Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Audi 80 B4 - Zużycie paliwa

Podsumowanie 1 108 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Audi 80 B4

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Audi 80 B4

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
Pb
LPG
8,2
11,6
6 / 3
40,6 zł
29,2 zł
 
8,5
10,2
18 / 7
42,1 zł
25,7 zł
 
8,9
-
1 / -
44,1 zł
-
 
9,7
10,8
114 / 155
48,1 zł
27,2 zł
 
9,5
10,6
111 / 125
47,1 zł
26,7 zł
 
9,5
10,3
13 / 7
47,1 zł
25,9 zł
 
10,3
11,4
9 / 3
51,0 zł
28,7 zł
 
14,3
11,9
5 / 1
70,9 zł
30,0 zł
 
13,8
-
9 / -
68,4 zł
-
 
13,7
9,5
7 / 2
67,9 zł
23,9 zł
 
10,7
11,6
34 / 35
53,0 zł
29,2 zł
 
11,2
12,4
30 / 16
55,5 zł
31,2 zł
 
11,9
12,8
27 / 12
59,0 zł
32,2 zł
 

Silniki Diesla Audi 80 B4

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
 
ON
 
ON
 
6,5
48
31,8 zł
 
5,8
15
28,4 zł
 
6,0
295
29,4 zł
 
Filtr

Lista 1108 raportów spalania

sortuj komentarze od
LPG
12,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 14.11.2011 21:29:24 przez

Samochód jest wspaniały. Mimo swoich lat wzbudza podziw podróżujących jak i kierujących nim osób. Mam wersję na pełnym wypasie jak na tamte czasy, skórzane wnętrze wykończone drewnem, zegary w srebrnych oringach,tempomat, el szyby, klima,szyberdzch zegary ciśnienia, ładowania temp oleju i napęd 4x4. Wykończenie jest perfekcyjne o niebo lepsze niż w nowszych lipnych a4 nie zamieniłbym się.Zyczę obecnym a4 i a6 żeby po 17 latch i 450.000 km Wyglądały i sprawowały się jak moje b4. Silnik, to przestarzała konstrukcja 12 zaworowa, ale za to nie obciążona mocą i długowieczna, porusza wozem w sposób zdecydowany jednak szybko studzi sportowe zapędy, szału nie robi. Do 3000 obrotów zbiera się leniwie, ale za to daje satysfakcjonujący moment obrotowy na niskich obrotach. Często jeżdżę na tempomacie, przy 80km/h i 5 biegu 1800obr bieże każdą górę. Z drugiej strony Jednak kombi ważące 1600kg to nie jest sportowe auto, pięknie sunie na trasie i do tego ten samochód nadaje się idealnie. 180km/h osiąga naprawdę w oka mgnieniu, dalej powoli do ok 220 z wiatrem:)Jadąc przez przez Niemcy z butem w podłodze spalił średnio 17 litrów benzyny przy prędkości kiedy tylko się dało przekraczającej 200km/h. W normalnych warunkach exploatacji spala do 11-16 gazu w zależności od stylu jazdy. Jest to konfortowe auto o umiarkowanych kosztach exploatacji, dla porównania mam forda fiestę 1.3 gaz. Exploatacja Audi kosztuje 35% więcej, ale chętnie dopłacę i pojadę audi. Napęd to osobna kwestja. trzyma się drogi jak przyklejone i pozwala na naprawdę szykie pokonywanie ciasnych zakrętów. Stałe 4x4, blokada tylnego mostu na zimę:) Prawdziwe auto,a nie atrapa tak jak obecne jednorazowe przebajerowane bryki z napedem na jedną oś, za duże pieniądze w dodatku. Konkludując zbiornik 41 l gazu pozwala przejechać 270-350km. Ceny części normalne

więcej »

LPG
11,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 08.07.2013 12:35:25 przez

Witam. Patrząc na raporty spalania niektórych użytkowników mam do wyboru dwie możliwości - albo popukać się w głowę, albo pozazdrościć. Jestem posiadaczem Audi od kilku lat. Najpierw B3 1,6TD, teraz (od maja 2012r) B4 2,0E. Cóż mogę powiedzieć o spalaniu? Autko mam w instalacji sekwencja LPG STAG 4. Najczęściej jeżdżę codziennie do pracy 10km i z powrotem następne 10km. Na takich trasach pali mi około 10-11 l/100km. Zaznaczam, że nie jestem z tych którzy żyłują auto na wysokich obrotach (chociaż czasem w lecie na prostej drodze daje mu czadu żeby "odmulić" go trochę). W zimie najwięcej spalił mi 15l/100km. Niby to jest gaz, więc tragedii finansowej jeszcze nie ma, ale koledzy - to jest silnik 2.0, a nie 2.8! On nie powinien tyle palić. W trasie spalił mi 9,8 l/100km, ale przy oszczędniej jeździe 95-100km/h. Strach pomyśleć ile spaliłby przy 160/180 km/h... Z racji tego że miał być to raport spalania, to nie będę się rozwodził nad innymi rzeczami typu części i ich ceny, sporadyczne usterki... Podsumowując - nie wierzę w spalanie poniżej 10 l/100km. Polecam gorąco kupno tego auta, ale zawsze musimy się liczyć z tym, że jeśli chcemy mieć przyjemność z jazdy to niestety idzie też za tym cena. Im większy silnik tym więcej pali. Pozdrawiam

więcej »

LPG
10,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 16.08.2010 23:16:51 przez

Znowu srednia ocena bo: zuzycie paliwa oceniam na 5+ bo przeciez mam LPG troche inaczejby bylo jakby nikt gazoliny nie wymyslil. Gaz uklad Lovato, chyba 5 generacja oczywiscie pelen wtrysk, nie ma praktycznie roznicy dol obrotow lekko slabszy tak do 1800obr. pozniej identycznie benzynka gaz male przykichniecie przy pokonywaniu 4200obr (standard V6 audi) i od 6000obr wiecej mocy niz seria. Spalanie gazolina: trasa - 100-110km/h max - 9 litrow 120-140km/h max - 11 litrow jak trasa w ciagu dnia to litr trzeba dodac. miasto wroclaw lato srednio 14-15 litrow wroclaw zima srednio 18-22 zamosc mozna 2 litry odjac przy trybie "lansowozu" ;) Tyle plusow teraz minusy, wiec ceny napraw tragedia zero zamiennikow tylko oryginaly utrzymanie cabrio 80 jest drozsze niz A4 zwyklej. przykladowe ceny: -amortyzator bilstein B5 550zl sztuka, -lampa przod jedna 600zl uzywka, -przegub wenwetrzny 350zl -klocki 180zl -nadkole tylnie w ASO 3500zl -zderzak przod 900zl uzywka drobne dlubanie jak robota przy okablowaniu, wymiana czegos zawsze sa komplikacje bo cabrio to nie normalna 80 wiecej je dzieli niz laczy.

więcej »

Pb
9,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 06.02.2010 00:34:54 przez

B4 w dobrym stanie to same zalety. Super prowadzenie, wygodne siedzenia, ergonomiczna pozycja za kierownicą, niezniszczalna blacha, trwałe zawieszenie, tanie jak barszcz części i naprawy. Z silnikiem 1.6 jest to jednak muł. Szczególnie w mieście. Jeżdżąc po Poznaniu (nie jak wariat, ale też nie zostaje w tyle - ot tak jak każdy) pali 10-11 litrów latem i 12-13,5 w zimie. Lato można jeszcze przeboleć ale w zime ostro daje po kieszeni. Teraz (zimą), ciągnąc go maksymalnie do 2200 obrotów, zamykam spalanie na 12 litrach, ale przy super mrozach (-15) nie zejdzie poniżej 13. Super jest na trasie. Ten silnik świetnie się nadaje do ciągłej jazdy z niewielką prędkością. Jadąc średnio 80-90 km/h bierze 7 litrów. Przy 110-120 już 8-9. Na gaz nie przerobię, bo to 1/4 wartości samochodu. Na pocieszenie powiem tyle: jak się kupi auto w dobrym stanie (ja kupiłem za 7,5 tyś, jeżdżę rok i wymieniam tylko tanie pierdoły) to dorzuci się do benzyny, ale zaoszczędzi na naprawach i częściach. Lepsze to, niż kupić zajechanego diesla, a później np. włożyć kasę w silnik i stracić czas - finansowo na jedno wyjdzie.

więcej »

LPG
13,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 24.10.2010 19:21:18 przez

Trudno sprawdzić minimalne spalanie, jeśli człowiek jest prowokowany do wciśnięcia pedału gazu do dechy wyprzedzany przez żuki, fiaty 126p i furmanki. Jak przekroczymy próg otwarcia drugiej przepustnicy, wielkości denka od wiadra, kończą się oszczędności i ekonomia a zaczyna frajda i koncert sześciu cylindrów. Jeśli grające cylindry zaczynają być zagłuszane szumem wiatru oznacza to, że przekroczyliśmy 180km/h. Fajne auto, już nie mogę się doczekać zimy i porannych zaśnieżonych parkingów kiedy to właściciele aut po 50 tyś. zł. z łopatami odśnieżają, bo ich fury buksują kołami w śniegu. A ja wsiadam do swojego dziadka, włączam blokadę tylnego mostu i rura. Po puszczeniu sprzęgła zaczyna pracować torsen żonglując momentem obrotowym to na przednią to na tylną oś w zależności od chwilowego obciążenia danej osi. Tylne koła połączone ze sobą mechaniczną sztywną blokadą wypychają auto ze śniegu z siłą kopnięcia konia. No i wtedy ludziska z łopatami w ręku zaczynają myśleć o swoich autach op hu.. mi taki samochód skoro nie chce jechać. Dobre jest stare wino, skrzypce i audi quattro.

więcej »

ON
5,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 05.01.2011 22:57:51 przez

Moje dane o spalaniu będą najbardziej wiarygodne. Moja B4 od trzech lat jest po chiptuningu i ma 110KM, różnica w spalaniu żadna, ale w jeździe naprawdę znacząca. Przez ponad rok tankowałem moje audi 28 razy, zawsze pod korek do strzału i obliczałem sobie średnią i zapisywałem w zeszycie razem z wlanymi litrami, tak dla siebie. Trochę tego było, bo ok 1420 litrów. Średnia łączna to 6,07 ale w sezonie często ciągam ciężką 500kg przyczepę z pszczołami, miodem, itp. Czasem jest to ciężar nawet 1500kg i nigdy nie miałem średniej ze zbiornika większej niż 6,36 a najmniejsza z całego zbiornika to 5,52. Mam ciężką nogę i jeżdżę głównie do pracy po 15km w jedną stronę. Nie wiem, jakie jest minimalne spalanie w trasie bo co to za jazda takim fajnym autem 70 - 80km/h, a średnia może być mylaca po 100 - 200km. Po prostu tak nie jeżdżę, więc strzelałem przy minimalnym spalaniu. Na naprawdę długich trasach przy ostrej jeździe tak 100 - 150km/h czasem chwilami więcej, nigdy nie spalił mi więcej niż 5,8/100. Super silniki, super auta. Polecam:)

więcej »

LPG
11,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 22.11.2011 22:01:50 przez

Jestem posiadaczem już trzeciej w moim życiu takiej Audi z silnikiem 2.3 (NG)i nie zmienię już jej na inny. Narzekacie widzę że dużo palą, że ciężko ustawić gaz itd.... Tak racja ... Wtrysk mechaniczny i LPG w tym motorze nie idzie w parze ale.... są wyjątki. Jeżeli zadbacie o układ dolotowy aby był IDEALNIE szczelny, wszystkie węże i całość od silnika, najmniejsza rurka pęknięta i spalanie skoczy w górę. Siedzę już długo w tym układzie z wtryskiem mechanicznym i wiadomo układ zapłonowy musi być OK, aby nie zdarzył się strzał gazu, talerzyk przepływki szczelny i wiadomo zależy to od kierowcy. Jeżeli ja sam sobie regulowałem gaz bez analizatora spalin ani żadnego komputera i porobiłem wszystko jak należy i w oszczędnej jeździe na trasie jak książka pisze schodzę do tej 9tki gazu na 100 km. Da się ? Da oczywiście. To jest silnik 10 zaworowy a nie 16tka i 133 km dobrze wpływają na ekonomię jazdy tylko zanim wybierzecie mechanika to musi mieć coś pojęcia o wtrysku mechanicznym bo to bardzo trudny układ zwłaszcza z gazem.

więcej »

ON
5,7
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 29.12.2008 23:06:19 przez

Autko nie ma za wiele mocy,ktorej niestety potrzeba chocby przy wyprzedzaniu.Nie naleze do osob uprawiajacych jazde sportowa,wiec brak kucy pod maska rekompesuje mi dosc niskie spalanie,przy i tak ciezkiej budzie w stosunku do mocy.Jestem,a raczej bylem zadowolony nie tylko z walorow zuzycia paliwa,ale caloksztaltu tego modelu,i gdybym nie zaliczyl dachowania,to innego modelu bym nie szukal.Gdyz te autka juz sie skonczyly jesli chodzi o import w takim stanie w jakim je kupilem.A na Polskich blachach...,to szkoda sobie glowy zawracac bo nikt dobrego autka nie sprzedaje,a juz na pewno nie B4 tdi!!!Mam tu na mysli karoserie oczywiscie.Na trasie najmniej zeszlem na 4.9l,czesc jazdy po autostradzie.Kolejna trasa to Zielona Gora-Gdansk tam niestety autostrad brak,wiec zuzycie wynioslo mni do 5.7-5.9.Na miejscu autko palilo mi nie wiecej jak 6.5 litra

więcej »

LPG
10,9
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 26.09.2013 20:35:34 przez

Moja B4 kupiłem ponad rok temu z przebiegiem 218tyś km. Obecnie 260tyś km. W trasie jadąc na "emeryta" nie udało mi sie zejść poniżej 8l LPG/100km. Średnio jadąc 70% trasa 30% miasto wychodzi mi 10l LPG/100km od tankowania do tankowania. Jeżdżąc na krótkich trasach w miescie spalanie dochodzi do 14l LPG/100km. Raz zatankowałem do pełna przy wjeździe na autostradę A4 i jadąc non stop 140km/h przez ponad 250km na następnej stacji wyszło mi 11L LPG/100km. Z autem jak dotąd żadnych poważnych problemów poza normalna obsługą (olej, klocki, tłumik, zarówka). Jedyny mankament że ok. 0,5l oleju/1000km juz pozera ale ponoć to jest jeszcze w normie dla tego silnika. Naprawdę świetny i wygodny samochód za małe pieniądze.

więcej »

LPG
9,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 28.09.2012 18:21:00 przez

autem jeżdżę przeważnie na LPG (instalacja II gen), wtedy zimą spala 11 l w jeździe mieszanej , latem 9,5 l przy jeździe "wkoło komina",a w trasie z pełnym załadunkiem 9 l. Najniższe spalanie to 8 l w trasie przy maksymalnym eco drivingu. Zużycie Pb nie jest wiadome (tylko do odpalania). Naprawy tanie jak barszcz, części ogólnodostępne, dużo zamienników (lepszych i gorszych- wystrzegać się topranu, hanspreisa i innych tego typu badziewia). Kompletny rozrząd to z wymianą 280zł, a gdy padła uszczelka pod głowicą (zrobiłem jeszcze 500km do szkoły z tą uszczelką ale pod koniec jeździł już na trzech cylindrach) naprawa z częściami zamknęła sie w kwocie 500 zł z popychaczami zaworów

więcej »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Audi 80

Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 186 285
Audi 80 B4 1 108

Polecamy!

Opony letnie - promocja!