Szukaj

Lista ocen Dacia Duster I SUV Facelifting (40) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Samochód ma wszystkie układy ABS, ESP, itd, więc trzyma się drogi. Powyżej 120 km/h jazda staje się niekomfortowa, za to w terenie na nierównościach układ się "wycisza". Duster jest stworzony do jazdy na wybojach.
5,0
~Michał Wojciechowicz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Jak na tak duży prześwit świetnie trzyma się drogi. Z drugiej strony nie pogonisz prędzej niż 170, także co ja mogę pisać o tym jak się drogi trzyma. Świetne zawieszenie, przy dołach czy zwalniaczach nie zwalniasz.
5,0
~moncisz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V LPG 105KM 77kW
Po prostu jeździ jak przyspawany do toru jazdy. Znakomita trakcja, posłuszny, nie pływa. Dodatkowe systemy kontroli trakcji w standardzie. Bardzo skuteczne hamulce. Trakcja i hamowanie to najmocniejsze atuty tego auta.
4,0
~PN1500
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Jak na SUV współczesny - bardzo dobre właściwości terenowe. Trochę poniżej przeciętnej właściwości jezdne, układ kierowniczy gąbkowaty, ale ogólnie wystarczająco do niezbyt szybkiej jazdy.
3,0
~Andrzej
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Ciężko kręci się kierownicą , zwłaszcza przy manewrach na parkingu. Żona narzeka. Szerokie opony i brak wspomagania elektrycznego robią swoje. Padła tez przekładnia kierownicy. Regeneracja w ASO 3000 zł.
2,0
~Gość
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Dobry do jazdy po polu na wsi. Na zakrętach buja jak łodzi łatwo wypaść z drogi lepiej jeździć powoli po za tym siedzenia w ogóle nie trzymają na zakrętach siedzi się jak na stołku.
5,0
~marian
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Co do tego nie mm zastrzeżeń, prowadzi się bardzo dobrze, pewnie ale i miękko oraz płynnie. Jedynie przy silnym wietrze trzeba trzymać kierownicę bardziej pewnie.
5,0
~Henryk Kwasiżur
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Fantastycznie, nierówności terenu nie robią żadnego wrażenia. Wjeżdża się na każdy krawężnik. Z tyłu belka skrętna ale na nierównościach poprzecznych nie jest źle.
4,0
~alpinus6
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.2 TCe 125KM 92kW
Dobrze się prowadzi na kiepskich, dziurawych drogach, czuć że to "prawie" terenówka, trochę buja na autostradzie, podana na podmuchy wiatru (wysoki środek ciężkości)
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
6,8
l/100km
9,5
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~RSz
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Niby jest napęd na 4 koła, ale wystarczy mokra trawa i górka, by auto utknęło. Cywilny Forester w tych samych warunkach nie widzi problemu. Do miast wystarczy.
Dacia Duster I SUV Facelifting