Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulietta Nuova II (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kurt
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Rewelacja. Pomimo felg 17, opon o profilu chyba 45 lub 40 zawieszenie na dziurawch, zimowych drogach działa cicho. Świetnie wybiera nierówności, żadnego bujania, nurkowania przy hamowaniu. Świetnie skręca. Uwielbiam pokonywać Giuliettą górskie serpentyny, nawet jeśli są zaśnieżone. Jedzie jak po sznurku. Bardzo stabilnie jest przy większych prędkościach. Układ kierowniczy jest czuły i precyzyjny. Na początku po przesiadce ze Stilo nie mogłem...
5,0
~Marcin
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Bardzo dobre właściwości jezdne, w końcu to auto sportowe. Napęd na przednią oś, ale elektroniczna szpera robi różnicę (pokażcie podobne rozwiązanie u konkurencji :-) ), auto trzyma się jak przyklejone na drodze. Nie buja na zakrętach, ani przy szybkich manewrach wyprzedzania. System DNA pozwala dostosować właściwości do naszych potrzeb i warunków na drodze, ja zwykle jeżdżę na "D". Zawieszenie sztywne, sportowe, choć nie do końca, bo miał...
5,0
~RaV
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Rewelacyjny. Nie można złego słowa o nim napisać. W trybie N jest już bardzo stabilnie i komfortowo, a w trybie D to już typowo sportowe nastawienie. Ja dodatkowo mam sportowe, usztywnione zawieszenie więc wrażenia są jeszcze bardziej spotęgowane. Prowadząc ten samochód masz pewność odnośnie jego zachowania na drodze. Auto trzyma się bardzo dobrze drogi. Polecam. Komfort jest zachowany na przyzwoitym poziomie, aczkolwiek nie jest to samochód...
5,0
~oskaju1988@op.pl
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Najmocniejszy punkt auta dzięki elektronicznej szperze, auto na zakrętach jest przyczepione do podłoża, daje dużo frajdy z jazdy na równych drogach - na tych gorszej jakości jest mniej komfortowo ale znośnie. 225/45/17 na oponie i można jechać szybciej tam, gdzie inni wciskają hamulec. Tak jak wspomniałem wcześniej - nie jest i nie będzie to nigdy mistrz komfortu ale wrażenia z dynamicznej jazdy są bardzo pozytywne. Hamulce są w porządku, nie...
5,0
~OP3
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Rewelacja zawieszenie, fajnie trzyma się w zakrętach. A do tego Q2 jeszcze pozwala wypaść na petardzie z szerokiego i łagodnego zakrętu (przykładowo Octavią przed zakrętem musiałem zajeść poniżej 140kmh, gdzie Giuliettą mogę go zrobić z prędkościami w okolicach 180kmh). Sztywność, prowadzenie się w zakrętach jest tak fajne, że przesiadka do większości aut z segmentu boli (np. Opel Astra, Skoda Octavia, Toyota Auris).
4,0
~Tomek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Zawieszenie bardzo dobre. W zakrętach dobrze trzyma, nie buja się, a jednocześnie jest dość komfortowe. Bez porównania z np. Audi A3, którym jeździłem wcześniej. Niestety czasem (szczególnie zimą) coś w nim skrzypi i żaden serwis nie umie tego naprawić - ten typ tak podobno ma. Ważna cecha - zawieszenie bardzo wytrzymałe, nie wybija się po kilku tys. km tak jak to było w poprzednich autach tej firmy.
4,0
~Michał
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
pojedyńczy wahacz z przodu, ale jest pewnie, sprężyście, raczej mniej wygodnie. kiepska zwrotność jak na te wymiary. tylna oś bardziej miękko, jednak odrobinę tańczy na krótkich nierównościach. autostrada - bardzo stabilnie, mimo prostoty zawieszenia. Tani w utrzymaniu. Kierownica? W zasadzie tylko w trybie D daje jakieś czucie, w normalnym - do miasta ok, ale czucia nie ma
5,0
~ambienT
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Jest twardo i sztywno, fabryczne koło 225/40/18 daje znać o sobie przy kiepskiej drodze. Na równej tafli auto prowadzi się jak rasowy hothatch - do tego oczywiście szpera i sportowe hamulce (przód 330 mm) - jak dla mnie jest bardzo dobrze. Auto bardzo przewidywalne w zakrętach. System DNA pozwala na dopasowanie charakterystyki auta do aktualnych wymagań kierującego.
5,0
~User86
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Samochód lubi zakręty i daje poczucie pewności prowadzenia. Bardzo fajny jest system DNA, który pozwala zmienić charakterystykę pojazdu, od przeznaczonej na słabą przyczepność nawierzchni, przez normalną, po dynamiczną dającą namiastkę prowadzenia hot hatcha. Auto w wersji z twardszymi sprężynami i kołami R18 jest mocno twardawe, co jednemu podpasuje, a drugiemu nie.
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,2
l/100km
8,3
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pewel_
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
Absolutnie wzorcowe zawieszenie pod każdym względem doskonałe, trzyma w zakrętach jak po szynach, w porównaniu z Fordem Focusem 3 znacznie lepsze. Układ kierowniczy również bez najmniejszych zastrzeżeń. Najbardziej podoba mi się w trybie Dynamic pracuje w tedy z lekkim oporem dając świetne wyczucie tego co dzieje się pomiędzy kołami a asfaltem.
Alfa Romeo Giulietta Nuova II