Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

lasso, 14 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 64 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 150KM wydawało się za mało ale jest wystarczająco żwawy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : mokre słupki wewnątrz po deszczu, a długo mówili, że ja nie zamykam szyberdachu
Zawieszenie : stuki z przodu to wina stylu jazdy ? (moje szybkie hopki)
4,0
Całokształt
Drugi raz nie kupię, bo lubię zmiany, ale zakup nowego mogę polecić każdemu. Nowy design, wygodny do miasta jak i w trasy, zużycie paliwa nie zawsze jest najważniejsze jeśli chodzi o samochody w tej klasie, nie wiem jak się zachowa po kilku latach używania (w sumie Koreańczyk)ale tzw. pierwsza liga też zaczęła obniżać loty (jakość)
Wrażenia
4,0
Silnik
temperamentu mu nie brakuje, prędkość przelotowa 180km/h na autostradach w Niemczech to nie problem, przy ruszaniu ze świateł całkiem żwawy,a jeśli chodzi o hałas niestety tego silnika nie sposób pomylić z benzyniakiem
4,0
Skrzynia biegów
5-co biegowy automat radzi sobie i sekwencją wcale się nie bawię, więc łopatek do zmiany przy kierownicy mi nie brakuje, gwałtowne dodanie gazu przy np.70km/h to w miarę sprawna redukcja z 5 na 3 i niezły start do wyprzedzania
5,0
Układ jezdny
trudno pogodzić komfort z twardością w suv-ie, ale wiedziałem co kupuję, za to nie muszę zwalniać przy \"hopkach\" a boczny wiatr jest nieodczuwalny. nie wiem kiedy i czy w ogóle załącza się tylny napęd, ale nie zakopał się nigdy nawet w grubym śniegu, nieraz przecierałem \"ścieżki\" i rozwalałem zaspy dla aut z mniejszym prześwitem
Komfort
4,0
Widoczność
lusterka w rozmiarze odpowiednim do wielkości samochodu więc ci, którzy nie muszą odwracać się do cofania będą kontent, czujniki parkowania tył też pomogą, przód wymaga wyczucia, ale to nic nowego w dużych autach, światła mijania i drogowe mogłyby być lepsze
3,0
Ergonomia
jest wiele samochodów, co mają wygodniejsze fotele i kanapy z tyłu, ale miejsca nie brakuje, włączniki spryskiwania reflektorów i składania lusterek pewnie umieściłbym w innych miejscach, ale może się czepiam, reszta tam gdzie się spodziewamy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
za głośno i za mało wydajnie, jednostrefowa w tak dużym aucie - w sumie na czymś musieli zaoszczędzić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, trzeci rząd w suv-ie - to nigdy nie będzie przestrzeń vana, wiele wyjazdów z rodziną na urlopy i nigdy bagażnik dachowy nie był potrzebny
3,0
Wyciszenie
słyszałem , że przy spokojnej jeździe całkiem ok. ale ja ponarzekam - jest za głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dane producenta zaniżone o 20%, ale za to byli zbyt skromni przy osiągach. fabrycznie podają 186km/h ja pomykałem (niemcy) 210km/h (wg nawigacji 196km/h) może to tylko zasługa jakości paliwa, bo jakby mi spalił o 1l/100km mniej niż na naszym krajowym
5,0
Stosunek jakość/cena
teraz tańszy o 20tys, jak oni to zrobili przy tak drogim dolarze ?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
błahostka w stylu spryskiwacza tylnej szyby (chyba bezpiecznik)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przeciekający szyberdach (czekałem aż ktoś przetrze szlaki, bo chcieli mi auto na dwa dni w warsztacie zostawić żeby stwierdzić dlaczego)stuki w przednim zawieszeniu (zapewne moje szybkie hopki)oraz jakieś (nie wiem co) dwie fabryczne akcje serwisowe przy okazji przeglądów - w sumie wszystko na 3letniej gwarancji więc no-strees.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva I