Szukaj

Lista ocen Citroen (7780)

Pokaż filtry
4,6
~Expert
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Bardzo dobre i pojemne auto poniżej ceny podstawowych modeli klasy B. Na pewno jest to auto nie na pokaz przed sąsiadem ani kolegami z pracy. Dla mnie to duży plus, bo ludzie w dzisiejszych czasach są bardzo zazdrośni i złośliwi.
4,5
~ludojad
Citroen C3 II
Hatchback facelifting 1.2 VTi 82KM 60kW
Bardzo przyjemne w użytkowaniu auto. Zwrotne, lekkie, nie za duże, ale też nie za małe na nieco dalszy wypad. Moja żona, której prowadzenie jakiegokolwiek auta sprawiał wielki stres go polubiła. Polecam szukać wysokich wersji wyposażenia bo w tych najniższych (chyba attractive) jest smutno i słabiej jakościowo.
4,5
~Paweł
Citroen Grand C4 Picasso I
Grand Picasso 2.0 16V 140KM 103kW
Doskonałe auto rodzinne za stosunkowo niewielkie pieniądze (biorąc pod uwagę używki). Duże, przestronne, funkcjonalne. Wbrew powszechnym opiniom, nieawaryjne. Jak dbasz, tak masz, powiadała moja mama i tu się z nią zgadzam w całej rozciągłości. Kupiłem auto używane z Holandi z zamontowaną "dobą" instalacją. Przeżywałem kłopoty z błędami silnika aż do czasu zmiany instalacji na LPGTECH i od tej pory nie wiedziałem co to kłopoty. Przejechane 200...
4,4
~Jasiek
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Stosunek komfort/cena na 6 gwiazdek stąd komplet gwizdek. Auto dobre do miasta, na trasę i na wakacyjne wypady. Świetnie wyposażony, wygodny, praktyczny, dynamiczny. Minusy to drobne usterki elektryczne i stosunkowo wysokie spalanie w mieście (Klasyczny automat Aisin).
4,8
~Majki W
Citroen C3 III
Hatchback 1.2 PureTech 110KM 81kW
Świetny mały wozik,dynamiczny silnik 110km,b dobra elastyczność,kilku panów testerów straszyło jak to buja w zakretach wiadomo że nie jest to stricte sportowe wozidło ale ja lubie szybko jezdzic wiec sprawdziłem: lekko sie przechyla, systemy reaguja poprawnie i dobry drajwer tez moze poczuc satysfakcje z jazdy bez strachu.Jedyny mankament to odgłos powietrza powyzej 140km wtedy jest dosc głosno.Z tym silnikiem smiało mozna smigac po...
4,5
~krz
Citroen Berlingo III
Osobowy M 1.5 BlueHDi 131KM 96kW
Jest to ciekawe i dobre auto, ale przy cenie około 100k, to już nie wygląda tak atrakcyjnie. Np (Grand) C4 Spacetourer będzie bardziej komfortową opcją na długie trasy oraz oferuje większy wybór silników. Zrobiłem testowym Berlingo ponad 900km z tym silnikiem, wersja M Feel ze szklanym dachem, nawigacją, asystentem pasa ruchu, tempomatem, systemem ostrzegania o kolizji, 5-osobowy, uchylana tylna szyba, grip control z oponami M+S Michelin...
4,1
~tapchan
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Duże, komfortowe, bardzo pakowne kombi. Scenariusz trochę nietypowy ale udało mi się zmieścić do bagażnika cały zestaw perkusyjny, dwie gitary i cztery torby podróżne bez składania tylnej kanapy - kto wie ten wie ;-) Komfort i brak zmęczenie po długiej trasie cenię sobie bardziej niż osiągi czy frajdę z dynamicznej jazdy i też pod takim kątem oceniam samochody. Nie miałem jeszcze samochodu, którym jazda byłaby równie odprężająca. Cytrynka...
4,4
~Kropi
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Bardzo przyjemny samochód, jazda nim nie męczy, a wręcz relaksuje. Dużo miejsca w każdym rzędzie (może z wyjątkiem ostatniego...) przy zewnętrznych wymiarach większego kompaktu. Idealny na długie trasy, w mieście też się sprawdzi. W zasadzie poza dośc toporną elektroniką nie posiada istotnych wad.
3,4
~pusherr19
Citroen C3 I
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Samochód kupiony jako pierwsze auto, więc moje oczekiwania nie były zbyt wysokie. Samochód do najwyższych lotów nie należy, dowodem czego jest chociażby jakość wykonania. Plastiki tutaj królują wszędzie, wyciszenie jest beznadziejne, drzwi są grubości kilku centymetrów, co za tym idzie przy głośniejszej muzyce trzeszczą, piszczą i wydaja inne dziwne dźwięki.
4,5
~Polak Mały
Citroen C3 Picasso
Picasso 1.6 HDI 92KM 68kW
Do 180 000 km auto niemalże zupełnie bezproblemowe. Po 180 000 wymiana filtra FAP, wymiana czujnika podciśnienia w w turbo-sprężarce, wymiana kolejnego (2-go) zamka w drzwiach, tarcz ham. z tyłu. Po 200 000 km wewnątrz prawie nie widać śladów zużycia, z zewnątrz nieco odprysków lakieru (niestety lakiery na dzisiejszych samochodach, za wyjątkiem marek premium, są b. słabe). Tarcze hamulcowe z przodu wytrzymały 130 000 km, z tyłu 180 000 km. Z...