PLN
Mitsubishi L200
2.5 diesel 115 KM
93 000 km, 2006
27 500 PLN

Ocena auta Mitsubishi L200

Wybrane opinie

Mitsubishi L200 Pick Up 2.5 TD (136 KM)

Jesli ktos chce samochod do pracy, che odliczyc VAT !!! a przy okazji pojechac gdzies z rodzina czy na podryw jest to idealne rozwiazanie. Zwracanasiebie uwage i nawet elegancko ubranym mozna spokojnie wysiasc z niego majac siwadomosc ze jest sie orygialnym za stosunkowo niewielkie pieniadze. W ternenie dla amatora jest to smok. Sprwai wieleprzyjemnosci jazda tym autem i swiadomosc ze mozna w kazdej chwili wjechac tam gdzie inni urywaja tlumniki. Proponuje kupic od razu HardTOP szczegolnie pelny z szybami i spolerem . wyglada jak normaly samochod a nie jak ciezarowka.

dodał: zbyszek@planetdivers.com
Mitsubishi L200 Pick Up 2.5 TD (136 KM)

Ogólna ocena nie jest imponująca, mój egzemplarz okazał dość awaryjny, np.wym sprzęgła; wym. przewodu wspom. kierownicy; wym. paska rozrządu(kpl. to 2 szt.); wym.drążka stabilizatora; regeneracja sworzni i gałek już 3 razy; i mnóstwo podobnych mniej kosztownych. Poza tym łożyska skrzyni biegów tak hałasują, że aż wstyd stać na światłach przy innych autach. Ale są też plusy: full wypas, aut jest niewiele na polskich drogach i wszyscy zwracają na niego uwagę. Własności terenowe są na wysokim poziomie, więc można poszaleć.

dodał: boxa@ligota.eu.org
Mitsubishi L200 Pick Up 2.5 TD (115 KM)

Jak dla mnie ocena 5! Samochod jako auto rodzinne sie nie nadaje, chyba ze naprawde ktos lubi zeby mu flaki przewracalo w trakcie jazdy przez miasto ( polskie dorgi sa "piekne i rowne" ). Jako auto przeznaczone do pracy z duza 8 metrowa przyczepa o ladownosci do 2 ton w sam raz. L200 nie czuje ze ma zaladowana przyczepe. Jezdzi jakby jej nie mial. L200 do jazdy w terenie to auto bedzie w sam raz. Tylko dociazyc pake jakas ciezka stalowa plyta i mozna jechac :)

dodał: Waylander ( mskon@poczta.onet.pl )
Mitsubishi L200 Pick Up 2.5 TD (115 KM)

Samochód typowo terenowy - NISKI KOMFORT JAZDY NA TRASIE, typowa twarda charakterystyka, nie polecam dość śpiesznej jazdy po asfalcie np. 200-400 km, tym bardziej że spalanie drastycznie rośnie powyżej 100/h. Wielka frajda (zwłaszcza zimą), ale po dłuższej trasie zmęczenie jakbym wysiadł z fiata punto a nie z hondy accord.

dodał: PPK
Mitsubishi L200 Double Cab 2.5 TD (160 KM)

Bardzo ciekawe auto. Duża moc i moment obrotowy, blokada centralnego dyferencjału, seryjnie montowane ESP i świetne wartości terenowe. Kupiłem bo chciałem mieć uniwersalne autko. Minus przede wszystkim za głośny silnik. Długa lista dodatkowych akcesoriów, ciekawa linia nadwozia, najwyższa ładowność w swojej klasie.

dodał: Piotr83

Galerie Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM - galeria redakcyjna (2) Mitsubishi L200 IV Mitsubishi L200 Single Cab Mitsubishi L200 2006 Mitsubishi L200 Facelifting Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mitsubishi

Mitsubishi L200

26 komentarzy

25 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~badguy~badguy

Jak czytam niektóre komentarze, to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Ludzie, l-200 to nie osobówka. Czepiacie się takich rzeczy jak 2 mm różnicy w odległości blach? Komuś brakuje 2 cm do wyparcia kręgosłupa w oparciu fotela? To jest ciężarówka do pracy, a nie limuzyna w trasę. Je mam elkę z 2008. Faktem jest, że producent mógł się bardziej postarać nad zabezpieczeniem podwozia przed korozją i zainwestować w lepsze plastiki, ale kurde, ten samochód ma być silny, ładowny i niezawodny w ciężkich warunkach. Mój taki jest. Dajcie sobie spokój ze stukami na kolumnie kierownicy. Jak chcecie możecie wymieniać na gwarancji albo za furmankę kasy, ale po co, skoro z nową będzie dokładnie to samo. Każde auto o tej ładowności ma jakieś stuki i trzeba z tym żyć. Zwróćcie uwagę, że 1200 ma największą ładowność w swojej klasie qui pro quo... Woda na pace??? trzeba było kupić vana lub kombi... przechylony na bok? to nie wina sprężyn tylko jazdy bez obciążenia. Trzeba udać się do kowala, który za 250 zł. zdejmie oba resory i ustawi pióra tak, żeby było dobrze. Dajcie sobie spokój z wymianą sprężyn jak są całe i resorów nawet jak pękną. Od tego jest kowal, który naprawi a nie wymieni. Zaoszczędzicie tak dobre 1000 zł. Można by tak bez końca... Szczerze, nie wiem do czego mam się przyczepić, chyba tylko do tej korozji. Cała reszta, bez zarzutu. Części tanie, konstrukcja prosta. Każdy domorosły mechanik poradzi sobie z podstawowymi naprawami, jak hamulce, wymiana oleju, filtrów itp.Trzeba tylko na bieżąco robić serwis, niekoniecznie w ASO: wymiana oleju i filtrów co 10 tys., olej w skrzyni AT co 60-80 tys, w zależności od sposobu jazdy, podobnie olej w mostach, rozrząd przed każdymi 100 tys. Do tego smarowanie zawieszenia min. raz w roku i dbanie o oponki i zbieżność. Po 160 tys. ustawić zawory i w drogę. Gwarantuję, że tak zadbane autko będzie służyć aż go rdza nie zje!

~Roman~Roman

moj L200 ma przejechane 38 000 km i serwis twierdzi ze podczas planowego przeglądu gwarancyjnego bedzie dokonana regujacja zaworów pod rygorem utraty gwarancji.Koszt tej regulacji to ok. 2000 zl. Dodam, ze silnik pracuje bez zastrzezen a na poprzednim przegladzie gwarancyjnym nawet nie wspomniano ze czeka mnie taka konieczność.Uzysałem wyjaśnienie, że jest to wymóg producenta.
Mam co do tego wątpliwości i proszę o komentarz w tej sprawie.

~marcin~marcin

Do ~EDORIS: kolego, mam l200 z 2008 roku jeszcze przed ostatnim liftem i powiem ci ze do pracy i zabawy w terenie autko super,pali kazdej zimy , a mam go od 2009 roku, stoi na dworze,oprocz rdzewiejacej od spodu klapy,autko bomba

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mitsubishi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 018
Przejechany dystans
6 104 014 km
Zatankowanego paliwa
426 576 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 449
Wydanych pieniędzy
590 704 zł
Średnie wydatki na auto
1 254 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 551
Wydanych pieniędzy
878 898 zł
Średnie wydatki na auto
1 866 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mitsubishi (471)

Testy zderzeniowe Mitsubishi L200

Najnowsze testy zderzeniowe Mitsubishi L200 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mitsubishi L200 Double Cab 2.5 DI-D ´Intense

Mitsubishi L200
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Zużycie paliwa Mitsubishi L200

Na podstawie 118 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: GrzechPowrak, dodano: 15.05.2010 00:05

Średnio wskazuje mi 9,3 litra na 100 km. jestem zadowolony, przy mojej jeździe i ładunku, prawie na okrągło jakieś pół tony.

pełny raport Mitsubishi Double Cab 2.5 DOHC

autor: kruk, dodano: 16.11.2008 09:55

Przebieg 2000 km z czego 300 w terenie, 1200 na trasie i pozostałe w mieście

pełny raport Mitsubishi Double Cab 2.5 TD

autor: staciek, dodano: 30.08.2010 17:08

czytałem informacje że pali po 13l i więcej... cóż jest w tym odrobina racji - WIELKI minus dla inżynierów z Mitsubishi - taką wartość pokazuje komputer pokładowy - w rzeczywistości mierząc zużycie paliwa na stacji benzynowej wychodzi 9 do 10 l. Tak samo fałszuje wynik komputer jak staramy się jechać bardzo "ekonomicznie" - potrafi pokazać nawet 7l/100km - sprawdziłem jadąc i dotankowując w trasie - 8,5l/100km. z nie miłych - przy kupnie informowano że przegląd to max 1500 PLN... "zapomnieli" powiedzieć że po 40 000 km jest regulacja manualna zaworów w silniku... cału przegląd 2800 PLN

pełny raport Mitsubishi Double Cab 2.5 HP DOHC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi L200

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mitsubishi L200

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mitsubishi L200

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mitsubishi L200, oglądali także