Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E60 Touring

Mariusz, 10 lat temu
Silnik 530 d 218KM 160kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 221 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E60 Touring 530 d 218KM 160kW 2004-2005 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : całokształt - bmw to coś więcej niż auto dopracowane, zwarte, daje dużo "czucia" i ma w sobie taką magie...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : koło pasowe
Silnik : pękniety kolektor wydechowy
5,0
Całokształt
od auta nie oczekuję niczego więcej- dynamiczne wygodne, bezpieczne, piękną sylwetką, pakowne całkiem oszczędne i bardzo funkcjonalne a do tego przyjemność prowadzenia...
Wrażenia
5,0
Silnik
nadmiar mocy w każdej sytuacji, bardzo dobra kultura pracy, spalanie jak na "potęge silnika" bardzo przyzwoite przy umiejętnym prowadzeniu wręcz trudne do uwierzenia
4,0
Skrzynia biegów
ciężko pracuje lewarek (dla dziewczyny wsteczny to wyzwanie) ale za to dobre wyczucie - następne będzie na pewno w automacie :)
5,0
Układ jezdny
active stering - to po prostu mistrzostwo :) prowadzenie sama przyjemność - reasumując - bmw - radość z jazdy której nie doświadczyłem w innych markach
Komfort
4,0
Widoczność
w moim egzemplarzu brakuje w wyposażeniu czujników parkowania - auto jest bardzo duże i w mieście czasem manewrowanie jest trudne - gdyby były - to 5 gwiazdek :)
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką - intuicyjnie łatwe w obsłudze - wbrew opiniom iDrive - proste i baaardzo wygodne :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest po prostu tak jak ma być - plus za funkcje odparowania przedniej szyby - bardzo skuteczne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zakres regulacji foteli i kierownicy - każdy kto prowadził moje auto bez problemu dopasował wszystko pod swój "wymiar"
4,0
Wyciszenie
Auto kupiłem używane i w uboższym wyposażeniu, najbardziej brakuje podgrzewania foteli i czujników parkowania poza tym wystarczające, ale zakres dostępnego w tym modelu wyposażenia to więcej niż ktokolwiek może potrzebować
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oryginalne części - drogie w moim egzemplarzu wymieniłem koło pasowe i do wymiany mam kolektor wydechowy ale są to jeszcze akceptowalne cenowo usterki jak na przebieg auta, wymiany okresowe filtry oleje itp. jasne że drożej niż w np w golfie 3 :) ale ogólnie ceny części są na akceptowalnym poziomie, a i tak rekompensuje to trwałość i spalanie: na dystansie 4700 km - różne warunki - 7,7 l :)
4,0
Stosunek jakość/cena
egzemplarze używane na rynku wtórnym są bardzo drogie a w szczególności "wyposażone zadbane perełki w m-pakiecie" ale uważam że auto wartuje tych pieniędzy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne usterki elektroniki występują ale że przy odrobinie zręczności można je usunąć samemu, a jak dba się o auto to są one sporadyczne przeważnie wynikają z niedbałości poprzedniego właściciela
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po przejechaniu ok 30 tyś. jedyną poważniejszą naprawą była wymiana koła pasowego- było jeszcze oryginalne a auto ma ponad 220 tyś. km.

On - zużycie paliwa dla silnika 530 d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 5 E60 Touring