Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Touring (76) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
I znowu: dzieło geniusza. ŻADEN inny samochód się tak nie prowadzi. To BMW i koniec. Nikt mnie nie przekona do Audi czy jakichś japończyków. Pewność i precyzja prowadzenia połączona z komfortem. Moc na tylne koła, to jest to co tygrysy lubią najbardziej. To nie są opowieści młodego napalonego kolesia. Jeździłem ponad setką różnych aut (służbowych, od kolegi z salonu, itp.)Sam miałem już około 20 aut, i możecie mi wierzyć, ŻADNE auto tak nie...
5,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
bardzo sztywny -wygodny na gładkich ulicach jednak na dziurach trzeba zwalniać głównie ze względu na pękające felgi w tych autach i dobijające zawieszenie. Ja mam zamontowane 17 calowe felgi tylko po to by podróżować tym autem komfortowo bo niestety piękne 19 cali to totalna pomyłka. Tutaj uwaga -jeśli kupujecie auta BMW i macie na wyświetlaczu błąd wskazań ciśnienie lub jakiś wykrzyknik to od razu poproście właściciela o udowodnienie że to...
1,0
~Mietek
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Bajka! Szczególnie w połączeniu z zawieszeniem M, 18 calowe felgi, nic nie czuć na kierownicy, dopiero większe wyboje garby, poza tym układ wspomagania (a mam zwykły a nie dynamic drive) świetnie się sprawdza: im szybciej jedziesz, tym ciężej się kręci kierownicą i masz większą kontrole nad autem, bardzo precyzyjny. Hamulce: dodam, że do tego autka mniejszej felgi jak 17" nie założymy, bo te tarcze to jakieś nieporozumienie :) nawet nie...
5,0
~arch.rafal.debowski
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Sportowy pakiet zawieszenia w połączeniu z niskim profilem opony o konstrukcji run on flat to z założenia niekomfortowe zestawienie. Twardość jest dotkliwa przy niskich prędkościach podczas miejskich manewrów. Na trasie auto zyskuje stabilność miękkość dzięki masie staje się bardzo komfortowe. Sportowe zawieszenie to ogromna frajda z jazdy trochę bardziej sportowej. Nad bezpieczeństwem czuwają systemy DSC i DTC, które ratują z nie lada...
2,0
~BMWE61
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Sztywne zawieszenie lekki dołek i podskakuje sie w fotelu . Podziwiam osoby z felgami większymi niż 16 i dużymi gumami . Ja po 3 tygodniach z 18 na 16 zamieniłem i dopiero była jazda komfortowa opony 225/16/55 Miszelka lub Pirellki Miałem to nieszczęście że mam dach panoramę czesto siezapychają kanaliki odpływowe i kapie woda jak sie ich nie przedmucha w serwisie ale po 3 latach samochodzik przez tą szybę panoramiczną skrzypi przy wolnym...
2,0
~igorb@satland.com.pl
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Samochód jeździ bardzo dobrze SUPER - ale tylko po autostradzie , gdzie jest płasko. Na dziurach i nierównościach zaczyna się problem. Ten samochód jeździ dobrze do 50tyś Km potem trzeba się liczyć z luzem na przekładni kierowniczej, stabilizatory , drążki, trzeszczące wnętrze i bardzo niemiłe pokonywanie nierówności. Miałem felgi 16" na zwykłych oponach. Na 17" lub 18" to będzie prawdziwa masakra. Jeżeli masz bardzo dużo pieniędzy to te...
5,0
~mmhammer
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 286KM 210kW
Zawieszenie Mpakietowe bardzo fajne połączenie właściwości jezdnych z komfortem. Jeżeli ktoś myśli o wykorzystywaniu możliwości 535d zawieszenie sportowe jest bdb wyborem. Co do felg to 18" jest optymalne ewentualnie 19" ale w obydwu ostatnich autach wymieniałem profil na rozmiar wyższy 275/40, 245/40/19 -czyli wysokość jak w 18" i to jest najlepsze wyjscie.
5,0
~tony
BMW Seria 5 E60
Touring 530xd 235KM 173kW
uklad jezdny w bmw jest klasa sama dla siebie idealnie rozlozony srodek ciezkosci dosc sztywno zestrojone zawieszenie z mozliwoscia regulacji wysokosci a co za tym idzie twardosci sprawia ze pokonywanie zakretow odbywa sie bez wiekszego stresu Na plus zasluguje w stosunku do konkurecji szybkosc reakcji elektroniki w starszych modelach bylo zdecydowanie gorzej
5,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
To jak się auto prowadzi i jak się trzyma drogi, chyba każdy doceni. Auto jest dość niskie, ciężkie, dobrze wyważone. Prędkość rzędu 180km/h jest jak najbardziej akceptowalną prędkością przelotową. W zakrętach osobiście obawiam się sporej masy auta, zwłaszcza gdy jest ślisko, ale póki co nie wyprowadziłem nigdy auta poza akceptowalny stan uślizgu.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Touring
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
9,4
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pakas
BMW Seria 5 E60
Touring 530 Xi 258KM 190kW
Jedzie jak po sznurku, miękko jak w Citroenie to nie będzie. Jest sztywno, dosyć głośno i na dziurawych drogach średnio przyjemnie. Dodatkowo BMW zaleca opony run on flat, co dodatkowo usztywnia układ jezdny. Fajne jest to, że nie kładzie się na asfalcie po pełnym załadunku. Z tyłu sprężyny pneumatyczne z kompresorem, niezłe tłumienie.
BMW Seria 5 E60 Touring