Szukaj

Lista ocen BMW X3 F25 (45) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~XXL
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Auto trzyma się drogi w zakrętach rewelacyjnie, jak przyklejone, bez bujania na boki (muszę zaznaczyć, że to moje pierwsze 4x4). Jazda po dziurawej zniszczonej nawierzchni (kto zna drogi np. w Górach Sowich?) - bez jakiegokolwiek porównania z moim poprzednim autem. Off-road - na razie wypróbowałem tylko na piaszczystym, "wydmowatym" polu kempingowym, jechał bez najmniejszego problemu tam, gdzie moje poprzednie auto dawno by zaryło się po osie....
4,0
~Bartek
BMW X3 F25
SUV 2.0 28i 245KM 180kW
Tu mam nieco zastrzeżeń. Silnik wg mnie jest za mocny do seryjnego zawieszenia. Dynamiczna jazda jest możliwa, ale trzeba się mocno skupić. Przeniesienie jest stałe 60/40 tył/przód i komputer decyduje o zmianie tego rozkładu. Niby wszystko super, ale jakoś nie przemawia do mnie ten system. Wolałbym mieć napędzany przód i dołączany tył. Układ kierowniczy wg mnie mógłby być lepszy. Mam wrażenie, że auto jest za wysokie i za ciężkie. Odbiera to...
5,0
~Krzysztof2137
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
X3 prowadzi się naprawdę bardzo dobrze jak na SUVa/SAVa. W zakrętach trzyma się drogi bardzo pewnie, nie przechyla się. Odczucia w zasadzie bardzo zbliżone do jazdy zwykłym sedanem. Nie czuć zbytnio masy samochodu. Opcjonalnie X3 można było wyposażyć w Servotronic, co znacznie wpływa na komfort jazdy. Do miasta pod względem prowadzenia jest to auto niemalże idealne. W trasie czasem można odnieść wrażenie, że układ kierowniczy jest nieco zbyt...
5,0
~Michał
BMW X3 F25
SUV 2.0 20i 184KM 135kW
Komfortowy. Miałem dość tłuczenia kości w Q5. Myślałem, że BMW jest twarde, a tu podczas jazdy testowej miła niespodzianka. Jest super. Bo to jest taka idealna miękkość. To znaczy ładnie tłumi wszystkie dziury, przejazdy przez tory, jazdę po bezdrożach. Ale zachowuje sztywność w zakrętach. Nie wziąłem dynamicznego zawieszenia. Większość jego użytkowników jeździ 90% czasu w trybie komfort, który jest odpowiednikiem zwykłego zawieszenia...
5,0
~Krystian
BMW X3 F25
SUV 2.0 28i 245KM 180kW
Jeździ jak osobówka. Nie ma suva,.który mógłby się równać własnościami jezdnymi. Bardzo dobry układ kierowniczy, świetne hamulce. Najnowsza RAV4 jeździ jak tapczan w porównaniu do X3. Napęd xdrive absolutnie genialny i na asfalcie i off road. Żaden SUV z dołączalnym tyłem nie ma tu szans. Ważna sprawa opony. Do f25 są dedykowane Pirelli i takie trzeba kupować. Ja wziąłem continentale i czuję różnicę on minus.
5,0
~Pablo
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW
Przesiadając się z samochodu o miękkim zawieszeniu trzeba się na początku przyzwyczaić do twardości/sztywności. Jazda na wprost po wybojach do najprzyjemniejszych nie należy. Odwrotnie jest w przypadku zakrętów - konstrukcja zawieszenia powoduje że jazda nawet po ciasnych zakrętach jest przyjemnością. Auto świetnie wyważone i nie czuć przechyłów na zakrętach pomimo wysokiej "budy".
3,0
~kamil s
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
Posiadam sportową wersję zawieszenia. Na co dzień prowadzi się bardzo pewnie jak na SUVa, jest sztywno zestrojony. Mimo, że wydaje się zawieszony dość wysoko, to resoruje twardo. Dla niektórych zbyt twardo. Z kolei na autostradzie, podczas wiatru prowadzi się jak duży dostawczak, a i przy dobrych warunkach nie zachęca do niemieckich prędkości. Koła zima 18, lato 19. - bez większej różnicy w komforcie.
5,0
~NiemoG
BMW X3 F25
SUV 3.0 35i 306KM 225kW
M-pakiet jest bardziej komfortowy od ix35, klasa zawieszenia chyba, nie ma na co narzekac i do czego sie przyczepic. Krawezniki juz nie sa straszne w zakretach jak na SUVa wzor. Wspomaganie w trybie Sport sztucznie sie usztywnia, mozna ta opcje wylaczyc. Uklad kierowniczy co prawda juz nie hydraulika jak w starszym x1 czy E46 ale jak na SUVa same plusy.
4,0
~Kaj
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Trzymanie drogi świetne. Normalnie można poczuć się jak w sportowym aucie. Niestety przekłada się to na komfort i w mieście jest baaardzo średnio Właśnie zastanawiam się nad wymianą kół na takie z grubszym ogumieniem z 50 na 65... W trasie na autostradzie jest bardzo komfortowo i nawet kilkuset kilometrowe odcinki nie meczą kierowcy
Dziennik kosztów dla BMW X3 F25
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,9
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Czacha
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Szacunek za to jak przy 130 złapałem lewą połowę pasa pokrytą mokrym cienkim śniegiem - trochę pobłyskał coś kontrolkami od trakcji i bez żadnych niespodzianek utrzymałem na lekkim łuku tor do momentu jak wyprzedziłem jadących prawym pasem i mogłem zjechać na czysty pas.
BMW X3 F25