Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (4)

Pokaż filtry
3,3
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Fajne auto dopóki nie zacznie się psuć. Kiedyś 3 litrowe BMW kojarzyło się z silnikiem nie do zajechania. Kupiłem auto przy 100 k. Dużo nie jeżdżę w niecałe 3 lata zrobiłem nim zaledwie 35 k. Po 100 000 padły wtryskiwacze … bardzo ciężko je dostać. Koszt wymiany … 18 000 złotych. Przy tym przebiegu lubi paść pompa wysokiego ciśnienia wiec tez już się na nią nastawiam. Sama pompa około 5000 zł … a jest to standard i psuje się ona prawie we...
4,8
~Pawel Kosik
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Oceniam na chłodno. Jeżdżę od roku i jestem bardzo zadowolony. Szczególnie z niskiego spalania. Jestem spokojnym kierowcą, nie kręcą mnie m performance, lubię miło podróżować. I to daje mi to BMW. Szukałem od dawna zadbanego modelu, mój jest od 1 właściciela i sprawuje się idealnie. Przez rok zrobiłem 20 tyś km i zero problemów. Z tym, że jeżdżę albo na paliwie premium albo na zwykłym i dolewam ulepszacz. Chcę tym autem jeździć do końca jego...
4,4
~Roseng
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Autko bardzo ladne, wystarczajaco duzo miejsca dla 4 osob, minus za brak mozliwosci skladania tylnych oparc przez co malo praktyczne, swietna jakosc wykonczenia, plus za wyciszenie nawet powyzej 200km/h mozna normalnie rozmawiac, swietny 3litrowy rzedowy silnik o mocy 204KM dajacy duzo frajdy,
4,8
~Przemysław
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 523i 204KM 150kW
Ponad 30 tys. bezawaryjnych km ale olej zmieniam co 10 tys. km bo jakoś nigdy nie wierzyłem w te Long Lajfowe wymiany oleju. Zalecany przez BMW i najlepiej się tu wg mnie spisuje olej z normami do benzyn ACEA A3/B3/B4 BMW LL-01. Lałem Petronas 0W40, Liqui Moly 0W40, teraz jest PMO 5W40 a na wymianę już czeka Penrite 0W40. Modele z początku produkcji mój 523i, 528i i 530i mają ten sam silnik N53 różniący się tylko oprogramowaniem. U mnie w...
BMW Seria 5 F10-F11