Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Coupe (38) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jacek
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Ja chyba trafiłem na pecha. Pomimo że auto było bezwypadkowe od 1 właściciela z oryg przebiegiem. Przez ok 3,5 roku zrobiłem chyba wszystko co się w tych bmw psuje: - przekładnia kierownicza - reanimacja - awaria pompy wody - awaria termostatu - sprężyny tył - pęknięte - problemy z centralnym zamkiem - silniczek krokowy - cieknąca chłodnica - nieustanne problemy z ładowaniem - alternator 2xrobiony - 2x sworznie wahaczy przód -...
4,0
~m_dysarz
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
Jedyną poważną usterką, które mnie spotkała to problemy z przegrzewającym się silnikiem podczas stania w korku, latem z włączoną klimą. W czasie jazdy bez oznak przegrzewania. okazało się, że już poprzedni właściciel borykał się z tym problem, bo wymienił chłodnicę i termostat (ucieszyło mnie to) natomiast winowajcą okazał się wentylator chłodnicy (częsta przypadłość). po wymianie na inny używany (drogi niestety, bo brak w sprzedaży części...
4,0
~produkuje się na darmo
BMW Seria 3 E46
Coupe 330 Ci 231KM 170kW
Rzadko. Warto regularnie kontrolować układ chłodzenia (pękające zbiorniczki wyrównawcze), koniecznie trzeba regularnie sprawdzać olej bagnetem z powodu dużych ubytków - czujnik poziomu oleju często się psuje, szczególnie gdy kupimy zamiennik. Fabryczna pompa wody miała plastikowy wirnik, warto wymienić. W tym modelu występował dwumas, droga rzecz, której wymiana po pewnym przebiegu jest nieuchronna. Korozji polecam zacząć szukać na nadkolach.
5,0
~Rafał
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
"Odpukać", samochód jeździ niezawodnie. Umówmy się, że przy zachowaniu minimum "formalności" można utrzymać samochód w bardzo dobrej kondycji. Nie "katować" na zimnym, na ciepłym już można - BMW to wytrzymuje i nie ma z tym problemu. Po jeździe odczekać jakiś czas przed zgaszeniem i wymieniać regularnie to co trzeba bez śmiesznych oszczędności ;)
5,0
~doober@o2.pl
BMW Seria 3 E46
Coupe 318 Ci 118KM 87kW
Nie miały miejsca:) Po przeczytaniu opinii na forach internetowych wiem, że muszę szykować się na awarie sprzęgła, mostu czy tulei mocujących wał napędowy. Jednak przy problemach, które miewają inne auta wydaje mi się to błachostką. Z resztą każde auto się psuje, ale trzeba być optymistą i do niego (niej) ładnie mówić a będzie się słuchać:)
4,0
~blademccoy
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Do tej pory nie miałem poważniejszych usterek - poza tym że padł mi jeden czujnik w silniku i samochód mulił jakby miał 40 koni... Zazwyczaj jak coś się kończy to daje o sobie znać już wcześniej, ale należy na bieżąco naprawiać wszelkie usterki, szczególnie te poważne
4,0
~adam_jakóbaszek
BMW Seria 3 E46
Coupe 320 Cd 150KM 110kW
Auto sprowadziłem z włoch z problemem odpalania. Naprawa przez elektryka kosztowała 500 zl , auto bez awaryjne , najlepsze jakim jezdzilem ze sportowym zawieszeniem !
3,0
~Jarek
BMW Seria 3 E46
Coupe 328 Ci 193KM 142kW
niieeeee, to pomylka z tym pytaniem:) NIC
4,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Coupe 320 Ci 150KM 110kW
Przy zakupie znane były 2 (hamulce tył i przewody do nich) i ogarniete. po zakupie z powaznych to czujnik ABS, alternator i tylna pęknieta sprężyna.
5,0
~Jury
BMW Seria 3 E46
Coupe 323 Ci 170KM 125kW
Jeżeli tą typową bolączkę przed-liftów czyli urywającą się tylną belkę można nazwać poważna usterka to ok. Cena 250zł i parę godzin u mechanika. Tak to nic.
BMW Seria 3 E46 Coupe