Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (83) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 134 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~przemekklocek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 550i 407KM 299kW
8 wtryskiwaczy w silniku wymieniono na nowe. 3x wymieniono sterownik skrzynki VTG ( 6,5 tys zł ). Do tego w najbliższym czasie musiałbym wymienić lub naprawić: skrzynię biegów ( szarpała już 1 na 2 ), skrzynkę xDrive ( ślizgały się już sprzęgiełka ), amortyzatory, kamerę z zderzaku ( zamakała po myciu ), kolumnę kierowniczą ( wyczuwalny luz ), antenę od bezkluczykowego dostępu - raz działała a raz nie, dobrze że w drzwiach pasażera ).
1,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
No właśnie. Zawsze tj od kilkunastu lat. kupowałem samochody marki Renault. Zawsze nowe i zawsze serwisowałem u dealera u którego auto kupiłem. Nigdy nie miałem żadnych problemów z tymi autami (clio, megane, laguna II, laguna II, laguna III). BMW za 260 tys. odmówiło posłuszeństwa w tydzień po zakupie. Laweta i najbliższy serwis. Diagnostyka nic nie wykazała, samochód jeździ. Zobaczymy jak długo... Poza tym nie mam żadnych uwag.
4,0
~michał_polak
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
Doszło do awarii tylnego zawieszenia i była to pierwsza awaria w pojeździe po 4 latach użytkowania, w pojeździe 8 letnim, więc chyba nie jest źle. Dodatkowo przetarte tylne poduszki od pneumatycznego zawieszenia, ale to przez drogę i brak wyobraźni urzędników jak zapewnić w czasie robót dojazd mieszkańcom. Droga naprawiona - awarii brak. Nie miałem awarii silnika ani skrzyni biegów.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poważna wada silnika i poważna usterka skrzyni biegów, naprawy wymagające wymiany podzespołów. Oprócz tych dwóch rzeczy samochód spisuje się bardzo dobrze, może pali więcej niż podobne modele konkurencji, ale jest to pewnie spowodowane dużym ciężarem własnym. Silnik mógłby być nieco mocniejszy, do spokojnej jazdy jest jednak wystarczający.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poważna wada silnika i poważna usterka skrzyni biegów, naprawy wymagające wymiany podzespołów. Oprócz tych dwóch rzeczy samochód spisuje się bardzo dobrze, może pali więcej niż podobne modele konkurencji, ale jest to pewnie spowodowane dużym ciężarem własnym. Silnik mógłby być nieco mocniejszy, do spokojnej jazdy jest jednak wystarczający.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poważna wada silnika i poważna usterka skrzyni biegów, naprawy wymagające wymiany podzespołów. Oprócz tych dwóch rzeczy samochód spisuje się bardzo dobrze, może pali więcej niż podobne modele konkurencji, ale jest to pewnie spowodowane dużym ciężarem własnym. Silnik mógłby być nieco mocniejszy, do spokojnej jazdy jest jednak wystarczający.
5,0
~_F1le_
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
Zero. Choc po 10tys km i ostatnim praktycznie roku produkcji (od 2016 wychodzi nowa 5-tka o kodzie G30) to mam nadzieje, ze wszystko jest dopracowane. Grunt tylko przestrzegac profilaktyki w olejach a nie bazowac na tych przegladach co 2 lata albo 30tys km. Niby auto samo skraca te terminy w zaleznosci od stylu jazdy ale nadal to za duzo.
5,0
~Zadowolony
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Bez usterek. Jedynie co mnie trochę drażni to bardzo szybkie zużycie tylnich klocków hamulcowych. W porównaniu do przednich to różnica 30 tys km. Maksymalnie 40 tys km to za mało jak na takie auto. Podobno wymiana klocków to ok.350€ Zaznaczam ze nie hamuje przesadnie i za dużo. Podobno to jakaś wada konstrukcyjna w modelach f10,11
5,0
~Larry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Przez 2 lata i 60k km użytkowania poza eksploatacyjnymi tematami musiałem wymienić tylko dwa drobiazgi - przegub na wale i czujnik ciśnienia doładowania, jak na złą sławę tego modelu naprawdę nie jest źle, choć z drugiej strony sprzedałem go przy przebiegu 125k km i większe problemy pewnie dopiero się zaczną.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Awaria turbiny, ściąganie w prawo, krzywo odlane felgi, dużo by wymieniać.. Wszystko znajdziecie w punkcie powyżej. Na szczęście wszystkie awarie usunięto więc nie mogę specjalnie narzekać. Dużo pierdół które wpływają na moją drobną niechęć do współpracy z BMW i skłaniają mnie chyba do powrotu do koncernu VW-AUDI w przyszłości.
BMW Seria 5 F10-F11