Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Cruze Sedan

Marek, 5 lat temu
Silnik 2.0 VCDI 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 900 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Cruze Sedan 2.0 VCDI 16V 125KM 92kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,36
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dobra jednostka pod wzgledem ekonimicznym jak i dynamika i osiągi
5,0
Całokształt
Bardzo dobre prowadzenie jak na amerykańca, elastyczny i dynamiczny zarazem diesel. Brakowało w mojej wersji tempomatu. Można mieć słuszne pretensje do klimy/nawiewu, coś tu jest zle skonfigurowane w trybie AUTO samochód powinien schładzać się parę minut a nie 15 min na wiatraku szaleć, tak jakby nie było odpowiedniej cyrkulacji. Dobrze sie prezentuje szczególnie z przodu, typowy amerykański duży grill z logo CHEVY. Spalanie na trasie przy tej jednostce to 5,6 l jednak nie tak dobrze jest na miescie, srednie 6.7 jest zadowalające
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny ale tez elastyczny silnik na 3 biegu daje rade od 50 km do 110km/h. Nie dawał po sobie znac ze się meczy, dobrze dobrane biegi powodują ze obroty są w granicy 1800/3500 przy max prędkosci na danym biegu
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie zmienia biegi, krótkie przełożenia, nie było problemów przy 92 000 km, olej w skrzyni nie był wymieniany
4,0
Układ jezdny
Dośc dobre powadzenie, wybieranie nierówności na drogach bardzo komfortowe i wyciszone. Promień skrętu nieco słabszy niz przy autach z napędem na tylną oś
5,0
Karoseria
Lakier bez wad, czarny metalic GAR, odpryski na masce i zderzaku przednim pojawiły sie. Dobrze spasowane drzwi i klapy
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu super, moze nieco slupek przeszkadza, tył jednak słabo te lusterka nie pokazują wszytkiego. dobrze ze mam PDC z tyłu
4,0
Ergonomia
Mniej wiecej porownywalna do OPLA insignia, brakuje do ergonomi BMW nieco
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima do dupy. Nawiew na auto pracuje pełną mocą i nie jest w stanie wychłodzic auta w lecie w pare minut, brak chyba cyrkulacji lub dodatkowych wylotów pod siedzeniem kierowcy i pasazera (przód) nagrzewa sie szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń kierowcy jest regulowana, przeszkadza jedynie konsola srodkowa na prawe kolano, nie jest to głeboka pozycja za kierownicą jak w przypadku BMW, ale komfortowe dobrze trzymajace fotele dają radę. Pasażerska przestrzeń z tyłu zmniejsza sie proporcjonalnie do komfortu przestrzeni kierowcy :D
5,0
Wyciszenie
Jak na auto tego segmentu jest bardziej wyciszone i komfortowe niż np jadące na opinii passeratti . nawet C klasa z 2009 roku nie dawała takiego komfortu. Jestem pozytywnie zaskoczony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie to OPEL wiec czesci dostepne w ASO OPEL lub duzo zamienników dostepnych w sieciach typu Intercars, elementy blacharskie rowniez nie sprawiaja problemu
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto za ok 25 tyś zlotych z tego rocznika to bardzo dobry wybór, taniej niz osławione passerati a jednak znajdziemy tu duzo opcji juz w standardzie ktore trzeba doplacac w innych markach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami szaleje czujnik deszczu i wycieraczki biegają mimo braku deszczu. Wyłaczenie i właczenie przywraca normalnosc pracy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie trafiły mi sie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VCDI 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chevrolet Cruze Sedan 2.0 VCDI 16V 125KM 92kW
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Chevrolet Cruze Sedan