Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI (230) - Silnik

Na liście zabraknie 107 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
ocena moglaby byc na 5, jednak jesli obroty silnika spadna ponizej 1500 i mamy nie odpowiedni bieg, silnik jest "martwy", dlawi sie i gasnie. Trzeba uwazac przy ruszaniu pod gorke aby ni zgasl ( wprowadzic silnik na wyzsze obroty). Silnik jest dobry, wytrzymaly, oszczedny ale od auta nie mozna liczyc na zrywy i przyspieszenia, szczegolnie na 5 biegu i powyzej 140 km/h, jest przeznaczony do spokojnej jazdy.
4,0
~Marcin M.
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Silnik cichy, ale słabo wyciszony, w środku samochodu słychać go tak samo, jak pod maską. Bardzo żwawo wkręca się na wysokie obroty, znacznie gorzej z elastycznością na niskich obrotach i wyższych biegach. Fiesta jest dość ciężka (ok.1100kg) więc silnik musi się trochę napracować. Ogólnie nie jest źle, osiągnięcie prędkości katalogowej (t.j.164km/h) nie stanowi najmniejszego problemu.
5,0
~dziubin
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Silnik Tego autka pracuje naprawdę ładnie, co prawda mam najmniej polecana wersje 1,3 ale wszystko daje rade. Na trasie spokojnie ciagnie autko do 150-160km/h przy tym zachowując dobre przyspieszenie (oczywiscie Tylko w zakresie 3-4 tys obrotow) inaczej sie muli ... takze do przyspieszania trzeba mocno go wkrecac ale wtedy wdziecznie przyspiesza (i niestety spala)
3,0
~godol
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Przeciętnie. Silnik w mojej pierwszej Fieście pracował zdecydowanie lepiej niż w tej którą teraz posiadam. Denerwuje mnie za wysokie spalanie (średnio 6L) oraz jego słaba elastyczność. Być może to mój felerny egzemplarz, który po wymianie uszczelniaczy zaworów zaczął pracować nieznacznie lepiej. Ogólnie spodziewałem się lepszej kultury pracy i niższego spalania.
4,0
~Inguszetia
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Silnik jak silnik, ważne, że nowy;) Nietety w mieście trochę ryczy, ale to dlatego, że zanim wrzucę trzeci, czwarty bieg, to już widzę światło pomarańczowe i doczołguję sie na dwójce do celu;) Na trasie przy czwórce, piątce cicho i bez ryków;) Ogólnie 4, bo myślę, że mozna w tym segmencie znaleźć auto z lepszym silnikiem, choć oczywiście nie za taką cenę;)
5,0
~Dawid9999
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Mała, niezawodna jednostka. Nie będzie to silnik do "łykania" na autostradzie każdego po kolei natomiast na pewno sprawdzi się jeżeli szukamy taniego w eksploatacji, wolnego od wad silnika, w którym nawet jeżeli coś się stanie to będzie można to wymienić po kosztach.2 lata użytkowania włożyłem w naprawy w niego nie więcej niż 300zl razem z robocizna.
4,0
~louis
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
Niespecjalnie wymęczony silnik, nie sprawiał problemów, zdecydowanie mocny punkt programu. Nie wiem czego to kwestia ale potrafi łyknąć znikome dosłownie ilości oleju (nigdy jak jest świeżo po wymianie). Elektroniczne sterowanie przepustnicą (czyli elektroniczny pedał gazu) to pomyłka, no ale nie będą wiecznie montować pedału na linkę.
3,0
~Zenon
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 58KM 43kW
Do miasta super, żwawo rusza i przyspiesza, ale na trasę tragedia. Silnik bardzo muławaty, zero elastyczności na 4 i 5 biegu. Zapomnij o bezpiecznym wyprzedzaniu, jeżeli nie zredukujesz na 3 i nie wdepniesz gazu w podłogę, a i tak zbiera się z trudem. Na wyższych przełożeniach zero przyspieszenia. Generalnie ten silnik to porażka, nie polecam.
4,0
~gość
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
Silnik dość dynamiczny, zbiera się od niskich obrotów, całkowicie bezawaryjny brak jakiejkolwiek ingerencji w silnik przez ponad 200 000 km zarówno przeze mnie jak i poprzedniego właściciela, jedyny minus DOŚĆ ZNACZĄCY PROBLEM to SPALANIE OLEJU około 1 litr na 100 km, jednak przy takim przebiegu trzeba się spodziewać tego problemu!
5,0
~e_klosek@icpnet.pl
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Diesel odpala na "dotknięcie kluczyka". W zimie wystarczą 2-3 obroty rozrusznikiem. Akumulator o odpowiednio dużej pojemności w stosunku do diesla, nawet nigdy go nie doładowywałem, chociaż chyba nie był zbyt nowy. Silnik jest elastyczny - przy szybkości od ok. 75 km/h można na 5 biegu szybko wyprzedzać TIR-y.
Ford Fiesta VI