Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulia II (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~DS
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Niepokojące "noszenie" tyłu w kierunkach prawo-lewo podczas dynamicznego przyspieszania. Coś jak w Polonezie, tylko trochę mniej. Zjawisko,które w BMW o podobnej a nawet większej mocy nie występuje. W BMW można wcisnąć kick-down, trzymać kierownicę palcem i startujemy do przodu. Tutaj trzeba pilnować kierownicy bo mały,niekontrolowany ruch i auto jedzie nie tam gdzie trzeba. Nie mam na myśli utraty przyczepności, nic z tych rzeczy. Po prostu...
5,0
~A. jak Alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Nie wierzyłem, ale objeżdżam quattro na śniegu jak chce. Stały napęd na 4 koła STAŁY ! i fabryczna mechaniczna szpera tylnej osi TAK FABRYCZNA, MECHANICZNA !! pokażcie drugie auto tej klasy które można w fabryce zamówić z mechanicznie blokowanym tylnym dyfrem w standardzie - po prostu ta ALFA nie ma konkurencji !!!. A sam układ jezdny jest bardzo bezpieczny, stabilny z regulowanymi amorami komfortowy ( nie mylić z francuzami ! ) . 3 tryby ,...
5,0
~Hrabia_Woland
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Prowadzi się jak gokart, stabilna przy każdej prędkości (ja mam wersję z napędem RWD), najlepiej samemu się przejechać. Zakręty, łuki, nawroty, serpentyny, proszę bardzo i dajcie mi więcej. Dopiero na krętych drogach doceniamy ostry układ kierowniczy. Co na autostradzie może nieco przeszkadzać to na krętych drogach pokazuje że to samochód dla osoby, która lubi prowadzić. Auto w dużej części wykonane z aluminium, karbonowy wał napędowy, bardzo...
5,0
~Cosmovsky
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Dla mnie chyba największy plus. Po kilku tysiącach przejechanych Alfą w każdym innym aucie układ kierowniczy wydaje mi się 'gumowy' i niedokładny. Giulią jeździ się trochę jak gokartem, co dla niektórych może być sporym minusem bo przełożenie kierownicy jest bardzo bezpośrednie. Zawieszenie zestrojone idealnie do dynamicznej jazdy, raczej twarde, ale na kołach 17 225/50 niema tragedii. Samochód jest świetnie wyważony, jazda po krętych...
5,0
~LightCredit
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Zawieszenie dobrze trzyma pojazd drogi nie dobija jest sztywne ale komfortowe na odpowiednim dla mnie poziomie czyli nie powoduje nadmiernych przechyłów karoseri przy szybszych skrętach jest stabilne a silnik z skrzynią odpowiednio dobiera przełożenia i zapewnia moc w każdym zakresie obrotów. Ładnie wchodzi w zakręty mam wrazenie że je zacieśnia, powoduje to większą pewność prowadzenia a stywność pozwala szybko wymijać bo przechyły nie mają...
5,0
~d.alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.2 JTD 180KM 132kW
Zawieszenie i amortyzacja to na tą chwilę absolutny TOP w klasie. To jest poziom BMW klasy M albo Mercedesa AMG. Doskonałe rozłożenie masy przód/tył (to czuć), układ kierowniczy działa jakby nie było asfaltu pod kołami tylko szyny. Auto skręca natychmiast. Do kompletu jest bardzo wydajny układ hamulcowy, Przy awaryjnym hamowaniu można dosłownie "zawisnąć" na pasach. A to wszystko dostajemy w seryjnej limuzynie Alfa Romeo!
5,0
~ANDY
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
W moim egzemplarzu nie ma regulacji zawieszenia ale nie widzę takiej potrzeby - chyba, że ktoś lubi ekstremalne doznania. Standardowe ustawienia są wystarczająco komfortowe na długie podróże a jeżeli ktoś chciałby poczuć trochę sportu to na pewno nie będzie zawiedziony.
5,0
~Szymansky
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
Na suchym, kozak. Wgryza się w asfalt niczym glebogryzarka w glebę, Ponadto dzięki rokładowi masy 50/50 auto jest bardzo przewidywalne i pewne w prowadzeniu. Na mokrym, niestety, fizyki nie oszukamy, trzeba się pilnować choć systemy nieźle trzymają ją w ryzach :)
5,0
~Szymansky
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.9 V6 510KM 375kW
Na suchym, kozak. Wgryza się w asfalt niczym glebogryzarka w glebę, Ponadto dzięki rokładowi masy 50/50 auto jest bardzo przewidywalne i pewne w prowadzeniu. Na mokrym, niestety, fizyki nie oszukamy, trzeba się pilnować choć systemy nieźle trzymają ją w ryzach :)
5,0
~Tomi
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Auto prowadzi się jak po szynach, u mnie są koła 19 cali więc bałem się o nierówności itp. ale bez zarzutu, nawet na podrzędnych drogach. Trzeba się przyzwyczaić do bezpośredniego układu kierowniczego, mały ruch fajerą a auto zmienia kierunek jak gokart :)
Alfa Romeo Giulia II