Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (33)

Pokaż filtry
2,8
~doktorj
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Bardzo komfortowy samochod z przecietna iloscia miejsca dla pasazerow i bagazu (w odniesieniu do wymiarow zewnetrznych), niestety bardzo usterkowy i niedopracowany jakosciowo.
3,2
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Ogólnie samochód odbieram jak najbardziej pozytywnie. Niestety nadal nie rozumiem za co BMW wyceniło tak skonfigurowany egzemplarz mojego F11 525d Touring na 346 000 złotych.. Zdecydowanie gdybym miał kupić jeszcze raz, zrobił bym to, tylko zmieniając jedną cyfrę w modelu silnika.. Zamiast 525d xDrive wybrałbym 535d xDrive. Design samochodu podoba mi się bardzo, a biały kolor choć wymaga poświęceń, w wersji Touring jest naprawdę śliczny,...
3,6
~Piotr
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Auto wygodne i stabilne, robi wrażenie ociężałego pomimo 218KM, ożywa dopiero po włączeniu sport, spalanie ponad oczekiwanie - średnio ponad 8l. Dobre materiały wykończeniowe. Wszystko do zaakceptowania, ale cena części i serwisu powala.
4,9
~BMWF10
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Petarda jak na 4 cyl. diesla 218KM. Ale biturbo i moment 450 Nm robi robotę. Za każdym razem przy przyspieszaniu - uśmiech na twarzy ( poprzednie auto - 6 cyl. BMW E60 Pb 258KM nie dawało takiej frajdy) Dopiero na niemieckiej autostradzie :) tak powyżej ok. 180 km/h do 220-230 km/h (szybciej nie jeżdżę), 6 cyl. benzyna ciągnie lepiej do przodu. Ale to niewielki procent prędkości z jaką się przemieszczamy przy ogólnym przebiegu. (Silnik)
3,9
~Piotr_31
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
Samochód super dla tych co mają kasę i nie straszne im wydać 10 tys. zł/rocznie na jego utrzymanie. Gdybym kupował w przyszłości to z silnikiem diesla ale 3l.
4,9
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Rewelacja, silnik, wygląd, wnętrze, dla mnie wszystko na plus. Przejechałem nią około 70tys km i nie mam nic do zarzucenia. Żadnych awarii, ani problemów, nigdy mnie nie zawiodła.
4,5
~KarolG
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Na auto przesiadłem się z VW Passat B7 2011 r a więc z klasy niżej i tak naprawdę z innej bajki. Zrobiłem tym autem 12000 km. Ogólnie rewelacja, jedyny jego minus to trochę mało miejsca z tyłu ale nie jest źle rodzina i koledzy się pomieszczą a mam 190 cm wzrostu i siedze wygodnie. Spalanie w moim przypadku 7,5 l/100km. Koszty przeglądu w ASO to 1.500 - 2.500 PLN więc drożej niż w przypadku VW (tam było 1.000). Samochód wcale nie musi jeździć...
3,2
~marek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
mam nadzieje że po prostu pechowy model, bo jeśli się tak dzieje ze wszystkimi 525 to lepiej za te pieniądze kupić sobie ze dwie insignie lub 3 meganki
4,5
~wojtektwojpan
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Duża wygodna limuzyna, świetna w trasę, mało poręczna aczkolwiek zwinna jak na swoje wymiary w mieście.
4,4
~aadam75
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Kiedyś słyszałem opinię, że jeśli kupiłeś samochód i postawieniu go na parkingi się nie odwrócisz i na niego nie popatrzysz to kupiłeś złe auto. Ja trafiłem w 100%
BMW Seria 5 F10-F11