Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV Facelifting (46) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Dawid
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Szału nie ma. Mogłoby być ciszej. W jeździe codziennej do 90 jest naprawdę dobrze. Na autostradzie pow. 140 jest po prostu głośno. Oszczędność auta gdzieś musiała wystąpić. Skoro auto jest mało awaryjne, ma dobry i trwały silnik, to zaoszczędzono na wyciszeniu. Auto jest jak na gabaryty lekkie (dlatego też dzielne w terenie) więc i mało wyciszone. Moim zdanie nie jest stworzone do codziennej ciężkiej pracy a nie wyścigówka na trasy.
5,0
~zly_wilk
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi (Euro 6) 90KM 66kW
Na wolnych obrotach, gdy radio jest włączone, w ogóle nie słychać silnika - trudno się zorientować, czy silnik pracuje, czy nie. Trzeba patrzeć na obrotomierz lub wyczuć delikatne wibrowanie na kierownicy. Podczas jazdy da się przyjemnie słuchać muzyki z radia, płyt CD lub mp3. Można spokojnie rozmawiać przez telefon w trybie głośnomówiącym. W oplu do rozmów telefonicznych musiałem zakładać słuchawki, bo inaczej z powodu hałasu nic nie słyszałem.
4,0
~Dusterro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Po liftingu auto mocno wyciszono. Wg. autocentrum 69 decybeli przy 130km/h. Czyli mniej niż m. in. Honda Civic IX Tourer 1.8 i-VTEC 142KM; Seat Leon; Toyota Auris; Kia Optima; Toyota Avensis; Jeep Grand Cheeroke; Peugeot 5008; Kia Sorento; Mazda cx5; Mistubishi ASX i Outlander; Nissan Qashqai 1.6dci, Opel Mokka; Suzuki SX4 scross; Skoda Roomster. Dokładnie tyle co Volvo xc60. Nie jest chyba źle wbrew temu co piszą niektóre pismaki.
5,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Do 2500 rpm jest bardzo cicho, powyżej zaczyna się już głośno. Jazda do 110 km/h jest bardzo cicha i komfortowa powyżej tej prędkości obroty oraz opory powietrza wzrastają i już nie jest tak kolorowo. Ogólnie auto ma bryłę cegły więc wiadomo że szum podczas jazdy musi być. Audi czy BMW będzie nieporównywalnie cichsze, ale wiadomo że Duster kosztuje tyle co kilka opcji w autach premium ;)
4,0
~edek
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Nie należy się sugerować mądrymi artykułami w prasie motoryzacyjnej, że jest koszmarnie głośno - jest normalnie - na wolnych obrotach silnik jest ledwosłyszalny - przy kręceniu wysokich obrotów jest głośniej ale nie jest to jakiś dyskomfort - to nie rolls
4,0
~Szymon
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Jeździłem Dusterem I generacji. Tu jest dużo lepiej, ciszej. Z uwagi na nadwozie opory powietrza przeszkadzają od 130 km/h, jednakże jest nadal akceptowalnie. Opowieści, iż powyżej tej prędkości nie można prowadzić rozmowy można włożyć między bajki
4,0
~zaj
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Jest ok, zdecydowanie lepiej niż we wcześniejszej wersji. Silnik z LPG trochę tłucze, a jest zauważalna równica między tym co na zewnątrz, a środkiem. Jedynie przy wysokich obrotach na 5-tym biegu trzeba mocniej podkręcić dźwięk radia czy odtwarzacza audio.
1,0
~Gość
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Wyciszenia to ten samochód nie ma wcale w środku jest tak samo głośno jak na zewnątrz. Słychać dosłownie wszystko silnik, zawieszenie. Wyciszenie to chyba najsłabszy punkt tego samochodu zaraz po skrzyni biegów.
4,0
~bwydro
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Przy większych prędkościach słyszać szum powietrza powodowany przez relingi dachowe - tego się spodziewałem. Poza tym bardzo dobrze - na pewno lepiej niż wersja przed liftem - nie ma potrzeby dodatkowo wyciszać komory silnika.
4,0
~OMR
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
W zwykłej jeździe jest zaskakująco cichy, słychać głównie szum relingów. W szybkiej jeździe robi się nieco gorzej, ale u licha -- Duster nie jest autem do szybkiej, autostradowej jazdy!
Dacia Duster I SUV Facelifting