Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara II Hatchback (129) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marcin Lublin
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Jedni lubią być kopani w d... w swoich wunder Audi lub wunder VW. Ja lubię komfort i rozkoszowanie się jazdą. Wspaniałe, miękkie zawieszenie pozwala zapomnieć o złej jakości polskich dróg (aczkolwiek bardzo szybko przybywa dobrych dróg!). To jest auto do jeżdżenia z rodziną lub znajomymi na wakacje. Nie do ścigania się na torze dlatego miękkie zawieszenie jest ogromnym plusem. Mimo jego miękkości auto doskonale czuć i da się bezpiecznie...
4,0
~Paweł
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Zawieszenie jak na samochód "z poprzedniej epoki" naprawdę dobre. Komfortowo resoruje przy naprawdę dobrym prowadzeniu (warunek zawieszenie musi być sprawne!!!!) Jeździłem w życiu różnymi samochodami głównie niemieckimi i muszę obiektywnie przyznać że przy citroenie np: Opel to twardy pod sterowny "kołek". Citroen udowadnia że można zrobić wygodne dobrze się prowadzące auto, bez stosowania"sportowych nastawów" zawieszenia w 100 konnym...
3,0
~Xy
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
"Zawieszenie Citroena jest komfortowe i bezpieczne". No tak, w Xantii takie było. Tutaj jest na pewno bardziej komfortowo niż w sportowych autach ale tenże komfort jazdy zakłócają odgłosy z zawieszenia. Gdyż komfort to nie tylko "ma nie telepać na dołach". Na szybkich zakrętach przód nie jest posłuszny i zamiast skręcać woli dalej jechać prosto. Podsterowność to cecha przednionapędowców ale w połączeniu auta, któro prowadzi...
5,0
~Gietki1990
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
dam doskonałe ponieważ ja szybko ją nie jeżdżę , podobno jest za miękka :) ale mi to nie przeszkadza wręcz przeciwnie podoba mi się to :) co do układu kierowniczego wcześniej jeździłem seicento bez wspomagania to to dla mnie bajka :) czesem jest dziwne uczucie jak dynamicznie (bardzo dynamicznie )chcemy zmienić tor jazdy czyli skręcamy w lewo potem w prawo czuje się wtedy lekki opór przy skręcie w prawo ale trzeba szybko teki manewr zrobić...
4,0
~Maciek
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 110KM 81kW
Auto ma dobrze zestrojone zawieszenie. Dobry promień skrętu. Przez 100 000 km wymieniłem sworznie wahaczy i końcówki drążków - drobiazg. Przerażenie ogarnęło mnie gdy zaczęły pękać sprężyny przednich Mc personów . Pierwsza po 155 000 km, druga po 170 000 km. Wymieniłem na nowe w ASO - lipa i strach. Tylne zawieszenie właśnie mi się wysypało , czeka mnie wymiana tylnej belki i amortyzatorów , ale jak na ten przebieg to zrozumiałe. Zużywająca...
5,0
~Piotrek604
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Samochód jedzie dokładnie tam, gdzie chcę. Mimo długiego przodu dobrze się manewruje nim na parkingach, a przy wyższych prędkościach świetnie trzyma się w zakrętach - być może za sprawą tylnej belki z drążkami skrętnymi. Jeździłem kilkoma innymi autami (Focus MK2, Mondeo MK3, Thalia I, Kia Sorento I, Corsa D) i miałem wrażenie, że są mniej posłuszne, niż Xsara.
3,0
~Mika
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Zmora polskich dróg - 2 razy do roku, łączniki stabilizatora, końcówki drążka, nawet spreżynę już wyminiałam bo pękła - po prawej stronie kierowcy. Ale ok. Standardowo łożysko mc persona. Amortyzatory po wymianie na gazowe - rewelacja. Niestety, ale z powodu beznadziejnego zawieszania po polskich drogach nie polecam jeżdżenia autami francuskimi ( miałam również Peugota 406)
5,0
~Emil
Citroen Xsara II
Hatchback 1.9 D 71KM 52kW
Wszyscy piszą, że francuzy mają za miękkie zawieszenie i buja je na zakrętach. Nie wiem o co chodzi, bo XSARą jedzie się jak po szynach. Jednocześnie na nierównościach nie czuć wszystkiego w kręgosłupie, więc OK. Jeżeli dodamy do tego bardzo dobre hamulce z dobrze działającym ABS i dobre opony (fabryczne Michelin są jak najbardziej na miejscu) to całość wypada doskonale.
4,0
~lipton1981@tlen.pl
Citroen Xsara II
Hatchback 1.8 i 16V 110KM 81kW
B.d. układ kierowniczy. Ogólnie udane połączenie komfortu z twardością i przyczepnością w zakrętach. Nie przechyla się tak jak typowy francuz. Poza tym - tak jak w przednim napędzie - w zakręcie z mocnym gazem lekko wyrzuca przód na zewn., a w zakręcie z odpuszczeniem gazu ucieka tył - ale to wszystko przy ekstremalnych prędkościach. Ogólnie bardzo pewne zawieszenie.
4,0
~etnon
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Francuski samochód więc posiada belkę skrętną. Przy zakupie auta zawieszenie trochę skrzypiało więc wymieniłem łożyska belki. W przednim zawieszeniu trzeba wymieniać co dwa sezony gumy wahacza (łączny koszt to niespełna 50 zł i każdy może to zrobić w garażu). Prowadzi się naprawdę pewnie, nie trzeba zwalniać na zakrętach
Citroen Xsara II Hatchback