Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 (98) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~simbabuej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320i 170KM 125kW
na gumach 17 225 szerokości nie ma opcji usłyszeć pisku opon na zakręcie, jeśli jedzie się bardzo szybko jak na polskie szosy, zawieszenie twarde, sprężyste, pewne jak przedwojenna kamienica, tylny napęd daje większą zwrotność, dużo lepszy balans, który faktycznie czuje się nawet w jeździe miejskiej, a zimą można pokonać każde miejskie skrzyżowanie bokiem, niesamowita frajda, jednym słowem - podwozie perfekcja, z wad to przy 200kkm przebiegu...
5,0
~KRAKUS 2
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
jedni twierdzą , że auto jest twarde a dla mnie trochę za miękkie -porównanie z E46- choć pod kątem komfortu resorowania jest ok. Wybiera skutecznie dziurki i nierówności na drodze. Prowadzi się jak BMW, pewnie na zakrętach, trwałość zawieszenia zdecydowanie została poprawiona w stosunku do E46. Hamulce- kupić dobre tarcze i klocki a będzie hamował. Kontrola trakcji jest dobrze ustawiona jak na pseudo-sportowe auto przystało. Sportowe to jest...
5,0
~Q
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 3.0 330Xi 258KM 190kW
Bardzo precyzyjny, aczkolwiek Polskie drogi (te przed remontem), potrafią dać mu w kość ze względu na dość dużą sztywność zawieszenia. Pamiętać też trzeba, iż przesiadając się z nowych aut wyposażonych w elektryczne wspomaganie kierownicy, opór stawiany przez koło kierownicze będzie znacznie bardziej odczuwalny. Po kilku przejazdach, zaczynamy jednak traktować to jako zaletę pod kontem tego jak samochód się prowadzi.
4,0
~dz
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 3.0 330Xi 258KM 190kW
Byłoby 5 gwiazdek, gdyby nie fakt, że zawieszenie nie nadaje się na nasze polskie drogi. Po mieście jeździ się tym bardzo źle. Kręte górskie drogi są głównym przeznaczeniem tego auta, gdzie dokładnie odczuwa się zachowanie pojazdu po najdrobniejszym ruchu kierownicą. Na autostradzie e91 330xi jest wręcz nudne. Cztery gwiazdki, ale tylko dlatego, że kupiłem samochód nie tylko z myślą o weekendowych wycieczkach w góry.
5,0
~Marcin
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.5 325i 218KM 160kW
Dość twardy, na pewno nie jest to komfortowy samochód, ale z drugiej strony takie nastawienie układu jezdnego bardzo pozytywnie wpływa na trzymanie się auta na drodze. Mam dwa komplety opon: 205/55 R16 na zimę i 225/45 R17 na lato i w obu kompletach jazda jest bardzo porównywalna. Bardzo bezpośredni jest układ kierowniczy, jego praca sprawia że samochodem bardzo przyjemnie pokonuje się zakręty.
4,0
~Twincam1300
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Prowadzenie faktycznie stoi na najwyższym poziomie, ale zasługą tego jest głównie wyważenie samochodu, dzięki silnikowi cofnietemu maksymalnie do kabiny. Dodatkowo tylny napęd. Samochód dedykowany dla osób lubiących dynamicznie jezdzić, tylko szukasz zakrętów. Ale jest znowu pewne ale... Jest to okupione niskim poziomem komfortu, nawet na stadardowych 16-calowych kolach. BMW jest po prostu twarde.
4,0
~rozczarowany
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Tu jest naprawdę dobrze ale...... te same zakręty w audi czy mercu pokonuję z taką samą albo i większą prędkośćią!!!! to o co chodzi? w bmw czuje się każdy kamień każdy ruch kierownicy i na dłuższą metę jest to męczące w mercu czy audi pije sobie redbulla i trzymam blądynkę za kolano w bmw trzymam kierownicę i owszem czuję frajdę ale... wolę to kolanko i redbulla
5,0
~Archie Flow
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
BMW. Trójka. Z lekkim silnikiem, cofniętym możliwie jak najbliżej kabiny. Hydrauliczne wspomaganie. Na dodatek mój egzemplarz z zawieszeniem z ///M-pakietu. Nic w tej klasie nie dawało większej przyjemności z jazdy, do dziś ciepło wspominam tę konstrukcję, a na Boga - mówimy o rodzinnym kombi z 4-cylindrowym Dieslem! Wzór, po prostu.
5,0
~bmw - here I come
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
Na dobrych nawierzchniach poezja. Leci sie na autostradzie ponad 200km/h a samochod jest niczym przyklejony, dodatkowo mam sportowe fotele takze wrazenie jak w wyscigowce ;-). Na polskich dziurach - tragedia, moja wersja ma sportowe zawieszenie i to jest dopiero \"hustawka\" ;-). Coz, auto zaprojektowane na \"normalne\" drogi a nie polskie ;-)
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,6
l/100km
11,1
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Sław
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 177KM 130kW
Raczej bez zarzutów chociaż wydaje mi się, że zawieszenie trochę głośno tłumi nierówności (wszystko sprawne). Po zakupie bałem się trochę tylnego napędu ale miło się zaskoczyłem bo zakładając dobre opony przy normalnej jeździe systemy dają radę. Miałem kiedyś E36 i różnica jest naprawdę spora. Widać przeskok technologiczny.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91