po 30 tyś praktycznie nic się nie zmieniło w jakości pracy podzespołów pojazdu - wyjątek stanowią gumowe odboje amortyzatorów które przy niższych temperaturach dają o sobie znać "pukaniem" na nierównościach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 30tyś km silnik nadal cechuje duża kultura pracy, przy -20 st. C silnik odpala za pierwszym razem i bez większych oporów
3,0
Skrzynia biegów
po 30 tyś km żadnych zmian w pracy skrzyni
4,0
Układ jezdny
minusem po 30 tyś km są stukające odboje amortyzatorów
Komfort
4,0
Widoczność
można poprawić wymieniając wkłady lusterek bocznych ze sferycznych na asferyczne
3,0
Ergonomia
bez zmian
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet przy dużych mrozach w autku jest bardzo ciepło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu trochę za mało miejsca na nogi
3,0
Wyciszenie
przenoszą się do wnętrza pojazdu odgłosy toczenia kół, silnika nie słychać w ogóle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie spalanie na poziomie 4,5-5L, miasto 6,5-7 L. Łatwo dostępne części.
3,0
Stosunek jakość/cena
nadal uważam iż modele z silnikami 1.1 i 1.2 są za drogie w stosunku do 900-setki
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mimo słabego wykończenia autko okazuje się niezawodne (tylko wymiana zbiorniczka płynu hamulcowego)