świetne prowadzenie, wygodna pozycja na przednich fotelach, włączanie świateł przeciwmgielnych - tył i przód wymaga chwilowej dekoncentracji - trudno namierzyć przyciski, bardzo "bruczny" tył - w czasie jazdy w deszczową pogodę - trzeba dbać o pióro tylnej wycieraczki, żona skarży się na trudne wychodzenie z przedniego fotela pasażera na zewnątrz...no cóż niski...sportowy wóz wymaga poświęceń.
Wrażenia
4,0
Silnik
największa frajda - autostrda i 4250 obrotów!!!
olej w interwałach 20 tys. jak na razie tylko wymieniam - bez dolewek. Do 100 km/h prawie go nie słychać.
5,0
Skrzynia biegów
moja ok.
5,0
Układ jezdny
komfortowy - mam zawieszenie typu sport, uważać trzeba na krawężniki - do ich dojazdu przodem często ocieram dolną osłonę.
5,0
Karoseria
jak na razie minimalna korozja nad tylną osią wielowahaczową. reszta ok.
Komfort
4,0
Widoczność
bd., jedynie do tyłu - dobra
5,0
Ergonomia
bez zarzutu,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam automatyczną klimę dwustrefową - w czasie dużego mrozu przy ustawieniu 21 stopni - dmuchawa pracuje na 100% non-stop
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tyle komfort dla 2 osób - trzeciej przeszkadza środkowy tunel.
5,0
Wyciszenie
bd
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
stosunkowo tanie części zamienne.
4,0
Stosunek jakość/cena
spadek wartości: ...7 lat - połowa ceny, ale cena do jakości 4+.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie oprócz materiałów ekspoatacyjnych (tarcze od nowości, klocki przód raz, tył dwa razy, i teraz akumulator - 8 zima.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak (a była wymiana płaskiego paska - nadgryziony.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 105KM 77kW
[l/100km]