Szukaj

Lista ocen Citroen Grand C4 Picasso I (63) - Ergonomia

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~tatus
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Najbardziej przemyslane auto jakim jezdzilem, a jezdzilem juz z 50-cioma w tym uwazana za wzor ergonomi E61 czyli nowa piatka a nawet nowa siodemka 740L - w siodemce jest duzo komfortu, np np. boczne roletki jezdza elektrycznie, a tu sa otwierane recznie, fotel w siodemce ma masaz i wentylacje, ale te sa tak wygodne i mile w dotyku ze nie potrzebuja masazu, autko zaskakuje np. podswietlanymi schowkami w drzwiach przednich zapala sie na...
4,0
~konchi@o2.pl
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Generalnie jest ok, mam tylko parę uwag: Największym problemem jest sterowanie klimą, bardzo rozbudowany panel (dziesiątki opcji sterowania, trzeba trochę poćwiczyć) z małymi guziczkami. Mogłoby być chociaż kilka podstawowych funkcji na kierownicy. Chciałbym też mieć możliwość wyłączenia głównego panelu, tak żeby w nocy wyświetlał np. tylko prędkość na czarnym tle (jasno świecący panel potrafi wkurzać podczas długiej jazdy w nocy poza miastem,...
5,0
~jakub0301
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 1.8 16V 125KM 92kW
Nie przypominam sobie żeby coś mi przeszkadzało aczkolwiek jak mam się czepiać to nie ma gdzie telefonu odłożyć i rozwiązanie ze sterowaniem klimatyzacji nie jest wygodne przez to że lewa ręką ciężko wcelowac, da się przyzwyczaic. Oczywiście z tego panelu można sterować wszystkim nie trzeba się nachylać do drugiej strony żeby zmniejszyć temperature. Kierownica bardzo mi przypadła do gustu uważam że jest to bardzo dobre bo w jakim położeniu bym...
5,0
~jakub0301
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 1.8 16V 125KM 92kW
Nie przypominam sobie żeby coś mi przeszkadzało aczkolwiek jak mam się czepiać to nie ma gdzie telefonu odłożyć i rozwiązanie ze sterowaniem klimatyzacji nie jest wygodne przez to że lewa ręką ciężko wcelowac, da się przyzwyczaic. Oczywiście z tego panelu można sterować wszystkim nie trzeba się nachylać do drugiej strony żeby zmniejszyć temperature. Kierownica bardzo mi przypadła do gustu uważam że jest to bardzo dobre bo w jakim położeniu bym...
4,0
~Peter
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 1.6 THP 156KM 115kW
Wymaga przyzwyczajenia, instrukcja obsługi potrzebna na początku. Plusy - tempomat przy kierownicy, sterowanie klimatyzacją. Minusy - za dużo przycisków przy kierownicy. Wygodne automatyczne światła (jest wyposażony w światła ledowe do jazdy dziennej, podczas gorszej widoczności, czy deszczu automatycznie włączają się światła mijania) i wycieraczki. Wyświetlacz na środku deski rozdzielczej ok. Bardzo wygodne fotele z przodu, po 500 km wysiada...
5,0
~Pln
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 1.6 HDi 109KM 80kW
Kierownica z nieruchomym środkiem - na początku szok, bardzo szybko przyzwyczajenie i okazuje się, że to fajne rozwiązanie - przyciski zawsze są w tym samym miejscu, nie trzeba ich szukać. Duże schowki w desce rozdzielczej, pod nogami pasażerów, ogromne w drzwiach. idealnie płaska podłoga w całej kabinie - rewelacja! Również między przednimi fotelami - zupełnie brak tunelu środkowego. Trzeci pasażer po środku bez problemu może wygodnie...
5,0
~maciekziuzia
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Wszystko zapięte na ostatni guzik, brakowało mi większej ilości gniazd 12 Voltów w bagażniku, musiałem dołożyć, przydałaby się oprócz czujników cofania kamera cofania ; niestety w tym modelu nie przewidziano. Na uwagę zasługuje duża liczba schowków, brakuje uchwytów nad drzwiami pasażera i kierowcy (moje subiektywne odczucie). Elektryczny sterowany fotel kierowcy nie składa się niestety w pełni do transportu długich przedmiotów.
5,0
~pik-pok4@wp.pl
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 1.6 HDi 109KM 80kW
Niektórzy narzekają na umiejscowienie sterowania klimatyzacją czy nieruchomy środek kierownicy, a mnie to odpowiada, nikt nie przestawia mi klimy, przełączniki na kierownicy zawsze w tym samym miejscu. Dla mnie ideał, no może prawie, bo niektóre funkcje wymagają zagłębienia się w menu i trzeba je raczej przełączać na postoju. Poza tym perfekt!!!
5,0
~Darek
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Nieruchomy środek kierownicy, centralne zegary, sterowanie klimy w skrajnych końcach deski to rzeczy, do których trzeba przywyknąć. Jednak po kilkudziesiciu kilometrach w tym aucie człowiek zadaje sobie pytanie, dlaczego w innych autach nie ma tak genialnych rozwiązań? Z kierownicy da sie kontrolować wszystko!
Dziennik kosztów dla Citroen Grand C4 Picasso I
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
10,5
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~pommail
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Wszystko w zasięgu ręki, wymaga pewnej wprawy w obsłudze, natomiast po zgłębieniu tych instrukcji jednoczesna jazda i sterowanie poszczególnymi mechanizmami nie stoją w sprzeczności ;-) Rzeczą, której mi brakuje w tym aucie po blisko 4 latach użytkowania (nie było nawet takiej opcji) to automat podnoszący klapę bagażnika.
Citroen Grand C4 Picasso I