Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Touring (66) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Madred
BMW Seria 5 E60
Touring 530xd 235KM 173kW
Chciałbym kiedyś aby ktoś przeczytał Moja krótka recenzje. Otóż mam ten samochód polift i mało się o tym mówi (Nie znalazłem nawet na necie) ale wada tego auta jest Częste zwarcie świec żarowych, wypala się jedna, pada sterownik a wraz z nim pozostałe 5 świec żarowych, wymiana pomoże ale tylko na rok lub dwa. Usterka powróci
4,0
~lukaszb
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
WIązka tylnej klapy - naprawa w 2h - kwestia polutowania/przedłużenia przewodów - koszt 0-5zł Odpływy szyberdachu - naprawa w 30 minut - odetkanie, przepchanie odpływów - koszt 0zl To niżej to nie usterki, ale taki standard pakiet po zakupie: świece żarowe/sterownik - 100-300zł termostat egr, termostat główny - 115-300zł
3,0
~Rafal
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 197KM 145kW
Kable w tylnej klapie przecierają się, zapychają się odpływy wody z szyberdachu i woda cieknie do koła zapasowego gdzie się znajduje elektronika. Może narobić bidy . Mi siadła pompa servo i zawieszenie klaplo. Pisze wszystko w drobiazgach bo naprawiam sam wiec nie stanowi dla mnie większego problemu
4,0
~miftio1991
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
zdarzają się małe błędy w kompie radze zrobić tez przegląd klapek kolektora lubią spłatać psikusa . warto też zainwestować wiekszy budżet i znaleźć dobrze zachowany egzemplarz a bd się cieszyć autkiem na co dzień a nie podróżować i szukac dobrego mechanika który ogarnie ten cały prom kosmiczny :)
5,0
~Maro
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Materiały BMW są niezwykle wytrzymałe, więc nawet przebieg na poziomie 240 tys km nie sprawia "upierdliwych" usterek. Jeśli coś już "kończy swój żywot", to zwykle poważniejsze rzeczy, np. poduszka zawieszenia z tyłu. Są to pojedyncze rzeczy.
2,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Dużo drobnych irytujących usterek elektroniki. Sypie się wszystko: pękają światłowody, psuje się moduł I-drive, zmieniarka CD, mata obciążeniowa fotela pasażera, sterownik centralnego zamka, wiązka kabli w tylnej klapie, wiesza się samopodnosząca roleta. itd, itp
5,0
~Mati
BMW Seria 5 E60
Touring 520 i 170KM 125kW
Czujnik cisnienia oleju ma wadę fabryczna wymieniłem dwa razy na oryginał ale lepiej kupić zamiennik bo oryginal czasem wywala kontrolke cisnienia oleju po dłuższym użytkowaniu. Na zamienniku zrobiłem ponad 100tys. Km. Silnik w 100% sprawny do tej pory.
4,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
Do dziś głównie pierdoły za grosze. Termostaty, rurka od pneumatycznego zawieszenia, wybierak skrzyni biegów, odma, Każda naprawa dzięki uczciwości i znajomości na temacie mojego mechanika kończyła się najwyżej kilkuset złotowym rachunkiem.
3,0
~Cybul1987
BMW Seria 5 E60
Touring 523 i 177KM 130kW
Usterki elektroniki to niestety norma - wymieniałem całą wiązkę do tylnej wycieraczki i świateł cofania, popsuty czujnik pilota do centralnego zamka. Lubi zeżreć olej, w szczególności przy żwawej jeździe lub zimnym niedogrzanym silniku.
5,0
~arch.rafal.debowski
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Podczas użytkowania nie wystąpiła ani jedna usterka. Zakupiłem pojazd z szeregiem elementów działających wadliwie. Przykro mi to stwierdzić, ale do dziś je usuwam. Nic nowego się nie pojawiło. Pojazd jest skomplikowany, warto go solidnie serwisować.
BMW Seria 5 E60 Touring