Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (217)

Pokaż filtry
4,5
~Peterbee
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 258KM 190kW
Samochód komfortowy, świetnie wykonany z super silnikiem zestrojonym z 8 stopniowym automatem.
4,7
~Bmw F10
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Świetny samochód z duszą. Polecam każdemu kto chce zaznać luksus.
4,9
~Brn
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 530d 245KM 180kW
Limuzyna, komfort z najwyższej półki. Wykończenie idealne. Totalna cisza, a jak trzeba wgniata w fotel. Dla mnie ideał samochodu. Ekonomicznie, bezpiecznie, dynamicznie, bezawaryjnie, prestiżowo. Tryb sterowania normal, sport, sport+ działa :)
5,0
~Krystian
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Najlepsze BMW jakie miałem silnik bez dotykowy , wymiana oleju co 12 tyś i tylko jeździć , dobre wyciszenie , świetny samochód na autostradę , samochód sprzedałem i wymieniłem tez na f10 w lepszej konfiguracji z tym samym silnikiem tylko z napędem xdrive . Polecam
4,8
~Przemysław
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 523i 204KM 150kW
Ponad 30 tys. bezawaryjnych km ale olej zmieniam co 10 tys. km bo jakoś nigdy nie wierzyłem w te Long Lajfowe wymiany oleju. Zalecany przez BMW i najlepiej się tu wg mnie spisuje olej z normami do benzyn ACEA A3/B3/B4 BMW LL-01. Lałem Petronas 0W40, Liqui Moly 0W40, teraz jest PMO 5W40 a na wymianę już czeka Penrite 0W40. Modele z początku produkcji mój 523i, 528i i 530i mają ten sam silnik N53 różniący się tylko oprogramowaniem. U mnie w...
4,8
~Greg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Chce się tym autem jeździć, wygodne, szybkie, po prostu rewelacja
4,4
~Jerzy Wiatr
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
silnik dobrze chodzi tylko na wyższych obrotach i wyczuwalna jest mocno turbodziura. dlatego trzeba redukować przed nagłym wyprzedaniem, bo występuje opóźnienie (Silnik)
4,6
~Dewolaj
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo kilku usterek typu łapki mocujace wtrysk czy np.zmiana turbo,nic aie nie dzieje,wymieniony plyn w skrzyni przy tym przebiegu dopiero i dalej ZF jezdzi jak nowa,turbo do regeneracji ale przy tym przebiegu to chyba norma,ogolne wrazenia bardzo pozytywne póki co.Auto spala troche wiecej niz w testach bo miasto okolo 9l a trasa okolo 6 przy 200km na godzine ale auto ma prawie 2 tony wagi wiec czego sie spodziewac.BMW mozna kochac i...
4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Plastyk7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Samochód pomimo kilku lat wzbudza zachwyt a kobiety myślą że to nówka .Model indywidual posiada wszystko co do szczęścia potrzeba również sprawdza się 4x4. Serwis jak to BMW trzeba się z tym liczyć. Usterek brak. Żwawość , przyspieszenie jak i komfort wystarczające. Spalanie 7.5 w jeździe dynamicznej bez szaleństw.Denerwuje mnie natomiast : szybko obijająca szyba przednia, brak miejsca na komórkę, twarde koła Runflat, mało miejsca na nogi dla...
BMW Seria 5 F10-F11