Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

tcpoland@poczta.wp.pl, 13 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort auta wewnątrz, przestrzeń, szybkość nagrzewania sie auta
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy przekroczeniu 3500 obrotów trochę głośny ale na takiej ilości obrotów przy automatycznej skrzyni biegów raczej się nie jeździ
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna. Ciekawe że po osiągnięciu szybkości 120 km/h ilość obrotów to 2100. Przy 140 km/h - 2500.
4,0
Układ jezdny
Musze przyznać że na początku po przesiadce z Mondeo musiałem nauczyć się jeździć tym samochodem. Ma przecież całkiem inaczej umieszczony punkt ciężkości. Po tych 12 tysiącach jednak pełny luz. Wspomaganie kierownicy ze zmienną siłą wspomagania zależną od szybkości jazdy to marzenie przy parkowaniu czy wolnej jeździe. Najlepszym dowodem na to jest reakcja mojej żony (która teraz jeździ mondeo III) \"Czemu w moim samochodzie tak ciężko chodzi kierownica w porównaniu z twoim\" (A bo tak :-)
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie b.dobra. Wszystko zależy od ustawienia fotela i ...... wzrostu kierowcy :-) Mam 185 i przy moim ustawieniu fotela na razie nie miałem z tym problemu
4,0
Ergonomia
Faktem jest że przy słonecznej pogodzie panel radia słabo widoczny. Ilość schowków super. Miejsce na kartę parkingową wydawało mi się fanaberia ale po jeżdżeniu płatnymi autostradami we Włoszech super przydatne jak również schowek na monety na opłaty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moje Mondeo diesel nagrzewało się po przejechaniu 15-20 km Captiva po 3 km już jest ciepło !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To właśnie zdecydowało, że po przejechaniu się Fordem Kugą i Tojota Rawą zdecydowałem się na Captivę. Kiedy przymierzałem się do SUVa nr.1 była Kuga. Dostałem to auto na próbna jazdę i przy okazji zabrałem mojego dzieciaka ze studiów. Chłopak wyrósł 190 i mówi mi tata, jak się nie przesuniesz do przodu to za twoim siedzeniem się nie zmieszczę. W Captivie ma jeszcze miejsce na plecak. No i 7 miejsc
4,0
Wyciszenie
Przy szybkości 160 - 170 szum powietrza troche uciążliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż 1800 kg wymaga, nieco więcej paliwa niż lżejsze mondeo. Nie liczyłem, że Captiva będzie paliła mniej niż Ford :-). Po przejechani 12 000 km średnie zużycie to 7,8 litra na 100 km to dobry zakładany wynik. W tym czasie (3 miesiące) Polskę \"zjechałem\" wzdłuż i w szerz, więc korki, dziury etc - średnia szybkość 60 km/h, ale również Włochy(Rimini), Niemcy, Dania. Muszę jednak dojaśnić, że auto jest nieco ulepszone ;-> Kiedy przymierzałem się do SUVa nr.1 była Kuga. Dostałem to auto na próbna jazdę sprawdziłem średnie spalanie w komputerze - 8,3 l oleju. Rozumiem że to auto testowe i nikt go nie oszczędzał, ale po 6 litrach Mondeo spodziewałem się czegoś innego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za Captive High 4WD, silnik 2L D 150 KM, 7 miejsc, skóra beżowa, felgi 18 alu etc.. 109 kzl to niezle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie zero problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie zero problemów

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva I