Szukaj

Lista ocen Citroen C-Elysee II (47) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~maariu
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Ponieważ z założenia ma to być auto ekonomiczne - producent zrezygnował niemal ze wszystkiego. Klapa bagażnika od wewnątrz bez wygłuszenia, podobnie jak maska, cała komora i osłona pod silnikiem. Również drzwi podczas zamykania dają "pusty" dźwięk - jakby były puste. Daje to efekt, że silnik staje się dość słyszalny (lecz do 3500 obr/min. nie jest źle), ale również słychać szum opon, czy nawet uderzające kamyczki o karoserię. Ale nie...
4,0
~Expert
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Standard a nawet lepiej od niektórych modeli klasy B. Auto ma podwójne uszczelki drzwi. Do 120 km/h na tempomacie silnika nie słychać. Przy 130-140 km/h silnik słychać ale nie jest to irytujące wycie. Zawieszenie jest bardzo ciche. Zero dobijania na garbach czy zapadniętych studzienkach co np. w Peugeocie 208 ma miejsce.
2,0
~Robofajka
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Niby okey...ale do 80 km/h. Powyżej dość głośno ( brak wyciszenia komory silnika, brak wyciszenia kufra, jednak trochę to słychać i przenosi się na kabinę. Przydała by się jeszcze osłona silnika od dołu (wszystko powyższe można dokupić u rzemieślników na aLLE GRO i pewnie komfort jazdy się trochę poprawi...na doskonały)
3,0
~Kamilo
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Warto dokupić w internecie gotowe wygłuszenie maski silnika i matę wygłuszającą i wygłuszyć bagażnik. Przy większych prędkościach autostradowych słychać dosyć konkretnie hulający wiatr. Po tych zabiegach jw. jest trochę lepiej. Podczas codziennej miastowej jazdy jest ok i nie sprawia to większych problemów.
1,0
~Piotr
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
W jeździe miejskiej jest OK. Poza miastem na drogach lokalnych w zasadzie też, ale na autosradzie jest masakra! Od około120 jest tak potworny chałas, że trzeba poważnie rozważyć założenie korków wyciszających do uszu by chronić słuch: jak motocykliści. Nie ma mowy o słuchaniu radia.
3,0
~MatizWrocek
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Słabo - dokupiłem matę pod maskę i jest trochę lepiej ale ogólnie ocena 3/5 jeśli nie 2+. Słychać koła, deszcz uderzający o dach, ruch uliczny z zewnątrz. Skrzynia też pracuję głośno. Ale da się życ - do prędkości 120 kmh jest żności - ze wspomnianym wytłumieniem
1,0
~martm
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Brak. Auto jest niewyciszone. Słychać wszystko - silnik (między 3-5tys obr brzmi bardzo rasowo jak na 4cylindry w rzędzie), szum od opon, świsty od lusterek, bagażnika - najgłośniejsze auto jakim jeździłem. Słyszały uszy, co brały ;)
2,0
~Zibi
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Przy 50 km /godz szum wiatru tak jakby otwarte bylo okno. Nie pomaga mocne domykanie drzwi. Uszczelki chyba są na nic. Po deszczu jeszcze nie jeździłem mam nadzieję że nie cieknie do wnętrza.Brak maty wygłuszającej w komorze silnika.
4,0
~Jack119
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 99KM 73kW
Naprawdę ok. Silnika prawie wcale nie słychać, jednak szum przy wyższych prędkościach pochodzący z wiatru powyżej 130 km/h zaczyna przeszkadzać. Ogólnie jest średnio ale jak na tą klasę auta to rewelacja.
3,0
~Aduss
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Tutaj trochę gorzej. Słyszalny jest szum powietrza i toczenie opon. Zależy jakie kto ma porównanie ale w starym BMW E39 było o niebo ciszej... No ale nowy C-Elysee nie kosztuje około 200 tyś zł.
Citroen C-Elysee II