Szukaj

Lista ocen Ford Kuga II (52) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Tu naprawdę solidna czwóreczka. Skrzynia nie haczy poszczególne biegi wchodzą miękko, ale precyzyjnie, trochę problem mam z 6-tką, ale to dlatego, że do tej pory jeździłem skrzynią 5-cio biegową i jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że tą szóstkę trzeba wbijać i to tak często (komputer nakazuje już praktycznie przy 60-65 km/h) i robię to jakoś pokracznie, na raty. Natomiast o dziwo ten nieszczęsny wsteczny, mimo, że siermiężny bo z podnoszonym do...
4,0
~Betoniary
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Jest dobrze, choć potrafi wkurzać przy redukcji. Przy dość ostrym zwalnianiu zredukowanie biegów (automatyczne) potrafi wypchnąć pojazd do przodu - jeśli trzyma się hamulec zbyt lekko, można wjechać komuś w D. Serwis twierdził że tak już te skrzynie mają i rzeczywiście, po wymianach oleju i przeprogramowywaniu zawsze było tak samo. Olej warto regularnie zmieniać do 60 tys (i nigdy nie róbcie dynamicznej wymiany, PowerShifty ponoć bardzo źle...
4,0
~ZenW57
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 176KM 129kW
Hydrokinetyczna przekładnia nie najnowszej konstrukcji a może oprogramowania? jest O.K. W trybie D i S działa b. sprawnie. Ręczna zmiana biegów jest możliwa w trybie D (komputer czuwa aby nic złego kierowca nie zrobił) a w trybie S - komputer umywa ręce - Ty decydujesz czy silnik przekręcisz czy nie! Prawie jak w ręcznej przekładni. Ręczny tryb używam przy zjazdach w górach i kiedy chcę b. szybko wyprzedzić a tak najczęściej jeżdżę w trybie D....
1,0
~vpw
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 180KM 132kW
Pomyłka. Pewnie problem z dopasowaniem do silnika ale ten duet po prostu nie gra razem. Skrzynia albo wyje na wysokich obrotach albo nie daje wystarczającego momentu na koła. Redukcja przy kick-down to pomyłka. Trwa długo. Przyjemności z jazdy brakuje. Wersja manualna 150KM wymiata w porównaniu z tym zestawieniem. Mój 4 biegowy santa fe z silniekiem 189 KM był po prostu cudowny w porównaniu z Kugą a ważył pewnie ze 300-400 kg więcej.
4,0
~OLO OLEWNICZAK
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 180KM 132kW
Manual jest dobra skrzynią, szukałem takowej z uwagi na fatalne opinie i bardzo drogie w naprawie skrzynie Power Shift. Jednakże oceniam na 4 ponieważ w S-Max nie było takiego szarpania przy zmianie z 1 na 2 bieg-użytkownicy Kug, Mondeo z tymi skrzyniami trochę się na to skarżą, mnie też to trochę przeszkadza, jak się chce wykorzystać mocny start na światłach niestety nie da się zmienić na drugi bieg bez szarpnięcia.
4,0
~P_Bartosz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Skrzynia chodzi płynnie, nie zgrzyta, wybacza płytkie wysprzęglanie. Wsteczny wchodzi gładko nawet wtedy, kiedy auto delikatnie kula się do przodu. Niestety - 6 bieg jest troszkę za krótki, przez co na autostradzie przy 140km/h auto trzyma ponad 3.000obr/min i jest dość głośno w kabinie. Jednak przy "normalnej" jeździe daje sobie radę.
5,0
~WoW
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Bardzo duży plus. Przy spokojnej jeździe, o zmianie biegu świadczy tylko, opadnięcie wskazówki obrotomierza. To mój pierwszy automat, i spowodował że poprzednia skrzynia manualna była tą ostatnią. Przy 150km/h na autostradzie, po wciśnięciu gazu "do deski" pięknie zredukował i wyciągnął do 180.
4,0
~androzek
Ford Kuga II
SUV 2.0 Duratorq TDCi 163KM 120kW
Mniej chwalona niż DSG ale za to mniej awaryjna ( produkt Volvo ). Mam ogólnie mieszane odczucia ogólne co do automatów.Niby wygodne ale trochę brak poczucia kontroli nad samochodem.Powershift nie wyróżnia się w żadną stronę.Kickdown dobry.W mieście luz i wygoda.
5,0
~Jurek
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
wybrałem manual biegi chodzą super dobrze zestopniowana skrzynia . przed zakupem jeździłem testówką benzynową z automatem . Uczciwie ? Dla mnie porażka , bezsensowne zmiany biegów silnik wysoko kręcący się . kompletnie mi się to nie podobało .
4,0
~auriga
Ford Kuga II
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Skrzynia zaprojektowana dobrze. Biegi 1 i 2 bardzo krótkie, 3 i 4 przyjemne, typowo miejskie, 5 do ostrego darcia na trasie, 6 - spacerniak ale z lekkim potencjałem Przełączanie precyzyjnie i z lekkim oporem.
Ford Kuga II