Szukaj

Lista ocen Ford Kuga II (53) - Silnik

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jurek
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
1,6 turbo 150 Km . aż dziw bierze jak ten mały silnik świetnie napędza w końcu nie tak małe auto. Przy tym jest cudownie wyciszone , słychać go troszkę ale przy bardzo energicznym przyspieszaniu . Akceptowalne zużycie paliwa . na autostradzie do 140 na godzinę 9-9,5 l. na sto przy predkościach bliskich max. 180-190 około 13 .miasto ok.7,5-8,5 l. na sto. naprawdę ok. a przy tym jest cisza ,trochę opływy powietrza przy wysokich predkościach pow....
5,0
~Betoniary
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Silnik po przejechaniu 200 tys. działa nadal jak nowy, pali tyle samo co na początku eksploatacji, jest idealnym kompromisem między dynamiką a oszczędnością. Co ciekawe ta wersja występuje w 3 wariantach mocy, różniąc się jedynie oprogramowaniem, zatem wersję 150 KM można łatwo przeprogramować na 180 KM, 30 KM piechotą nie chodzi :) Istotne jest tankowanie paliwa premium, wtedy i komfort pracy jest znacząco lepszy i spalanie potrafi być o...
5,0
~Jaro
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Tym razem wybrałem diesla, wcześniej jeździłem tylko benzynami i jestem bardzo mile zaskoczony. Silnik 150KM, ale całkowicie wystarczający do normalnej dynamicznej jazdy. Oczywiście dla rajdowców wersja 180 KM będzie jeszcze bardziej radosna:). Jak dla mnie jest ok, a nie jestem "dziadkiem" na drodze. Kuga rodzi sobie więcej niż dobrze. Trochę wąski zakres obrotów max. momentu obrotowego ale da się to opanować aby ze 150KM wycisnąć...
3,0
~Łukasz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Generalnie silniczek w miarę elastyczny, ale czuć turbo dziurę na niższych obrotach w przedziale do mniej więcej 2 tys. obrotów, co jest czasem deprymujące, jak chcę nagle wyprzedzić, a jechałem wcześniej kulturalnie i sobie lekko zszedł z obrotów, to niestety potrzebna redukcja o 1 bieg.Tu zatem o wiele gorzej od zwykłego wolnossącego 1,6 75 KM. Jeśli jednak chodzi o takie zwykłe bujanie się po drodze - to wystarczający. Jest w miarę dobrze...
5,0
~Jarek
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Auto jest dosyć ciężkie i wyposażone w automat, który na położeniu "Drive" nadaje się tylko do jazdy po mieście w korku lub na autostradę do jazdy ze stałą prędkością i spokojnej jazdy. Zwykle jeżdżę w położeniu dźwigni skrzynki biegów "Sport". Wbrew pozorom nie zwiększa to zużycia paliwa o ile nie dociska się pedału gazu do podłogi. Silnik pracuje znacznie lepiej wtedy i auto znacznie lepiej przyspiesza. Trzeba jednak trochę pojeździć tym...
4,0
~auriga
Ford Kuga II
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Jest dobrze - 140 KM, 340 Nm momentu pozwalają poruszać się dynamicznie i bezstresowo na naszych drogach. Bezstresowo to nie to samo co sportowo - wyścigówką KUGA z pewnością nie jest. Wysokość auta, szeroki kapeć, klocowata sylwetka powodują że powyżej 160km/h dynamika siada a cała moc silnika idzie na wytwarzanie potężnego podmuchu za autem. Perspektywę wyprzedzenia kolumny TIR-ów przy samochodzie załadowanym i lekką górką na horyzoncie...
2,0
~P_Bartosz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Niestety, ani to ECO ani BOOST. Silnik paliwożerny, do jazdy po mieście dramat - spalanie ponad 12l/100km przy, nie oszukujmy się, nienadmiernej dynamice, przy prędkościach autostradowych również masakra - spalanie ponad 10l/100km przy prędkości niespełna 140km/h to nie jest dobry wynik. To auto pali przyzwoicie jedynie podczas poruszania się drogami międzymiastowymi - przy 100km/h spalanie oscyluje w granicach 8l/100km co i tak jest bardzo...
5,0
~OLO OLEWNICZAK
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 180KM 132kW
silnik od PSA DW10F, ostatni już model z nim, zmieniono w nim wtryski na elektromagnetyczne-na czym ucierpiała kultura pracy w stosunku do piezoelektryków DW10, DW10C-lecz tańsze w ewentualnej regeneracji. Jedyną wada jest cieknąca pompa wtryskowa po 120-170 tys.km ale można ją uszczelnić samemu lub u mechanika nie za miliony. Nowe Kugi , S-MAxy, Mondeo i inne mają już 2.0 tdci by FORD, z paskiem rozrządu w oleju i Adblue.....wrrrrr ohyda.
4,0
~Amadeo_71
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Byłem sceptyczny do tego silnika ponieważ żaden salon nie dysponował demo w benzynie 182KM, ale po zakupie okazało się że nie jest tak źle po przesiadce z S-Max 2.5 jestem pełny podziwu jak na 1,5l. Spalanie trochę niższe niż w 2,5l ale przyspieszenie trochę słabsze, ale dużej różnicy nie zauważyłem . Do codziennej jazdy i wyprzedzania w zupełności wystarcza, czuć przyspieszenie. Masa samochodu nie jest duża zatem zbiera się dość dobrze.
5,0
~Fji
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
W porównaniu do pierwszej Kugi jest trochę zrywniejszy. Czuję się te 150 koni ale jeszcze bardziej te 370 Nm. Auto na 2 biegu i kołach 18 cali zrywa przyczepność przy dodaniu gazu. Silnik bardzo cichy. Wibracji praktycznie nie czuć. Na próbę przed zakupem miałem 2,0 TDCi 163 konie i ten który mam pod względem osiągów jest porównywalny ale cichszy. Przez pierwsze 2-3 tysiące jakoś tak dziwnie chodził ale później chyba się dotarł i jest OK.
Ford Kuga II