Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E30 Touring

Artix, 7 lat temu
Silnik 320 i 129KM 95kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 38 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 3 E30 Touring 320 i 129KM 95kW 1988-1991 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jestem młodym człowiekiem posiadam w domu trzy takie auta jeden to właśnie e30 1.6 a drugi to też 2.0 R6. Ten drugi czeka na lepsze czasy sprowadzony z Niemiec :). Jest niezawodny nie mam z nim żadnych problemów może dzięki temu że znam się na tych autach wszystkiego o nich nauczył mnie mój ojciec. Ale jeżeli coś w nim robię to bardzo rzadko. Ostatnio elektrozawor. Ze starości nity puściły i płyn chłodniczy dostawał się do środka ale nity wywalić i wsadzić śruby. Trochę silikonu i wymiana uszczelek i działa jak nowe. Jest w gazie nic mu to nie szkodzi ręcznie reguluje zawory co 10000 km i działa jak należy wymieniam oleje na czas i śmiga. Pasek rozrządu wymiana co 15000 tys km. Kocham te auta i nie widzę innego zamiennika. Te nowe dla mnie są tak piękne jak stare. Mój tata posiada też e38 3,5l benzyna bardzo piękny samochód 2 lata u nas przebieg 245000 i nic się nie dzieje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Z silnikiem nie ma problemów o ile wymiania się wszystkie płyny na czas i reguluje zawory. Osobiście uważam że te ręczne są lepsze od tych hydraulicznych w młodszych e30
4,0
Skrzynia biegów
Sprzęgło zaczęło mi ostatnio rzezic ale po przejechaniu 380000 km nie dziwota.
4,0
Układ jezdny
Trzeba umieć jeździć samochodem z tylnym napędem bo łatwo wylądować na drzewie.
Komfort
4,0
Widoczność
Ja mam 194 cm wzrostu i z przodu czuje się mega komfortowo. Wszystkie fotele w skórze. Ale z tyłu brakuje trochę miejsca.
4,0
Ergonomia
12l/100km gazu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żaden inny samochód nie grzeje mi tak stóp jak w tym samochodzie. Co prawda latem brakuje klimy ale od czego ma się szyby w pradzie :).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części ale zaczyna ich powoli brakować z racji że bmw przestaje je produkować i staje się coraz trudniejsze. Ale koszty regeneracji np wahacza nie przekraczają 200 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Powoli drożeją z racji że klasyk i niedługo zabytek
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie było tak że nie odpalił czy coś. Zawsze odpala długie trasy robi i nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 320 i 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E30 Touring