Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW 2000-2006 (93) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~PStryk
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
prowadzenie dość dobre, przy dużych prędkościach podatny na powiewy. Niestety wadą wrodzoną pikusi jest wybijanie się sworzni w wahaczu co objawia się głośnym stukaniem na głębokich dołach szczególnie przy ostrym skręcaniu. Pała dla konstruktorów za kretyńskie rozwiązanie niewymiennych sworzni! Rozwiązanie opracowali chyba w celu wspierania zbieraczy złomu. Kosz całego wahacza ok 400 za sztukę. Bardzo komfortowo na trasie, w mieście przy...
4,0
~expedit54@gmail.com
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Zawieszenie ogólnie trwałe jak na polskie warunki.Trzeba się przygotować na remont belki skrętnej mniej więcej co 100-120 tys km - to i tak zdecydowanie lepiej niż w zwykłej Xsarze czy choćby Peugeot 206. Zawieszenie pracuje dość miękko i nieźle wybiera nierówności.Przy tym części są w bardzo przystępnej cenie. Układ kierowniczy jest precyzyjny,choć wspomaganie mogłoby pracować ciut lżej.Należy uważać na zachowanie auta przy silnym wietrze...
4,0
~mar456
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Jedyną wadą dla mnie jest ogromny promień skrętu który utrudnia manewrowanie. Samochód dobrze trzyma się drogi, ma odpowiedni prześwit (dostosowany do polskich warunków) oraz dużą ładowność (ponad 500 kg). Bardzo wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest trwałe - jedyne co wymieniałem to łączniki stabilizatora na wzmocnione polskiej firmy jgr (ramech).
4,0
~Kris
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Nie jest to co prawda zawieszenie hydroaktywne, ale jest OK. Focus 1 i Micra K13 w rodzinie, mimo, ze technicznie dobrze utrzymane potrafią hałasować zawieszeniem, przy czym ma się w nich wrażenie, jakby już się ciągnęło fragmenty zawieszenia pod podwoziem - szczególnie przy pokonywaniu przejazdów kolejowych. Jadąc XP zawieszenie nie daje znać, że czasem mu źle.
5,0
~Przemek Książek
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Trwałość super - podobnie jak silnik po 174 tysiącach bez zarzutu (NIE WYMIENIŁEM NIC!), amortyzatory sprawne w 80%, co ponoć jest rewelacyjnie dobrym wynikiem przy takim przebiegu. Żeby nie było za pięknie, to jeżeli trafi się dziurawa droga na ostrym zakręcie, to coś się sakramencko tłucze. Pytałem w serwisie co to, ale podobno ten typ tak ma. Drogi trzyma się mocno...
2,0
~voytec
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
skręt, to poważna wada tego samochodu... boczne podmuchy wiatru hehehe jedzie się po całej szerokości ulicy zwlaszcza przy wiekszych predkościach...końcówki wymieniałem już 3 razy, ponoć to normalne. To dziwne, bo Astra II Caravan którą przejechałem również dużo zawieszenie ma w idealnym stanie i nic tam nie tłucze. Ale jak kto woli...
4,0
~white
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Zwrotny , w mieście nie ma co narzekać. Przestrzegam przed zamiennikami do zawieszenia. Wahacze kute w całości ale na zamienniku można zrobić jedynie 15 000 -20 000 tyś. km. Tak samo jest w przypadku koła dwumasowe - po 5 tyś. się rozpadło.
3,0
~Olaf Makiewicz olaf@makpol.com.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
W miarę precyzyjny na prostych nawet z koleinami. Dobre trzymanie na zakrętach - stabilny. Dobrą ocenę układu jezdnego niszczy zła praca zawieszenia. Mocne stuki, samochód podatny na poprzeczne nierówności "tarkę", drobne wyrwy itd. Przy wpadnięciu w wyrwę samoczynnie odzywa się ABS - jest zbyt czuły.
4,0
~buku85
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
Układ zdecydowanie przygotowany do spokojnej jazdy, gwałtowne manewry nie są jego najmocniejszą stroną. Czasami chciałoby się takze precyzyjniejszego ukłądu kierowniczego - niby nie ma na co narzeać, a jednak czasem mam wrażenie, że drążek kierownicy zanurzony jest w kotle budyniu.
3,0
~zadowolony wlasciciel
Citroen Xsara Picasso
Picasso 2.0 HDi 90KM 66kW
fatalnie manewrowalna na ciasnych parkingach przodem. malo miejsca = parkowanie tylem. olbrzymi promien skretu - przy takich gabarytach zdecydowanie za duzy. na zakretach podpiera sie lusterkami ale to w koncu auto rodzinne wiec sluzace do spokojnej jazdy.
Citroen Xsara Picasso