Karoseria
: Nie zapominajmy o tym ze karoseria jest ocynkowana, wiec nie nalezy obawiac sie rdzy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Powiedzmy na czworke z plusem
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy w porzadku, w srodku cicho. tylko przy wyzszych predkosciach obrotowych robi sie glosno (powyzej 4000 tys). natomiast jak dla mnie troche zbyt maly moment obrotowy, co przeklada sie na mala elastycznosc silnika. czesto trzeba siegac po lewarek.
4,0
Skrzynia biegów
dobre, precyzyjne prowadzenie. nie ma zadnych problemow z poszczegolnymi biegami. czasami nie chce wejsc wsteczny, ale to naprawde rzadko - za to maly minus.
5,0
Układ jezdny
Brak jakichkolwiek zarzutow.
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo sporych gabarytow manewrowanie samochodem, nie przysparza wiekszych trudnosci, wlasnie dzieki bardzo dobrej widocznosci.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam, gdzie byc powinno. intuicyjna obsluga.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochodzik bardzo szybko sie nagrzewa w zimie i chlodzi w lecie, ale czasami przy zlej pogodzie mocno paruja w srdoku szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest bardzo duzo. z przodu, z tylu i w bagazniku rowniez.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, choc przy wyzszych predkosciach obrotowych silnik staje sie glosny (powiedzmy powyzej 4 tys)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moglby troszke mniej palic, ale 2 L silnik swoje zjesc potrzebuje. z napraw, to tylko pekla mi uszczelka pod glowica (z wymiana koszt ok 90 zl). poza tym nic i mam nadzieje ze tak pozostanie;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic sie nie psuje
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 115KM 85kW
[l/100km]